Hakutulokset

  1. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Tuitsulle :hug: Ja LaSposalle roppakaupalla onnea :hug: :hug: :hug: Teille kävi just niin kuin mä ajattelin, et olis meillekin käynyt... Eli aika lapsettomuustutkimuksiin ja sitten tärppäis. Ei vaan pitänyt paikkansa meidän kohdalla. :'( Toivoa ei ole kuitenkaan menetetty, ensi...
  2. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Katjuskalle superhyperonnitelut :flower: :flower: :flower: Vastahan Katjuska alkoi odottamaan ja nyt on pikkuprinssi tullut maailmaan. Onnea myös Saille :flower: (.) täti on poistunut tältä kierrolta, joten taas hommiin =) Toivottavasti olen ensi viikolla viisaampi lääkärireissun...
  3. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Vai on Katjuska jo tositoimissa, ihanaa! Mulla kp2, joten huti meni taas. Viikon päästä on aika lapsettomuuspolille, jossa mietitään jatkotoimenpiteitä.
  4. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Huh hellettä :kieh: Tässähän jo ihan kangistuu pakkasesta. Nyt on labratulokset kotona, piti vain soittaa osastosihteerille ja ne tuli seuraavana päivänä. Sain ajan lapsettomuuspolille julkiselle puolelle 3 vko:n päähän, joten ei kauheen paha. Silloin selviää mitä ruvetaan tekemään ja jos...
  5. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Heips! Kyl mä taas kiroan julkisen sairaanhoidon jonnekin... Soitin lääkärille niistä lapsettomuustutkimuksista, kuten oli pyydetty. Eipähän lääkärisetä sitten osannut kertoa mikä mua vaivaa, joten pitää varata aika polille. Viimeksi kesti 6kk ennen kuin pääsin vastaanotolle, joten ottaa...
  6. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Voi Siisami :hug: Mulla on ainakin semmonen kutina, että yksityisellä puolella ohjataan automaattisesti keskustelemaan psykologin kanssa. Julkisella puolella saattaa olla pitkätkin jonot. Koita saada varattua yhteinen keskusteluaika teille molemmille jonnekin. Vaikka tuntuukin siltä että...
  7. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Heikun keikun ja terveisiä lumisesta Lapista. Loma on ihanaa! Nousin jo todella, todella korkealle, kun eilen oli jo kp30 (normaalisti 26-28). Ehdin jo testatakin, mutta arvaatte varmaan miten siinä kävi. Tätihän se kurvasi tänään aamulla. Ja kolahdus maan pinnalle oli sen mukainen. Ensi...
  8. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Tää lähtee nyt lomalle Lappiin. Kun palaan koneen ääreen, kp:t ovat täynnä ja tiedän olenko kenties pamahtanut paksuksi... :wave:
  9. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Hantalle onnea :hug: , ihanaa!! Tuitsu: puhut kuin mun suusta. Mäkin olin aivan varma, että pillereiden popsimisen jälkeen tulisin raskaaksi. Nyt on mennyt jo 21 tai 22 kiertoa eikä vauvasta tietoakaan. Ei tämän näin pitänyt mennä :headwall: Asiaa ei kyllä unohda, vaikka kuinka haluaisikin...
  10. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Se tulikin 2 kertaa...<br><br>
  11. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Täällä on taas ovispäivät käsillä, joten peiton heilutus jatkuu. Lapsettomuustutkimuksia tehdään edelleen eli verikokeita tällä kertaa. Mitään tuloksia ei ole vielä tiedossa, mutta tammikuun aikana selviää taas enemmän missä vika ja miten se korjataan. Ajatukset vaan tuppaavat harhailla...
  12. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Heips kukkuu! Tätihän se taas tuli, kuten arvelinkin. 22.yrityskierto alkaa ja epätoivo kasvaa. Lapsettomuustutkimuksissa juostaan edelleen, mitään syytä ei ole vielä löytynyt. Kaikesta huolimatta mukavaa ja rauhallista joulua kaikille nettikamuille!
  13. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Triinelle onnittelut tulevasta tytöstä! Täällä aika matelee tätiä odotellessa. Näinä päivinä se taas tulee, sen vaan tietää :headwall: Mukavaa jouluviikkoa kaikille ja muistakaa rentoutua ja tietenkin syödä hyvin jouluna!
  14. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Siisami: soitan hormoonikokeistani, kunhan mieheni on ensin vienyt uuden näytteensä tutkittavaksi. On kiireinen mies ja toiselle paikkakunnalle meno on tällä hetkellä aikataulullisesti mahdotonta, joten menee tod.näk. tammikuuhun. Inseminaatiota epäilen hoitokeinoksi, mutta kaikki selviää kunhan...
  15. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Vitsi ois ihanaa plussata jouluviikonloppuna... Olis kyllä maailman paras joululahja. Toisiksi paras olisi Frendit-sarjan kaikki dvd:t :D Mitäs teidän joululahjatoivelistalta löytyy? :xmas: Mission "Peiton Heilutus" aloitettu :whistle: :wave: kaikille
  16. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Munanjohtimeni ovat auki, joten ei pitäisi olla sen suhteen mitään estettä tulla raskaaksi. Oli muuten todella epämiellyttävä tutkimus... Hormonikokeiden tulokset eivät ole vielä tulleet, mutta näyttää siltä, ettei meissä ole mitään vikaa. Mielenkiintoista! Ei auta kuin heiluttaa peittoa ja...
  17. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    Mulla täti tuli taas :'( Varasin nyt ajat labraan ja SSG-tutkimukseen, molemmat ovat ensi viikolla. 21.yrityskierto alkaa... :headwall: Mieli on maassa, katkeruus nostaa taas päätään. Että semmosta. Palailen taas kehiin, kun suurin pettymys menee ohi ja saan jotain tuloksia...
  18. J

    Paljonko maksaa

    Kävimme 1. käynnillä AVA-klinikalla Turussa, löytyy myös Tampereelta. 1. käynti oli ilmainen ja sisälsi haastattelun, miehen kivesten ulkoisen tutkimuksen ja multa ultran. Jatkossa aukioloultra maksaa 126, sperma-analyysi n. 90, perusultra 100. Verikokeiden hintaa en tiedä, olen menossa ensi...
  19. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    No, vatsaa vääntää taas siihen malliin, että menkat ovat ovella :headwall: Viikonloppuna varmaan taas hulahtaa... Sitten alkaakin kunnolla ne lapsettomuustutkimukset, ensin verikokeet kp 4-6 ja aukioloultra kp 8-11. Miehen siemennesteanalyysistä ei tehtykään kunnon lausuntoa, joten hän...
  20. J

    LaSposa ja muut *tutut*

    up! :wave:

Yhteistyössä