Hakutulokset

  1. L

    Vauvan heräily, AUTTAKAA!!

    mie piän yöllä kainalossa, niin on helppo vaan huiskaista tissi suuhun. ja jos haluaisin vieroittaa sen, niin menisin muutamaksi yöksi nukkumaan muualle, ettei tule maidon haju nenään :)
  2. L

    Kumman kaa olisit mieluummin, RemonttiReiskan vai Samuli Edelmannin?

    samuli-namu-edelmanin kanssa tietysti
  3. L

    "PaskinMutsi"-kerho TERVETULOA!! (ei tosikoille)

    ilmoittaudun ehdokkaaksi seuraavin kriteerein; olen antanut vauvalle 5kk pizzaa ravintolassa ja jäätelöä 1,5kk:lle, juon siideriä lasten nähden, olen ollut myös juonut pikku humalat lasten nähden ja koko perhe ajoi silloin taksilla kotiin illan vietosta, huudan mukuloille ja LUJAA! lapset on...
  4. L

    Itsekkäät isovanhemmat!

    peesi, surullista, mutta totta ja toisia ei pysty muuttamaan, vaikka kuinka haluaisi.
  5. L

    Kuuluuko hampaan vihloa, kun se on paikattu?

    miullakin vaihdettiin just paikka, kun aiempi paikka vihloi purressa ja nyt sitte juilii koko hammasta ja kaiken aikaa :( on kyllä ienkin kuulemma vetäytynyt, mutta selvästi hampaan tilanne on huonontunu noitten paikkausten jälkeen, pärkkele!
  6. L

    Kaverisynttäreille menosta kysymys!

    no, jostain on aloitettava ;) tsemppiä äidille ja lapselle
  7. L

    Lapsen harrastuksesta....

    no, mie vähän kyselisin tuleeko muiltakin tytöiltä samaa kommenttia. kun nuo lapsetkin kokee asioita eri tavalla. joskus vaan voi lapsesta tuntua, ettei vamentaja huomioi tai huomioi esim. vaan virheet. jos valitusta tulisi muiltakin, niin ottaisin asian puheeksi vamentajan kanssa tyyliin; tiina...
  8. L

    Kohtalotovereita? Hamstraaminen

    :wave: ihan yhtä paha on täälläkin. äsken just melkein säästin vanhan osoitemuistion, kun vaihdoin uuteen ja jäin niin tunteilemaan vanhan kanssa. siinä kun lähti roskikseen aikamoinen historia meidän perheen ja kavereiden elämää.
  9. L

    Mitä ruokia mä voin tehdä?

    mie aloitin kans tuossa iässä antamaan kotiruokaa sillä periaatteella, että jos ruokaa oli helppo ottaa erilleen ennen suolan lisäämistä niin otin, mutta muuten laitoin vähäsuolaisen version esim. laatikoista ja annoin sitä. muuten en vältellyt mitään.
  10. L

    Kaverisynttäreille menosta kysymys!

    meillä on aloitettu kaverisynttärien pitäminen 4-vuotiaana eikä kertaakaan le miun tarvinnut jäädä lapsen takia paikalle, mutta ilmapiiri on joka kemuissa ollut sellainen, että olisin saanut jäädä, jos miuta olisi tarvittu. samoin ajattelen itsekin, että saapi äiti tai isä jäädä, jos lapsi ei...
  11. L

    Ongelma kaverin lapsesta, mielipiteitä?

    miekin aattelin aina silloin ku ei ollut omia lapsia tai oli vasta tuo esikoinen, että kyllä lapset pitää saada tottelemaan. noooo, sitten syntyi tuo keskimmäinen ja sen jälkeen oon aivan toista tiennyt. sillä on semmoinen luonne, että oksat pois! ikää pojalla on 5-vuotta ja ihan olen joutunut...
  12. L

    hoitopaikka-asiaa

    no, ei sillä niin väliä ole onko lähin pk, paitsi, jos haluat, että taapero saisi läheltä kavereita. niin tai, jos piät muksun hoidossa kouluikään asti, niin olisi sitten tutustunut tuleviin luokkakavereihin.
  13. L

    Mitä rakastettavaa miehesi on tehnyt viime aikoina?

    podin eilisen kurkku-ja pääkipua. mies tuli yövuorosta, mutta hoisi noita tenavia koko päivän, haki meille pizzaa ruuaksi ja kuskasi esikoista. mie sain nukkua tautia pois. sitten lähti itse yövuoroon 2h:n päikkäreillä. :heart:
  14. L

    Äitiysneuvolassa/ultrassa käynnit työajalla??

    jospa siun esimies aatteli olla höveli, ettei tartte vapaita käyttää ko. tarkoitukseen, jonka saa hoitaa työajallakin, koska et vp:ta saanut.
  15. L

    tiedättekö sellaisen väsymyksen, kun silmiä polttaa ja päätä särkee...

    jep. tuttua yövuoroissa ja lasten sairastellessa.
  16. L

    ei musta ole kunnolla eläjäksi, vaan pakko sitkutella

    no, jospa se terapia auttaisi hyväksymään oman elämän paremmin. tsemppiä sinulle. miun täytyy nyt lähtee kattamaan kahvipöytää, ku on vieraita tulossa :)
  17. L

    onko teistä tämä normaalia

    no, meillä toi ois epänormaalia, kun vessa-asiat on aina toimitettu vessassa eikä missään olkkarissa
  18. L

    ei musta ole kunnolla eläjäksi, vaan pakko sitkutella

    no, jos sulla on itsetuhoisiaajatuksia olet avun tarpeessa. kuulostat masentuneelta. varaa aika esim. perheasiainkeskukseen tai omalääkärin kautta eteenpäin.
  19. L

    ei musta ole kunnolla eläjäksi, vaan pakko sitkutella

    usko pois, että siitä voi olla apua, että käy pariterapiassa yksinään, jos toinen ei suostu mukaan. omassa tavassasi suhtautua mieheesi tapahtuu varmasti muutosta ja se voi auttaa siinä, että kesksuteluyhteys löytyykin.

Yhteistyössä