LaSposa ja muut *tutut*

Mulla täti tuli taas :'(

Varasin nyt ajat labraan ja SSG-tutkimukseen, molemmat ovat ensi viikolla. 21.yrityskierto alkaa... :headwall:

Mieli on maassa, katkeruus nostaa taas päätään.

Että semmosta. Palailen taas kehiin, kun suurin pettymys menee ohi ja saan jotain tuloksia lapsettomuushoidoista.

:wave:

sai73 harmaana
:hug: :hug: jenttutonttu :hug: :hug:
hantalle pidetään peukkui =)
ja muillekkin tietysti =) tasapuolisesti.
Käyn kyllä välillä lukaisemassa teidän tekstejänne,vaikken aina ole kommentoinutkaan.
Pitäkäähän =) mieltä yllä ja pupilkaa nautinnosta. :D

LaSposa: Mä olen sen kolposkopian nähnyt vierestä joskus opiskeluaikana ja ainakin se nainen oli ihan ihmisiksi. Julman näköinen se laite on millä se tehdään mutta kyllä mä uskon, että siitä selviää. Jos se kovasti pelottaa niin varmasti voi pyytää jotain rauhoittavaa ensin.

Tsemppiä Jenttutontulle jatkotutkimuksiin. Mulle ainakin tuli helpottunut olo kun selvisi mistä lapsettomuus kiikastaa. Pystyy lähtemään tekeen asialle jotain.

Nyt mä lähden lojuun sohvalle ja tuijottaan meidän uutta telkkaa. Kyllä mä olin sitä odottanutkin :D Entinen telkka oli kaikki 21 tuumaa ja nyt on 37. Pikkaisen on eroa :p

*kirjoitusvirheitä korjailee :whistle: *<br><br>

Hantta06 peukkuja pietään :flower:

jenttutonttu :hug:

voi että mä inhoon tota vesisadetta!! riittäis jo.. koira on ihan hirveen näkönen ja kantaa sisälle kaikki p.askat \|O mulla palaa pinna!!! nyt lähtis tuo hurtta aika edullisesti uuteen kotiin.. karvaaki lähtee muovikassi tolkulla niin paljon ku vaan jaksaa harjata..
eli myynnissä tammikuussa 8-vuotta täyttävä tolleri uros, kiltti ja p.askanen HALVALLA.

murr murr ja kampa käteen ennen ku se ehtii paeta!

Triine

p.s. muuten menee hyvin :heart:

Marza harmajana tääl
Hantalle peukkuja =)
minä olen täällä niin kiukkuinen miehelleni mutta mitäs niitä syitä puimaan täällä julkisesti.Sanotaanko että mä olen menossa 700km päähän parin viikon päästä ja mies siitä herneet veti nenuun joten pupuilut ei ainakaan hetkeen onnistu. On sen verran mulla nyt mieli kiukkua täynnä että ei oikeen itellä onnistu ees minkään pupuilun harrastelu.MUtta ei meillä olla pitkävihaisia joten mistäs sen tietää ;)

Hantta: voi hö. mut jos on olllut myöhänen ovis ja/ tai näkyy myöhemmin. tsemppiä sinne! :)

Itellä kp. 34 eli paripäivää (oletetun oviksen mukaan) jännäaikaa vielä jäljellä.Tissi turvotus joka on ollut koko kk jatkuu, lämmöt ylhäällä ja vihlaisuja taasen ollut. aika samat merkit kun viimeksi, mutta diipadaipa...

Eilen olin juhlimassa ja otin ihan tavalliseen tapaan viiniä, eikai tää kuumeilu oo mikään syy olla elämättä normaalisti. en muutenkaa koskaan juo "per.seitä" vaan sivistyneesti muutaman viinilasin.
Ihanaa kun tänään on sitten saanut pötköteltyä sohvalla ihan rauhassa, ukko on duunissa ja ihana hiljaisuus.

Siivota kyl pitäis, mut....

Testaan seuraavan kerran perjantaina, ilmoittelen missä mennään kun itsekin tiedän :heart: :headwall: :heart:

Ja nyt yhdeltätoista pyyhkiessä verta, joten eiköhän se ole taas tässä :headwall: :headwall: :headwall: <br><br>

Kivaa voitin netissä BB finaaliin perjantaiksi liput jänskäämään ja sitte BB alkkarit itelle ja miehelle ..heh =)
Nyt tässä ollaan hiljalleen siirtymässä ilta pesulle ja pisulle ja nukkumaan.Poika sai just puuron napaan joten moikka kaikille.

LaSposa

OHO! Onnea Marza BB finaalin lipuista!!!! Meillä ollaan kanssa kyllä seurattu kovin tiivisti niin tänä kun viime vuonnakin ko hömppää!;) Kenen toivot muuten voittavan? Mä ehkä Sarin tai Kakin...

