LaSposa ja muut *tutut*

Tuitsu: :hug:

Mä sumuttelen täällä täydellä tohinalla ja tää myrkky maistuu ihan kamalalle kun sitä valuu nieluun. Miellyttävän kitkerää :x

Toistaiseksi olen ihan oma itseni. Alavatsa hieman kipuilee mutta menkat pitäis alkaa parin päivän sisällä joten voi siitäkin johtua.

Tänään varattiin kavereitten kanssa Himoksen viikonloppu maaliskuussa. Mies pohtii, että voinko mä hiihtää jos olen raskaana. Voi taivas :LOL:
 
Heippa.

Täällä sitten varattu ensimmäinen aika lapsettomuus tutkimuksiin.

Mua masentaa ihan hirveesti että mun täytyy mennä sinne, masentaa ettei me saada normaalisti aikaseksi lasta ja sen ääneen sanominen itkettää.

Mä olisin niin kovasti halunnut jo vauvan ja masentaa kun ei tiedä kuinka kauan tää kestää tai saako ylipäätänsä koskaan lapsia.

Tuntuu niin kurjalta kun oikeesti luuli että tää projekti on ihan läpihuuto juttu, ehkäisy vaan pois ja sitten lapsia rupee pukkaamaan. Mut ei , tuntuu kyllä että mulle ei tuu mikään helpolla tässä elämässä.

Toisaalta on helpottavaa että pääsee tutkittavaksi ja joku muu miettii puolesta että mitäs mussa on vikana ja mitäs seuraavaksi tehdään.

Mut muuten mä tunnen olevani ihan rikki. sekä henkiseti että fyysisestikkin.
Kaikki liittyy tähän lapsi asiaan. mä en oikeestaan mitään muuta mietikkään.
Ensinnäkin mä mietin sitä ekaa keskenmenoa että kuinka pitkällä olisin ja millon se syntyisi ja että mulla olisi varmaan jo masu.

Tää on jotenkin tosi kova isku mulle, enkä tiiä miten tästä jatketaan eteenpäin.

Nyt tosta ekasta clomi-kierrostakin oli niin suuret odotukset.
Ovis oireet oli valtavat ja koko se raskausoireiden tulva ja sitten menkatkin myöhässä ja sitten ei mitään.
Mä en voi olla ajattelematta sitä että mussa on joku vika kun ei lapset kiinnity ja koko toivo siihen että voisin tulla ilman hoitoja raskaaksi on mennyt.

Tuntuu turhalta aloittaa clomien syöminen huomenna ja tuntuu ylipäätänsä turhalta harrastaa sek.siä koska enhän minä raskaaksi tule.
Sek.si on muutenkin mennyt ovis aikaan niin pakko pullaksi että siitä toimituksesta on rakkaus ihan jossain muualla.

Ehkä sekin auttaisi että vaan heittäisi hanskat tiskiin ja antaisi olla, olis että #&%?$!*.
saattasi helpottaa vähän stresiä, mu mä en kykene.
Se halu saada oma lapsi puristaa jotenkin niin hirveesti että mä en osaa olla yrittämättä ja toivomatta ja pettyä taasen hirveesti.

Miksi minulle niin kivasti kävisi.

Niin ja nytten ollaan sitten saikulla kaksi viikkoa masennuksen takia.

Ja oikeesti mua itkettää ihan mikä vaan.
 
Voi Tuitsu kulta, kuinka mä voisin valaa suhun uskoa tulevaan ja siihen, että tekin vielä saatte sen oman nyytin syliin.

Mun tekisi mieli sanoa, että ota nyt hetki aikaa itsellesi ja unohda vauva stressi (tiedän kuitenkin, että se on lähes mahdotonta)

Oletko sä käynyt puhumassa kenenkään ammatti ihmisen kanssa? Keskenmeno on kuitenkin valtava kriisi ja joskus puhuminen auttaa. Puhuminen voisi myös auttaa vauvanteko paineisiin. Hyvä, että voit täällä kuitenkin kirjoitella.

