Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Hei vaan aika pitkästä aikaan.. :hug:

:hug: kaikille sitä tarvitseville

laura-vm86 paljon onnea ultraan!



Täällä pahoinvointi jatkuu ja mitään ei saa aikaseks, nyt maanantaina sain sairaslomaa ensi ke saakka jolloin mulla on np-ultra, jännittää tosi paljon!
Mulla on tullut hirveet päänsäryt mukaan kuvioihin ja tietty alkaa sitten itkettää oikeen urakalla ja se ei ainakaan auta niihin särkyihin. Samaten vasemmalla puolella tossa juuri mahamakkaran :ashamed: alla on alkanu tulee ihan hirveitä pistokipuja, huolettaa oikeen tosissaan että mitä ne oikeen on, en jaksa uskoa että ne niitä kohdun kasvukipujakaan olisi, mutta mistäs tiedät ku en ei oo entisiä kokemuksia.. Jotenkin pelottaa tosi paljon että sielä np ultrassa sanotaankin ettei sydäntä enää löydy, vaikka varhaisultrassa vahvana sykkikin.. :ashamed: Hirveitä nämä ajatukset, mietin vaan että miten pääsis eroon noista ahdistavista ajatuksista.

Joku kysy Työnantajalle kertomisesta.
Mä kerroin jo ihan oisko ollu viikolla 6 ku piti hakee sikapiikki ja myöhästyin töistä, nehän sit sen arvas, ja ihan hyvä olikin ku kerroin kun jäin sitten parin päivän päästä tälle pitkälle saikulle.. Jännitti kyllä tosi paljon koska olin vasta aloittanut sielä työpaikassa.

Mulla on työsopimus vaan 18.1 saakka voimassa ja mietityttää kovasti että pääsenköhän mä sinne ollenkaan takasin.. Kun olen yrittäny käydä koirien kanssa edes seisomassa puolisen tuntia tossa pihassa joka päivä ni sen jälkeen olen ihan kuollut koko loppu päivän ja sohvalta ei mitään asiaa ylös. Ja töissä kun päiväkodissa olen niin koko hitsin päivä pitäs touhuta ja ulkona seisomistakin tulee sellaset pari tuntia/päivä. Nyt ainakin tuntuu ihan utopiselta että siihen pystyisin näiden parin viikon sisällä. :(

Miten te aijotte tehdä hankintoja vauvalle
Kun itse tekis mieli jo kaikkea ostella, mutta ei oikein tiedä että uskaltaako sitä ihan vielä..
Te joilla on jo lapsia, oletteko jättänyt kuinka myöhään kaikki ostot? Ja toisaalta kellä ei vielä ole lapsia niin milloin olette ajatelleet vaatteiden ostot ja muut tarvittavat hankinnat tehdä?

susannna ja papu 9+5 :heart:
 
Pitkästä aikaa muutaman rivin ehdin kirjoitella :) Anteeksi kovin omanapainen tarinointi,mutta juttua on niin kovasti tullut ,etten ole kaikkea vielä lukenutkaan..
susanna kyseli hankinnoista... Se on tietysti ihan jokaisen perheen päätös, milloin hankitaan tavaroita vauvalle, mutta itselläni kun takana kromosomipoikkeavuuden vuoksi tehty keskeytys rv 19, niin raskaus ja vauva ei tunnu yhtään vielä konkreettiselta. Odottelen että nt-ultraus on tehty ja todennäköisesti käymme myös jatkotutkimuksissa, ja jos niistä saadaan hyviä uutisia,niin sitten vasta alan hommailemaan vaunuja. =) Olen muutenkin tosi varovainen tämän raskausuutisen kanssa ollut, ei ole kiva joutua selittelemään jos jotain kamalaa taas käykin. :/ Mutta yritän ajatella kuitenkin positiivisesti vaikka se tuntuu olevan tuskaisan vaikeeta.

