Hakutulokset

  1. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Heipä hei kaikki! Neuvolassa tuli käytyä ja kaikki on niinkuin pitääkin. Eli odotus vaan jatkuu... Sais kyl pikkuinen jo syntyä kaikki on valmiina. Hoitopyötäkin vihdoin ja viimein haettu ja laitettu käyttö kuntoon. Olipa noi tulevat iso siskot tosi innoissaan ihan pienistä vaipoista...
  2. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    TERVEHDYS TAAS :wave: Kävin kattoo kelan sivuilta miltä uusi äitiyspakkaus näyttää... Kyllä tää meidän saama on mun mielestä kivemman värinen. Ruokalappu ainakin täs uudessa paketissa oli mun mielestä aikas ruma. Mun yksi ystävä (saa vauvan syyskuussa) toivoi että saa uuden paketin kun hänen...
  3. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: !!!!
  4. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! Mäkin yhä vaan odottelen jotain tapahtuvaksi mutta kun ei niin ei... En kyllä tosissani usko että tää vauveli syntyy täs kuussa mutta yhä kovasti sitä toivon. Hoksasin viikonloppuna miehen siskon kanssa jutellessa että mun molemmat...
  5. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA TIITTERÄISELLE JA PERHEELLE :flower: :flower: :hug: ! Täällä näköjään jo moni muukin kuumeisesti odottaa vauvan syntymää. Mäkin olisin jo ihan valmis jakautumaan mutta eipä tunnu pikulla kiire olevan. Onneksi ei kuitenkaan ole enää hirmu pitkä aika kun sen nyytin saa kainaloonsa =) ...
  6. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    HEIPÄ HEI! Näköjään moni muukin jo kuumeisesti toivoo maha-asukin syntymistä.... Minä kuulun siihen joukkoon kans. Ei enää yhtään huvita tämä odottaminen mutta eipä sille muuta voi kuin vain odottaa... Joku täällä neuvoi kuinka itse voi "tarkkailla" kohdun kaulan ja suun tilannetta ja...
  7. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    HEIPÄ HEI! Näköjään moni muukin jo kuumeisesti toivoo maha-asukin syntymistä.... Minä kuulun siihen joukkoon kans. Ei enää yhtään huvita tämä odottaminen mutta eipä sille muuta voi kuin vain odottaa... Joku täällä neuvoi kuinka itse voi "tarkkailla" kohdun kaulan ja suun tilannetta ja...
  8. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    HEIPÄ HEI! Näköjään moni muukin jo kuumeisesti toivoo maha-asukin syntymistä.... Minä kuulun siihen joukkoon kans. Ei enää yhtään huvita tämä odottaminen mutta eipä sille muuta voi kuin vain odottaa... Joku täällä neuvoi kuinka itse voi "tarkkailla" kohdun kaulan ja suun tilannetta ja...
  9. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! Mäkin olen jo ihan valmis tekemään tän vaavin mutta vaavilla ei ole (yllättäin) samat halut.... Tosi kipeää tekee jo vaavin liikkeet ja on maha taas valunut alemmas mut ei vauvaa vaan vielä kuulu. Huomenna neuvola sit tietää vähän...
  10. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: !
  11. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE :flower: :flower: :flower: ! Täällä kärsitään yhä kovista alaselkä kivuista mutta onneksi ei ole kuin maksimissaan 4 viikkoa odotusta jäljellä. Sen kyllä jaksaa vaikka hammasta purren. Onneksi ei...
  12. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! Teitä oli taas hurjan monta! Mä käväsin siis tänään neuvolassa. Kaikki oli niinkuin pitää; rautakin oli noussut taas. Sf oli noussu vielä eli on nyt 33. Paineet, liikkeet, syke kaikki kunnossa. Eli taas viikko seuraavaan kertaan...
  13. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA MENNIKSELLE :flower: :flower: :hug: ! Mä kans oon ihan poikki. Mulla on jatkuvasti ala selkä kipeänä ja kun ei oikein pysty lepäilemään niin sit olen kärttyinen koko ajan. Onneksi ei kuitenkaan ole enää hirmu pitkä odotus aika =) ! Huomenna seuraava neuvola, kertoilen sitten niitä...
  14. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    HELOU!!!! Mäkin jopa rekisteröidyin tänne hihi!! On ollut tosi ihana päivä. Ollaan koko sakilla oltu ulkona; käyty kaupassa ja kylillä jne... Nyt on sitten tosi väsy olo mut kyllä oli kiva päivä! Masulainen taitaa olla väsy kun ei ole kipeästi tänään riehunut! Joku oli taas saanut...
  15. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA KAIKILLE UUSIILE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! Teitä jo todellakin on aina niin monta ettei pysy nimet päässä joten saatte yhteis onnittelut! TSEMPPIÄ TEILLE JOILLA KÄYNNISTYS/SEKTIO :flower: :flower: (en muista nimiä.. :ashamed: ) Mäkin kaivoin mittanauhan kätösiini...
  16. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    HEIPÄ HEI :wave: ! Kävin siellä lääkäri neuvolassa. Harmi vaan että oli tosi pika käynti ja en paljon viisastunut.... Paikat yhä kiinni (kuten arvelinkin) mutta pehmenneet ovat. Koko arvio noin 2,5-3kg. Painoa oli tullu 800g kahdessa viikossa, rt, hyvä syke ja liikkuu hyvin. Paineet kunnossa...
  17. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNITTELUT TUIKKU POJASTA :flower: :flower: :hug: ! Ite lähen kohta sinne lääkäri neuvolaan... Kerron sitten kuulumiset!!!! :wave:
  18. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: TERVETULOA UUDET :wave: ! Huomenna saa kuulla miten on asiat kun pääsee pitkästä aikaa käymään lääkärin luona. En kyllä ihmeitä odota kun viikkoja on vielä melkein neljä jäljellä ja olo yllättävän hyvä! Selkä on kyllä alkanut olemaan...
  19. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    VALTAVAN PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! TERVETULOA joukkoon hilpeään uudet mammat :wave: !
  20. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HUOMENIA!!!!! ONNEA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :flower: :hug: !!! Teitä oli niin monta etten muista nimiä joten näin yhteis onnittelut kaikille!!! Voi surkeus kun taas on maa valkoisena lumesta :( . Ei ollut yhtään kiva herätä... Tyttö kyllä taas intoa puhkuen alkoi...

Yhteistyössä