Hakutulokset

  1. MIM-PI

    html-koodit ja huutonet

    Älä pilaa mun mieletöntä lauantain salapoliisifiilistä. :xmas: :xmas:
  2. MIM-PI

    html-koodit ja huutonet

    Hih, taidan arvata sun tunnuksen B) .
  3. MIM-PI

    html-koodit ja huutonet

    Sen jälkeen painetaan sitä Host it! -nappia. ....odotellaan hetki... Alle tulee samasta kuvasta useampia hiukan erilaisia koodeja. Huutikseen niistä valitaan kuudes ylhäältä laskettuna ja sen rivin vieressä on teksti "Hotlink for Websites " Teksti siis maalataan ja kopioidaan joko...
  4. MIM-PI

    html-koodit ja huutonet

    ImageShack upload: ruksi on valmiiksi kohdassa "image" ja se on oikein Browse -> selaa kuvatiedostoistasi kuva jonka haluat hostata. Kuva voi olla vaatteen kuva tai vaikkapa sitten se Nalle Puh tags: ei tarvitse laittaa mitään resize image: laita tähän ruksi ja valitse vierestä minkä...
  5. MIM-PI

    html-koodit ja huutonet

    Huuto.netin ylläpito on estänyt background-sanan käytön muutama kuukausi sitten. Tais siis saa sanan kirjoittaa, mutta se ei toimi koodauksessa. Viimeisin ylläpidon temppu oli estä niiden ilmaisten Muut kohteeni -listojen käyttö :headwall: :headwall: . Oman linkin voi vielä laittaa, mutta...
  6. MIM-PI

    Mitä mieltä äidistä, jolla ei varaa ostaa lapsille kunnon vaatteita, mutta on varaa ottaa tatuointeja ja tupakoida?

    Tajuan kyllä, että viimeinen kysymys on vitsi, mutta toki löytyy aikuistenkin ReimaTec-asut B) . Viimeksi, kun kävin Hobby Hallin sivuilla niin olivat muuten alessa sekä miesten että naisten asut ;) .
  7. MIM-PI

    Mitä mieltä äidistä, jolla ei varaa ostaa lapsille kunnon vaatteita, mutta on varaa ottaa tatuointeja ja tupakoida?

    Eiköhän ole jokaisen oma asia miten haluaa rahansa käyttää. Toiset panostaa vaatteisiin isoja summia rahaa ja sitäkin tunnutaan paheksuvan. Monilla "kunnon vaatteet" tarkoittaa eri asiaa. Kyllä toisten vanhat ja kirppikseltäkin ostetut vaatteet voivat olla oikein kunnollisia =) . Minusta on...
  8. MIM-PI

    Siis miten tuon ROIKKUVAN LÖYSÄN MAHAN saa oikeesti pois!?

    Laittakaapa Googleen sana lipolyysi. Itse olen päättänyt kokeilla mm. vatsaan tuota. Tunnen ihmisiä, jotka ovat käyneet ja tulokset on tosiaan huimia. Kuulostaa liian hyvältä ja helpolta ollakseen totta, mutta on totta. B) B)
  9. MIM-PI

    Muita kahviriippuvaisia?

    :wave: Ihan liikaa juon pitkin päivää ja pitäisi vähentää . :ashamed:
  10. MIM-PI

    Mikä huone teillä sotkeentuu helpoiten?

    Koko huushollin lattiat, kun kaikki eläimet vaihtaa karvaa :kieh: :kieh: ja pihalta tulee kamalasti kuraa, koska piha on vasta rakenteilla :headwall: . Yhtä imurointia ja lattianpesua koko ajan ja silti koko ajan näyttää siltä, ettei meillä ole siivottu moneen kuukauteen :kieh: .
  11. MIM-PI

    Punaiset finnimäiset näppylät ympäri kroppaa minulla ja tyttärellä... ??

    http://www.ihotauti.net/lintukirput.htm Meillä koirat toi sisälle lintukirppuja pari viikkoa sitten ja elukat pääsivät Ekxpot-kuurille. Niitä voi saada myös ilman kotieläimiä. Nyt on se pahin aika vuodesta.
  12. MIM-PI

    Punaiset finnimäiset näppylät ympäri kroppaa minulla ja tyttärellä... ??

    Veikkaan myös lintukirpun puremia. Ikävämpi vaihtoehto on tietysti syyhypunkki, joka on erittäin tarttuva. Eikö ne pyytäneet näyttämään lääkärille siellä terveyskeskuksessa?
  13. MIM-PI

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    Hih, eläköön Google ;). Tuossa jutussa oli minusta kaikki niin hyvin kiteytettynä, ettei tarvinnut miettia hetkeäkään ostaako tavallisen keraamisen lieden vai induktiolieden :D .
  14. MIM-PI

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    Minulla on kaappi täynnä vanhoja kattiloita ja valurautapannuja, jotka toimivat hyvin induktioliedellä. Pohjassa ei lue mitään induktiosta. Tuo magneettitestaus on tosiaan helpoin tapa testata sopivuus. Ja uusia induktioliedelle sopivia kattiloita ja pannuja saa kaupasta yllättävän halvalla.
  15. MIM-PI

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    Ostin eilen induktiolieden. En edes harkinnut muuta vaihtoehtoa =) . On tosin olemassa myös sellaisia liesiä, joista vain puolet levyista on induktiolevyjä, mutta kun on tottunut käyttämään induktiolevyjä niin moni ei enää halua käyttä niitä tavallisia levyjä. Lue tämä: "Vaikka...
  16. MIM-PI

    Ostoriippuvuudesta irti pyristelevän tukeminen

    Eikös tuon addiktion hoito kuitenkin poikkea monista muista. Eihän ostamista voi tässä maailmassa lopettaa koskaan kokonaan. Pakkohan ihmisen on loppuelämänsä aikana tehtävä jos vaikka minkälaisia ostoksia :o . Kaikki voivat kuitenkin elää ilman alkoholia, ilman uhkapelejä, ilman nettiseksiä jne.
  17. MIM-PI

    Onko teillä huutonetissä aina...

    Käytä hakukonetta =) .
  18. MIM-PI

    nyt siskot helppiä!!! joku sanataituri esille!!!

    Kirjoita hänelle juuri nuo asiat mitkä kirjotit tänne =) . Ehdota vaikka heti terffejä tai kysy voitko vaikka soittaa ;) .
  19. MIM-PI

    Miks kaikki ns olkalaukut on lyhyellä hihnalla?

    Minkä väristä muuten etsit? Jos saa udella :ashamed: . Olen hiukan laukkufriikki...

Yhteistyössä