Meillä on edellisiltä jotain vähän säilynyt ja ehdin enkelillemme ostaa jo vaatetta, en tiedä pystynkö niitä käyttämään. Silloin kun tuli ekojen huonojen uutisten jälkeen sellainen torjuntavaihe, ettei tää voi olla totta, ja ostin ihan uhmassa kotiintulovaatteet pienelle :ashamed: Niitä ei vaan sitten koskaan tarvittu.

Työnantaja mulla tavallaan vaihtuu vuoden vaihteessa ja ajattelin silloin kertoa, nt-ultra sattuu sopivasti niihin aikoihin. Hirmuiset erot tässä vaiheessa heinäkuun alku- ja loppupuolen odottajilla, nuo 9+ viikot tuntuu jo mukamas niin pitkiltä :D
Mutta saikkua yritän vältellä nyt alussa niin pitkälle kuin mahdollista, olen joutunut aiemmin aina jo hyvissä ajoin saikulle ennenaikaisten suppareiden ja selkäkipujen takia, joten jotenkin ahdistaa että nyt joutuisi. Mutta silloin kun on kovaa pahoinvointia, niin se on MUST- juttu!

mitähän vielä... onko teillä jo nt-ultria ollut kellään?

Enkelinäiti ja lapanen 7+1
 
Mä meen nt-ultraan vähän ennen joulua. Meillä ainakin isäntä kävi vielä synnäriltäkin ostamassa tamineita. En kyllä nyttenkään aio pitää mitään hoppua hankintojen kanssa ja vähitellen ostelen mm. alennuksista vauvan vaatteita. Viimeeksi esimerkiksi ei hokattu, että pienellä vauvalla itse haluan käyttää kietasubodyja (ei välttämättä kovin helppo löytää). Sitten oli kasa käyttämättömiä bodyja, mutta laitoin ne kiertoon.

Kävin äsken kaupungilla katsomassa vaunuja vähän ja kyllä ne Emmaljungat maksaa noin 500 ?- kääks :/ Lastenkirpputorillakin oli vaan tuplat, mutta onneks tässä on vielä aikaa.
 
susanna85 Mä menin sen sitterin jo ostamaan, kun halvalla lähti. Muita hankintoja en ole vielä tehnyt, enkä teekkään varmaan ennen ekaa ultraa. Eli sitä np-ultraa. Ensin on hyvä päästä näkemään, että onko siellä massussa edes jotain, jolle hankintoja tehdä. Esikoiselle ostettiin vaunut pari kuukautta ennen LA:ta. Ja sänky samoihin aikoihin. Vaatettakin hankin enemmän vasta kun raskaus oli yli puolivälin. Joitain vaatekappaleita saattoi tarttua käteen jo hieman ennen sitä. =) Mutta jos jotain ihanaa löytyisi "vahingossa" jo nyt, niin saattaisin ostaa. Fiiliksen mukaan! =)
 
Heip!

Itse en ole vielä pomolle kertonut mitään, kerron vasta kun 12 rvkoa on täynnä. Tämä on sikäli helppoa, että olen nyt äitiyslomalla enkä työmaalla...

Vauvan kamppeita en hanki ennen kuin raskauden puolivälin jälkeen aikaisintaan ja suurin osa meiltä jo löytyykin kun yksi vauva on vielä talossa ;) Kotiintulovaatteet toki ostetaan sitten uudet ja ne säilytetään muistona kuten aiempienkin lasten kohdalla.

Mua rassaa tämä kauhea epävarmuus. Sitä aattelee, että kun on jo kaksi tervettä lasta, ei kolmatta kertaa voi enää olla niin hyvä onni. Jännitän varhaisultraa, nt-ultraa, rakenneultraa....ehkä rakenneultran jälkeen uskallan nauttia kunnolla (vaikka vielä PAAALJON voi mennä vikaan). Ahdistusta ei lievitä yhtään se, että eräällä tutulla kuoli hiljattain kohtuun vauva rvkolla 22, edellisviikon rakenneultrassa kaikki oli ollut hyvin vaikkakin äidin kohdusta sitten löytyi ilmeisesti se ongelma miksi vauva kuoli (myoomia)...Noh, yritän olla ajattelematta liikaa ja nautiskella näistä lapsista joita jo on sekä toivoa parasta tämän (todennäköisesti viimeisen) raskauden kanssa...
 