LaSposa juu mä oon ihan ihme intoilija kans BB ohjelmasta ja mun suosikki on kyllä Sari tai Kale ihan sama kumpi ku vaan on jompikumpi ;)
On se kiva tosiaan ku jotain voittaa.Mulla on niin pirun huono tuuri yleensä etten ikinä voita mitään niin nyt kun jotain voittaa ni on ihan ihmeellistä.Mutta voi niitä onskuja jotka lotossa voittaa :/ Mahtaa sekin tunne olla aikamoinen.Oisko mun tuuri kääntyny ni pitäsköhän koittaa lotota jos vaikka onnistas :whistle:

Sartsa32 harmaana
Moi Marza,

Muistan sut viime talvelta ja keväältä.
Meillä oli keskenmenon jälkeen yritystä 7kk kunnes tärppäsi ja nyt olen viikolla 32.

Onnea sullekin ja uskon et vielä onnistaa kun ei liikaa mieti.

T: Sartsa (nykyään nm Sartsa32)
=)

Sartsa32, onnea odotukseesi,Vai että olet jo niinkin pitkällä =) Välillä itsekkin olen aivan varma että meillekkin vielä saadaan vauvan tuoksua taloon ja sitten toisinaan masentaa niin pirusti ettei jaksa ees uskoa moiseen ihmeeseen.Nyt meillä ens viikolla pojan 2v synttärit ja joulukin tulla jolkuttaa ja joulukuun alussa hääpäivämme joten säpinää kyllä piisaa joten jospa saa aatokset muualle niin ei olis paineet niin kovat vauva rintamalla
Marza
Mutta onnea Sartsalle vielä kerran ja ilmoittele sitten viimeistään kumpi tuli.

vihreenä ja soikeena kateudesta täällä marzan BB finaalilippuja kohtaan :kieh: no ei parane valittaa kun ei oo ite tehny mitään sen etteenkään, että ne sais :LOL: Muistat sitte vilkutella meille kaikille kovasti sieltä...mä tiiraan tarkkaan kyllä sen yleisön sitte tällä kertaa :D

Mulla ei oo tänä vuonna ollu sellasta selkeetä suosikkia siellä ollenkaan, mutta kun nyt mietin, niin toivottavasti Sari tai Kaki voittaa...koska ovat ainoot, ketkä on ollu siel sen koko ajan =)

Katjuska, juu mä otan ison lakanan mukaan ja kirjoitan sinne et terkkuja plussan kuumeilijoille :)
No ei vaan oikeesti ni just kummitytön kanssa suunniteltiin perjantaita ja aateltiin muutama sidu vetää napaan ku mennään ja otetaan muutama lämmike veskaan mukaan kans.On se ihanaa ku pääsee itekki ulos tuulettumaan.Poika menee mun naapuriin yöksi ku isäntä on silloin töissä joten aion ottaa kaiken ilon irti kyllä ;) Niin ja kun meillä on viel kuski joka viepi ja sitten hakee meiät ni mikäs sen helpompaa.

Täällä kans pidellään peukkuset pystyssä d :D b tuitsulle

Ja Hanttalle :hug: ja tsemppiä tähän kiertoon =)

ja Marza muistaa sitte huomenissa huiskutella kovasti siellä :D Pistät jottain räväkkää päälle niin me erotetaan sut sitte ;)

Nii, ja kops.

SE on hassua kun ekan kerran sanoo että onpas menkat päivän myöhässä niin tipahtaa.
Taisi kyllä oviskin olla päivän myöhässä. :D

Eipä kummempia, eka clomikierto alkaa lauantaina. pikkuisen jännittää. :p

Juu enpä osaa sanoo että mitä päälle laitan mutta jonkun kivan kyltin tehään kummitytön kanssa, mutta eiköhän siel oo aika monella kannustuskyltti messissä.Niin ja Saria kannatetaan ainakin että helpottaa jos vaikka vilahtaa telkassa ni Sarpan kyltti meil ainaki on =)

Ostin tänään taas varuille raskaustestin mutta ei oo mitään oireita et raskaana oltas.Menkat tulee varmaan viikon päästä joten katellaa. katellaa ;)

Munanjohtimeni ovat auki, joten ei pitäisi olla sen suhteen mitään estettä tulla raskaaksi. Oli muuten todella epämiellyttävä tutkimus...

Hormonikokeiden tulokset eivät ole vielä tulleet, mutta näyttää siltä, ettei meissä ole mitään vikaa. Mielenkiintoista! Ei auta kuin heiluttaa peittoa ja toivoa parasta!

Marza: Yritin bongailla sua eilen telkkarista. Oliko hyvät kemut? Ainakin Subbareiden aloitusbiisi meni pyllylleen.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Joo oli ihan kivaa ja itse asiassa me oltiin koko ajan kummitytön kanssa telkkarissa.Kaikki kamut oli heti bongannu meiät jo ihan alussa.Siskon likka pomppi siellä valkoinen paita ja letit päässä ihan jo alussa,ihan hirvitti ku kateltiin telkkarista BB:tä miten paljo me näkyiltiin telkkarissa.
No mutta kummityöllä oli hauskaa ja toki itelläänkin joten ihan ollaan tyytyväisiä.
Ja kaikki BB asukkaat oli niin mukavia ja kaikista saatiin hirmusti kuvia ja kari (kaki) oikeen pyys mua sen kanssa kuvaan =o)
Vaikka ei mun suosikki ollu ni mukava oli siellä, ei voi mitää
Kivoja kuvia saatiin ja mukavaahan niitä on katella

Yhteistyössä