Sydämestä teille jaksamista :hug:
 
hanttalle kovasti onnea plussasta :heart: :heart: :heart: :heart: ;)
Niitä enkeleitä ja tarrasukkia nyt kovasti pikkuisen matkaan...

Toivottavasti Tuitsu saa ajatuksiaan selväksi tuon sairasloman aikana ja jos siltä tuntuu, niin hakee vaan lisää lomaa ja ehkä tosiaan keskustelu jonkun kanssa vois tehdä hyvää :hug: :hug: kovasti jaksamista sinne
 
Miten tuntuukin paremmalle tänään...

Lähetään kohta varaileen matkaa jonnekkin kaukomaille, päätettiin miehen kaa ottaa pieni parinviikon irtiotto arjesta.Saa nähä mitä siellä on tarjolla kun ollaan vähän myöhässä liikenteessä, mut thaimaa tai indonesia olisi toiveissa.

Laitoin muuten oman kärsän ekaa kertaa profiiliin.

Kiitos kaikille taas tsemppauksesta, täähän rupee oleen jo joka kk tää pettymys. Onneksi täältä saa myötätuntoa.. :snotty: :)
 
LaSposa


Hyvää uutta vuotta kaikille ja onnea plussanneille!!! Ihanaa, ettei toivo ole menetetty täysin meidänkään ketjussa, vaikka välillä siltä tuntuu! :heart:

Mulla on iloisia uutisia myöskin siinä mielessä, että sain tulokset kolposkopiasta, eikä ollu mitään jatkotoimenpiteitä vaativaa, eli nyt sit vaa odottelemaan lapsettomuustutkimuksiin kutsua, jonka pitäis kai tulla lähiaikoina. Jännittää... mitähän siel ekana tehää? Mulle todennäkösesti aukioloultra, koska epäilyt on munanjohtimien tukkeumien puolella.

Tsemppiä kovasti kaikille ja teille, joilla on mieli kovasti maassa, kehotan hemmottelemaan itseä kaikin mahdollisin tavoin, että saa hetkeks ajatukset pois! Hervoton komedia pyörimään ja kulho poppareita eteen, ni voi tehdä ihmeitä! Jos oikeen tosissaan masentaa, ni sit tietysti ammatti-ihmisen luo meneminen voi olla erittäin hyvä idea. Voimia kovasti!
 
Hantalle onnea :hug: , ihanaa!!

Tuitsu: puhut kuin mun suusta. Mäkin olin aivan varma, että pillereiden popsimisen jälkeen tulisin raskaaksi. Nyt on mennyt jo 21 tai 22 kiertoa eikä vauvasta tietoakaan. Ei tämän näin pitänyt mennä :headwall: Asiaa ei kyllä unohda, vaikka kuinka haluaisikin. Edes lapsettomuustutkimuksista ei ole vielä tullut selkeää syytä lapsettomuuteen, kaikki vastaukset tuntuu kestävän ikuisuuden (tai siltä ainakin tuntuu). Toivottavasti pääsette jonnekin mukavaan ja lämpimään paikkaan lomalle.

LaSposa: meillä lapsettomuustutkimukset aloitettiin klamydiatesteillä (virtsakoe) molemmilta. Ja tietenkin perushaastattelu terveydestä, kuukautiskierrosta ja elämäntavoista. Sitten muutamia hormoonikokeita multa ja mieheltä sperma-analyysi. Sitten multa aukiolotutkimus, jossa munanjohtimet oli auki. Ja taas lisää hormoonikokeita musta. Käymme sekä julkisella että yksityisellä puolella tutkimuksissa, joten voi tuntua sekavalta. Hormoonikokeiden tuloksia ei ole tiedossa, joten en tiedä mitä niistä selviää ja mitä on tehtävissä. Odotusta ja odotusta.

Tsemppiä kuitenkin kaikille lapsettomuustutkimuksiin. Kyllä tieto aina helpottaa, vaikka joskus lisääkin tuskaa.

ISO HALI :hug: KAIKILLE!!
 