Dodii, ultrassa käyty :) Siellähän se köllötteli 1,2 cm pitkä "vauveli" ja sydän löi säännöllisesti ja vähän se siellä pomppasikin pari kertaa :)

Mittojen mukaan viikot on nyt 7+2, mutta sanoi että la pysyy samana, koska sitä ei vaihdeta jos ei ole yli viikon heittoa (menkoista laskettuna siis viikot 7+6). Elikkä tämän lääkärin laskujen mukaan la edelleen 22.7.2010, mutta saattaa olla kuulemma neuvolassa eri laskentatapa, et ens maanantaina saa sit tietää sen virallisen lasketun ajankin.

En pyytänyt sitten sitä saikkua.. Pitää koittaa huomenna mennä töihin, katella mikä olo on..
 
Dodii eka neuvola takana ja pino papereita kotiin tuomisina sekä uutuutena kirja, jossa toiselta puolelta luettuna tietoutta äidille/toiselta puolelta luettuna isälle :) . Kyselin siinä sit tädiltä, et vieläkö kunnassa on se surkee ultra niin tuntu olevan ja laittoi samantien mulle ajan ultraan ens tiistaille - sit näkee, et onko siellä masussa mitään ja sykkiikö sydän.
NP-ultra-aika pitää soitella itse huomenna OYS:aan, todennäköisesti menee tammikuun alkupuolelle aika. Labrakokeisiin sain ajan 28.12.

Vitsiläinen kun olin lähdössä neuvolasta, siellä sattui oleen vauvan kans yhen lasten tarhakaverin vanhemmat... ja just tän parin ois viimeksi tarvinnut tietää raskaudesta. Mutta taisivatpa arvata minkä takia neuvolassa olin, kun lähdin sen lappupinon ja pissanäytepurkin kans sieltä :headwall: :headwall: .

Ainiin ja la oiski nyt päivää aiemmin eli 18.7.2010, mutta eipä muutella sitä vielä - katotaan muuttuuko aika np-ultrassa.

Tarvikehankintoihin vastaan sellaista, et eipä taideta hankkia mitään ennen raskauden puoltaväliä ainakaan. Eikä meillä hirveesti hankittavaa olekaan. Vaunut ja vaatteita on aiemmista raskauksista jo. Auton turvakaukalon myin, joten se pitää hankkia ja itkuhälytin (jonka myös möin) sekä ehkä sitteri. Muutoin kaikki tarvittava löytyykin, mutta ehkä jotain vaatteita tulee kuitenkin ostettua :LOL: . Aiemmissa raskauksissakaan ei hirveesti tarvinnut ostaa vaatteita, kun systeri anto älyttömästi vaatteita lainaan ja sit otettiin äitiyspakkaukset. Kahdesta aiemmasta lapsesta onkin äitiyspakkausten vaatteet tallessa myös ja nyt mietin otanko enää äitiyspakkausta vai rahana.

Kuinka moni aikoo ottaa äitiyspakkauksen?

*muoks* tervetuloa kaikki uudet mukaan.

SMSM ja Hippu rv 8+3
 
Laura Onnea ultrakuulumisista.. :heart:

Ja tervetuloa uusille!

Mä aion ottaa äitiyspakkauksen, varmaankin aika luonnollisesti kun eka on tulossa.
Kun se sisältö on kyllä aika iso verrattuna siihen rahalliseen korvaukseen.. niin ainakin oon ymmärtänyt.
 
heii!

tervetuloa uusille ja onnea iloisia uutisia saaneille :) ihastuttavaa!

