Heinäkuun Hurmaajat 2010

Huomenta!

Tervetuloa uusille :flower: meitä on jo paljon :D

Nikistä: Oon vääntäny sen omasta nimestä ja on siinä kait vähän sukunimeäkin ja syntymävuosi. Mulla oli toinen nimimerkki ennemmin, mutta en muistanu enää salasanaa tai sitten oli jo vanhentunut, kun viimeksi oon täällä kirjoitellut kuopuksen odotusaikana.. :whistle:

Ylihuomenna olis sitten neuvola. Jännittää jo ihan hirveästi :ashamed: Olo on ihan jees, mitä nyt välillä ällöttää ja kaikki epämääräset hajut ottaa niin nenään, että aina saa kyölätä. Väsymystä on kans.. viikonloppua odotellessa!

Pojat saivat eilen sikapiikin, eikä niille tullu mitään oireita. Ei edes käsi ja jalka olleet kipeitä :) Mulla, kun käsi oli aivan törkeen kipee, ei ees huivia saanu kaulaan :kieh: Parempi se tietty, että lapset säästyy siltä kivulta.

Täällä on tosiaan ahkeria kirjottajia. Se on kyllä kiva, niin on mitä lukea. Vauvakuumeilupuolella, kun oli hiukkasen hiljasempaa!'

Jos menis kokkailemaan jotain, ennenkä mies tulee syömään. :p

Päivänjatkoja :wave:

Maamin ja TOIVO 7+3 :heart:
 
Taitaa jäädä henkiin...eilen oli ihan hirvee olo siit sikapiikist :headwall:

Just ystävä soitteli ja kysy milloin mennää kattoo niiden 5 vuorokauden ikäistä poikaa mut pitää viel hetki malttaa odotella ku työlläkin aika kova nuha :ashamed:

Tervetuloa uudet ja kiva kun täällä on niin vilkasta keskustelua =)

äiti rv 4+6 eli huomenna poksuu :heart:
 
Heips!!
Päivittelin listaa tuonne muutaman sivun taakse :)

Mulla oli eilen ihan hirveä päivä! Teki niin pahaa koko ajan aaltoillen. Välillä tuli aina se olo, tiedätte varmaan, kun tekee pahaa ja tietää, että nyt joutuu pönttöä halaan, nyt vessaan. Mitään ei ole silti tullu sitä kautta ulos. Syöminen oli ihan surkeaa. Aamulla sain meneen ihan vähän jotain, päivällä vähän makaronivelliä, töissä vihreää salaattia ja pilttiä ja illalla mies teki onneksi mausteettomia pihvejä joita söin ensin yhden suolalla ja hitusella mustapippuria ja hetken päästä sain syötyä sitten vielä puol toista.

Vesi ällöttää. Ei mene paria kulausta enempää kerralla ja ennen olin vesijuoppo. Join varmaan 3 litraa päivässä, kun päätäkin alkoi niin herkästi särkeä jos ei juonu kunnolla. Onneksi päätä ei säre vaikka nyt mennään aika kuivakkana. Kylmä maito menee vähän paremmin vaikka heikosti. Sitten tosi laimeat mehut on varmaan parhaita. Oon laittanu tipan mehukattia lasin pohjalle ja vettä päälle. Ei maistu vesi, mutta ei maistu makeallekaan. Tuoremehutkin vois mennä jotenkin, joten pitää yrittää niitä, ettei hampaat syöpyis suuhun.... Ja mä pelkään kun oikeasti rv7 ois vasta alkanut (neuvolassa tykkäävät tyrkätä jostain syystä lasketun ajan aina pari päivää aiemmaksi) ja helistimen raskauskalenterissa luki että pahoinvointi voi lisääntyä tällä viikolla. Mä en ole enää kunnolla työkykyinen, mutta töissä en uskalla vielä johtoportaalle puhua mitään..:/
Siinäpä kaamea valitusvirsi omasta navasta :LOL:

Me asutaan omakotitaloa maalla. 3makkaria on ja kohta siis 3 lasta, mutta tässä on ajateltu pärjäillä loppuelämä, joten kaikille ei ole omia huoneita tiedossa :whistle:

Mukavaa keskiviikko päivää kaikille ja tervetuloa uusille!!!! Jonkun uuden nikkiä vähän lyhentelin tuohon listaan niin mahtui paremmin :)

Punaposket ja Tuhina 6+4
 
Tervetuloa mukaan uusille! :heart:

Mä oon varmaan jo yli tunnin lukenu teidän kirjoituksia, jotta pysyisin mukana, mut nyt taas ei hajuakaan, että mitä piti kirjoittaa..