Onnea Hantalle ja pikkuiselle tarrasukkia ja hanskoja ja tarrapipokin vielä, että varmasti pysyy kyydissä. :heart:

Ihanaa Tuitsu, että sulla on jo mieli pirteempi. Lomailu on aina hyvästä. Jännä nähdä oikeesti miltä ihminen näyttää. On tiettyjä mielikuvia ihmisistä tekstien perusteella. Sama kuin puhelimessa luo mielikuvan äänen perusteella.

Mulla taitaa hormoonit ruveta vaikuttamaan. Tänään on jo kiukuteltu oikein kunnolla ja vollotettu. Kyyneleet valuu ja samalla kuitenkin naurattaa kun osasi odottaa tätä.

Voi kun se nyt tärppäis. Mulla olisi toi 7 viikko piinaviikko.
 
Siisami, kiitti tsempeistä ja samaa sinne.
toivottavasti hoidot nyt vihdoin tehoaa ja pikkuinen saa alkunsa ja pysyy kärryssä.Pidän sulle peukkuja kun makaan valkoisella hiekalla viikolla 7!

Ja sitä toivon ihan jokaiselle täydestä sydämmestäni tässä pinossa.
Kyllä te ootte olluna niin ihania aina
.
Se olis kurjaa olla aina uudessa piinapinossa jossa kukaan ei tiedä historiaa ja ei silleen välitä että plussaako vaiko ei.

Ja se on ihan lähellä että eka meistä jo synnyttääkin, katjuskalla ei oo kun muutama viikko jäljellä.

Ja me loputkin sitten plussataan aikanamme, eiks jee.

Pistäkääs muutkin kuvaa profiiliin, mä en tiiä kuin miltä katjuska ja marza näyttää!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 00:11 Tuitsu kirjoitti:
Hihi!

Luin tän meijjän pinon läpi ja häpeäkseni tunnustan olevani ihan hirveä VINKUJA ja ITKUPILLI!

Koittakaa kestää! :D
Ihana sie oot ja varmasti kestetään sua :D ihan kyllä kateellisena ajattelen kuinka pääset sinne valkoiselle hiekalle makoilemaan ja nauttimaan lämmöstä B) me muut täällä pimeessä ja kylmässä sitte ollaan :kieh:

taas alkoi uudet viikot täällä....miten tää aika menee näin nopiaan :eek:

katjuska ja nuppu 33+0 :heart:
 
Hantalla Onnea ja tarrasukkia matkaan..

kaikille joita ahistaa :hug:

Meillä kävi ihan uskomaton tuuri! meidän 3- vee tyttö voitti prinsessalehden kilpailun ja sai palkinnoksi 4 lippua disney on ice, ihanat prinsessat showhun! hän onki sanonut aina ku mainos tulee tellusta et mä meen äitin kans tuonne :LOL: niin se vaan tiesi senki.

ja sitte iltapuuhiin, aamulla töihin :/

Triine 24+3
 
Hantta ihana uutinen. Onnea tosi paljon tuosta sun plussa uutisesta :heart:
On se ees jonkin verran lohduttavaa että joku meistä plussaa..IHANAA :hug:
Nyt otat ihan rauhassa kaiken ja vaaville onnea pitkälle matkalle masussasi että jaksaa sitten loppuun saakka.
Meille kuuluu kaikkea hyvää.Aloitan työt maanantaina ja poika pääsee tän kylän päiväkotiin mikä itseasiassa on meidän taloa vastapäätä..hih ihanan lyhyt on matka hoitoon =)
Kaikille meille kaikkea hyvää.Mä olen niin toiveikas että kun pääsen taas mukaan työelämään niin tärppäis kun on muuta ajateltavaa kuin tää ainainen kodinhoidon rumba :whistle: <br><br>
 
LaSposa

Tsemppiä Marzalle töiden alkuun! Hyvä tosiaan saada ajatukset muualle, ehkä se auttaa? Ainakin mielenvirkeyden kannalta tekee hyvää. Itsellä kans huomenna loppuu joululoma ja paluu arkeen koittaa. Oishan sitä vielä voinu jatkaa tätä lomailua...;)

Mukavaa alkanutta vuotta vaan kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä