LaSposa ja muut *tutut*

Heippa taas!

Ihanan pikkuinen poika Sailla!

palattiin siis loma tunnelmista, ja oli aikas ihanaa!LämmintäLämmintä!
Kyllä on kurjaa kun täällä on niin kylmä.
Syötiin ja juotiin ja maattiin rantsussa. Kaikki oli edullista ja shoppailtuakin tuli ihan reilusti, matkalaukut vaan nitisi liitoksistaan, mut ei onneksi tullut ylipainoa.
Menkkoja tosiaan oottelin koko loman, mutta eipä akkaa näkyny mailla halmeilla, nytkin se on kadonnut jonnekkin siperiaan, tai ehkä sen auto on hyytyny jonnekkin! :D

enpä kyllä testaa vielä, vaikka on pisin kierto koskaan(kp 52) kun ei tunnu miltään. ei kummempia tuntemuksia, pientä menkka juilintaa silloin tällöin ja ajoittaista liukkautta...Turhaa sitä itteensä kiusaa niillä testeillä....

Jokos KAtjuska on kotona?


Onnea kaikille vauvan jo saaneille, ja pallomahoille, kyllä mekin muut vielä joskus! :heart: :wave:

ja Jentulle :hug:

ja Hantalle onnea :heart: sykkeestä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 13:37 sai73 kirjoitti:
kuva 12h ikäisestä poitsustamme profiilissa.Kuva otettiin heti kotiuduttuamme.
Iiihana pikku peikkopoika ,,,,voi ihmetys sentään kun noi pienet voi olla niin suloisia tuhisijoita :heart:
Sydän sulaa kun ihaileepi hän :)

Hantta on nyt ihanassa asemassa ja odottaa siellä pientä kans, mukava kuulla aina väliin sieltäkin kuulumisia.
Milloinkas se olikaan Hantalla laskettu aika?

Meillä on ihana hiljaisuus kun poika meni päikkäreille ja uunissa muhii karjalanpaisti :p :p :p
Isäntä istuu tuossa lattialla ja ihailee takkatulta.Olis oiva tilaisuus hypätä viereen mutta mä kun olen kaks plus netti riippuvainen niin asiat tärkeysjärjestykseen ;)

Kuvassa meiän Ville 2v2kk

http://www.aijaa.com/v.php?i=313362.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=313364.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=313382.jpg<br><br>
 
Katjuskalle superhyperonnitelut :flower: :flower: :flower:

Vastahan Katjuska alkoi odottamaan ja nyt on pikkuprinssi tullut maailmaan.

Onnea myös Saille :flower:

(.) täti on poistunut tältä kierrolta, joten taas hommiin =)

Toivottavasti olen ensi viikolla viisaampi lääkärireissun jälkeen...
 
ONNEA KATJUSKALLE :flower:

ja tuitsu pitää jännityksessä!!!! peukut ja varpaat on katossa asti. :whistle: ja ison tuulen vielä puhallan sinne!!

sailla suloinen pikkupoika, voi itku ku ovat niin pieniä :)

triine 31+1
 
Marza harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 17:48 triine kirjoitti:
ONNEA KATJUSKALLE :flower:

ja tuitsu pitää jännityksessä!!!! peukut ja varpaat on katossa asti. :whistle: ja ison tuulen vielä puhallan sinne!!

sailla suloinen pikkupoika, voi itku ku ovat niin pieniä :)

triine 31+1
Mites triine on voinut ja tarkoitan just raskautta.Onko kaikki mennyt hyvin? Ajatella että pian se on sielläkin sinulla vaava sylissä =o)
Voi ihme sentään kyllä meidän piinaajien ketjussakin on näitä plussauksia ja syntyneitä vaan saatu aikaan.
Minä se aan sinnittelen ja ootan kuuta taivaalta että jolloinkin saan kans plussan testiin ;)
 
Tuitsu: Anna mennä vaan :D

Triine: Joko säkin olet noin pitkällä? Kyllä aika rientää.

