TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

Onnea vauveleista taas :flower: (kateellisena täällä..)

Niin, eli kasassa ollaan. Neuvolassa kävin tänään ja eipä sillä tädillä mitään uutta kerrottavaa ollut. Ens viikolla sitten katellaan mitä tehdään jos en vielä ole jakautunut. Tää on tätä odottelua vaan, yhtään ei supistele eikä mitään muutakaan tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä. Mulla stressi kasvaa mitä pidemmälle menee, että onhan vauvalla varmasti kaikki hyvin.. Mies on kyllä vielä enemmän hermona ja vähän koko suku kanssa :) Mut eihän se auta kun odotella vaan. Kovasti olen siivoillut ja touhuillut vaikka mitä, jos auttais jotain. Neuvolan täti kehoitti kokeilemaan seksiä, mutta mies ei suostu
:D Vauva kuulemma kuulee.;) Mut nyt syömään. Hyviä vointeja vielä muillekkin jäljellä oleville!


Sofia ja Jaska 40+3
 

TERVEHDYS TAAS :wave:

Kävin kattoo kelan sivuilta miltä uusi äitiyspakkaus näyttää... Kyllä tää meidän saama on mun mielestä kivemman värinen. Ruokalappu ainakin täs uudessa paketissa oli mun mielestä aikas ruma. Mun yksi ystävä (saa vauvan syyskuussa) toivoi että saa uuden paketin kun hänen mielestä tää meidän saama paketti on "aika karsean värinen". No mun mielestä toi uusi on ehdottomasti huononman värinen mut kaikilla on oma makunsa...

Kärsimättömänä täs vaan ootan että tulis niitä oikeita supistuksia. Sikälikin vielä on malttamaton olo kun ei ole edes hyvin koulutettua arvausta tokon sukupuolesta. Kahdesta ekasta kun jo heti vkolta 20 olivat sitä mieltä että "jos on pakko arvata niin sanoisin että tyttö" ja tyttöjä olivat kumpikin... Tää vauveli kun ei suostu kertomaan... Onneksi ei ole enää hirmu pitkä aika jäljellä vaikka hitaasti varmasti tämä loppu aika kuluu...

Mut jaksamisia taasen kaikille! Me toukomasut -07 ollaan jo katoava luonnonvara!

Hepotyty ja toko 39+2
 
Heissan!

Olipa paljon vauvoja taas syntynyt! Onnittelut kaikille!! :flower:

Meillekin sitten syntyi tomera tyttönen 20.5. klo 21.36 rv 42+0, 4480g ja 53cm. :) Sectioon lopulta päädyttiin. Tänään iltapäivästä kotiuduttiin ja kaikki mennyt hienosti, alkaa vihdoin maitoakin tulemaan tarpeeksi tytölle :)

Kirjoittelen enemmän synnytyksestäkin tuonne vauva puolelle, jahka tässä kerkiän :)

Tsemppiä vielä masuvauvojen kanssa oleville :)


Bianca ja "Nuppu" 3pvä
 
super isot onnittelut kaikille vauvan saaneille!!! :heart: :flower: :heart: :flower:
olipas tullutkin paljon taas vauvoja. =)

