Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    helise, Bebek, Pai80: Siis todella lohduttavaa kuulla, etten ole ainut, jonka maha heittää kuperkeikkaa. Toki voihan liikenteessä olla jonkun sortin vatsatautia tai sitten vatsa vaan on herkempi eri ruoka-aineille näin raskauden aikana, mutta kyllä se säikäytti! Onneksi täällä on myös muita...
  2. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    APUVA! Eilen kyllä pelästyin aikatavalla, kun pitkän työpäivän jälkeen kotiin tultuani, söin hyvin ja istahdin sohvalle. Yhtäkkiä vatsa meni ihan jumiin ja se tuntui sellaiselta kestosupistukselta. Asennon vaihtaminen auttoi hiukan ja hetken päästä ihan sama homma. Ajattelin, että nyt menee...
  3. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Von Lin Lin: super paljon jaksamisia sinne!!! :hug: Dana kuten tuolla ennullekin kommentoin aikaisemmin, niin minä ainakin kävin viimeraskauteni aikana hierojalla. Vatsalla makaaminen olis ollu epämukavaa, joten hieroja hieroi niin, että makasin kyljelläni. Eikä siitä mitään haittaa olee...
  4. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    9+0 POKS! :heart: Onnea Sussulle tuplaäänistä!!! :heart: Stemialle tsempitykset ja voimahalit :hug: Toivotaan, et kaikki olis vuodosta huolimatta hyvin! Ennu mä kävin myös hierojalla viimeraskaudessa ja hiero mua niin, et makasin kyljelläni. Autto kyllä kans mun selkäjumituksiin...
  5. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Marta kiitos uudesta pinosta ja mulle sais aikaistaa päivällä mun LA:ta eli neuvolan laskennan mukaan se olisikin 8.7. :) Vaikka eihän päivän heitto nyt niin paha ole... =) Dana et oo ainut joka on nuorena ensimmäisensä saanut. Minä olin 19 kun odotin esikoistani ja 20 kun hän syntyi ja...
  6. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Terve! :wave: Ihan ensiksi tsempitykset danalle ja äitix2:lle! Toivotaan tietenkin kaikkeista parhainta, eli kaikki on hyvin ja niinkuin pitääkin! :hug: lapsiluvusta on ollut puhetta, ja minä kuulun niihin, jotka haluavat ison perheen. :D n. 5 lasta olis sellainen unelma :heart...
  7. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    No niin, tasaviikkojen kunniaksi, tänään ei ole VIELÄ tehnyt yhtään pahaa, jes! =) Vaikka osittain se saattaa sitten taas hieman huolestuttaakin.. :ashamed: Mutta olen ajatellut, että ehkä hyvänvointisuuden taustalla on riisipuuro jota söin luumu-rusinasopan kanssa aamupalaksi! =) Jostain...
  8. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Niin ja synnytystavasta sen verran, että ilman muuta alatiekautta haluan synnyttää, jos se vain mahdollista on. Kaksi alatiesynnytystä takana. Ensimmäinen kokemus osa kauhutarinat ja toinen synnytys osa piece of cake ;) Kummassakaan synnytyksessä ei minkäänlaista kivunlievitystä käytettynä...
  9. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Tervetuloa uusille mukaan! :wave: ja onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille! :heart: Viivi ja vagner: olen myös ollut maaliskuisissa -08 kirjoittelemassa, mutta hiukan vähemmän aktiivisesti. Täällä myös kolmas tulossa. Esikoinen on reilu 3.v. :) Bebek: Täällä en viitsi...
  10. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Tervetuloa mukaan uusille! :heart: Mä oon varmaan jo yli tunnin lukenu teidän kirjoituksia, jotta pysyisin mukana, mut nyt taas ei hajuakaan, että mitä piti kirjoittaa.. Kerrottaneen sitten minusta ja miehestäni sen verran, että viitisen vuotta ollaan oltu yhdessä, kihloissa nelisen...

Yhteistyössä