LaSposa ja muut *tutut*

Sillä tavalla vaan on ollu huono päivä, että ensi totesin, että maidot tisseistä loppuu...sitte ku oltiin jo kaupungille lähdetty kun piti mennä tuo ukon isyys tunnustamaan, niin eikös sieltä soitettu, että on se ihminen kipeenä, jotta käviskö ens maanantai...no pakkohan on vaan käydä kun pikku ukolle isän sukunimi tulossa... no sitte mentiin sinne perskeleen Kelaan ja saatiin kuulla, että takaisin vaan kaikkea peritään ja asumistukikin jää ilmeisen pieneksi nyt sitten vaikka yks suu enemmän syötettävänä \|O :headwall: ja mun tekee tupakkaaki mieli iha sairaasti ja sitäki vastaan tääl taistelen \|O

totesin ukolle, että tän päivän ois voinu kyllä jättää iha välistä vaan pois :kieh:

juu ei hoppu hyväks sen testaamisen kanssa ;) sanoo hän joka ois jo moneen otteeseen siihen tikkuun pissiny :ashamed: :kieh: :LOL:
 
katjuska.on sulla ollu totta tosiaan kiirus päivä.

Tiiätkö....mä en just siks jaksa testiä ihan parin päivän viiveellä tehä kun sit on kovempi se tippuminen. joten ihan takuulla testaan täs lähiaikoina kummiskin.
(hipsii tietty jo huomen apteekkiin ja testaa salaa)
 
Mä olen niin kypsä.

Voiko olla raskaana vaikka testit näyttää negaa tai jotain viivanpaikkaa..

( okei, en eka meinannu tätä sanoa mutta siinä toisessakin testissä oli joku haaleanhaalea viiva, mut pitäishä sen tummua enemmän kuin edellinen. tulkitsin sen silti negaksi...)

Rinnat vaan turpoo ja kipeytyy...
Ketuttaa...
Huomenna soittelen ajan varaukseen ja yritän saada ajan alkuviikolle.

Oonks mä ihan sekaisin. voiko ihminen kuvitella niitä viivoja? JA oks niissä oikeesti joku "lähtöviiva"

Mut kuten sanottu, ens viikolla tääki selviää.

Joko marza kävit apteekissa? :D
PAinostustaPainostustaPainostusta. :p <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 10:04 MARZA 1970 kirjoitti:
Jonina
Mä haluun :wave:

maire.oinas@elisanet.fi
Laitoin sulle sähköpostia. Pistä osoittees tulemaan niin saat sen testin. Toivottavasti olis sellanen positiivinen ote, sillä toisella testillä ainakin samassa pakkauksessa oli :)
 
vapaa päivää täällä vietellään!
Eilen olin jo shoppailemassa ja kampaajalla hakemassa uuden tukan. Kylläppä piristi mieltä kun sai vähän tuhlailla.

Ostin sikana vaatteita ja kenkiä ja aattelin hissukseen mielessäni että onneks nyt tommoset "teltta"-paidat on muotia et ei mee kesällä nääkään ostokset hukkaan jos sattuis niin kivasti et olis jo maha.

Pimeetä.

Mulle toi shoppailu on kyllä parasta terapiaa, oon ihan hirvee materialisti.
Aina kun on paha mieli oon ihan että "pakko saada ostaa"-kiilto silmissä.

Käy vaan kalliiksi pikkuhiljaa.

Kyllä olis ihanaa sisustella vauvanhuonetta ja ostaa töppösiä.

:ashamed:
 
LaSposa

Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille!!!! :flower:

Testailkaa pian, niin päästään muutkin jännityksestä!!! Limasuus ja tissien kipeytyminen on kyllä jo oireita, joita täällä ainakin oli ja on....

Mä kävin tänään ekan kerran neuvolassa. Sain nyt sit pinon opasvihkosia ja muuta matskua. Niskapoimu-ultraan aion kyllä mennä myöskin sit kun se on ajankohtaista. Väsymys ja hämmennys vaivaa vähän mieltä. Vaatiihan tämä hartaasti odotettu olotilakin totuttelua myös henkisellä tasolla. On se muuten jännä, et ihminen on rakennettu tälleen -et kun kaikki asiat on hyvin ja vihdoinkin onni kohdannut, niin sit sitä murehtii etukäteen kaikennäköstä ja pelkää ehkä ihan turhaankin?

Rentoa mieltä ja kevätaurinkoa kaikille!

LaSposa & Nyytti rv 6+3 :heart:
 
Moikka kaikille!

Marzalle lähti testi postissa tänään. Toivotaan että olis huomena perillä niin voit sitten testailla ;) Muuten menee maanantaille...

Täällä töissä vielä, kohta kotiin lähdössä. Päivät alkaa vähitellen tuntumaan yhä rankemmilta, joutuu todennäköisesti luopumaan kohta tästä työn teosta. Tuolla se nytkin masussa jotain potkii tai pulputtaa. Marza: Kuinka pitkään olit Villeä odottaessasi töissä?

LaSposa: Joo se on kyllä aika hassua kun plussaa odotellessa sitä vaan miettii, että sitten kun... Ja sitten kun se KUN ON niin alkaa heti mielessä liikkua kaikenlaista pelättävää. Toisaalta kiva kun oli noi häät sun muut jutut niin pääsin vähän yli siitä murehtimisesta. Koskas ne teidän häät on tarkoitus olla?

Naistenpäiviä kaikille!
 
Marza1970
Jonina, olin silloin koulussa kun aloin Villeä odottamaan.Aika alku matkoilla aloin voida niin pahoin joka sitten kestikin liki 3 kuukautta.Sitten jäinkin pois koulusta kun niitä poissaoloja oli niin valtaisasti. siinä välissä oli jo selkäkin aika kipeenä.En oikeen enää muistakkaan niitä aikoja kun niin onnen huumassa sitä odotti pientä maailmaan.Vauva oli tärkeintä elämässä ja on sitä edelleenkin.
joo kiitos vaan testistä toivotaan että se tulee huomenna vaikka en mä varmaan vielä uskalla ees testata,,,oottelen vaan katos ku oon niin varma siitä että menkat kummiskin tulee taas kuten aina jo puolentoista vuoden ajan :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 17:35 MARZA 1970 kirjoitti:
Kiitos joninalle testistä, tuli tänään =o)

Ja Hantta ihana kun olitte sydänäänet kuulleet ja muutenkin kaikki mennyt hyvin =o)
Ok, nyt vaan sitten odotellaan että käytätkö testin vai alkaako vai mitä...

Jännittää itseäkin ja piti käydä täällä lukemassa kun näin sun laittaneen viestin :)
 
No nyt ainakin olen voinut olla testaamatta. Aina on mennyt mönkään niin en oikeen vielä ainakaan jaksa uskoa moiseen ihmeeseen joten ootellaan vielä.
Tä nään mennään korialle mun isän luokse ja saunotaan ja käydään kirppareilla.
Porvoossa kun ei oikeen kunnon itsepalvelukirppiksiä ookkaan.Aika törkynen se meidän ainoa kirppis ja valikoima ei oo mistään kotoisin.
Marza
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 19:52 Tuitsu kirjoitti:
Voiko olla raskaana vaikka testit näyttää negaa tai jotain viivanpaikkaa..

( okei, en eka meinannu tätä sanoa mutta siinä toisessakin testissä oli joku haaleanhaalea viiva, mut pitäishä sen tummua enemmän kuin edellinen. tulkitsin sen silti negaksi...)
Ei niissä testeissä pitäis mitään viivanpaikkaa olla. Tai sitten kokeile "selkeämpää" testiä eli esim. toi Marzalle lähettämäni Clear Bluen testi näyttää selkeää plussaa kun on plussa. Eikä varmasti näytä väärin jos ei ole...

 
Tuitsu: Tuolla ketjussa näytti olevan joku jolla testit näyttäneet negaa ja kuitenkin odottanut.

Ymmärrän kyllä, ettei halua maalailla turhia toiveita jos/kun ei olekaan raskaana. Pudotus voi olla pienempi kun on koko ajan sanonut itselleen, ettei ole.

Mikä päivä sulla on se ultra?
Marza: Koskas ajattelit testailla ja miten meni viikonloppu?

Täällä valmistaudutaan taas töihin lähtöön ison mahan kanssa. Olen aina ollut ruumiinrakenteeltani melko hoikka/normaali niin on tämä jotenkin tosi oudon tuntuista kun tuossa edessä on sellanen iso pakki. Mies on ihan ihnmeissään kun aina halatessa nykyään ensin törmää masuun ja vasta sitten loppu-minä. Selkä meinaa myös kipeytyä, kahta tuntia ei pysty yhtäjaksoisesti istumaan. Mutta en voi valittaa, tätähän minä halusin melkein kaksi vuotta aktiivisesti ja sitä ennen miehen hiljaista käännytystyötä asiaan.
 
Minäkin testasin ja nega se oli.
Menkkoja ei vaan kuulu.....huoh että tää osaa olla rankkaa aikaa.
Mä oon sillain positiivinen kummiskin.Joo ja mä oon hei varmaan se joka oon just raskaana mutta testi näyttää negaa vaan ;)
 
Tui huomenta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 17:12 MARZA 1970 kirjoitti:
Minäkin testasin ja nega se oli.
Menkkoja ei vaan kuulu.....huoh että tää osaa olla rankkaa aikaa.
Mä oon sillain positiivinen kummiskin.Joo ja mä oon hei varmaan se joka oon just raskaana mutta testi näyttää negaa vaan ;)
Joo. ollaan yhessä juuri ne joilla plussa ei näy! :))
tsemppiä sinne, jos ovis olikin vaan vähän myöhässä..

Itellä välillä tuntuu tosi raskaanaolevalta ja välillä ei mitään.
Nännit tuli viikonloppuna kipeeksi ja mulla oli viimeviikolla vähän ovisolo! Toi nänni juttu on mulla semmonen oviksen jälkeinen homma...
Muuten on kyllä taas niin turpea olo että kaikki housut kiristää.
Outoa.

Mulla on ultra vasta ens tiistaina, kun mun lääkäri onkin poissa... :headwall:

Tremppia Joninalle viime hetkiin, tuskaisaa varmaan, mutta eiköhän se lopputulos palkitse.
Ja totta, aattelen kokoajan etten ole raskaana. ja oon aika varma etten olekkaan.
Mut olisihan se aika huisia jos ultrassa huomaisi että mahassa joku möllöttelee.
En siis aijo enään testata vaan ens viikolla lekurissa sitten näkee.
Ellei täti tuu...

ja sit duuniin.
 

Yhteistyössä