LaSposa ja muut *tutut*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:34 MARZA 1970 kirjoitti:
Joo oli ihan kivaa ja itse asiassa me oltiin koko ajan kummitytön kanssa telkkarissa.Kaikki kamut oli heti bongannu meiät jo ihan alussa.Siskon likka pomppi siellä valkoinen paita ja letit päässä ihan jo alussa,ihan hirvitti ku kateltiin telkkarista BB:tä miten paljo me näkyiltiin telkkarissa.
No mutta kummityöllä oli hauskaa ja toki itelläänkin joten ihan ollaan tyytyväisiä.
Ja kaikki BB asukkaat oli niin mukavia ja kaikista saatiin hirmusti kuvia ja kari (kaki) oikeen pyys mua sen kanssa kuvaan =o)
Vaikka ei mun suosikki ollu ni mukava oli siellä, ei voi mitää
Kivoja kuvia saatiin ja mukavaahan niitä on katella
Mä näin sut.
Kaveris paidassa luki etä "pirpana rokkaa", ja sulla oli sininen neule!
Mä oon hyvä bongaileen.

oma (.)

Eka clomi meni kurkusta alas.
Toivottavasti toimivat...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:54 Tuitsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:34 MARZA 1970 kirjoitti:
Joo oli ihan kivaa ja itse asiassa me oltiin koko ajan kummitytön kanssa telkkarissa.Kaikki kamut oli heti bongannu meiät jo ihan alussa.Siskon likka pomppi siellä valkoinen paita ja letit päässä ihan jo alussa,ihan hirvitti ku kateltiin telkkarista BB:tä miten paljo me näkyiltiin telkkarissa.
No mutta kummityöllä oli hauskaa ja toki itelläänkin joten ihan ollaan tyytyväisiä.
Ja kaikki BB asukkaat oli niin mukavia ja kaikista saatiin hirmusti kuvia ja kari (kaki) oikeen pyys mua sen kanssa kuvaan =o)
Vaikka ei mun suosikki ollu ni mukava oli siellä, ei voi mitää
Kivoja kuvia saatiin ja mukavaahan niitä on katella
Mä näin sut.
Kaveris paidassa luki etä "pirpana rokkaa", ja sulla oli sininen neule!
Mä oon hyvä bongaileen.

oma (.)

Eka clomi meni kurkusta alas.
Toivottavasti toimivat...
No niin oli justiinsa ;o) kummityöllä oli just se pirpana rokkaa ja mulla oli harmaa jakku päällä

Mäki bongasin sitte Marzan :D ajattelin että onkos se tuo tuossa ja oliha se sitte :kieh:

jenttutonttu....mukava kuulla, että sekin puoli oli kunnossa...toivottavasti ei mitään erikoista ilmaannu niistä hormoneistakaan ja ei kun vaan peitto pöllyämään siellä ;)

katjuska ja nuppu 28+0 hui kauheeta ku aika kiitää :eek:

Vitsi ois ihanaa plussata jouluviikonloppuna... Olis kyllä maailman paras joululahja. Toisiksi paras olisi Frendit-sarjan kaikki dvd:t :D

Mitäs teidän joululahjatoivelistalta löytyy? :xmas:

Mission "Peiton Heilutus" aloitettu :whistle:

:wave: kaikille

Tuitsulle ja Hantalle voimia taas uuteen kiertoon ja tuitsulle erikois hali mieltä piristämään :hug:

Marza: Mä muistan sen tytön kellä oli se pirpana rokkaa paita mutta en sua. Nyt mua risoo :headwall: . En ollut käynyt sivuilla vähään aikaan niin meni noi vinkit sun bongaamiseks ohi. Koitahan parantua.

Jenttutonttu: Koska sä saat ne hormooni tulokset? Mites tota sitten hoidetaan jos ei mitään varsinaista vikaa löydy? Hormooneja, inseminaatio??

Katjuska: Ajattele, ihan kuin ois just vasta jännitetty niitä ennustajan juttuja ja sä saat kohta jo käärön syliin.

Mun työkaveri sai eilen pienen prinsessan ja nyt mä vaan odottelen koska sitä pääsee katsomaan.
Saisi loppua tää synkkyys kun on niin väsynyt kokoajan. Ei ole jaksanut edes netissä surffata. Olen vaan lukenut ja katsonut telkkaa ja SYÖNYT :eek: LIhonnut varmaan sata kiloa. Ukkokin on taas ollut yli viikon reissussa. Onneksi se tulee torstaina.

Enis viikolla olisi pisto opetusta sairaalalla niitä hormoonihoitoja varten.

Joulun odotusta kaikille :xmas:

tsemppiä kaikille taas tähän kiertoon ja tuitsulle jaksamis halaus :hug:

ja toivottavasti Marza selättää sen taudin nopiaan ja sen jälkeen ukon :whistle: ;) :kieh:

Siisami...kyllä se oudolta tuntuu kyllä, että ei tätä odotusta enää niin kovasti jäljellä ole. Toivottavasti menee oppi perille pistoksien kanssa ja toivottavasti saatte tekin tuolla avustuksella pian vauvan tuoksuisia uutisia.

Täällä kolotusta joka puolella kroppaa...sitä se sitten taitaa olla tää loppu aika :$ no kyllä tää kipu kannattaa kun lopputulos on sitte varmasti ihana :heart:

katjuska ja nuppu 28+3 :heart:

Puoli tuntia ja mun kulta on kotona :heart: :heart:

Mä olen ollut esimerkillinen vaimo ja laittanut kodin kauniiksi ja tehnyt piparkakkutaikinaa (miehen suurta herkkua). Huomenna kun pidetään vapaapäivä niin mä jopa ehdin leipoakkin ne piparit. Ellei kaikki taikinat ole kadonnut parempiin suihin :D

Kaveri jo vähän ihmetteli, et mitä pahaa mä olen tehnyt kuin näin höösään. On vaan kiva laittaa kun toinen on ollut pitkään pois.

Sauna pitäis kohta mennä laittaan lämpiimään.

Siisami: soitan hormoonikokeistani, kunhan mieheni on ensin vienyt uuden näytteensä tutkittavaksi. On kiireinen mies ja toiselle paikkakunnalle meno on tällä hetkellä aikataulullisesti mahdotonta, joten menee tod.näk. tammikuuhun. Inseminaatiota epäilen hoitokeinoksi, mutta kaikki selviää kunhan simpat tutkitaan uudelleen.

Ja eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tällä kierrolla tärppäisi :whistle: Joo, niin varmaan. Lapsia pukkaa vaan kaikille muille paitsi meille. Liian monta ystävääni ja tuttavaani odottaa taas tälläkin hetkellä vauvaa. Ja justiinsa iso liuta sai muksuja tänä ja viime vuonna. On se vaan niin väärin.

Lämmintä ilmaa pukkaa. Kattelin just kukkamaatani ja sieltähän kasvaa jo kevään krookuksien alut. Pitäisköhän kasata vaan lisää multaa päälle :)

:wave: kaikille :hug: kaikille meille epätoivoisille kuumeilijoille!

tsemppiä kaikille!!! eiköhän joulupukki ole kuullut teidän toiveenne ja joululahjaksi toisi plussan testiin!

Katjuska on päässy jo pitkälle :heart: äkkiä se aika menee!

Meilläki olis maanantaina rakenneultra. on sitä tosiaan odotettu ja kauan! aijon kysyä sukupuolen ja toivottavasti se selviää :D ei tässä millään jaksa odottaa huhtikuun loppuun!

työnantaja hiukan ihmetteli ku haluan jäädä 50 päivää ennen la:ta lomalle ja pitää kesäloman siihen päälle vielä. sais jäädä jo helmikuun alussa kotiin. yritin sille selittää, et mukava tytön kans touhuta ku vielä ehtii/ jaksaa, meinas ettei kai hänellä siihen ole sanomista sitte. en vielä kertonu et olen aikonu jäädä kotiin muutamaksi vuodeksi, se voiki olla kova paikka? mut voi voi.. :kieh:

Triine 20+3

LaSposa

Niin se aika tosiaan rientää! Vastahan se oli huhtikuu, kun porukalla ihmeteltiin ja jännättiin (välillä jopa neuroottisesti!;)) että onko ovulaatio ja onko raskausoireita:) Siitä puheenollen, tänää tulee 4D-dokumentti kaukovauvojen hakemisesta... täytynee katsastaa kyseinen ohjelma, jos meille ei yhtä ainutta biologista pienokaista siunaannu, ni onhan sekin yks mahdollisuus...:(

Opettajan arki rupee helppaamaan, onneks! Todistukset alkaa olee ready ja voi ruveta jo vetämään henkeä!;) Jännittää vaan se ens viikkonen kolposkopia -niinku ehkä on tulluki jo mun valituksista ilmi!;)

Marza mult jäi kans bongaamatta sut BB:n finaalista!? Sen jonku Sarppa-vaatteisen kyl huomasin, mut en sillee kiinnittäny huomioo! Höh! Mut kiva et oli kivat bileet ja oikee tosiaan voitti!:)

Mukavaa joulun odotusta! :heart:

LaSposa

Joulukiireet helpottaa onneks täällä, kun lahjat on jo ostettu ja todistukset tenaville nimmareita vaille rustattu!:) Vauvarintamalla ei tosiaan mitään uutta... mietin, että pitäskö varuiks tehä raskaustesti tässä viikonloppuna, kun menkat alkaa varmaan ens viikolla, mutku mul on tiistaina kolposkopia ja sinne ei sais raskaana mennä... ni aattelin varmistaa...:)

Hengissä ollaan täälläkin...

Kauhia kiire on ollut töissä ja joulujutuissa. Nyt ollaan kolme päivää metsästetty ajokoiraa mikä on pyöriny meidän pihassa, Ruokkiin sitä rupesin ja kun huomattiin että on tassu kipeä niin tänään hommattiin loukku ja puolen tunnin sisällä saatiin se loukutettua. Omistajakin löytyi. Oli koira ollut jo kaksi viikkoa kateissa. Laiha kuin luuranko ja toinen takatassu ihan verillä.

Ihan oli tippa silmässä mulla kun omistaja (noin 70-vuotias) mies tuli hakemaan ja kun koira sen tunnisti niin muuttui ihan eri koiraksi. Sitä ennen oli aristellut meitä niin sitten uskalsi tulla kunnolla rapsutettavaksi.

Porukoitten koira sitä vastoin lopetettiin tänään :'( Se oli jo 15-vuotias ja nyt oli takajalat pettänyt. Mä olin jo jonkin aikaa puhunut, että se pitäis viedä piikille mutta surkeelta tuntuu :(

Aika menee kauheella kiireellä ja tänään tajusin, että vajaan parin viikon päästä pitäis aloittaa sumuttaan niitä hormooneja. IIK :eek:

Mul on pistosopettelu tiistaina kun se siirrettiin tästä viikosta jolloin sen piti olla. Siellä varmaan selvii tarkka päivä sumujen aloitukselle.

Tänään kävin semmoista 9 päiväistä vaavia katsomassa ja jestas kun se oli suloinen. Ihana oli köllötellä sohvalla pikkuinen tossa rinnan päällä =) Äkkiä oma sellainen.

Eli näin meillä... Joulun odotusta kaikille :xmas:

Huh huh, kirjoittelin eilen joulukortteja viittä vaille kahdeksaan illalla. Sai vielä kakkosluokan merkeillä menemään :)

Taitaa olla ihmisillä joulukiireitä kun oltiin jo tuolla toisella sivulla menossa. No, mukavaa joulun odotusta kaikille täältäkin!

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Aika menee siivillä ja vielä pitäis jaksaa puoltoista kuukautta töissä. sitte loma :D ja pitkä sellainen! toivottavasti nyt sit saan aloittaa äippäloman noin aikasin, ku työnantaja hiukan nihkeästi sitä lupaili, mut sanoi sit ettei hänellä siihen taida olla sanomista!? olen jo tytön päiväkoti paikan sanonut irti helmikuun alusta. ei oo pikkusen kiirre mulla pois töitä :LOL: ei vois vähempää enää kiinnostaa!

Ja toivottelempa jo hyvät joulut samantien ku tiedän että tää viikko menee tosi joutuin!

Triine 21+5

Yhteistyössä