Kerrottaneen sitten minusta ja miehestäni sen verran, että viitisen vuotta ollaan oltu yhdessä, kihloissa nelisen vuotta ja naimisiin mennään vielä ennen vauvan syntymää. Tälle mammalle ei haittaa, vaikka maha pystyssä häitä juhlittaisiinkin. :D Kaksi pientä lasta rajoittaa muutenkin juhlimista ja toiveeni tulevista häistä on, että sukulaiset ja ystävät saavat nautiskella muusiikista, ruuasta ja toistensa seurasta ilman sen kummempaa ohjelmaa. Toivottavasti tulevat viihtymään! :saint:
Asumme vuokralla 80,5 neliöisessä, saunallisessa rivarikolmiossa ja tarkoitus olisi löytää meille oma talo, jossa tulevaisuutemme vietettäisiin.

Mulla on yöllä aina tosi huono olo, kun herään. Tekee niin paljon pahaa, että melkein on tarvinnu lähtee oksentamaan. Tosi kamala tunne! :x Silti on sellainen olo, et oon päässy kohtalaisen vähällä näissä mun raskausoireissani. Ja hyvä niin! :)

Mukavaa päivää kaikille! :wave: Meikä siirtyy nyt jauhelihakeiton tekemisen pariin....

Star86 & Hope 7+5
 
Tiuhti-81 Tervetuloa mukaan ja onnittelut ihanista ultrauutisista. :) Uskotaan ja toivotaan, että pikkuinen pysyy mukana loppuun asti!

Punaposket82 & Nuu82 Tosi kurjaa kun voitte noin huonosti! Voin kuvitella, että on hankala olla töissä. En onneksi itse ole joutunut oksentamaan vielä, mutta tuntuupa siltä, että se on edessä hetkenä minä hyvänsä. Tämä paha olo voimistuu päivä päivältä... Muakin pelottaa, ettei tämä ole vielä edes pahimmillaan! Tsemppiä kovasti kaikille huonovointisille! Ehkä se on vauvan tapa muistutella olemassa olostaan äipälle? :)

Asumisesta sen verran, että me asutaan omassa kerrostalokolmiossa. Talo on suht uusi, joten hissit ja vaunuvarastot löytyy. Tilaa ei ole ihan hurjasti (72 neliötä), mutta tää on niin hyvällä paikalle, ettei varmaan ihan heti muuteta pois. Ainoastaa koirien takia haaveilen pihasta... Miten ihmeessä sitä sitten vauvan kanssa käyttää koiria ulkoa viidennestä kerroksesta? Pitää kehitellä jokin hissi, jolla lasken koirat parvekkeelta naapurin nurmikolle! ;)

Täältä Espoosta on kyllä muutenkin epätöoivoista katsella mitään paljoa isompaa rivaria, omakotitalosta puhumattakaan. Tarvittais se lottovoitto, kun just nyt ei satu olemaan puolta milliä ylimääräistä. :D

Tervetuloa muillekin uusille - kiva, että meitä on paljon. :)

Olivia & Vauveli 7+3

P.S. Poskiontelosaikku vaan jatkuu viikon loppuun asti (eipähän tarvi voida pahoin töissä, tosin ehkä voisin mielummin pahoin töissä, kuin kärsisin 3 punkteerausta viikon sisään :/ )

P.P.S Huomenna ultra - jännittää!

P.P.P.S Kauheen vaikee lopettaa kirjoittamista :LOL:
 
Täällä olisi kanssa mukaan ilmoittautuja:)
viikkoja on netti laskurin mukaan kertynyt 4+6 eli hyvin alussa mennään viellä.
ensimmäinen neuvola aika on 14.12 ja sitä odotellaan jo innolla. töistä otin vapaaksi tuon päivän ja poikaystävä vaihtoi aamuvuoronsa iltavuoroon:)

edellä olleissa keskusteluissa oli puhetta suhteenpituudesta ja asumismuodosta.
meillä kaikki mennyt super nopeasti!:D seurusteltu vasta 2kk eikä tunnettukkaan sen pidempään,mutta kohtalolla taisi olla sormet pelissä tässä suhteessa muutenkin.
Molemmat lasta haluaa ja odotamme yhtä innolla:)

vuoden vaihteessa muutan rakkaani luokse ja asuntona on kerrotalo kaksio saunalla ja isolla parvekkeella.talossa ei ole hissiä ja asuinkerros on 3.

