En ymmärrä vispilän bannia

  • Viestiketjun aloittaja Musta
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Tuolla odotuspuolella on vaikka kuinka OMIA KUVIA, joissa masu näkyy.
Aika kumma, jos banni tosiaan tullut sen vuoksi, että oman kuvan laittanut... =O
Odotuspuolelle sitten monta bannia.
 
Joo pitäis olla semmonen alkometri tänne vitruaalimaailmaan, ettei vaan hyvänen aika kukaan olis alkoholin vaikutuksen alainen täällä. :headwall: :whistle:

Vispilän jutustä en tiä, mutta kuulostaa kyllä hiukan erikoiselta toiminnalta, että bannataan, jos se siis on ed.mainitun asian takia. :headwall:
 
vieras
Luin eilisillan ketjua äsken ja kyllä minun mielestä banni oli oikeutettu. Webkamera päällä, eikä siis mikään yksittäinen kuva. Mehän emme tiedä miten hän on kamerassa käyttäytynyt. Keskisormen näyttäminen ei minusta kuulu hyviin käytöstapoihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luin eilisillan ketjua äsken ja kyllä minun mielestä banni oli oikeutettu. Webkamera päällä, eikä siis mikään yksittäinen kuva. Mehän emme tiedä miten hän on kamerassa käyttäytynyt. Keskisormen näyttäminen ei minusta kuulu hyviin käytöstapoihin.
Voi herrajumala!!


 
Mutta onko webkameran käyttö täällä kiellettyä?
Mä en ainakaan ole kuullut..
Ymmärrän toisaalta sen, että vispilää on kehotettu poistamaan linkki, mutta mistä ihmeestä banni tuli? Onko se käynyt aukomaan päätä jätkälle tai kieltäytynyt poistamasta linkkiä? :whistle:
Jos kyse on vaan siitä kamerasta, niin banni on mielestäni aiheeton.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mutta onko webkameran käyttö täällä kiellettyä?
Mä en ainakaan ole kuullut..
Ymmärrän toisaalta sen, että vispilää on kehotettu poistamaan linkki, mutta mistä ihmeestä banni tuli? Onko se käynyt aukomaan päätä jätkälle tai kieltäytynyt poistamasta linkkiä? :whistle:
Jos kyse on vaan siitä kamerasta, niin banni on mielestäni aiheeton.
En usko että kyse olisi pelkästä kamerasta, vaan mitä siellä on tapahtunut ja jos hän ei ole kehotuksen mukaan toiminut, olisko sitten tullut banni? Webkamera ei kuitenkaan ole käsittääkseni kiellettyjen listalla? No, samapa tuo, harva ihminen käyttäytyy humalassa fiksusti.
 
Eihän mode ole tiettävästi missään kertonut, mikä oli bannin syynä. Mhehän emme tiedä, mitä kaikkea asiaan liittyy, niin ei kai ole syytä spekuloida koko asialla. Ja mitä siihen kameraan tulee, minusta on ihan viisasta, ettei ihmisen anneta nolata itseään sillä lailla, että selvin päin kaduttaa; harvalla nimittäin kontrolli pelaa täysillä humalassa. Ja Vispilähän itse eilen kertoi olevansa kunnon jurrissa; itse en kameran kuvaa edes katsonut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
JÄTKÄ, VOITKO KERTOA TÄN HOMMAN YTIMEN, NIIN SAA PISTEEN TÄLLE?
Eihän valvojat ole mitenkään tilivelvollisia! Minusta on nimenomaan parempi, ettei valvojat "mässäile" täällä sillä kenet on bannattu ja miksi. Jos joku mogaa niin on varmasti jo ihan riittävän noloa saada se banni ja turhaan sitä muut täällä pui keskenään. Kyllä valvojat noudattaa ylläpidon ohjeita ja antavat ne bannit ihan aiheesta. Aika harva tällä loppujen lopuksi tulee bannatuksi vaikka jutut välillä ryöstäytyykin käsistä.
 
Viblsp


Jaa kas, hah. Kiitos vinkistä. :) Ei vaan voi loggautua sisään. :/

Muksut kohta kotona. :) Ja tosiaan, pistin Jätkälle kyllä y-viestiä tuosta. Yleensä ei ole mitään valittamista Jätkän toiminnasta moderaattorina, mutta nyt täytyy myöntää, etten ymmärrä bannejani. En esim. vilautellu tai tehny mitään härskiä. Webcamissa näkyi vain mun naama, tylsää kateltavaa. :D
 
Viblsp, taisit rikkoa tätä sääntöä:
"7. Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen."

:D Olisit kuitenkin yrittänyt alkaa kohta tienaamaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Tässähän saa kohta jo laittaa pinoa bannatuille. :xmas: Toivon totisesti että bannaus systeemi myös lähtee sitten pois kun sen aika on eikä jää päälle niinku mulla kävi. |O
jäikö se sulla kokonaan päälle vai onko saatu jo purettua?
On purkaantunut jo,mutta miks helvetissä tommosia bannaus juttuja pitää edes keksiä jos niiden toimivuudesta ei oo varmuutta. |O Tietäen muutenkin tän palstan superhyvän toimivuuden. :headwall:
 

Yhteistyössä