Me ollaa tosiaa ostettu nyt yksi ihanan ihana vauvan body vaan enkä usko että muuta hankitaa ennen kuin sitte keväämmällä. Ellei nyt tule jotai super hyviä ja edullisia vaunuja esim vastaan niin sitten kyllä kantsii hyödyntää näin köyhänä opiskelijana semmonen (tilillä nyt 0,10e ja rahaa tulee 15pv :LOL: ) hahah!

Ja aion kanssa ottaa ton äitiyspakkauksen kun tosiaa esikoinen tulossa niin uskon, että siitä on paljon apua :)

Ja jes jes jes! Mä kävin tänää compatissa kahden viikon tauon jälkee, teki niin hyvää! Tosin kaikki pomput ja polvien nostot vähän sattu, mutta tein ne iisimmin.. Ohjaaja oli hassu, kun kehotti että juokse juokse kovempaa ja korkeemmalle ja tuijotti mua kun niin hillitysti tein :D siinähän arvuuttelee, että oonko huono kuntoinen vai missä vika :D

Mulla on aika hyvä olo nyt, vähän kipuja alavatsassa, selässä ja nivusissa..
Ultraan on nelisen päivää.

Nyt vähäsen jätskiä ja mansikoita, ah!

helise ja pikkukaveri 10+5
 
Sairaslomaa pukkas päälle :( Pahoinvointi ei ollut mihinkään kadonnut :| Kamalampi olo kuin koko ikinä. Koko päivä mennyt oksentaessa ja koko ajan voimakas närästys ja migreeni. Terveydenhoitaja kirjoitti loppu viikon sairaslomaa. Iloitsin eilen liian aikaisten, noin vartin tekstin kirjoittamisen jälkeen pahoinvointi palasi :( Kotoa poistuminen ei tällä hetkellä onnistu, vesikään ei pysy enää sisällä...

Vaunut ostettiin, koska tilaisuus oli erittäin hyvä, vaikka aivan liian aikasessa oltiin liikenteessää. Uutena vastaavat vaunut ja varusteet olisivat maksaneet reilusti yli 750 ? :S Vaunut ovat ihan uutta vastaavat, ei erottaisi kaupassa uusien joukosta :D ellei tietäisi niiden olevan käytetyt, sen verran siistit ja hyväkuntoiset :) Piti maksaa noin kolmannes ostohinnasta :p Ihan kiva säästö :)

Taidan vetää peiton pään yli ja pistää tosii aikasten nukkumaan ja toivoa, että huomenna vois jo syödä....

Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista :)

Dana88 & Pikkune 9+5
 
hei odotalle tervetuloa joukkoon!!

äitiyspakkaus mä en viel tiedä otetaanko sitä. ainut joka siellä mua kiinnostaisi on se makuupussi, mutta senkin löytää kyllä kirppariltakin. Ikäeroa sen verran vähän ja jos tulee tyttö niinkuin luulen, niin vaatetta kyllä löytyy.. Mutta katsotaan nyt sitten lähempänä. Sen 140 voisi käyttää kyllä vaunuihin.

vauvahankinnoista olen ostanut yhdet 50 cm housut, ne kun oli alennuksessa... Mutta muuten kyllä varmasti ostoksien teko eli tuplien osto ja no eipä oikeastaan muuta tarvi ostaa. Hoitopöydän haluisin kun esikoisella sitä ei ollut. Mutta sekin varmaan ostetaan käytettynä. Vaunuihin pitää säästää joten se menee varmaan ensi kevääseen ellei kesäkuulle. vaatteita varmaan ostan kirpparilta jonkinverran.

ON: Olo on ollut niin ihana tämän viikon. ehkä ei pitäis hehkuttaa, huomenna kuitenkin olen ihan :x Mutta jos mä oikein muistan niin näillä samoilla viikoilla esikoisesta loppui huono olo, mutta katsotaan nyt. Ylihuomenna ois eka neuvola. Mä odotan sitä jo niin innolla ja ekaan ultraankin on enää 20 päivää.. Minäkö odotan sitä... :heart:

Kuinka paljon te kirjoittelette kerhoon??

