Iiihana pikku peikkopoika ,,,,voi ihmetys sentään kun noi pienet voi olla niin suloisia tuhisijoita :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 13:37 sai73 kirjoitti:kuva 12h ikäisestä poitsustamme profiilissa.Kuva otettiin heti kotiuduttuamme.
Mites triine on voinut ja tarkoitan just raskautta.Onko kaikki mennyt hyvin? Ajatella että pian se on sielläkin sinulla vaava sylissä =o)Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 17:48 triine kirjoitti:ONNEA KATJUSKALLE :flower:
ja tuitsu pitää jännityksessä!!!! peukut ja varpaat on katossa asti. ja ison tuulen vielä puhallan sinne!!
sailla suloinen pikkupoika, voi itku ku ovat niin pieniä
triine 31+1
Mulla on laskettu aika tällä hetkellä 11.9.2007. Ensi viikolla np-ultra, joten laitan sitten kuulumisia. Varovainen olen ollut, kun se keskenmeno vieläkin kummittelee taustalla. Mutta eiköhän kohta voi nauttiakin tästä raskaudesta.Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 14:48 MARZA 1970 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 13:37 sai73 kirjoitti:kuva 12h ikäisestä poitsustamme profiilissa.Kuva otettiin heti kotiuduttuamme.
Hantta on nyt ihanassa asemassa ja odottaa siellä pientä kans, mukava kuulla aina väliin sieltäkin kuulumisia.
Milloinkas se olikaan Hantalla laskettu aika?
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 12:42 LaSposa kirjoitti:Heippa!
Pitkästä aikaa mäkin aion mennä apteekista hakemaan raskaustestiä! Kp34 menossa eikä menkkoja kuulu. Tissit aristaa ja karmeita repäsykipuja ollu, enemmän ku tavallisesti (mulla niitä on muutenkin, koska on toi vatsakalvontulehdus jättäny kiinnikkeitä ja umpparin puhkeeminen). Joten jännitetään...
se oliskin kivaa, aloitettiin yrittäminenkin ihan samaan aikaa LaSposan kanssaj aolis huisia jos nyt plussattaisi.Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 15:02 MARZA 1970 kirjoitti:Tuitsu
Ei mitään jänistelyy nyt rohkeesti vaan.
Plussatuulia puhaltelen ja jos niin käy ettei ookkaan plussaa niin sen hetkinen tunne et kaikki romahtaa on kuule aika tuttu monelle meistä.
Mutta nyt siis Toivon oikeesti Lasposalle ja tuitsulle onnea matkaan testailuun ja toivoen plussaatte molemmat.
Mulla on kp nyt olikohan se 21/28-30 joten ei mitään paniikkia täällä ainakaan.
Miksi tää raskautuminen ei oo niin helppoa että kun vaan nappia painas ni odottaisi vauvaa :headwall:
Mun ympärillä on nyt viime aikoina syntynyt niin paljon vauvoja että ihan laskin niin viidelle hyvälle ystävälle syntynyt tai huhtikuussa syntymässä pienokainen.Ja sitten yksi tuttu sai tuossa just taannoin vauvan, että vilskettä on ollut mutta meillä hiljaista vaan sillä rintamalla.
Voi että sentään...tää lähtee pesemään ikkuinoita sisäpuolelta kun ulkoo ei voi pestä ku on pakkasta
palaillaan :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 16:02 LaSposa kirjoitti:MÄ TEIN ÄSKEN TESTIN JA NÄYTTI PLUSSAA!!!!!!! TÄÄ ON IHAN USKOMATONTA!!!!! MELKEIN VUOSI YRITYSTÄ TAKANA JA LAPSETTOMUUSTUTKIMUKSIINKIN OLI JO AIKA NIIN NYT TÄRPPÄS!!!! :heart: