nyt siskot helppiä!!! joku sanataituri esille!!!

• Viestiketjun aloittaja senat sakasin
  • Ensimmäinen viesti
senat sakasin
oon yhdeltä treffi-palstalta saanu sp-viestin kiinnostavalta mieheltä, siis ihan muutama sana vaan oli siinä. mut nyt en "keksi" mitään vastattavaa siihen, oon lukenu hänen profiilinsa, muuta en hänestä tiedä. nyt on siis pienoinen paniikki, kaveri on komee ja mielenkiintoa on tutustua häneen, mutta AUTTAKAA MITÄ KIRJOTAN JA VASTAAN HÄLLE!!!

Ei mun mielestä kannata esittää yhtään mitään muuta kuin itse on. Se tökkii kyllä jossain vaiheessa takas jos nyt runoilet jotain mikä ei oo sua ittees. Eihän sun tarvi ku vaikka kertoo vähän itsestäsi ja kysyä hältä, mitä sua nyt ensalkuun haluttaa tietää.

senat sakasin
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Ei mun mielestä kannata esittää yhtään mitään muuta kuin itse on. Se tökkii kyllä jossain vaiheessa takas jos nyt runoilet jotain mikä ei oo sua ittees. Eihän sun tarvi ku vaikka kertoo vähän itsestäsi ja kysyä hältä, mitä sua nyt ensalkuun haluttaa tietää.
juu, näin on. mutta nyt on kyl niiiin tyhjä pää että tuntuu etten keksi mitään järkevää, tää on eka kerta kun oon tälläsen viestin saanu. täytyy varmaan kehitellä tosta maantiekiitäjän jutusta jotain...

Yhteistyössä