Alkuperäinen kirjoittaja ärrieri:
Liplatus: Oletko huomannut et maha kasvais hurjaa vauhtia nyt kun odotat kaksosia? Tai siis jos et olis nähnyt ultrassa et kaksoset on tulossa niin osaisitko nyt epäillä? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan kun itsellä paljon voimakkaampi pahoinvointi kuin aiemmista ja alkoikin jo ennen plussausta ja tuntuu että mahakin kasvaa nopeemmin kun edellisestä...Mutta tämä voi olla vaan sitä, että mun edellisestä synnytyksestä on niin vähän aikaa vasta kulunut että kroppa on vähän kovilla...
Ellen tietäisi, en osaisi epäillä. Ei maha ole kasvanut vielä ollenkaan eikä paha olokaan ole kovin paha (en ole oksentanut ollenkaan). Minähän sanoin noin viikkoa ennen ultraa miehelle, että mitäs jos siellä onkin kaks vauvaa
Se jäi tietty ihan omaan arvoonsa koko kommentti kunnes minulla oli ultrakuva todisteena :kieh: Syy, miksi tuollaista epäilin, oli se, että ällötys alkoi heti positiivisen testin jälkeen eli paljon aiemmin kuin edellisissä raskauksissa. Ultraaja kyllä sanoi, että se on se äidin vaisto. Monet kuulemma osaavat ennakoida tuplat. Tiedä sitten, onko siinä mitään perää.
Ainoa asia joka erottaa tämän raskauden aiemmista on jatkuva huoli. Olen todella mietteliäs ja tuntuu, että mitään ei voi suunnitella, koska riskit kaikkenlaisille ongelmille ovat suuremmat. Minä olen kaiketi kova suunnittelemaan, kun nyt jo pohdin tällaisia :/
Onneksi sain ultra-ajan ennen joulua. Siellä näkee sit missä mennään.
Tsemppiä kaikille tuhruttelijoille, ja toki meille kaikille.