Hakutulokset

  1. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    ONNEA PARASTA AIKAA JA PERHE :flower: :flower: :flower: :hug: ! Ihana oli tulla lukemaan vauva uutisia! Voi nyt kyllä todella alkaa olla kova halu saada oma nyytti syliin mutta sitä saa vielä odottaa... Nuhakin vaan pahenee. Onneksi isi vei tänään (ja vie jatkossakin loppu kevään ajan)...
  2. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HELLOU!!!! Taasen on yksi kerho kerta vähempänä! Onneksi jo sentään päästään autolla ettei tarttei kävellä! Iski se nuha sitten minuunkin On tukala tukkoinen olo ja ääni hukassa; tytötkään ei juurikaan tottele kun ääntä on niin vähän. Toivottavasti ei olo pahene kun ois perjantaina...
  3. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    AURINKOISTA HUOMENTA!!!! Kohta tulee jo uusia vauvoja!! ONNEA MATKAAN COMMANDER VAUVAHAAVE ja PARASTA AIKAA =) Tervetuloa kaikille uusille :wave: ! Mäkin kovasti toivon että tää porukka pysyis ja kirjoittelis vauvojen syntymänkin jölkeen vaikka ymmärrän jos se ei onnistukkaa... Muakin...
  4. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HELLOU!!! Ihanan ahkeria ootte. Oli tosi kiva aloittaa päivä kuulumisia lukemalla! Ja jännitystä jo riittääkin ainakin KOJOlla ja COMMANDERilla. Onnea molemmille tulevaan =) Ihana huomata että ne ainu puput on noin suosittuja! Mä ostin tälle tulevalle sen limen vihreän, esikolla on...
  5. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HEIPÄ HEI TOUKOMASUT =) On niin onnellinen olo kun on saanut kunnolla nukutuksi! Mua ei edes yleensä unettomuus vaivaa paitsi joskus nukahtaminen hidasta mutta nyt on kyllä pari kolme yötä kelloa tuijotettu.... :( Kunnes eilen tosiaan sammahdin ja nukuin melkein 9 tuntia yhteen putkeen...
  6. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HEIPÄ HEI TOUKOMASUT!!!! Pääsiäisestä selviittiin ja nyt paluu arkeen. Just tultiin tyttöjen kanssa perhekerhosta kotiin ja kyl nyt supistelee ja tuntuu muutenkin tukalalta. Mut levolla se ohi menee tai ainakin on aikaisemmin on mennyt... UNFORGIVENkö (menikö ees oikein...?) kyseli että...
  7. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Iltoja kaikille!!!! Tulin viettämään iltaa (tai yötä) koneelle kun lapset jo kiltisti nukkuu ja ukko on kavereitten kanssa bilettämässä. Ompas ihana olla rauhassa (mitä nyt toko potkii..) koneella ja lukea ajatuksen kanssa kuulumisia. Onnittelut multakin sektio päätöksistä :flower: =)...
  8. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Heipä hei kaikki!!!! B) Kävin aamulla neuvolassa ja heti ekana kun ovesta ulos pääsin niin meinasin liukastua ja sit olikin supistuksia koko kävelyn ajan ja se ei ollut kivaa... Tokolla kaikki hyvin; on vaan jo kuulemma laskeutunut tosi alas vaikka ei kyllä ole painetta alapäässä...
  9. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Päiviä kaikille!!!!! Täällähän on ollut koneet ahkerasti päällä =) Tekstiä oli tullut valtavasti sitten viime käynnin.... Ite just kotiudun tytön kerholta ja olo on tosi väsy. Matkaa kun kertyy noin 5 km ja niitä ei-kipeitä alku supistuksia tulee aika helposti kävellessä... Tytöt niin...
  10. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    HUOMENTA :) Tytöt oli intoa pinkeenä kun oli tullut lunta. Vanhempi kysyi heti että voiko nyt lähtee hiihtämään.... No onneks ei sentää niin paljon ollu tullu mut kyl oli ikävä ylläri toi lumi :( . Mä jo niin kovasti odotan kunnon kevättä ja lämmintä! Huomenna ois jaksettava kävellen...
  11. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Mä asun just eri suunnalla elikkäs oon Lieksassa =) . Nyt on kyllä pakko sulkee kone ja antaa tytöille evästä ja sit ulos kun alkoi tuo aurinko niin kutsua!!! Tapaillaan taas!!!
  12. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Joo P-KKS:sään ois meno... Mikäli menee samoin kuin edelliset niin sitten kylläkin menee kesäkuun puolelle. Eka oli 40+4 ja toinen 41+3. Kovasti kyllä toivon että tämä tulisi jo toukokuussa mutta eihän sitä tiedä... =)
  13. Hepotyty

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Hyvät huomenet!!!! Kiitokset ahkeralle päivittäjälle ja mun synnytys paikka on Pohjois-Karjalan keskus sairaala.... Nyt kun jopa muistan sen laittaa.. =) Mua kans jännittää synnytys vaikka on vielä 8vko laskettuun mut ei houkuta uusia ambulassi synnytystä... (Enkä sitä myöskään suosiitele...

Yhteistyössä