Mulla tuli menkat eilen. Kierto pääsi niinkin pitkäksi kuin 19 päivää :D
Soitin kuitenkin lekuriin ja pääsenkin jo tästä kierrosta aloittamaan uudestaan hoidot. KP 21 alkaa siis taas sumut ja punktiota on suunniteltu viikolle 15. Mä siis rupean pääsiäismunia pyöräytteleen :LOL:

Voi kun tästä tärppäis tai pääsis edes punktioon asti :/
 
Marza harmajana
siisamille kans tsemppiä ja tärppionnea ;)
********************************
Niin tosiaan pääsiäinenhän se sieltä tulee ja munajekut sun muut virpomiset voi yllättää ;)
Mun on kans saatava pääsiäisenä kukolta tavaraa kunnolla jos vaikka sitten alkas tapahtua ...
No joo ei mulla mitään kummiskaan tapahdu, haaveissa on mukavaa elellä,,mutta toivon kipuna elää silti.
Välillä unohdan kaiken kuumeilun vouhkaamisen mutta sitten tulee taas kausia kun kaikki masentaa ja vauvankaipuu on ihan valtava...niin valtava että ihan sydämeen sattuu, me kaikki kuumeilijat joilla ei ole tärpänny niin tiedetään se tunne varmaan kaikki.
Toki onnellinen olen tuosta yhdestä pojastammekin, mutta kuten Tuitsun kanssa juttelin niin voihan se kuume olla ihan samanlainen vaikka lapsia olis kuinka monta tahansa.
Mulla ainakin kun olen jo reippaasti yli kolmenkymmenen niin alkaa ikä painaa ja huoli senkin myötä kasvaa.Nytkin meillä on niin vilkas tuo meitin poika että väliin ajattelen että jos toinen tulee niin miten sitä jaksaa taas, mutta kyllä se rakkaus lapseen antaa niin paljon voimia ja sen myötä jaksaa vaikka läpi harmaan kiven.
Tänäänkin kuulin pojan suusta *ÄITI JAKAS*
Arvatkaa kuka herkistyi kyyneliin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 14:48 MARZA 1970 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 13:37 sai73 kirjoitti:
kuva 12h ikäisestä poitsustamme profiilissa.Kuva otettiin heti kotiuduttuamme.

Hantta on nyt ihanassa asemassa ja odottaa siellä pientä kans, mukava kuulla aina väliin sieltäkin kuulumisia.
Milloinkas se olikaan Hantalla laskettu aika?
Mulla on laskettu aika tällä hetkellä 11.9.2007. Ensi viikolla np-ultra, joten laitan sitten kuulumisia. Varovainen olen ollut, kun se keskenmeno vieläkin kummittelee taustalla. Mutta eiköhän kohta voi nauttiakin tästä raskaudesta.

Hantta + "heppu"
 
Hantta, ilman muuta kertoilet kuulumisia aina meillekkin :)
Niin aatella syksyllä sitten se on sielläkin pikkuinen ihmetys.
Mulla naama ihan kaameen näkönen ku finnejä on 3 kookasta naamassa.
Ja aika jännä ku laskin et joo menkat kai alkaa kun naama kukkii niin eihän mulla oo ees niiden aika lähimaikaan. 4.pv oli menkat viimeks joten ei kp:t tuut ees täyteen vielä.
En oo ees mitään herkkua popsinu joka ois voinu aiheuttaa moiset paukamat naamaan,,,inhottavan näkösiä.
oltiin eilen tuttavapariskunnan tytön 4v synttäreillä ja oli ihana katella ku poika tuli niin hyvin siellä toimeen muiden kanssa.Joten luotan että tarhassakin menee kaikki hyvin.Aina kun ei vaan oo ite paikalla ja tarhantätit vaan sanoo että kaikki on menny hyvin.Sanoinki tarhassa että olispa mukavaa olla kärpäsenä seinällä seurailemassa mitä meitin poika kaikkea siellä keksiikään päivän mittaan ;)
Nyt meen antaan pojule aamupalaa ja ihastellaan lintuja ikkunasta aamuauringon kajoa samalla ihastellen .


Tuitsu, tää viikko alkaa olla jo ihan lopuillaan joten mees ostaan jo testi valmiiksi.Se on ihan varmaan plussa
Iiiik ku alkaa jo jänskättään sun puolesta.
 
LaSposa

Heippa!

Pitkästä aikaa mäkin aion mennä apteekista hakemaan raskaustestiä! Kp34 menossa eikä menkkoja kuulu. Tissit aristaa ja karmeita repäsykipuja ollu, enemmän ku tavallisesti (mulla niitä on muutenkin, koska on toi vatsakalvontulehdus jättäny kiinnikkeitä ja umpparin puhkeeminen). Joten jännitetään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 12:42 LaSposa kirjoitti:
Heippa!

Pitkästä aikaa mäkin aion mennä apteekista hakemaan raskaustestiä! Kp34 menossa eikä menkkoja kuulu. Tissit aristaa ja karmeita repäsykipuja ollu, enemmän ku tavallisesti (mulla niitä on muutenkin, koska on toi vatsakalvontulehdus jättäny kiinnikkeitä ja umpparin puhkeeminen). Joten jännitetään...

IIIKKKK....Jännätään täällä kans sun puolesta ja pietään peukkuja pystyssä ja varpaitakin

tuuppas heti kertoon mitä se testi näytti :)
 
La Sposa, millos meinaat testailla?
Mä aattelin kun meen tossa vähän autoajelulle, niin kävisi apoteekissa...

Aaaaargh! se on nega kuitenkin, kun ei oo mitään fiilareita.
Mä en oikeesti uskalla,mä rupeen jänistää! :headwall: :kieh:
 
Tuitsu
Ei mitään jänistelyy nyt rohkeesti vaan.
Plussatuulia puhaltelen ja jos niin käy ettei ookkaan plussaa niin sen hetkinen tunne et kaikki romahtaa on kuule aika tuttu monelle meistä.
Mutta nyt siis Toivon oikeesti Lasposalle ja tuitsulle onnea matkaan testailuun ja toivoen plussaatte molemmat.
Mulla on kp nyt olikohan se 21/28-30 joten ei mitään paniikkia täällä ainakaan.
Miksi tää raskautuminen ei oo niin helppoa että kun vaan nappia painas ni odottaisi vauvaa :headwall:
Mun ympärillä on nyt viime aikoina syntynyt niin paljon vauvoja että ihan laskin niin viidelle hyvälle ystävälle syntynyt tai huhtikuussa syntymässä pienokainen.Ja sitten yksi tuttu sai tuossa just taannoin vauvan, että vilskettä on ollut mutta meillä hiljaista vaan sillä rintamalla.
Voi että sentään...tää lähtee pesemään ikkuinoita sisäpuolelta kun ulkoo ei voi pestä ku on pakkasta
palaillaan :wave: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 15:02 MARZA 1970 kirjoitti:
Tuitsu
Ei mitään jänistelyy nyt rohkeesti vaan.
Plussatuulia puhaltelen ja jos niin käy ettei ookkaan plussaa niin sen hetkinen tunne et kaikki romahtaa on kuule aika tuttu monelle meistä.
Mutta nyt siis Toivon oikeesti Lasposalle ja tuitsulle onnea matkaan testailuun ja toivoen plussaatte molemmat.
Mulla on kp nyt olikohan se 21/28-30 joten ei mitään paniikkia täällä ainakaan.
Miksi tää raskautuminen ei oo niin helppoa että kun vaan nappia painas ni odottaisi vauvaa :headwall:
Mun ympärillä on nyt viime aikoina syntynyt niin paljon vauvoja että ihan laskin niin viidelle hyvälle ystävälle syntynyt tai huhtikuussa syntymässä pienokainen.Ja sitten yksi tuttu sai tuossa just taannoin vauvan, että vilskettä on ollut mutta meillä hiljaista vaan sillä rintamalla.
Voi että sentään...tää lähtee pesemään ikkuinoita sisäpuolelta kun ulkoo ei voi pestä ku on pakkasta
palaillaan :wave:
se oliskin kivaa, aloitettiin yrittäminenkin ihan samaan aikaa LaSposan kanssaj aolis huisia jos nyt plussattaisi.
Oon yrittäny kehittää jotain tekemistä, etten aattele tätä olleskaan.
Nega se on. Ihan varmasti. Mulla on vaan joku hormoonihärö päällä.
Ja eihän se enään ees hetkauta, negoja kun tullu testailtua oikeen urakalla viimisen 10 kk sissään.

