Ihanaa Marza kun sun taisteluhenki näyttää taas vähän nostavan päätään... niin sitä pitää, mutta ei stressiin asti
Täällä pidellään peukkuja kuiteski pystyssä kovasti sen asian puolesta, että jos vaikka oiski hyvin käyny ja täti saatu harhautettuu :kieh: alko vaan niin hymyilyttää kun ensin kirjoitit, että en mää vielä testaa ja sitte jonina tarjoo testiä niin Marzahan se täällä heti huitomassa, että mulle mulle
siitä aattelin, että taisteluhenki on taas löytynyt
Tuuppa Tuitsu kertoileen sitte ku oot siinä ultrassa käyny, että mitä siellä näkyi... voi ku sieltäki tulis iloinen yllätys vastaan... Millä testeillä sä muuten testailit tällä kertaa? uskon kyllä, että toivonsa siin varmasti menettää kun ensin näkee testissä viivaa ja sitte ei näekään enää seuraavassa...menee kyllä usko niihin testeihinkin... jaksamista sinne :heart:
ihanaa lueskella teidän odottajien fiiliksiä... kun itellä ne nyt sitte on taas takana, mutta hyvässä muistissa edelleen. Saas nähdä iskeekö sitä seuraava vauvakuume vähän nopeempaan kun nyt tuli tuo 7 vuotta väliä
oikeesti mulla on vähän sitä masua ikäväkin :ashamed:
plussatuulia ja jaksuja masujen kanssa :heart:
*Kelassa aamutuimaan mielensä pahoittanut* Katjuska kera uinuvan pikku ukon :heart: