LaSposa ja muut *tutut*

LaSposa


Triinelle onnea pienen prinsessan johdosta! Tai masussa se vielä majailee, mutta anyway!:)

Mulla on kuulkaa huomenna se kolposkopia... oon kauhusta ihan kankeena... oon hullu lukenu kauhukertomuksia netistä, eikä mun lähipiirin kokemukset samaisesta operaatiosta oo niin mairittelevia myöskään... apuva, auttakkee!?!?!?!
 
LaSposa


Kolposkopiasta selvitty hengissä!! Täytyy sanoa, että IHAN turhaa oli jännitys (oikeestaan melkein paniikki) päällä asian suhteen! Ei tuntunu MILTÄÄN!! Ei edes nipistäny se koepalojen ottaminen, papa-koeki on mulla tuntunu enemmän!!! Se jodiliuoksen laitto vähän kirveli, mut samalta tuntuu kunnon hiivatulehduskin, että ei ollu mikään sietämätön!;) Mulle jäi ainaki tosi positiiviset fiilarit, joten ei tarvii jännittää enää jos joutuu siihen viel joskus! Ja lääkäriki oli todella mukava ja ystävällinen nainen, samoin hoitajat.

Siellä ennen kolposkopiaa lääkäri otti esille tän meidän vauvan yrittämisen ja sanoi, että siitä munanjohtimien tutkimuksesta tulee sitten erillinen lähete. Nyt sit vaan odottelen, että koska pääsen aukioloultraan jne. Toivotaan, että kolposkopian tulokset on puhtaat, enkä joudu jatkotoimenpiteisiin. Niin se lääkäri ainaki vähä meinas, että terveeltä näytti!:)

Hyvää joulunodotusta kaikille! :heart:
 
Hei kaikille taas
meillä on pojalla joku rokko..kuumeessa ja poika täynnä näppylöitä.Soittelin terv keskukseen ja eipä nuille rokoille voi mitään tehä kaikki menee itelteen sitten ohi.Olis vaan ollu kiva tietää mikä rokko on kyseessä että tietää sitten mitä poika on sairastanu.Mut ku ei tarvi kuulema mennä näytille ni ei sitte joten arpapelillä mennään eli ilmeisesti flunssan jälkisairautena saatu nokkosrokko sitten olisi kyseessä.
Meille ei sen kummempia kuulu.Lunta oli nyt yöllä tullu hiukkasen mutta poishan se sulaa ja aattona ei takuulla tule lisää lunta eli saadaan kai se tylsä musta joulu.Voih sentään
Poikakin sai synttärilahjaksi rattikelkan ja ei oo keritty vielä kertaakaan kokeilemaan moista kapistusta.
Itselleni ei kans mitään maata mullistavaa kuulu.Menkat muutaman päivän myöhässä ja hät housuna jo testin eilen tein ja negaahan se s.aatana taas näytti.Oikeesti mä oon jotenkin taas niin puhki kun se vaan aina masentaa kun testi on aina sen nega -
No mutta vuoden alussa aloitan työt ja poika pääsee päiväkotiin joten jospa tää stressaaminen sitten jäis.
Nyt mun on taas riennettävä aamupalaa laittamaan
Joulua kaikille rakkaille nettikamuilleni
Marza :heart:
 
Triinelle onnittelut tyttö kuulumisista :heart: ja hyvä että LaSposan näytteen otot ei sen kamalampi kokemus sitte ollutkaan...tässä kun tiedä mihin sitä itse synnytyksen jälkeen joutuu :whistle:

kaikille yrittäjille toivotaan taas, että ne testit alkais vihdoinkin näyttämään jotain muuta kuin sitä negaa :kieh: ja joskos tuo marzan töihin meneminen tosiaan kans vaikuttais asiaan...mikäs sen mukavampaa töitä tehdä kuin alkuraskauden pahoinvoinnin kanssa :LOL:

Mutta Hyvää joulua pitää teille kaikille ihanaisille toivottaa kovasti ja toivottavasti pukki muistaa teitä mukavilla lahjoilla :heart: ja muistakaahan syödä kunnolla herkkuja :p :xmas:

katjuska ja nuppu 30+4 :heart: se ois sitte n. 10 viikkoa odotusta jäljellä...
 
Heips kukkuu!

