Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Liplatus ja sussu80: Jos sikiöillä on siis yhteinen istukka, kyseessä ovat identtiset kaksoset. Näin mä olen käsittänyt. Silti he voivat olla joko samassa pussissa tai omissa pusseissaan. Mitä enemmän heillä on yhteistä, sitä riskialttiimpi raskaus voi olla. Meen kaksosilla nähtiin lambdat ja...
  2. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Täälläkin ollaan jouluhulinasta selvitty! Huh! =) Kipinäkengälle :hug: Voimia! Tervetuloa joukkoomme kellokanerva! :wave: Päivittelen tietoja varmaankin paremmin taas vuodenvaihteen jälkeen. Mies on myös vapaalla nämä välipäivät, joten ei kauheesti kerkeä koneella istumaan! ;)...
  3. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    TUPLAT!!! :heart: Tänään siis np-utrassa ja heti tutkimuksen alussa näytölle lävähti kaksi pikkuista. =) Ovat kumpikin ilmeisesti omissa yksiöissään ja tämä on kuulemma paras mahdollinen kaksosraskauksista, että kaikki raskausmateriaali on omaa! Huoh! =) Myös laskettuaika muuttui ja...
  4. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Tuli oikein joulufiilis! :xmas: Mulla ei oo laktoosi-intoleranssia, mutta olen huomannut vatsani muutoin reagoivan herkemmin, esim. sipseihin. Oon kaksi kertaa raskauden aikana dippaillut sipsejä, ja kummankin kerran jälkeen, maha menee kiveksi ja heittää kuperkeikkaa. Ehkä näistä kahdesta...
  5. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    bambina mulla kuunneltiin viimeneuvolassa, kun viikoja oli kasassa kuukautisten mukaan 10+5. Riippuu toki laitteista vissiin, mut niin oon käsittäny, ettei ole varmaa kuulla sydänääniä, jos koittaa ennen 10 raskausviikkoa! =) Täälläkään ei juoda raskauden aikana, kuten ajattelee Ennu ja...
  6. S

    Kaksosten odottajia v.2009

    Kurkkimassa teen pinoa. ;) Itsellä jännät paikat jatkuu ensviikon keskiviikkoon, meinaan että asustaako masussa yksi vai kaksi pikkuista. Lääkäri meinasi tiistain lääkärineuvolassa, että kohtu suurheko viikkoihin nähden ja sydänäänetkin kuuluivat laajalta alueelta. Kyseli onko suvussamme...
  7. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Tosi isot onnittelu halaukset pennonen80, sussu80, NeLa ja Muffin hyvistä ultrakuulumisista! :hug: Onnea myös nedralle sykkeistä! :heart: emmy83: Meillä ykkösellä ja kakkosella ikäeroa 1.v.5kk. Meillä meni kaikki tosi hyvin, ku kotiuduttiin sairaalasta. Esikoinen on aina ollut...
  8. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Olivia81 Mukavaa pikkujouluehtoota sinne! Ja tsemppiä toimivalle juonelle! :wave: Kardemumma! Kiva, että ultrassa oli kaikki hyvin ja mahtavaa syntymäpäivää! :flower: Nyt vietän onnellista synttäripäivää valuen alushousuihini sitä ultrausanturiin siveltävää lubrikanttia :D Viehättävää...
  9. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Onnea hipsu79 hyvistä ultrakuulumisista. Kuulostaa mukavalta sinun neuvolatätisi! =) Ärrierille myös onnittelut hyvistä ultrauutisista! =)
  10. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    emmy83 Kuinka vanha teen esikoinen on? Ajattelin vaan, että tietty helpommin vatsa tulee esille, jos edellisestä synnytyksestä on kovin vähän aikaa. Mutta eihän se tosiaan mikään mahdottomuuskaan ole, että siellä oliskin kaksi tuloillaan. Itseäkin kyllä jännittää käytännön asiat eniten. Siis...
  11. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Pai Taisin olla niin häkellyksissäni kaikesta, etten tajunnut edes kysyä, että mitä vaihtoehtoa lääkäri pitää todennäköisimpänä. Ehkä lääkäri ei tosiaan uskaltanut sanoa mitään varmaa, koska ultrattu vielä ei tosiaan ole. Mulla se NP-ultra 23.12. =) Olivia81 No todellakin houkuttais mennä...
  12. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Mä en tajuu, miks toi tuli tolleen, ku tarkistin vielä, et merkit on oikein... Pöh! :kieh:
  13. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    ...lääkäri arvuutteli meikäläisen suurehkoa kohdunkokoa viikkoihin nähden! WHAT? Siis tosiaan, meinasin tippua penkiltä, kun tutkimuksen jälkeen alkoi vielä kuuntelemaan sydänääniä, koska kohdun koko oli suurempi, kuin mitä viikot. Kuulin sydänäänet selvästi oikealta ja vasemmalta ja siinä...
  14. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Mä kun olen yleensä v-loput ihan pimennossa, niin jopas tänne on tekstiä pärähtänyt! :D Haluaisin kysyä, että onko kellään muulla selkäkipuja kävellessä? Mulla on nyt muutaman päivän ollut niin, että aamuisin kun nousen sängystä, en meinaa päästä kävelemään, kun alaselässä pistää aivan...
  15. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Niin ja päpsyä piti tsempata siivouksen aloittamisessa! Eli hop hop hop! Muusiikkia vatsalle ja korville ja ei muuta kuin rätti ja imuri heilumaan! :laugh:
  16. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Pahoittelut omenaruusulle isovaarin poismenon johdosta. :hug: Oma pappani on sairastanut myös yli vuoden vakavaa sairautta ja tuolla takaraivossa koko ajan pieni ajatus, että kauankohan hänen kuntonsa kestää... Ei ole ikinä helppoa vastaanottaa läheisen kuolemaa, vaikka se luonnollinen osa...
  17. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    ärrieri: nuo ovat kyllä pelottavia asioita, kun varsinkin lähipiirissä tapahtuu tuollaista ikävää, että vauva kuolee kohtuun kohtuullisen isoilla viikoilla. :( Koita silti itse pysyä positiivisena! Onnea laura-vm86 hyvistä ultrauutisista! Kuin myös vatsakasilmanvauvaa! Sulla sitten...
  18. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    susanna85 Mä menin sen sitterin jo ostamaan, kun halvalla lähti. Muita hankintoja en ole vielä tehnyt, enkä teekkään varmaan ennen ekaa ultraa. Eli sitä np-ultraa. Ensin on hyvä päästä näkemään, että onko siellä massussa edes jotain, jolle hankintoja tehdä. Esikoiselle ostettiin vaunut pari...
  19. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Eilinen päivä tulikin loikoiltuu kokonaan melkein sängyssä. Välillä tein vaan ruokaa lapsille ja muuten taas olin pitkälläni. Oli kauhee väsymys, semmonen kestokrapulafiilis ja pieni päänsärkyjomotus tuli siihen vielä kaupan päälle, eikä ainuttakaan panadoolia koko talossa, tietenkään! Mutta...
  20. S

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Onnittelut hviä ultrauutisia saaneille! :flower: No niin, mitäs sitä pitikään mennä sanomaan, että omat raskausoireet ovat häipyneet taas taka-alalle? Tänään sitten tuli aamupala iha pyttyyn asti, saman tien ruokailun jälkeen! Se on siis eka kerta mulla, kun aaltoileva kuvotus muutui ihan...

Yhteistyössä