Lapsien tekeminen alle 23-vuotiailta pitäisi kieltää laissa!!!

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
tuota minä olen sitä mieltä että tuo lisääntymiskielto pitäisi koskea nimenomaan miehiä! he kun ovat usein se vastuuttomampi osapuoli.
kaskun minulla ei ainakaan tuo menojalka vipata (perhe elämään tosin haluaisin kypsän miehen jakamaan arjen) mutta baarit ei kiitos, ellei kyse ole sunnuntai päivästä ja biljardista(sitäki pari krt vuodessa)

ärsyttää kyllä suunnattomasti ko.aloitus, tiedän tasan yhden äidin jonka meno jalkaa ja jotain muutakin kutkuttaa,ja hän on 30v lapset muutaman vuoden. eli ei mikään nuori äiti.jos vrt em. minuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja melkein 30v:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei voi hyvä seurata nuorena lapsia tehneiltä. Vielä se menojalka alkaa vipattamaan vaikka nuoret luulee äitiydenhuumassaan että ei ala. Alkaa se, viimeistään kolmekymppisenä, sitten biletetään yhdessä teiniensä kanssa. Joo, ei ole kokemusta vaan vierestä on tullut seurattua vaikka mitä.
Joo, tyhmät mielipiteet kans pitäis kieltää lailla.
Olen saannut molemmat muksut alle 23v.
Kahden viikon päästä rakentamamme talo valmistuu ja ensi kesänä valmistun toiseen ammattini. 7 vuotta ollaan miehen kanssa oltu yhdessä ja menojalkaa ei pahemmin vipata. Ulkomaan matka perheen kanssa on tulevaisuuden "vipatusta"!
Mukavat on sun unelmat, kyllä ne joskus toteutuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mä muuten ehdottomasti kannatan pakollisia ehkäisykapseleita kaikille alle kaksikymmentäkolmevuotiaille naisille. :attn:
Lisäksi kahden kuukauden välein voitaisiin jokainen nainen lain avulla pakottaa raskaustestiin ihan varmuuden varalta ja kapseleiden pettämisen seurauksena raskaaksi tulleet voitaisiin laittaa häkkiin raskausajaksi synnyttämään adoptoitaviksi sopivia lapsia nelikymppisille kristityille heteropariskunnille joilla on omakotitalo, kaksi autoa, kultainen noutaja ja kesämökki.
Alle 23-vuotiaat nuoret miehet pitäisi laittaa erityisiin leireihin odottamaan sopivaa siittämisikään tuloa, sillä muuten joku parikymppinen poikaraukka saattaa vahinossa päästä lisääntymään vaikkapa naapurin Ritva-Marjukan kanssa, eihän sellainen sovi, ei millään :x
:LOL: :LOL: tää on hyvä! t. 23-vuotias 2-vuotiaan tytön (vielä kaiken lisäks yh-)äippä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
tuota minä olen sitä mieltä että tuo lisääntymiskielto pitäisi koskea nimenomaan miehiä! he kun ovat usein se vastuuttomampi osapuoli.
kaskun minulla ei ainakaan tuo menojalka vipata (perhe elämään tosin haluaisin kypsän miehen jakamaan arjen) mutta baarit ei kiitos, ellei kyse ole sunnuntai päivästä ja biljardista(sitäki pari krt vuodessa)

ärsyttää kyllä suunnattomasti ko.aloitus, tiedän tasan yhden äidin jonka meno jalkaa ja jotain muutakin kutkuttaa,ja hän on 30v lapset muutaman vuoden. eli ei mikään nuori äiti.jos vrt em. minuun.
Pitäisi näiden naikkosten tietää mitä tapahtuu kun ollaan sillai. Sitten itketään kun puolivuotta ollaan oltu yhdessä ja mies ei haluakkan pientä nyyttiä. Ai niin ja pilleri se "unohtui".
 
