Heinäkuun Hurmaajat 2010

Nyt on np-ultra varattu: 22.12. Päästään kurkistamaan pikkuisia. Aika on illalla, joten elättelen toivoa, että mieskin pääsee mukaan.

Minulla ollut pari päivää hiukan parempi olo. Joskin sekin voi vaikuttaa, että olen nukkunut kunnon päiväunet. Huomenna onkin sitten työpäivä, kuinkahan muorin käy.

Punaposket: minulle saisi lisätä listaan, että 4. ja 5. olisi tulossa, ikää on 34v ja OYS synnytyssairaala
 
Liplatus: Oletko huomannut et maha kasvais hurjaa vauhtia nyt kun odotat kaksosia? Tai siis jos et olis nähnyt ultrassa et kaksoset on tulossa niin osaisitko nyt epäillä? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan kun itsellä paljon voimakkaampi pahoinvointi kuin aiemmista ja alkoikin jo ennen plussausta ja tuntuu että mahakin kasvaa nopeemmin kun edellisestä...Mutta tämä voi olla vaan sitä, että mun edellisestä synnytyksestä on niin vähän aikaa vasta kulunut että kroppa on vähän kovilla...
 
Miula rupee menemään jo hermo!! Asun pienellä paikkakunnalla ja meillä terkkari paikalla VAIN tiistaisin. Ja puhelinaika milloin se pitäsi tavoittaa on sitten tiistaisin 12-12.30. Nyt jo melkein tunnin sinne olen soitellut ja aina vain se sama tiedote sieltä vastaa. Sama oli viime viikolla. Ihan oikeesti rupee jo v******maan!!! Nyt en sitten tiijä yhtään että minne soitella kun sieltä eivät kerta vastaa. Ja jos se vastaanottokin on vain tiistaisin ni tuskin ennen joulua edes saan sitä ekaa neukkua... Joulun jälkeen menee jo sitten rv 12 paikkeille ja miusta se on himppu verran myöhänen eka neukku. Ja varsinkin kun huolettaa kaikki nämä kivut ja olis kiva jutella jonkun asiaa tuntevan kanssa mutta ei!

Sori tunteenpurkaus mutta kun ketuttaa niin vietävästi!

Rae ja ihme 6+5 (?)
 
No hitsiläinen et tulee piinaavat joulunpyhät :headwall:
Ensimmäinen ultra on vasta 28.12. Täytyy yrittää nyt saada loputkin välipäivät vapaaks.
Lomapäiviä on kuitenkin vielä käyttämättä, niin luulis onnistuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärrieri:
Liplatus: Oletko huomannut et maha kasvais hurjaa vauhtia nyt kun odotat kaksosia? Tai siis jos et olis nähnyt ultrassa et kaksoset on tulossa niin osaisitko nyt epäillä? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan kun itsellä paljon voimakkaampi pahoinvointi kuin aiemmista ja alkoikin jo ennen plussausta ja tuntuu että mahakin kasvaa nopeemmin kun edellisestä...Mutta tämä voi olla vaan sitä, että mun edellisestä synnytyksestä on niin vähän aikaa vasta kulunut että kroppa on vähän kovilla...
Ellen tietäisi, en osaisi epäillä. Ei maha ole kasvanut vielä ollenkaan eikä paha olokaan ole kovin paha (en ole oksentanut ollenkaan). Minähän sanoin noin viikkoa ennen ultraa miehelle, että mitäs jos siellä onkin kaks vauvaa :LOL: Se jäi tietty ihan omaan arvoonsa koko kommentti kunnes minulla oli ultrakuva todisteena :kieh: Syy, miksi tuollaista epäilin, oli se, että ällötys alkoi heti positiivisen testin jälkeen eli paljon aiemmin kuin edellisissä raskauksissa. Ultraaja kyllä sanoi, että se on se äidin vaisto. Monet kuulemma osaavat ennakoida tuplat. Tiedä sitten, onko siinä mitään perää.

