Kuinka moni tiesi olevansa raskaana ennen kuukautisten poisjääntiä

  • Viestiketjun aloittaja jonna
  • Ensimmäinen viesti
:wave:
meillä oli silloin just remontti käynnissä ja joku aivan karmea maailmansota ukon kans menossa, ovenkarmit repeili ja ukko jo pakkaili laukkujaan että hän häipyy. Laitoin siinä sitten suutuksissani miehelle viestiä perään ettet varmana kyllä häivy kun oon nyt raskaanakin ja kaikkea. Musta vaan tuntui siltä, olin ihan varma. Mies tuli takasin entistä tulisempana :D Raskaus ei ollut suunniteltu. Siitä muutaman päivän päästä sitten tein plussan.
 
jossu
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
aika harva kyllä on raskaana niin kauan kun kuukautiset tulee...
siinä onkin kyse muutamista päivistä.
niin ja toisilla kierto on epäsäännöllinen tai pitkä... minulla toisinaan epäsäännöllinen. ja olen tiennyt alkavasta pahoinvoinnista olleeni raskaana, jo ennen kuin menkat olisi pitänyt laskujen mukaan alkaa.
 
epätasapainoinen
Mä aloin yhtäkkiä itkee, jos vaikka talitintin tapainen hyräili mielestäni kauniisti puun oksalla, tai kun joku asiakas teki reklamaatiota ni saatoin porata takahuoneessa pitkään...Oli vain kaksi vaihtoehtoa...Mielialalääkityksen hankinta tai vauva tulossa :whistle:
 
Minä en, mutta mun mies sanoi muutamaa päivää ennen menkkojen oletettua alkamista, että ootko sä raskaana. Mun maha kuulemma pömpötti eri tavalla (?) kuin normaalisti ennen kuukautisia. Mulla siis tulee n. viikkoa ennen menkkoja sellainen pötsi tuohon alavatsalle.
 
epätasapainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja dfff:
Metallin maku suussa ja itkuherkkyys.

Tosin luulin tietäväni olevani raskaana silloinkin, kun en ollut raskaana.
juh,sama homma...sitten sitä oikeen alkaa miettimään,että hitto oiskohan mun tissi nyt vähä kipee ja mahtaiskohan muo hieman pistää vattasta :snotty:
 

Yhteistyössä