Tjaa.. mä olen esikoiseni saanut hiukan alle 20 vuotiaana, ja eipä ole kaduttanut ei.. ;) ja kyllä, minäkin olen joskus käynyt bilettämässä, mut meillä päin sitä kutsutaan elämäksi :whistle: siis että JOSKUS voi olla muutakin kuin äiti ;)
 
hoitsu
mä olen sitä mieltä että ne jotka lisääntyy vasta yli 37v jälkeen ne pitäis kieltää.. voi herranjumala minkälaisia lapsia heillä on :eek: liian vanhana tehdyt lapset laissa kieltoon...

nuorten lapset ovat sentään itsenäisiä ja osaavat kunnioittaa vanhempia ym..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Tjaa.. mä olen esikoiseni saanut hiukan alle 20 vuotiaana, ja eipä ole kaduttanut ei.. ;) ja kyllä, minäkin olen joskus käynyt bilettämässä, mut meillä päin sitä kutsutaan elämäksi :whistle: siis että JOSKUS voi olla muutakin kuin äiti ;)
peesi. tosin mä olen lapseni saanut 20v ja 22v. ja yh:kin kehtaan viel olla.
 
niin hyvähän sinun on puhua sinähän tidät kaiken! tiedoksesi että tuo 30nainen oli namisissa lasten isän kanssa kun lapset saivat alkunsa(molempien tahdosta) muija otti eron(osittain syystäkin)ja sittenmin on meno jalkaa vipattanut!

mitä taas tulee siihen että useinmiten isukit on se vastuuttomampi osapuoli,niin tarkoitin todellakin miehiä jotka ovat tietoisesti laittaa lapsen alulle ja sitten joko

-a.asuu saman katon alla ja olettaa nasen hoitavan hänetkin,eikä ota mitään hoito vastuuta lapsista,juoksee kaveretten kanssa pitkin
kyliä,baarei.

-b.jättää puolisonsa koska haluaakin elää vapaana vielä,eikä ota vastuuta lapsista.

se on aivan toinen juttu ja luku jos joku huijaa miestä esim.jättämällä pillerit pois. mutta siitähän minä en puhunut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No bilettämään kerkiää koska vaan, jos sellainen huvittaa - ei se noin yleensä erityisen hauskaa näytä olevan.

Mutta on tuossa vähän totuuden siementä. Toinen, mikä puhuu vaikkapa 23-v ikärajan puolesta on se, että siinä kerkiäisi hankkia ammattia/työkokemusta tai viedä opiskelut aika pitkälle ainakin, ennen lapsentekoa. Olisi edellytyksiä muuhunkin, kuin sossunluukulle (ja palstalle valittamaan rahapulaa).
Bilettää voi vaikka 40kymppisenä. Tää oli näitä aloituksia että kun alkuperäinen on nähnyt joitakin tapauksia, niin sitten yleistää, ja samalla leimaa Arvokkaalla Ylevyydellään nuoret äidit huonoiksi :LOL:

Minä hankin esikon lukion jälkeen. Nyt lueskelen sitten ammattia itelleni. Ei paha..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No bilettämään kerkiää koska vaan, jos sellainen huvittaa - ei se noin yleensä erityisen hauskaa näytä olevan.

Mutta on tuossa vähän totuuden siementä. Toinen, mikä puhuu vaikkapa 23-v ikärajan puolesta on se, että siinä kerkiäisi hankkia ammattia/työkokemusta tai viedä opiskelut aika pitkälle ainakin, ennen lapsentekoa. Olisi edellytyksiä muuhunkin, kuin sossunluukulle (ja palstalle valittamaan rahapulaa).
muksu tuli 20vuotiaana (tosn pian täytin 21),ammatti on ja duunissa paahdan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mä muuten ehdottomasti kannatan pakollisia ehkäisykapseleita kaikille alle kaksikymmentäkolmevuotiaille naisille. :attn:
Lisäksi kahden kuukauden välein voitaisiin jokainen nainen lain avulla pakottaa raskaustestiin ihan varmuuden varalta ja kapseleiden pettämisen seurauksena raskaaksi tulleet voitaisiin laittaa häkkiin raskausajaksi synnyttämään adoptoitaviksi sopivia lapsia nelikymppisille kristityille heteropariskunnille joilla on omakotitalo, kaksi autoa, kultainen noutaja ja kesämökki.
Alle 23-vuotiaat nuoret miehet pitäisi laittaa erityisiin leireihin odottamaan sopivaa siittämisikään tuloa, sillä muuten joku parikymppinen poikaraukka saattaa vahinossa päästä lisääntymään vaikkapa naapurin Ritva-Marjukan kanssa, eihän sellainen sovi, ei millään :x
:LOL:
 