Tätihän se taas tuli, kuten arvelinkin. 22.yrityskierto alkaa ja epätoivo kasvaa. Lapsettomuustutkimuksissa juostaan edelleen, mitään syytä ei ole vielä löytynyt.

Kaikesta huolimatta mukavaa ja rauhallista joulua kaikille nettikamuille!
 
Täällä huomenna viimeinen työpäivä, joudun työttömäksi. Omassa navassa ei mitään uutta, menkat pitäisi alkaa parin päivän päästä, ja mun tuurilla varmasti alkavatkin.
Hyvää Uutta Vuotta Kaikille<br><br>
 
Heippa kaikki,

Onpas täällä ollut hiljaista. Kinkut on nyt mässätty ja arki palailee vaikka välipäivät lomalla olenkin.

Hantta: Kurja juttu, että työpaikka meni alta. Lohdutuksen sanana sanottakoon, etä kaverilleni kävi samanlailla ja seuraavassa kierrossa oli raskaana kun stressi helpotti. Onko todennäköistä löytää uutta työtä helposti? Mä en yhtään muista mitä sä teet tai onko siitä yleensä ollut puhettakaan.

Mulla alkaa huomenna sitten lääkkeen sumuttelut. Jännittää niin pirusti ja on jotenkin ihan jakomielitautinen olo tän lapsenteon suhteen. Viimeaikoina on tullut rällättyä niin paljon, että mieskin oikein tosissaaan hermostui mulle :ashamed: . Oli akka kiltisti asennossa ja myönteli :x kun huutoa tuli oikein urakalla.

On tullut juostua sillä menttaliteetillä et nyt viel kun pääsee. Mä olen aina ollut tosi kova menemään. Kyllä mä sen lapsen oikeesti haluun. Luopumisen tuska on vain suuri. Ihminen on kuitenkin loppuenlopuksi aika itsekäs :/ Pelottaa sekin, että kaverit jää.

MÄ olen tainnut tehdeä tästä nyt paljon isomman ongelman kuin se oikeesti on. Jos olisi tullut luonnollisesti raskaaksi tää olis ollut helpompaa. Nyt sen valinnan tekee jotenkin vielä selkeemmin. Onhan sekin jo valinta jättää ehkäisy pois, mutta kuitenkin. Ymmärtääkö kukaan mun sekavaa selitystä?

Huomenna se kuitenkin alkaa. Mahdolliset haittavaikutukset lista oli mittava, turvotus, mielialavaihtelut, karvaisuuden lisääntyminen, rintojen pieneneminen yms. Musta siis tulee huutava, karvainen, vielä isompi ja tissit katoo. JEEE!!!

Nyt mä lähden tuijotteleen frendejä. Laitetaas vähän vauhtia taas kirjoitteluun. Mitäs siis muille kuuluu?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 20:08 Siisami kirjoitti:
Heippa kaikki,

Onpas täällä ollut hiljaista. Kinkut on nyt mässätty ja arki palailee vaikka välipäivät lomalla olenkin.

Hantta: Kurja juttu, että työpaikka meni alta. Lohdutuksen sanana sanottakoon, etä kaverilleni kävi samanlailla ja seuraavassa kierrossa oli raskaana kun stressi helpotti. Onko todennäköistä löytää uutta työtä helposti? Mä en yhtään muista mitä sä teet tai onko siitä yleensä ollut puhettakaan.
No olen toimistoalalla ja tällä hetkellä isossa laitoksessa töissä. Täällä päin Suomea on toimistotyöntekijöitä niin paljon työttömänä että huonolta näyttää. Mutta tässähän on muitakin suunnitelmia :whistle: :whistle: joten en ole pitänyt kiirettä töiden etsimisen kanssa.
 
Kiitoksia onnitteluista! ja alesta on haettu pieniä punaisia bodeja :heart:

onneksi lasposan tutkimus ei ollutkaan karmiva!

Siisamia ymmärän hyvin entisenä bilehileenä :LOL: ehkäisyn pois jätön jälkeen kävi monesti mielessä aloittaa ehkäisy uudestaan, kun rimpsalla ravaaminen oli niin kivaa! mutta kummasti sitä on selvinnyt ja toista hullu tekemässä, vielä vähempi pääsee rellestään :p vaan enpä enää pois vaihtais!

pikkumussu on ollut mahataudissa pari päivää :'( ja sormia piän ristissä ettei tuu mulle eikä miehelle!

ja mahottoman isoja plussatuulia vuodelle 2007!!

