LaSposa ja muut *tutut*

Juu kyl käy kateeks ku tuitsu siel auringossa köllöttää :kieh: ja tääl on tällaset ilmat...ukko just soitti töistä, että ei saa autoo käyntiin :headwall: hyvin menee muuteski ku siin autos toimii tasan tarkkaan yks ovi ja se on hanttari puoleinen...takaluukku ja kuskin puoleinen ovi ei aukee avaimella ja keskuslukitus on jotenki sökönä.... että voi ku tässä turvallisin mielin näitä viimeisiä viikkoja mennään \|O iha varmaan lähdön hetekellä ei aukee enää se hanttarin ovikaan tai sitte ei moottori käynnisty :headwall:

että tässä mun mielipide tästä pakkasesta :headwall: :headwall: \|O \|O :kieh: :kieh: :x

no taksilla sitte vaan pakko mennä vedet housunpuntteja pitkin valuen :/ täs vaan mietin, että mitehä sitä huomenna aamulla neuvolaan pääsee ja saa tytön vietyy eskariin...

tsemppiä kuiteski toivotan kaikille tän marmatuksen keskeltä :D ja niitä plussatuulia kaikille jotka niitä kaipailee ja masun kasvattajille hyviä oloja :heart:

nii unohin toivottaa jo vauvansa saaneille mukavaa vauvan tuoksuista arkea....

katjuska ja nuppu 37+3 :heart: <br><br>
 
Huh hellettä :kieh:

Tässähän jo ihan kangistuu pakkasesta. Nyt on labratulokset kotona, piti vain soittaa osastosihteerille ja ne tuli seuraavana päivänä. Sain ajan lapsettomuuspolille julkiselle puolelle 3 vko:n päähän, joten ei kauheen paha. Silloin selviää mitä ruvetaan tekemään ja jos jonot on pitkät, marssin uudestaan yksityiselle klinikalle.

Ja eihän sitä taas koskaan tiedä vaikka olisi tärpännyt, kp19/28.

Apua, mua rupee jo jännittämään Katjuskan puolesta.

Lämpimiä ajatuksia kaikille!
 
Hantta: Kiva kuulla, että kaikki oli kunnossa :heart:

Olenko mä muistanut teille kertoa, että mun veljen perheeseen odotetaan kaksosia ja ihan luomuna. Heillä myös ensimmäinen lapsi icsillä.

Ihmeellinen on maailma :heart:
 
Tulinpas nostelemaan meitä... Mitäs kaikille kuuluupi? Täällä vaan ollaan odottavalla kannalla edelleen ja kroppa alkaa vähitellen antamaan merkkejä, että nyt alkaa riittää :kieh: päänsärkyä ja öklöä oloa ollut nyt jonkin aikaa ja sellaista heikotusta ja huimausta ja totaallisesti aika karseaa oloa... no korkeintaan nelisen viikkoa tätä viel kestää...

:hug: teille kaikille

katjuska ja nuppu 38+2/38+0 :heart:
 
Mites Katjuska????? Vieläkö olet yhdes koos????

Tuitsukin taitaa jo kohta palailla lomilta. Täällä kanssa kovaa reissu kuumetta pukkaa. Parin viikon päästä onneksi pääsee edes sinne Himokselle niin tulee vähän vaihtelua arkeen.

Maaliskuun menkkoja odottelen alkavaksi heti kuun alkuun ja sitten soitto lekuriin niin selviää seuraavan hoidon aikataulu.

---------------------------------------------------------------------------------

Kävin tuolla helmiksissä kurkkimassa ja ilmeisesti Katjuska on lähtenyt ihan tositoimiin. Kovasti tsemppiä urakkaan :hug: :hug: <br><br>
 
Shavadiikaa!

Terkkuja Thaimaasta.

Tärkein eka:

Katjuskalle Hirrrrrrveästi onnea!!!!

Tuun pikaisesti kertomaan että olen hengissä ja taisin olla vielä tarpeeksi kaukana ettei täti minua löytänyt ollenkaan. eli kp 51 menossa ja mukavaa oli kun ei tarvinnu rätti housussa maata siellä paratiisissa, Ihana Paikka oli!!!!

palaan jutustelemaan myöhemmin!