oireita itselläni on ollut ns menkkakivut alavatsassa ja itkuherkkyys. niin ja hikoilu,hikoilu ja hikoilu!:D

onnea kaikille odottajille :heart:
 
Mulla on täysin samaa pahoinvointia kun Punaposket82 :lla, jonka takia kävinkin tänään sairaslomaa, koska töistä ei tuu yhtään mitään kun ei pysty keskittymään kun pitää parin minuutin välein miettii et pitääköhän tästä lähtee oksentamaan vai ei.. Oksentanu en oo kyllä vielä kertaakaan.
Jotenkin oudosti paha olo hellitti kun lääkäristä pääsin.. en tiiä stressaanko mie sitten sitä pahoinvointia niin paljon et se vaan pahenee.. Noo.. nyt saa kölliä loppuviikon kotona..


Laura rv 5+6
 
Tervetuloa kaikki uudet odottajat!

Tämäkin päivä meni sairaslomaksi täällä :( Niska - ja pää älyttömän kipeät, rauhaset ympäri päätä ovat turvonneet ja arat :/ tekis mieli ottaa panadoli, mutta en taida uskaltaa. Pikkune joutuu nyt "syömään" äipän kortisonilääkkeitä :(

Tilasin ajan hierojalle ensi viikoksi, onko muita käynyt hierojalla tai menossa hierojalle? Netistä lueskelin, että hieronnasta ei ole haittaa alkuraskauteen, jos se tehdään hellävaraisesti. Pitää vaan muistaa sanoa raskaudesta. Ja varmistaa eka neuvolakäynillä, että hieronta on ok.

Taidampa painua takaisin pehkuihin, taisin saada allergiakohtauksen ansiota itselleni kunnon räkätaudin :( Kaamea väsy koko ajan ja joka paikkaa särkee :(

Flunssainen Dana88 & Pikkune 7+4
 
Moikka:) Pikasesti kerron aamun neuvolalääkäri käynnistä:)
Kaikki oli kunnossa ja toukka voi hyvin. Oli huimat 17,2mm pitkä
ja viikot vastas kokoa. Eli ei siihen muutoksia:) :heart:
Hieman jäi harmittaan miehen ulkopuolisuus.. siis ku halusin hänet
mukaan ja hän halus tulla. Mutta lääkäri ei oikein osannutt kertoo missä
miehen olis ollut hyvä olla. Kun ei kuiteskaan mun jälkopäässä varmaan
kiva näkymät oo:)

Ihana olo =) Nyt tää tuntuu paljon todellisemmalta koko raskaus:)
Töissä vaan menossa työpaikkahuijaaminen ku joudun juksaan
et misk ei mee kahvi ja yms. :LOL:

Saatiin myös kuva mukaan:) Siitä tarkastan sit välillä et kyllä sie
vauvan alku on:) :heart:

Chili ja toukka 8+0 :heart: :heart:
 
Moi kaikki!

Kauhiasti taas tullut tekstiä :) Itse ehdin niin harvoin koneelle, ku muksut pitää kiireisenä, nytkin 1vuotias sylissä, joten pikaisesti...

Tervetuloa samanta, toka0710, vatsakasilmanvauvaa ja Tiuhti-81 munkin puolesta :flower:

ON: ostin tänään apteekista raskausmonivitamiineja, ku väsymys on niin valtavaa. Masu on päivisin ihan hyvän oloinen, mutta illalla alkaa jomotus ja pientä veristä vuotoakin tullut :| hiukan huolettaa. Kovia kipuja ei kuitenkaan ole ollut mikä rauhoittaa mieltä. Repäisykipuja on päivittäin, kysynkin teiltä kanssasisaret onko muilla ollut repäisykipuja plussasta lähtien?

