Lapsien tekeminen alle 23-vuotiailta pitäisi kieltää laissa!!!

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
Ei voi hyvä seurata nuorena lapsia tehneiltä. Vielä se menojalka alkaa vipattamaan vaikka nuoret luulee äitiydenhuumassaan että ei ala. Alkaa se, viimeistään kolmekymppisenä, sitten biletetään yhdessä teiniensä kanssa. Joo, ei ole kokemusta vaan vierestä on tullut seurattua vaikka mitä.
 
ööö
Mikäs sun logiikkasi on? Sain ekan lapseni 22v. ja täytän tänä vuonna tuon maagiset 30 vuotta. Poikani ei kyllä ole teini-ikäinen, vaan 7-vuotias ekaluokkalainen...:D Meillä kolme lasta ja eipä tee baareihin mieli. Perheellämme on sen sijaan yhteinen urheiluharrastus.
 
melkein 30v
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei voi hyvä seurata nuorena lapsia tehneiltä. Vielä se menojalka alkaa vipattamaan vaikka nuoret luulee äitiydenhuumassaan että ei ala. Alkaa se, viimeistään kolmekymppisenä, sitten biletetään yhdessä teiniensä kanssa. Joo, ei ole kokemusta vaan vierestä on tullut seurattua vaikka mitä.
Joo, tyhmät mielipiteet kans pitäis kieltää lailla.
Olen saannut molemmat muksut alle 23v.
Kahden viikon päästä rakentamamme talo valmistuu ja ensi kesänä valmistun toiseen ammattini. 7 vuotta ollaan miehen kanssa oltu yhdessä ja menojalkaa ei pahemmin vipata. Ulkomaan matka perheen kanssa on tulevaisuuden "vipatusta"!
 
Mä muuten ehdottomasti kannatan pakollisia ehkäisykapseleita kaikille alle kaksikymmentäkolmevuotiaille naisille. :attn:
Lisäksi kahden kuukauden välein voitaisiin jokainen nainen lain avulla pakottaa raskaustestiin ihan varmuuden varalta ja kapseleiden pettämisen seurauksena raskaaksi tulleet voitaisiin laittaa häkkiin raskausajaksi synnyttämään adoptoitaviksi sopivia lapsia nelikymppisille kristityille heteropariskunnille joilla on omakotitalo, kaksi autoa, kultainen noutaja ja kesämökki.
Alle 23-vuotiaat nuoret miehet pitäisi laittaa erityisiin leireihin odottamaan sopivaa siittämisikään tuloa, sillä muuten joku parikymppinen poikaraukka saattaa vahinossa päästä lisääntymään vaikkapa naapurin Ritva-Marjukan kanssa, eihän sellainen sovi, ei millään :x
 
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mä muuten ehdottomasti kannatan pakollisia ehkäisykapseleita kaikille alle kaksikymmentäkolmevuotiaille naisille. :attn:
Lisäksi kahden kuukauden välein voitaisiin jokainen nainen lain avulla pakottaa raskaustestiin ihan varmuuden varalta ja kapseleiden pettämisen seurauksena raskaaksi tulleet voitaisiin laittaa häkkiin raskausajaksi synnyttämään adoptoitaviksi sopivia lapsia nelikymppisille kristityille heteropariskunnille joilla on omakotitalo, kaksi autoa, kultainen noutaja ja kesämökki.
Alle 23-vuotiaat nuoret miehet pitäisi laittaa erityisiin leireihin odottamaan sopivaa siittämisikään tuloa, sillä muuten joku parikymppinen poikaraukka saattaa vahinossa päästä lisääntymään vaikkapa naapurin Ritva-Marjukan kanssa, eihän sellainen sovi, ei millään :x
Tämä oli hyvä,ei.. :LOL: :LOL:
 
hyvä idea
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mä muuten ehdottomasti kannatan pakollisia ehkäisykapseleita kaikille alle kaksikymmentäkolmevuotiaille naisille. :attn:
Lisäksi kahden kuukauden välein voitaisiin jokainen nainen lain avulla pakottaa raskaustestiin ihan varmuuden varalta ja kapseleiden pettämisen seurauksena raskaaksi tulleet voitaisiin laittaa häkkiin raskausajaksi synnyttämään adoptoitaviksi sopivia lapsia nelikymppisille kristityille heteropariskunnille joilla on omakotitalo, kaksi autoa, kultainen noutaja ja kesämökki.
Alle 23-vuotiaat nuoret miehet pitäisi laittaa erityisiin leireihin odottamaan sopivaa siittämisikään tuloa, sillä muuten joku parikymppinen poikaraukka saattaa vahinossa päästä lisääntymään vaikkapa naapurin Ritva-Marjukan kanssa, eihän sellainen sovi, ei millään :x
Peesi
 
yömamma
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minä ajattelin ruveta bilettään teinien kanssa viiskymppisenä
niin minäkin 46v ja onneksi on omasta takaa noita teinejä joiden kanssa bilettää, kun tuli alotettua niiden teko jo "alaikäisenä"
 
No, mä sain molemmat lapseni alle 23 vuotiaana, ja kyllä, menojalka rupes vippaamaan. Olinkohan silloin 27v, lapset vietti melkein koko kesän mummolassa, kun itse menin.

Nyt ei enää menota, lapset ei saaneet pysyviä traumoja, joten kaikki on hyvin :D Joten meille tämä järjestely ei tuottanut ongelmia.

Ennemmin kieltäisin alle 30 vuotiaiden miesten lisääntymisen :whistle: :whistle:
 
ja mitäs sitten vaikka bilettäiski, siis itteäni ei vois vähempää kiinnostaa, mutta joskus sillon aikana ennen lapsia oon kyllä mun äidin kanssa käyny baarissa ja hauskaa on ollu :D

eikä äitikään oo koskaan ollu mikään kova menijä max 2krt vuodessa on käyny, ja nykyään ei koskaan (46v.) ja minut on siis saanu kakskymppisenä ja mun jälkeen vielä 4 lisää...
 
Kyllä monet 30kymppiset bilettää teinien kans vaikkei ole lapsiakaan, et enpä usko lasten siihen vaikuttavan, mikäpä siinä jos joskus menee. Itse käyn 1-4 kertaa vuodessa, mut se varmaan tihenee sit kun täytän sen 30... Lapsen kun sain jo 21-vee!
 
Vieras
No bilettämään kerkiää koska vaan, jos sellainen huvittaa - ei se noin yleensä erityisen hauskaa näytä olevan.

Mutta on tuossa vähän totuuden siementä. Toinen, mikä puhuu vaikkapa 23-v ikärajan puolesta on se, että siinä kerkiäisi hankkia ammattia/työkokemusta tai viedä opiskelut aika pitkälle ainakin, ennen lapsentekoa. Olisi edellytyksiä muuhunkin, kuin sossunluukulle (ja palstalle valittamaan rahapulaa).
 

Yhteistyössä