Triine 23+2
 
Tulin juuri paarista kotiin ja ei vielä oikeen nukuta.

Olin kuskina, ottaa en viitsi sillä nyt mennään sitten jo 31/27-28 ja rupee jo ihan jännää, mutta oon pitänyt lupaukseni ja testaan vasta kun menkat viikon myöhässä.
Tää oli tosiaan meijjän eka clomikierto ja kunnon ovisoireet oli kp13-14 ja nyt sitten odotellaan tulosta...
Mulla on kyllä alkanut menkat aina 14 pvää oviksesta niinä kk jolloin oon sen tunnistanut.

Katellaan katellaan, en aijjo innostua yhtään, tää on varmaan joku clomien sivuvaikutus että kestää?

Joulut meni mukavasti nukkuen ja töihin oli ikävä kyllä pakko palata.Muttta mulla on useemman viikon talviloma helmikuussa ja siihen ei oo aikaa juuri, kappas, paljoo mitään! sitten lepään ja rentoudun ja ukon kaa aateltiin joska joku äkkilähtö tehtäisiin etelän lämpöön...

TUi

 
Kiitti, Triine myötätunnosta. Niin mä kanssa olen ajatellut, että ku ensimmäinen lapsi tekee tuloaan niin hiipuu ihan itsestään biletyshalut.

Tuitsu: Sata peukkua sulle pystyssä

Mä en ole vielä muuttunut raivohulluksi. JEE!!!

Nyt tuli vieraita, täytyy mennä...
 
Täällä on taas ovispäivät käsillä, joten peiton heilutus jatkuu.

Lapsettomuustutkimuksia tehdään edelleen eli verikokeita tällä kertaa. Mitään tuloksia ei ole vielä tiedossa, mutta tammikuun aikana selviää taas enemmän missä vika ja miten se korjataan. Ajatukset vaan tuppaavat harhailla kaikessa mahdollisessa.

Mukavaa uutta vuotta kaikille! Täällä jo raketit paukkuvat nurkissa.
 
En ole käynyt pitkään aikaan täällä kirjoittelemassa, olen kyllä lukenut pinoa säännöllisesti mutta kirjoitellut vain tuonne yli 30-v kuumeilijoiden ketjuun. Meillä tehtiin ensimmäinen inssi jouulukuussa, sitä ennen tehtiin 3 ovulaation induktiota. Ensimmäinen inssi tärppäsi ja nyt viimeinkin sain plussan raskaustestiin puolentoista vuoden yrityksen jälkeen! =) =)

Testejä on kulunut jo useampia kun en meinaa millään tajuta tätä ihmettä todeksi!

Oikein paljon plussatuulia teille kaikille; pitkänkin yrityksen jälkeen plussa voi pärähtää siihen testiin, vaikka ainakin minulta meinasi jo välillä mennä usko koko touhuun.

:wave: Kirsikka
 
onnea kirsikalle kovasti :heart: :flower: iha tässä taas kyyneliin liikuttui kun lueskeli...on se vaan sellainen elämän pieni ihme :heart:

Hanttalle ja Tuitsulle täällä kovasti peukkuja pidellään :D

Ja Jenttutonttu koettaa ottaa rennosti siellä ja kellistää ukon aina ku mahdollista :whistle: :kieh: :LOL:

Ja muille kans kovasti plussatuulahduksia...joskos alkais hoidotkin tuottamaan tuloksia =)

katjuska ja nuppu 32+2 :heart: aika alkaa käymään vähiin täällä :kieh:
 
Rupesin sitten testaileen.

Ihan kahdella testasin.

Eka aamupissasta predictorilla ja koko testi oli ihan outo ja nega.
Kontrollipilkkukin oli ihan kummassa paikassa...

Apteekin omalla kahden tunnin päästä tiristin pari pisaraa ja sain aikaiseksi vaaleanvaaleanvaaleanpunaisen viivan.

Mitään en usko.

Huomenna on gynekin, sithän sen näkee.
Tissikipu on kadonnut joten sekin huolestuttaa, mut ihan törkee valkkarin eritys....

Vit.uttaa, mikä mussa on vialla...

Hanttaaa?
 

Yhteistyössä