Päpsy ja pikkunöösi 6+0 *poks*
 
Chili25 Ihana pikku toukka! 17,2 mm ihmisenalku. :heart:

päpsy79 Mulla oli yksi ainoa repäisykipu kun menkat oli päivän myöhässä. Oli aika hurjan tuntoinen, kun nousin istumasta ja repäisi todella kovasti vasemmalta alavatsalta. Olen kyllä kuullu, että monilla tulee enemmänkin repäisyjä. Toivottavasti vuoto on jo rauhoittunut!
 
päpsy79
Mulla oli kovia repäsyjä alussa, siitä luultiinkin että on kohdun ulkopuolinen ja pääsin lääkärissä ultraan rv5+4 oiko ollut..
Sanottiin sitten että ihan normaalia on että joillain on koviakin kipuja kun paikat venyy ja kohtu kasvaa.. Mulla noi repäsyt loppu aika pian ton ultran jälkeen ja tilalle tuli tämä ah niin ihana pahoinvointi.. :headwall:
Repäsy toli välillä niin kipeitä että heitin maahan sikiöasentoon ja kieriskelin siinä hetken.
Toivotaan että sun vuoto loppuu kokonaan, ja onneks pieni vuotohan alussa on aika normaalia.

Suhteesta Meillä on mennyt asiat tooooosi nopeesti, ihan itseäkin järkyttää nyt kun tämän kirjoittaa.. :LOL:
Eli me ollaan oltu yhessä puolisen vuotta ja nyt kuukausi kihloissa. Alusta saakka molemmilla oli tunne että nyt kolahti ja kovaa ja iso perhe halutaan, joten äkkiä alettiin lapsen tekoon, sitä alottamista kuitenkin vauhditti mun kohtutulehdukset ja lääkärien arvelut siitä ettei lasta ehkä heti kuulu..
Nyt ollaan ikionnellisia ja mies toi mulle eilen töitten jälkeen survivor paketin tokmannilta:
Sipsiä (en voi kyl syödä ku tulee ulos), suklaata, 3l limua, kaksplus lehti ikean vauvantarvikekuvastolla, lomatekemistä lehtiö (jossa kryptoja,arvotuksia,sudokuja,tietovisoja), ja muki jossa luki "Minä rakastan sinua ikuisesti"!!
Ihana mies mulla ja mä tietty aloin parkuun.. :LOL:

Asutaan Akaassa "kaupungin" laidalla pienessä omassa 56 neliön omakotitalossa jossa on yli puoli hehtaaria tonttia koirille vartioitavaksi, ensi kesänä mies uhkaa laajennuksen aloittaa, tarkotus olis saada 3 makuuhuonetta ja olohuone lisää jotta mahdutaan kunnolla olemaan kun lisääkin niitä lapsia saa tulla..

Hitsi... kaksi tuntia ja lääkäri soittaa tuloksia että onko tässä kuivunu ihan koppuraksi..

Perjantaina eka neuvola!

Susanna + papu 8+4
 
Punaposket82:

Just tuli tossa mieleen, että pitäiskös luoda se oma loossi meille tonne Kerho-puolelle Joulukuusta alkaen?? Tulee muuten aika pitkä tästä meidän ketjusta ja aina sitten täytyis luoda uusi kuukausiketju...

Silloin alkaa varmastikin heinäkuussa synnyttävät olla mukana ja loput uudet voivat sitten hakea mukaan kerhon puolelle =)
Sie varmaan osaat sen laitella alkuun, kun ton listajutunkin aina päivittelet :heart:
 
Nyt jo uskaltaudun tullä tänne... Vaikka LA onkin vasta 30.7.10.
Pitää nyt miettiä että siirrynkö tuonne elokuisiin sitten aikanaan, kun täällä kuitenkin useat jo hurjan paljon edellä raskaudessa... No, sen näkee sitten.
Jo viikko sitten sain plussan testiin ja olen käynyt lueskelemassa juttujanne, mutta nyt vasta uskalsin liittyä joukkoon.
Eli meille olis tulossa kolmas lapsi. Vanhin on 9v poika ja nuorempi on 1v8kk tyttö. Eli viimeksi olen ollut Maaliskuisissa-08 odottajissa...
Mieskin taloon kuuluu sekä saksanpaimenkoira. Uudellamaalla asustellaan.
Itse olen 31v ja mies 37v. Yhdessä ollaan oltu 4v joista naimisissa reilu 2v. Poika onkin siis syntynyt mun edellisestä liitosta.
Tänään varailin neuvolaan ajan ja nyt sitten pitäis varata aika ultraan sekä päättää missä sairaalassa haluan synnyttää... Vaikeeta...

