Hakutulokset

  1. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    KOJOLLE JA SILJUSKALLE VALTAVASTI ONNEA!!!!!! :flower: :flower: :hug: Omaan napaan ei uutta! Vappua kovasti odotellaan!!! RIEHAKASTA VAPPUA KAIKILLE!!!!!!
  2. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HEIPPARALLAA!!!! Jännittää kuinka SUZU1981 päivä päättyy.. Mun miehen siskon esikko meni kans käynnistykseen asti yli mut toinen tuli lapsiveden menolla alkaen 2vko ennen joten kaikki mahdollista! ONNEA MIESKUlle uuteen taloon! Mullekin tuli aamulla neuvolan soitto. Sain siis sen lääkäri...
  3. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    FANG_ANN75 Mullahan toko on tosi alhaalla ollut jo pari viikkoa ja la:han meillä muistaakseni on samana päivänä. Mulla on sitä sellaista vihlontaa melkein joka kerta kun vauva liikahtaa ja väliltä mustakin tuntuu että oikeesti tulee ulos jo kun painaa. Toko myöskin yöllä herättää vihlonnalla...
  4. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    ONNITTELUT JABBALLE :hug: ! Hienoa että pienokainen päätti kääntyä itse!!!!! On varmasti helpottunut olo nyt! ONNEA MYÖS VAUVAHAAVEELLE :flower: :flower: :flower: :hug: ! Omaan napaan ei ihmeitä. Yhä odotan tietoa seuraavan neuvola käynnin ajan kohdasta... Eiköhän mulle piakkoin...
  5. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    ONNEA LUMIKOLLE :flower: :flower: :hug: ja onnea matkaan käynnistykseen :flower: :flower: :hug: ! Me oltiin tänään noin 5h ulkona kun oli niin ihana sää ja nyt sitten onkin paikat kipeenä ja kolottaa ja supistelee... Elikkäs pitäis yrittää vähän relata...!!!! Mullakin niitä vihlomisia...
  6. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    MOI! Voi että miten ihana on munkin mielestä lukea noita teidän kertomuksia... Todellakin tekis mieli saada vauva kainaloon =) Onnea vielä kaikille vauvan jo saaneille :flower: ! Ite tulin just saunasta ja kohta laitan koko sakille jätski annokset ja sit nautitaan. Nyt onkin kiva...
  7. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Olikin ton kirjoittamisen aikana tullut uusia vauva uutisia!!! VALTAVASTI ONNEA TIRLITTAN JA PERHE :flower: :flower: :hug:
  8. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HEIPPA TAASEN!!! :wave: Mäkin tänään kävelin läpi tuulen ja tuiskun ja kävin neuvolassa. Kaikki oli hyvin: syke 140 tienoilla, rauta 131 paineet ok, sf 32, liikkeet voimakkaat, rt ja painoa oli tullu 800g kahdessa viikossa. Nyt on siis paino noussut sen verran että olen alkupainostani yli...
  9. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    ONNEA COMMANDER :flower: :flower: :flower: =) !!!! Oma olo no tukkoinen ja kamala ja tytötkin on taudin saanut :( ! Ei yhtään kiva. Siltikin on ollut pakko siivoilla ja touhuta kun niin sotkuista että kohta ei sisään ovesta mahdu. Onneksi tytöt osaa ja jaksaa vähän jo auttaa... Toivon yhä...
  10. Hepotyty

    kysymys sekä kivunlievityksellä että ilman sitä synnyttäneil

    Mulla esikoisen kanssa vain ilokaasu josta en pitänyt ollenkaan. Tuli vaan just sellainen paha olo. Oisin halunnut muutakin mutta kätilö sanoi ei kun oli jo paikat niin paljon auki ettei olisi enää ehtinyt vaikuttaa... Tyttö siitä sit tuli koko 3530g ja 52cm. Toisen kanssa sitten ei ollut mitään...

Yhteistyössä