Mä sain esikoisen 27-vuotiaana, ja menojalkaa vipattaa siltikin aika ajoin :p
Tuntemani 41-vuotiaana vauvan saanut nainen oli juuri eilen bilettämässä B)
Ei se ikää katso. Ja mitä pahaa siinä muka on, jos äiti-ihminen silloin tällöin vaihtaa hetkeksi vapaalle?
 
tossuliini
just joo, mitään ton typerämpää en ole ikinä kuullut, ite olin 26- v kun sain esikoiseni ja olin naimisis eikä mua pahemmin menojalka vipattanut niin kauan kuin tyttö oli pieni mutta kun erosin lapsen isästä ja tietyistä olosuhteista poiketen tyttö halusi jäädä isälleen eikä meillä ollut mitään kiinteitä tapaamisaikoja kun oli yhteishuolto, tyttö sai käydä milloin halusi ja mulle jäi aikaa itelleni käydä ulkona tapaamassa ystäviä ja sitten tapasin nuorimman tytön isän jonka kanssa ruvettiin olemaan yhdessä ja tarkotuksella tehtiin tää nuorimmainen ja hänenkin ollessaan vauva en kauheesti juoksennellut kapakoissa, jos kävin joskus niin isä oli mielellään tytön kanssa, muille en edes halunnut antaa lasta hoitoon, ja vaikka tyttö on jo koululainen vieläkään ei menojalkaa vipata kun ei ole oikein halujakaan (paitsi ens viikonloppu joka on poikkeus ja silloinkin tyttö on isällään yökylässä), ei pitäisi yleistää koska kaikki ihmiset on yksilöitä, jotkut alle 20-vuotiaat voi olla kypsempiä äideiksi kun taas jotkut 30-v ei ikinä ole kypsiä, meitä on niin moneksi. Se on niin monesta asiasta kiinni kuten luonteestakin ,ei kaikki ole tuolla kapakassa viikonloppusin vaikka sitä parjaatkin, häpeäisit ap kun tuollaisia rupeat edes ehdottelemaan.
 
Oot tainnut seurata mua vierestä! Mä olin just 21, kun sain ekan lapsen. Silloin en liikkunut missään. En ennen odotusta enkä synnytyksen jälkeen. Sitten saimme toisen lapsen...tämän jälkeen sitä menojalkaa alkoi vipattamaan, mutta MITÄ SITTEN?!?!?!
 
vieras
Joo huomattu on että menojalat vipattaa ja sitten vauva on hoidossa jotta pääsee KALJALLE.
Enpä ite voi kuvitella semmosta että haluaisin kaljalle vielä joskus.
No esikko tulikin hankittua 36v ikäsenä :))
 
elleni
Sain ekan lapsen pikkuisen alle 22-v. Nyt olen 3-kymppinen, kolme lasta, vanhin tokalla. Kaikki elämässämme on ihan kivasti, eikä menojalkaa vipata. Vaikka sain ekan nuorena, ehdin ihan hyvin viettää myös nuoruuttani. Ehdin saada ammatin ennen toisen lapsen syntymää. Nyt meillä omakotitalo, molemmat olemme mieluisissa työtehtävissä. En valita! Enkä voi väittää että mistään olisin jäänyt paitsi. Nyt seuraan sivusta muutaman reilun 3-kymppisen lapsentekojuttuja. Ei käy kateeksi. Aloittaa tuossa vaiheessa kaikki nollista.
 
No jaa, automaattisesti ihmisellekkö tulee "järki päähän" samana päivänä kun täyttää 23v....

Voi noita mein lapsiparkoja, siis niitä jotka olen menny tekemään ennen sallittua ikää ja voi mua raukkaa, äitini kun oli 17v sillon kun synnyin....
 

Yhteistyössä