päpsy79
Mulla oli kovia repäsyjä alussa, siitä luultiinkin että on kohdun ulkopuolinen ja pääsin lääkärissä ultraan rv5+4 oiko ollut..
Sanottiin sitten että ihan normaalia on että joillain on koviakin kipuja kun paikat venyy ja kohtu kasvaa.. Mulla noi repäsyt loppu aika pian ton ultran jälkeen ja tilalle tuli tämä ah niin ihana pahoinvointi.. :headwall:
Repäsy toli välillä niin kipeitä että heitin maahan sikiöasentoon ja kieriskelin siinä hetken.
Toivotaan että sun vuoto loppuu kokonaan, ja onneks pieni vuotohan alussa on aika normaalia.
Suhteesta Meillä on mennyt asiat tooooosi nopeesti, ihan itseäkin järkyttää nyt kun tämän kirjoittaa..
Eli me ollaan oltu yhessä puolisen vuotta ja nyt kuukausi kihloissa. Alusta saakka molemmilla oli tunne että nyt kolahti ja kovaa ja iso perhe halutaan, joten äkkiä alettiin lapsen tekoon, sitä alottamista kuitenkin vauhditti mun kohtutulehdukset ja lääkärien arvelut siitä ettei lasta ehkä heti kuulu..
Nyt ollaan ikionnellisia ja mies toi mulle eilen töitten jälkeen survivor paketin tokmannilta:
Sipsiä (en voi kyl syödä ku tulee ulos), suklaata, 3l limua, kaksplus lehti ikean vauvantarvikekuvastolla, lomatekemistä lehtiö (jossa kryptoja,arvotuksia,sudokuja,tietovisoja), ja muki jossa luki "Minä rakastan sinua ikuisesti"!!
Ihana mies mulla ja mä tietty aloin parkuun..
Asutaan Akaassa "kaupungin" laidalla pienessä omassa 56 neliön omakotitalossa jossa on yli puoli hehtaaria tonttia koirille vartioitavaksi, ensi kesänä mies uhkaa laajennuksen aloittaa, tarkotus olis saada 3 makuuhuonetta ja olohuone lisää jotta mahdutaan kunnolla olemaan kun lisääkin niitä lapsia saa tulla..
Hitsi... kaksi tuntia ja lääkäri soittaa tuloksia että onko tässä kuivunu ihan koppuraksi..
Perjantaina eka neuvola!
Susanna + papu 8+4