Tosi ahkera ketju olette ja mietitte että perustaisitte oman ketjun kerhon puolelle... Hmmm, kun aikanaan kirjoittelin tuonne Maalismasuihin-08 niin siellä perustivat oman kerhon jonne valitut pääsivät, niin tällä yleisellä puolella ketju kuivui kookonaan kasaan... jotenka aina pitäis kirjautua jotta voi kirjotella... Mutta miten vaan päätätte..

Onkos täällä muita kolmatta odottavia?
Meillä onneksi on suhteellisen pieni ikäero nyt tämän ja tokan välillä joten aika paljon on tarvikkeita vielä jäljellä. Ainoa joka ehkä tulee hankintaan on tuplarattaat, koska tyttö on vielä niin pieni ettei jaksa pitkiä matkoja kävellä. ellei sitten meidän Teutonia yhdistelmiin hankkis seisomalautaa tai sisar-istuinta. ( en kyl tiiä saako siihen edes sellaista)...
Mutta nyt nuhanenä heräs päiväunilta...

viivi ja vagner sekä ipana 4+5 ( vasta)

 
Heipat!

päpsy: Mulla noita vihlovia ja repäiseviä kipuja on ollut tähän saakka koko ajan! Ja ihan kaamee turvotus, siis näytän oikeasti siltä kun olisin vähintään puolivälissä raskautta. |O Siis kovin hoikka olen luonnostani ja siksi tuo alamahan pömpötys on niin selvää. Ei kyllä mene kauaa niin ainakin mun äiti huomaa.. se on mutenkin sellainen nuusku joka vaistoaa asiat aina jo etukäteen.. :headwall:

Meistä pari sanaa.. eli miehen kanssa ollaan yhdessä oltu jo 8 vuotta joista naimisissa 2. Puolitoistavuotias tyttö on ennestään. Asutaan kolmiossa kerrostalon 4. kerroksessa ja meilläkään ei ole hissiä. Eli ongelmia tiedossa... :/ Mutta kaipa tästä jotenkin selvitään. Meillä on kyllä ihan tilava vaunuvarasto alakerrassa mutta kahden vaippaikäisen raahaaminen 4. kerrokseen ei välttämättä olekaan ihan pikkujuttu. :eek: Noh, katsotaan mitä sitä sitten keksii!

EricaH: kannatetaan! Eli joulukuussa avaus kerhon puolelle? Mun mielestä olisi huomattavsti mukavampi kirjoitella suljetussa yhteisössä... mitä te muut tuumaatte?

Odotttelun iloja kaikille! :heart:

Sitris + kirppunen
 
tervetuloa viivi ja vagner =) Meillä odotellaan myös kolmatta...ennestään 5v4kk poika ja 4v1kk tyttö eli ikäeroo tulee täl kolmannella poikaan melko tasan 6v voipi siis olla et tulee tasan 6v ku laskettu aika 29.7 ja pojan synttärit 26.7 ja tyttöön tulee ikäeroo 4v9kk eli vähän isommat on nyt ikäerot ku ykkösen ja kakkosen välil vaa 1v3kk :heart:
 
Heippa!

Taas tervetuloa uusille, hurjasti väkeä täällä :wave:

Tuohon suljettu ryhmä- keskusteluun piti kommentoida sen verran että mukana oon jos sen meinaatte pystyyn pistää mut toimivuudesta en osaa sanoa kun ei ole aikaisempaa kokemusta..

Parisuhteesta sen verran että yhdessä mieheni kanssa ollaan oltu nyt kohta 3 vuotta. Ja siis ihan avopari. Esikoinen sai alkunsa reilun vuoden seurustelun jälkeen ja syntyi siis -08 marraskuussa. Eli jos kaikki nyt hyvin menee niin ikäeroa uuden tulokkaan kanssa tulee n.8kk ...

Omasta olosta viel sen verran et edelleenkään ei oloja mikä tietysti mietityttää kun lukee niin monen teidän pahoinvoinneista ja muista oireista?? Tilasin yksityiseltä ultran ensiviikon tiistaille ihan varmuuden vuoksi että tulee joku selkeys tähän asiaan.

Ainiin, me asutaan rivari kaksiossa 65 neliöö. Toistaiseksi riittävä mut entä ensi kesänä?? :whistle:

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!
 
Muutaman viikon verran olen teidän juttuja lukenut ja nyt uskaltaudun itsekkin mukaan. Täällä odotellaan ensimmäistä nyyttiä ja La 20.7.