Emmy ja pirpana 8+0
 
Mulla on kyllä kokonaan tai lähes kokonaan tuo huonovointisuus kaikonnu :) mut väsymystä ja sellasta löhöilyä vois harrastaa vaikka kuinka paljon tuossa sohvalla.

Tänään oli ultra, ja pieni löyty, samoin syke ja siellä se liikuskeli hyvin. Viikot piti kutakuinki paikkansa, eli heinäkuun alussa on se laskettuaika. Nyt on viikkoja 10+3. Kiva kun pääsi ylimääräiseen ultraan,kun täällä ei oo sitä kunnan kustantamaa nt-ultraa.. se rakenneulta mulla ois sitten joskus helmikuussa. Nyt on tosi hyvä mieli kun näki pikkusen ja sai mukaan muutaman kuvankin :)

Huomenna ois tarkotus lähteä jouluostoksille,kivaa! ja lapsilla on enää yksi viikko tän viikon jälkeen koulua,ootan sitä niiden lomaa niin voidaan aamulla nukkua pidempään :)

Mehän ostettiin jo kuukaus sitten käytettynä vaunut ja turvakaukalo,kun mieleiset löydettiin, ja sitterikin saatiin jo. Hoitopöytä löytyy ja pinniskin on valmiina. vaatteita tarvii ostella ja tutteja ja pulloja ja sellaista. Kantoliinan ajattelin kanssa ostaa.. Äitiyspakkausta en aio ottaa,kun mieluummin käyn kirpparilta penkomassa pikkusia vaatteita saapa sitten sellasia mitä haluaa.. ja makuupussi löytyy esikoisen ajalta, ja kynsisakset jne... ostan sitten sillä 140eurolla vaikka niitä vaatteita sun muuta vauvalle :)

rv10+3
 
Heippa!

Olipas ihana lukea toistenkin ultrakuulumisia!

Tänään oli itsellä eka neuvola. Ultrattiin vatsan päältä ja alakautta. Pikkuinen rakkauslapsi näkyi ruudussa. Alakautta ultrattaessa näkyi tarkemmin: myös pienen erittäin vahva ja tasainen sydämen syke :heart:
Tässä eletään nyt vielä vähän jänniä aikoja: terkkari oli näkevinään ruudussa "oudon alueen", missä voisi toinen pienokainen olla piilossa. Se näytti sellaiselta samanlaiselta pallukalta, missä vauva köllötteli, mutta sisällä ei näkynyt mitään (ainakaan minä en nähnyt) ja se oli pienempi. Ihmettelin minäkin kohdun niin soikulan pitkulaista muotoa(se pallero oli vauvapalleron alapuolella). Kaikki on vielä niin kovin pientä, että eipä niistä voi varmaksi sanoa. Sen vuoksi varattiin viikon päästä lääkäriultra. Jännittää ja pelottaa. Perusmaallikon silmiin näkyi ruudulla yksi vauva ja yksi vahva syke. Vatsa on ainakin kasvanut ihan älysti!

Hirveästi tuli lippusia ja lappusia kotiin luettavaksi ja täytettäväksi.

Mitä tulee hankintoihin...Olen sortunut ostamaan 2 potkaria ja yhden paketin tutteja (lapset halusivat valita tutit vauvalle).

<3:lla vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 7+3
 
Onnittelut ultrakuulumisista :heart:
ja :hug: pahoinvoinnista kärsiville


Miula meni se eilinen pahaolo ohi kunnon yöunilla ja tänään ei sitten olekkaan ollut mitään ihmeellistä tässä päivässä. Mitä nyt edelleen hieman kipuilua...Huomista ultraa jännitän aivan älyttömästä, varmaan aamulla tulee oksennettua jo pelkästään sen jännityksen ja pelon takia. Yhtään en tiedä mitä odottaa mutta mielessäni pahimpaan olen varautunut. Niin toivoisin että kaikki olisi pikkuisella hyvin ja päästäisiin tuleville isovanhemmille asia kertomaan, mutta mutta...huomennahan sen saa tietää...

