heipä hei!
Olipas sitten taas kauhee ilma aamulla, tuuli ja sato märkää räntää:/ jäi sitten kerhoon meno kuopuksen kanssa, mutta oon siivoillu ja käytiin ulkonakin
itteä vaan jaksaa äklöttää, kai sitä iltapäivällä pitäs kaupassa käydä,kunhan tiet on paremmassa kunnossa. Ei täällä maalla noista teistä hyvää huolta pidetä!
Synnytystavasta: Toivon saavani synnyttää alateitse,niinkuin kolme aiempaakin. ja voisin kuvitella synnyttäväni ilman kivunlievitystä,niinkuin kuopuksen synnytin,jos synnytys on yhtä nopea
ehdittiin olla noin tunti sairaalassa ennenkuin aloin ponnistamaan, hyvä että saliin ehdittiin. Olen vain 153cm pitkä ja kait mulla on jotenki tilava lantio,kun kuopus oli 4220g syntyessään eikä tullu mitään "paikattavaa"... Vähä kauhistuttaa jos tästä vauvasta tulee vieläki isompi... kaksi ekaa olivat normikokoisia, 3660g ja 3770g. Minulla on kaikki synnytykset tapahtunu rv41+ , ja viimeisimmän synnytyksen jälkeen kätilö oli sitä mieltä,että mulla on tapana synnyttää sitten reilusti yli lasketun ajan. Enkä kuvittele, että tämäkään vauva syntyis ajoissa..
Imetyksestä: En ole juurikaan täysimettänyt ketään vauvoista, aina pitänyt vähän iltaisin antaa lisämaitoa. Tytöt on olleet iltaisin ahkerasti rinnalla.. Toiveena ois että imetys sujuisi edes jotenkin,ja voisi sen 3-4kk lähes täysimettää, tai edes imettää osaksi
Kiinteät kuitenkin aloitan tuossa 4kk iässä,niinkuin aiemmillakin kerroilla.
Kauhee nälkä taas, vissiin söin 10 aikaan liian vähän,kun meni vaan lasi tiivistemehua,leipä ja mandariini.. äklötys vaan iskee vähä väliä,kun tuntuu ettei kerralla pysty paljoa syömään ja tulee entistä huonompi olo...
Me ollaan mietitty vauvalle jo nimiä
Tytön kutsumanimi on jo päätettynä,toinen asia on se että muuttuuko se sitten tai onko vauva tyttö. Pojallekki on mietitty nimiä, mutta kun meillä on jo 3 tyttöä,on sellanen olo,että mahtaako sitä poikaa tähän perheeseen ees tulla... mutta seki selvinnee viimeistään heinäkuussa.
rv8+4