Ainoa asia joka erottaa tämän raskauden aiemmista on jatkuva huoli. Olen todella mietteliäs ja tuntuu, että mitään ei voi suunnitella, koska riskit kaikkenlaisille ongelmille ovat suuremmat. Minä olen kaiketi kova suunnittelemaan, kun nyt jo pohdin tällaisia :/

Onneksi sain ultra-ajan ennen joulua. Siellä näkee sit missä mennään.

Tsemppiä kaikille tuhruttelijoille, ja toki meille kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
No hitsiläinen et tulee piinaavat joulunpyhät :headwall:
Ensimmäinen ultra on vasta 28.12. Täytyy yrittää nyt saada loputkin välipäivät vapaaks.
Lomapäiviä on kuitenkin vielä käyttämättä, niin luulis onnistuvan.
sama piina täälläkin eka ultra 29.12... siis ikuisuus sinne on!!!
 
täällä ei ihmeempiä ole tänään ollut. aika tavallinen päivä ei ees ole juurikaan ole ollut huono olo eikä väsymyskään ole ollut kauhean iso.

Eli tänään ei ole koskaan yhtään raskaana oleva olo...Okei no maha tuntuu turvonneelta, mulla on enää yhdet housut jotka menee päälle, hameita kyl vielä menee päälle, mut ei niitä oikein tonne vesisade lenkeille viitti laittaa päälle. :LOL:
mammahousut jotka menee päälle on valkoiset.... Ja edellisesta raskaudesta ovat liian isoja eli tää taitaa tarkoittaa että pitäis mennä ostoksille..

Yritän taas saada tuota neitiä nukkumaan... Mun oma hetke ennen kuin mies saapuu kotiin ja illaksi kaksi mamma kaveria tulossa kylään, pitäis vielä vähän siivota ja leipoa.

Emmy ja pirpana 6+6
 
Aloitin uuden pinon joulukuulle. Päivitykset nyt jäi Punaposket82:n harteille ja iso kiitos siitä :flower: Kaikki kuitenkin saavat päivittää listaa ehtiessään. Tosin ei meitä heinäkuisia taida enää kovin montaa tulla uutena.
 
MOI! Mulle voisi muuttaa LA:ksi 13.7.2010, muuttui ultrassa :)

Viikko sitten rv 7+0 tosiaan varhaisultrassa käytiin yksityisellä ja 8mm vauveli ja ruskuaispussi löytyi helposti ja sydän sykki normaalisti :heart: Tänään 8+1 :)
 
Kai minäkin sitten ilmotaudun tälle sivustolle. Esikoinen pitäisi syntyä 10.7.2010, jos hyvin käy. Tein positiivisen raskaustestin vasta kaksi viikkoa sitten, joten tämä on aika uusi uutinen myös minullekin.
Juuri ennen joulua pääsen np-ultraan, josta toivonmukaan saan jonkinlaisen mielenrauhan ja näen josko tämä on edes todellista. (tuli nimittäin juhlittua ennen plussaamista kaiken maailman pikkujouluja ym. aika rankasti ja moneen otteeseen ) :$
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :xmas:
 
Heippa!
Nyt viimein uskallan tulla mukaan. Ekassa ultrassa on käyty ja siellähän tuo pikkuinen heilutteli :wave: :heart:
Pikkuisen oon varauksella ollut tämän raskauden suhteen, kun alkuraskaudessa olen päässyt uskomattoman helpolla. =)
Laskettu aikaa siis 2.7. ja viides tulossa
 
Meillä ollaan just ostamassa uutta turvaistuinta...tilataan Saksasta Wavo Fix XL, joka pärjänny tosi hyvin testeissä ja on isofixeillä molempiin suuntaan.. Brion kaukalo kuulemma tosiaan pienimmästä päästä ja meilläkin jo melko pienen tuntonen.. Kiva saada tytölle uus istuin!:)
 

Yhteistyössä