Rae + ihme 7+6 (?)

*Muoks* Äitiyspakkauksen otan mikäli sinne asti päästään...Mitään ei olla vielä tulokkaalle hankittu..kaikki niin riippuu huomisesta...jos huomenna kaikki hyvin nin saata käydä ehkä jonkun bodyn ostamassa
 
Ihana lukea kaikkien ultrakuulumisia :heart:

Meillä on tänään varhaisultra klo 13 jälkeen... Vähäsen perhosia vatsassa, mutta muuten yllättävän rauhallinen olo...vielä ainakin :) Toivottavasti pääsen kertomaan teille hyviä uutisia!! On niin epätodellinen olo, että oonkohan mä nähny vaan unta :saint:
 
ärrieri: nuo ovat kyllä pelottavia asioita, kun varsinkin lähipiirissä tapahtuu tuollaista ikävää, että vauva kuolee kohtuun kohtuullisen isoilla viikoilla. :( Koita silti itse pysyä positiivisena!

Onnea laura-vm86 hyvistä ultrauutisista! Kuin myös vatsakasilmanvauvaa! Sulla sitten piinaviikko jatkuu vielä, jos vaikkapa saat kohta tietää, että vatsassasi onkin kaksi asukasta! =)

Tervetuloa Odotan mukaan joukkoomme! :wave:

SMSM mulla kanssa paljon tuttuja ja kavereita lapsineen samassa neuvolassa ja näillä ekoilla kerroilla kyllä jännittää, että osuuko joku samaan aikaan paikalle, ja mitä sitten selitän.. En millään haluis kenenkään saavan tietää, ennen sitä np-ultraa! Ja äitiyspakkausta en ota, kuten en kakkosestakaan enää ottanut. Esikoiselle se on mielestäni hyödyllinen juuri makuupussin, peiton, kynsisaksien yms. kannalta. Myös meille tarpeellisia oli se vanuhaalari, toppatumput ja töppöset. Mutta vaatemaku on muuten aika erilainen minulla ja siksi otan nyt rahana tuon. Makuupussit yms. tarvikkeet ku ovat vielä tallella. :)

helise: mulla on usein sama tilanne, että kun tili tulee, on laskuja semmonen pino, että samalla se sitten meneekin. Eli tilille jää muutama hassu euro tai sentti ja sitten saa odotella monta viikkoa, että saa taas rahaa. :kieh:

danalle parantuvia vointeja täältä toivotellaan! :hug:

emmy83: mä oon käynyt kurkkimassa siellä kerhon puolella, mut siel on ollut aika hiljaista. Ja jotenkin vaan tykkään seurata enemmän tätä puolta ja samalla sitten tulee tänne enemmän kirjoiteltua. Katsotaan nyt, josko tohon kerhoonkin innostuis enemmän ajan kanssa. :)

pauliina82:lle onnea myös hyvistä ultrauutisita! :flower:

Täällä odotellaan rae89:n ultrauutisia! Tsemppiä! :heart:

Omaan oloon ei hassumpaa. Silmiä hiukan särkee, kun lapsoset ovat räkätaudissa ja viimeyönä ei tullut sit paljoa nukuttua. Ei varmaan tuu seuraavinakaan päivinä tai öinä vielä, mut tsemppaan tässä kovasti itseäni, jotta hermot pysyy kurissa. Väsyneenä kun se on aina hiukan haastavampaa ja jos sattuu vielä huono-olo nostamaan päätään, niin sittenpä on kaksinkerroin ongelmia. Mut toivotaan, et jaksan painaa, eikä pahaaoloa esiinny!

Star86 & Hope 10+0 POKS! :heart:
 
Huomenta vaan tännekkin.
Täällä vaan hirmuinen väsymys jatkuu ja jatkuu... Eilen illalla nukuin taas jotain 3 tuntia sohvalla ja sitten tietty ku menin sänkyyn jatkamaan unia, ei uni meinannut sitten enää tullakkaan. Ärsyttävä kierre :headwall:
Jumppaankin on pitänyt mennä koko viikko, mutta maanantaina ainoastaan jaksoin mennä, muuten vie uni voiton.