Todella ihanaa lukea muiden kokemuksista ja kuulla miten kelläkin odotus sujuu.

Itsellä on pahoinvoinnin pikku piru nostellut pikku hiljaa päätää, sekä väsymys.
Ei nyt vielä mitään pahaa, mutta odotellaan paheneeko se...

Kaneli + nyytti 6 + 1 :heart:
 
Pahoinvoinnista Kauheeta kun moni täällä (itse mukaan lukien!) suorastaan hermostuu siitä, ettei ole pahoinvointia. Mulle neuvolatätsy sanoi, että suunnilleen puolella odottajista ei ole minkäänmoista pahoinvointia missään vaiheessa, siitä pahoinvoinnista nyt vaan puhutaan yleensä, niin syntyy käsitys, että sitä on kaikilla. Ei sen puute kerro millään tavalla siitä, ettei masussa ois kaikki hienosti. Mutta siis itelläkin oli varsinkin aluks sellainen olo, etten kuulu johonkin Viralliseen Raskauskerhoon, kun mitään pahoinvointia ei ole näkynyt. Eikä siis näy vieläkään. Koitetaan me yrjöttömät nyt vaan nauttia siitä -- ja kai tää voi vielä etomiseks kääntyä minä hetkenä hyvänsä...
 
Moikka Kaikille!

Ilmottaudun uutena mukaan. Meille on tulossa toinen, laskettuaika on 10.7. Tuleva isosisko täytti lokakuussa kolme. Kävin jo viimeviikolla yksityisellä ultrassa tarkistuttamassa että kaikki on tähän mennessä ok ja siellähän se pieni sydän jo sykki hurjaa vauhtia. =)
Mua on vaivannut ihan uskomaton väsymys, mihinkään ylimääräseen ei tunnu olevan voimia.. Tuntuu että ulkona oleva harmaus syö viimeisetkin voimat. Ja kuvotus on ollut jatkuvaa. Onneksi ei kuitenkaan ole tarvinut ihan pönttöä halailla.

Olen 35 v. ja mies päälle neljänkympin jo. Asutaan omakotitalossa, ollaan remontoitu täysin uusiksi 50-lukunen talo. Nyt olis vielä pihanlaittoa tiedossa, muuten alkaisi olla jo voitonpuolella remppaaminen. On sitä kyllä tehtykkin!

Tässä vähän tarinaa meistä. Mukava lukea muiden samassa "jamassa" olevien kuulumisia. :)
Koitetaan jaksaa tarpoa tämä pimeä marraskuu ohi, jospa joulukuussa saisimme jo lunta!

Heta-h + Pirpana 7+4
 
täällä väsymys painaa pääll, mies aloitti tänään uudessa työpaikassa, joten sekin varmaan än ekan viikon tosi väsy, mulla on nyt jo sellainen olo, että voisin mennä nukkumaan. Tyttö tosin päiväunilla,mutta eiköhän se jo pian herää.. Huono olo on tänään ollut hiukan perempi kuin eilen, eilen ei ruoka meinannun maistua, tänään olen vähänkoko ajan jotain syönyt niin ei ole ollut kummemmin pahoinvointia.

Me asutaan Sipoossa, pienkerrostalossa 3 kerros ja meilläkään ei ole hissiä, meillä on todella surkean pieni vaunuvarasto ja kun on tuplat tulossa käyttöön kun tämä pikkuinen syntyy, niin en tiedä kuinka saan ne sinne mahtumaan, en ajatellut niitä kuitenkaan kolmanteen kerrrokseen raahata. Ellen sitten ensin tuo lapset sisälle ja laita rattaat kokoon ja tuo ne sitten sisälle. En ole vielä jaksanut tuota murehtia. PElottaa vaan kun ensimmäinen syntyi sektiolla, että miten kipeä olen sen ensimmäisen 3 viikkoa.

Jee tänään poksuu 6+0 :heart: Aika matelee täällä, musta tuntuu että nyt on liikaa taas aikaa miettiä tätä raskautta, kun ei ole voimia tehdä esim noita keskeneräisiä joulukortteja lopuun.Eikä siivota ees jaksa nyt vaan makaan sohvalla.

Joten kai sitä pistän hetkeksi silmät kiinni, ennen kuin pirteä neiti herää

Emmy ja pirpana 6+0
 

Yhteistyössä