Voimia
von lin linille En osaa kuvitella miltä tuo tuntuu.
Ja tervetuloa kaikille uusille hyvin vielä mukaan mahtuu! Ja jendde ei haittaa vaikka nuori oletkin. ! Hyvä saada eri näkökulmia raskaana olemiseen!
Ja pahoinvointiin mulla ainakin auttaa säännöllinen syöminen, raikkaat ruoat, esim salaatit ja nyt viimesin himo on suolaisiin asioihin,,
salmiakista on puhuttu, että sitähän saisi syödä vain sen 50g päivässä kun se saattaa nostaa verenpainetta. Tänään osti yhden pienen askinsalmiakki kun oltiin kävelyllä ja pahoinvoniti iski aika kovasti ja se helpotti kummasti kun imeskelin niitä koko kotimatkan.
ON: täällä ei edelleenkäöän mitään kovin kummoista, Pahaolo vaivaa, se tulee aalloittain eli aamut ja illat on kyl pahinpia ja tytön ruoka ajat varsinkin jos antaa purkkiruokia kun ne haisee niin pahalle. Puntarilla en ees uskalla käydä. Ajattelin säästää viikon kuluttua olevaan ekaan neuvolaan. Tavoite ois että ei kauheasti noita kiloja tulisi siksi yritän kovin terveellisesti syödä. Mitä nyt himoitsen kebabbia...
Väsymys on taas palannut, olen ihan poikki koko ajan, tuntuu että mikään uni ei riitä. No onneksi on viikonloppu ja mä saan ensi yön nukkua kun mies heräilee tytön kanssa.
britaxin sisarusrattaat mä klatselin samoja mutta me ollaan päädytty että ei niitä osteta, mä en vaan osaa kuvitella että esim se vauva ois siellä maanrajassa.- JA kun mulla on tuo sektio taustalla, niin voi olla että nytkin se edessä niin ei tuo oikein sovi siihen tarkoitukseen kun tuo kyykkiminene oli viimeksi ihan kamalaa.. Tuntuu vaan kovin vaikealta miettiä mitkä oistaa, kun käyttöikä ei tule olemaan kovin pitkä ehkä vähän yli vuoden ja ihan kalliita mutta en niitä halvimpiakaan tiedä uskaltaako ostaa.. Vaikeaa..
Nyt ois hetki aikaa itselleen taidan mennä sängylle lukemaan.
Emmy ja pirpana 7+2