Mä meinaan kyllä kans ottaa äitiyspakkauksen ainakin nyt ensimmäisen kanssa. Ja tietty kirpputoreilta meinaan katsella vaatteita ja alemyynneistä kans. Juhannuksen jälkeisiin alemyynteihin vielä toivottavasti pääsee :LOL:

Vieläkin polttelis ajatus että menis yksityiselle ultraan, mutta nyt alkaa olemaan jo kunnallinen ultra niin lähellä et eipä taida kannattaa enää maksaa yksityiselle. Kun nyt viikon vielä pääsis eteenpäin, niin sitten vois hylätä koko pienen pienen ajatuksen yksityisen ultrasta, koska sit kunnallinen on jo NIIN LÄHELLÄ.
 
Piti sitten käydä lisää sitä sairaslomaa kun ei taas töissä voinut keskittyä kun oli huono olo..
Edelleenkään en ole oksentanut mutta välillä niin karmee olo että huh huh..
Ja arvatkaahan mitä lääkäri meni kirjottamaan sairaslomalappuun??! Määrittämätön raskausoksentelu! Siis ei ois voinu vähän järkevämmin laittaa vaikka pahoinvointi niinkuin edellinen lääkäri teki.. Et nyt sit tietää 100% varmasti esimieskin.. jee jee..

Äitiyspakkauksesta, aion sen ottaa vaikka tiedän että tulen saamaan luultavasti aika paljon vaatteita yms. kavereilta..


Laura rv 8+0 (7+3 ultran mukaan)
 
Mutta Laura, muista että esimiehellä on 100% vaitiolovelvollisuus ! Eikä saa kertoa kenellekkään sun sairasloman syytä. Eikä myöskään saa alkaa kohtelemaan sinua erilailla raskauden paljastumisen jälkeen.
 
Huomenia! Tunnin olen tapellut tietokoneen kanssa, että sain tehtyä yhden päivityksen listaan! En enää tiedä onko ongelma koneessa vai sivustossa, mutta hermo menee!!!

Katson taas vauva tulossa-ohjelmaa enkä malta odottaa, että itse tallaan sairaalan käytäviä sellaisen rantapallomahan kanssa! Hankintoja me ei olla vielä tehty eikä varmaan tehdä ennen kuin keväämmällä. Mun vanhemmat sanoivat, että heiltä joululahja meille on vaunut, joten niitä pitäisi miettiä. Ei ne toki niitä jouluksi osta, mutta kuitenkin. Ja kestovaippa-asiaan pitäisi alkaa perehtyä pikkuhiljaa. Äitiyspakkauksen otan..en malta sitäkään odottaa, että pääsen tutkimaan, mitä kaikkea siellä on, vaikka sisällön suunnilleen tietääkin. Pinnis ja hoitopöytä on katsottuina valmiiksi, mutta kevällä sitten vasta ostetaan.

Mies sanoi aamulla, ettei hän haluaisi tietää, kumpi on tulossa, mutta minä haluaisin. Pitää varmaan toivoa, ettei vauveli näytä sukupuoltaan. Vaatteiden suhteen se vaan ärsyttää, kun ei voi sitten valmiiksi oikein mitään ostella, kun hirveän vähän on mitään sukupuolineutraalia. Mutta olisihan se kiva jos olisi jotain jännitystä loppuun asti. Mitäs muut olette ajatelleet? Haluatteko tietää?

Mukavaa päivää kaikille! Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja jaksamista pahoinvoinnista kärsiville! Omalla kohdallani en jaksa uskoa, että tämä loppuu vkolla 12, tuntuu vaan niin uskomattomalle, että viikon parin päästä olisi taas ihan normiolo. Tänään poksuu vko 11 :flower:
 

Yhteistyössä