Tui
 
Katos kun oli mun viesti tullut oikein tuplana. Eilen ei meinaan lähtenyt millään ja olin ihan varma, että pieleen meni.

Kiva kuulla, että Tuitsun reissu meni hyvin. Täytyy ilmeisesti rupee varaamaan Thaimaan matkaa ettei täti löydä. Ikävä kyllä se taitaa iskee heti kun Suomeen palaa :/

Meillä taas ukko lähtee viikon reissuun ja jättää mut yksin tänne palelemaan. Nyt on kyllä semmoinen olo, etä viikon ero voi tehdä ihan hyvää. :x Saapahan olla ihan rauhassa.
 
Katjuskalle super suuret onnittelut poitsusta :heart:
Ihana uutinen tuollainen on totta tosiaan.Siellä saapi sitten nuuskutella sitä ihanaa vauvantuoksua ja totutella taas kaikkeen pieneen ja uuteen ihmeeseen :hug:
Itselleni ei sen ihmeellisempää kuulu.arki pyörii ja nyt olen viikon hiihtolomalla kun muksuilla on hiihtoloma.Tuntuu oudolle kun saa olla kotosalla kun muuten joka arki olen töissä.
Tässä taas menkkja kohta puoliin odottelen saapuvaksi vaikken tahtoiskaan, mutta tuleehan ne sieltä se on selvä :headwall:
Kaunis aurinkoinen mutta tooodella kylmä ilma ulkona joten nokkaansa ei paljon parane laittaa ulko ovea pidemmälle HYRR!!
Marza<br><br>
 
Minäkin tuun tänne toivottelemaan Katjuskalle paljon onnea ja ihanaa vauvantuoksuista arkea sitten kotiin, kun kotiudutte. :heart: :flower: :D

Uskomatonta, miten nopeasti aika on kulunut siitä, kun kuumeiltiin kaikki samassa pinossa. Nyt jo yhdellä vauva sylissä :eek: ei voi järki ymmärtää!!! Katjuska tais olla ensimmäinen joka sen nyytin syliinsä siitä pinosta sai...

Mä oon nyt 33+3 viikolla menossa, ja vatsa on valtava. Vielä silti ehtii kasvaa, valas taitaa musta taas tulla. =)

Oon teidän kuulumisia käynyt säännöllisesti lukemassa, mutta itte ei oo tullut kirjoteltua muualle, kuin tuonne huhtimasuihin.

Tsemppiä kaikille ja positiivisia aikoja eteenpäin!!

-Mattimyöhäinen/Syntymähäjy ja pikkuhäjy
 
Eikös sai 73 ollut ensimmäinen joka sai poikavauvan tässä taannoin ihan.
Ja sitten Katjuska =o)

Kumminkin onnea kummallekkin edelleen.Voi kun olis ihana nähä nuita syntyneitä vauveleita vaikka sitten profiilikuvissa tms.
Ehkä saadaan katjuskan vauvaa ihastella profiilissa, luulen että varmaan laittaa kuvan että pääsemme ihastelemaan jahka kotiintuu ja kerkiää.Sain vauva olis kans ihana nähä
Marza
 
LaSposa

Onnea Katjuskalle pienestä ihmeestä!!!! :heart: :flower: On se uskomatonta kyllä aatella, että näin ne asiat muuttuu vaan, kun vastahan sitä jännitettiin porukalla ja nyt osalla on elo muuttunut ihan täysin! Itse samassa paikassa polkien edelleen.

Marza samaa mäkin päivittelen, et pakkasta pitää olla noin kauheesti ku hiihtoloma on käsillä! Aurinkokin paistais houkuttelevasti, mut eilen olin ehkä 15min ulkona ja se riitti! Ei kärsi hiihtää ei mitään :( Toivotaan, että loppu viikosta ois vähän lämpösempää kuitenkin!

Iloista ja aurinkoista kevään odotusta kaikille!
 

Yhteistyössä