G:Onko sellaista asiaa/asioita, joista ette palstalla keskustele?

Itseenne liittyen?
Mitkä aiheet tietoisesti sivuutatte ja miksi?

Mulla on perheen henkilökohtaiset asiat.
Raha-asiamme, tulomme, velkamme...
Sitten on seksielämämme.

Minusta nuo ei muille kuulu ja kun tiedän, jotta muutama minut tunteva juttujani seuraa, ei mielestäni tuo olisi kovin järkevääkään :D .

Mitä asioita teillä on sellaisia, mistä ette puhu?Vai onko sellaisia? :)
 
vieras
Onhan niitä joitakin. Esim. juuri mainitsemasi raha-asiat. seksielämää ei juuri ole joten siitä ei tarttekkaan keskustella, en kyllä siitä keskustelisi varmaan myöskään. Ammattiani en ole paljastanut, koska siitä mut mahdollisesti tunnistettaisiin ja jotenkin on kivempaa täällä olla ihan van anonyymina.
 
lady of the lake
Yleisesti ottaen en lähde mukaan väittelyihin, enkä myöskään näihin äitien sädekehän kiillotus-juttuihin.Itsestäni en kerro asuinpaikkaa (tien nimeä tms) enkä myöskään laita kuvia kodistamme tai perheestäni.
 
Aika paljon on asioita, joista en täällä tosiaan keskustele. En myöskään jaksa täällä kovinkaan syvällisesti puida asioita. Varsin pinnallisia ja lyhyitä juttuja tulee kirjoiteltua. Paljon jää myös avaamatta noita aloituksia.
 
Lasten nimistä, asuinpaikkakunnasta, ammatista (ei myöskään miehen), mistä nimimerkki on peräisin ym. mistään mistä voisi tunnistaa. Periaatteena on pysyä täällä anonyyminä. Myöskin seksi- ja raha-asiat ovat henkilökohtaisia. Näköjään samoja asioita aika monilla.
 
Mä puhun oikeastaan mistä vaan pinnallisella tasolla. Mutta tiedän kuitenkin tasan tarkkaan mitä haluan paljastaa ja mitä en. Välillä tulee kerrottua jotain joka jälkeenpäin kaduttaa. Toisaalta välillä mietin että olenko liiankin tarkka kirjoittamisistani.

Ja yksi on varma: valheita en halua kirjoittaa. Jos siis täytyisi kirjoittaa jotain liian henkilökohtaista, niin jätän mieluummin kokonaan kirjoittamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mä puhun oikeastaan mistä vaan pinnallisella tasolla. Mutta tiedän kuitenkin tasan tarkkaan mitä haluan paljastaa ja mitä en. Välillä tulee kerrottua jotain joka jälkeenpäin kaduttaa. Toisaalta välillä mietin että olenko liiankin tarkka kirjoittamisistani.

Ja yksi on varma: valheita en halua kirjoittaa. Jos siis täytyisi kirjoittaa jotain liian henkilökohtaista, niin jätän mieluummin kokonaan kirjoittamatta.
Sama peli.Heikkouteni on se, jotta en osaa valehdella ja silloin tällöin siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä :| .
 
Raha-asioista en tykkää puhua ylipäätään. Ja kun en pelkää itseni tunnistamista, niin välttelen juttelemasta aiheista, jotka koskevat enemmän jotain läheistäni tai ystävääni, kuin minua. Mitä nyt jotain saatan sanoa, mutta en siis mitään tarkkaa selontekoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mä puhun oikeastaan mistä vaan pinnallisella tasolla. Mutta tiedän kuitenkin tasan tarkkaan mitä haluan paljastaa ja mitä en. Välillä tulee kerrottua jotain joka jälkeenpäin kaduttaa. Toisaalta välillä mietin että olenko liiankin tarkka kirjoittamisistani.

Ja yksi on varma: valheita en halua kirjoittaa. Jos siis täytyisi kirjoittaa jotain liian henkilökohtaista, niin jätän mieluummin kokonaan kirjoittamatta.
Sama peli.Heikkouteni on se, jotta en osaa valehdella ja silloin tällöin siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä :| .
Mulla on muuten sama juttu ihan irl. Monta kertaa olis hyväksi päästää edes valkoinen valhe, mutta mun naamasta näkee heti jos edes yritän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Itseenne liittyen?
Mitkä aiheet tietoisesti sivuutatte ja miksi?

Mulla on perheen henkilökohtaiset asiat.
Raha-asiamme, tulomme, velkamme...
Sitten on seksielämämme.

Minusta nuo ei muille kuulu ja kun tiedän, jotta muutama minut tunteva juttujani seuraa, ei mielestäni tuo olisi kovin järkevääkään :D .

Mitä asioita teillä on sellaisia, mistä ette puhu?Vai onko sellaisia? :)
Tosin tänään mä paljastin pienen nurkan kodista
:whistle: Mutta Nuo samat asiat on mm. ku sulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mä puhun oikeastaan mistä vaan pinnallisella tasolla. Mutta tiedän kuitenkin tasan tarkkaan mitä haluan paljastaa ja mitä en. Välillä tulee kerrottua jotain joka jälkeenpäin kaduttaa. Toisaalta välillä mietin että olenko liiankin tarkka kirjoittamisistani.

Ja yksi on varma: valheita en halua kirjoittaa. Jos siis täytyisi kirjoittaa jotain liian henkilökohtaista, niin jätän mieluummin kokonaan kirjoittamatta.
samoin. Kovin henkilökohtaisille alueille en täällä palstalla mene.

 
mä ihan itse
Maitoa pullosta lapselle. Eli en ole imetysuskovainen ja kun he ovat siitä uskonnon vääntäneet, on aivan turhaa kertoa faktoja. Lapsenihan minä ruokin, kun tarvetta on.

Sit en kerro miehen taholta tulleesta pitkäaikaisesta henkisestä väkivallasta.

Tai sukulaisista ja heidän käytöksestään.

Joskus tietää, ettei kaikki ymmärrä, eikä vaan jaksa ottaa vääriä puolustuspuheita pelkällä olankohautuksella.
 
Palstalla keskustelen niistä asioista joista keskustelisin tuolla leikkikentillä puolituntemattomien kanssa.
Mm en koskaan ilmoittaisi tuntemattomille ihmisille juuri plussanneeni, saaneeni munaa, yms henk.kohtaisia asioita joista puhun vain minulle tärkeiden ihmisten kanssa.
 
Kaikista aiheista voin keskustella, mutta on asioita, joiden suhteen en täällä ole rehellinen, tai joista kerron vain valittuja paloja. Ja sitten on asioita, joita en vie lainkaan henkilökohtaiselle tasolle, mutta joista yleisellä tasolla saatan puhua paljonkin. Mutta en tiedä, onko mitään aihetta, josta en voisi mitään sanoa.
 

Yhteistyössä