Mun lähipiirissä ei oo (onneksi ) ihan pieniä lapsia.Mun vauvan kaipuu on niin valtava...Yhteen aikaan niitä synty kuin sieniä sateella ja osa oli semmosia" ups, vahinko"-vauvoja. Nyt jos olis semmosta niin kyllä ketuttaisi. Ei OO helppoa. samperi.

Tui

Ps. kävin kaupoilla ja ostin kaksi testiä. Mä ostan aina pari. ajatteleekohan ne apteekintädit aina että eikö tuo yhdellä usko :ashamed: :headwall:
Ja toiseksi, pitää käydä aina eri apteekissa, rupee kohta jo hävettää. mulla on varmaan kokoaikana joku kolme kierto millon en oo testannu...
 
Tui

Tiiätkös muuten mulla oli yhteen aikaan kun olin joka kuukauden ketjuissa mukana niin aina sellainen ihme tunne kun ramppasin apteekissa että joo noi apteekin mimmit kattoo ihan kieroon et mikä tol on ku jatkuvasti ostelee testejä..hih ;)
no sit mä aattelin et joo aatelkoon mitä aatteleepi ja tuskin ne varmaan muistaa kun meilläkin on porvoossa kolme eri apteekkia niin varmaan siellä käy niin paljon väkee kummiskin mutta eeri asia tietty jos asuu jossain pikkukylässä niin takuulla muistavat ja varmaan pitävät kirjaakin mitä kukin ostaa ;)
No ei kai se oli vitsi.Mutta se on totta että miksi sellaiset poksashtaa paksuksi ihan tosta vaan jotka ei ees haluu lapsia. Ei voi ymmärtää ei!

Mä oon ollu tänään niin ahkera kuin olla ja saattaa oon siivonnu ja pessy ikkunat jo olkkarista ja pykkiä oon pessy hoopona ja sit vaihtanu puhtaat kimpsut petiin.Viel pojan sänkyyn vaihan kun se heräilee.Niin ja ruokaakin oon tehny illaks ukolle valmiiksi ja leivotaan nappulan kans porkkanapiirakkaa kunhan se heräileepi.Se niin hoki kauppamatkalla kun aamulla käytiin että äit muist pookkanaa.
se onkin kivaa parivuotiaan kanssa leivoskella kun kaikkialla on jauhoja ja muuta mukavaa.
Pirskuta sentään enää huominen ja sit on hiihtoloma lusittu :/
ihan mukava mennä töihin mutta loma menee aina liian pian..Huoh \|O
 
LaSposa

MÄ TEIN ÄSKEN TESTIN JA NÄYTTI PLUSSAA!!!!!!! TÄÄ ON IHAN USKOMATONTA!!!!! MELKEIN VUOSI YRITYSTÄ TAKANA JA LAPSETTOMUUSTUTKIMUKSIINKIN OLI JO AIKA NIIN NYT TÄRPPÄS!!!! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 16:02 LaSposa kirjoitti:
MÄ TEIN ÄSKEN TESTIN JA NÄYTTI PLUSSAA!!!!!!! TÄÄ ON IHAN USKOMATONTA!!!!! MELKEIN VUOSI YRITYSTÄ TAKANA JA LAPSETTOMUUSTUTKIMUKSIINKIN OLI JO AIKA NIIN NYT TÄRPPÄS!!!! :heart:

AAAAAAAAAAAAARGH!

Onnea! Onnea! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Lasposalle onnittelut plussasta heti saa lukee ihania uutisia kun kotiutuu :D

ja tuitsulle pidellään peukkuja kovasti ja odotellaan että tuut kertoo kans yhtä hyvät uutiset kuin LaSposa :whistle:

mä vast just tulin kotiin ja oon ihan pihalla kaikesta...tuun ajan kanssa lukemaan kaikki jutut ja sitte kertoilen ite kans lisää =)

tuolla tuo poju tuhisee sängyssä :heart:
 
LaSposa

Kiitos onnitteluista! Ihan uskomatonta tää kyllä on!!! Oon kertonu jo vaik kenelle, heh! En siis kuulu niihin, jotka pimittää uutista monta kuukautta, heh!

Katjuska miten on lähtenyt sujumaan pienen pojan kanssa? Oliko synnytys horror... Sitäkin kai pitää ruveta jännäämään jossain vaiheessa, heh!;)
 

Yhteistyössä