eilen kävin siel kontrollikäynnillä missä katottiin vaan pissa ja paineet. heikko plus edelleen proteinia (joten ehkä taas valkovuotoa vaikka pesin kyl ihan tosi hyvin paikat :/ ) alapaine taas hieman noussu mut edelleen suorastaan luxuslukemis.. et ei paljo siis mitään uutta.
kerroin et päänsärky jatkuu edelleen aika pahana ja toissa päivänä mulla tuli ihan kauhee särky ja huippas. sit tästä mun mahan ihosta ku itkin eilenki aamulla ihan hervottomasti kun tuo nahka on niin kipeä, ihan niin ku ois koko mahan kokoinen palovamma ja etenki toi ylämaha ja kylkikaari on ihan täysin kosketusarkoja niin soittivat sit neuvolasta äitipolille mut ei oo kuulema mitään hälyyttävää (siis pitäis olla paljon pahemmas kunnos et ottaisivat mut sinne lisätutkimuksiin. :headwall:
mie itkua pidättelin sit puhelimes et ei voi sit mitään ja et millon se uus aika on niin se sijainen sit sanoi et ne ottaa mut sit sinne neuvolaan seurantaan ja et nyt tänä aamuna meen heti seuraavan kerran. et on se nyt parempi ku ei mitään.. tulis vaan se mun oma täti kohta sinne niin saisin rauhan tästä asiasta. :ashamed: :/
mieski oli ihan hermona jo et miten kauhees kunnos pitää äidin olla et se otetaan tosissaan, varmaan raahata ittensä viimeisillä voimilla sairaalaan ja itkeä silmät päästä jos nyt sekään auttaa. :eek:
noh, pitää vaan koittaa käyttää omaa tervettä järkeä ja jos tää olo pahenee vielä niin kyl mie sit nostan jo älämölöä asiasta. :D

huh huh, mulla on tänään laskettuaika!! :eek:
tuntuu et vastahan tuon testin teki ja miehelle kerto uutisen, nyt ollaan sit jo tässä! :D
kukaan ei enää tahdo kehdata soittaa mulle ku oon niille täs jo kuukauden päivät räpättäny et ilmotan kyl ku vauva tulee et ei tartte udella ja udella. anoppiki pisti ukon pikku veljen meille tarkistaan tilanteen... :LOL: tänään varmaan tulee kauhee soittorumba ku kaikki haluaa tietää et jokohan kohta uus perheen jäsen ois tulossa ja siitä se taitaa taas pahentua entisestään mitä pidemmälle mennään. :whistle:
oon vaan ihan toisaalta onnellinen et ku ei aikasemmin oo suostunu tuleman niin pääsenpä nyt sit sinne kevätjuhlaan ilalla ja saan kokea 40 rv jälkeisen synnytyksenki.
on sit tullu koettua monenlaista. :D
mut nyt pitää rientää aamupalalle poikien kaa et ehditään sinne neuvolaan mut käyn sit ilmottamas et mitäs siel sanottiin... :wave:

ai niin ps: supistuksia illalla tuli taas 10 min. välein mut yöllä ne sit taas rauhoittui ja sain nukuttua ihan ok yön. =)
 

ISOT ONNITTELUT JÄLLEEN UUSILLE VAUVAUTUNEILLE!!!!! :flower: :flower: :flower:
Olipas taas monta!!Tuntuu et vauvoja tulee nyt kamalasti,mut silti meitä täälä aina vaan on.....eikä näy että syntys :headwall:

Moonlight Toivottavasti nyt ei jouduta kesäkuulle asti odottamaan!eikä kukaan muukaan meistä toukosista!! tää alkaa tosiaanki olla raivostuttavaa! vauvan koko muakin pelottaa ku 29viikolla ultrassa vastas 31viikkosta ja sanoivat et iso. senki takia luotin siihen ekaan laskettuun enemmän ja kaikki omat merkit ja tuntemukset...mut ei näköjään niin ei!! ja neuvolas ei puhuta mitään vauvan koosta...

Marjuska onpas ärsyttävä tilanne!kumma kun ei voi tutkia sen kummemmin....kai sitä täytyy mennä pää kainalossa ennenku ottavat vakavasti!ja tuokin on niin kumma juttu et jossain paikoissa otetaan het pienestäkin vaivasta ja jossain ei oteta sit millään vakavasti :headwall:

hoh hoh....juu ei oo taas hyvä päivä tänäänkään. tää maha painaa niin paljon et en tiiä kauanko tätä jaksaa kantaa ennenku jalat,selkä ja muu keho sanoo sopimuksen irti!alkaa olla jo niin hermoja raastavaa tällänen paksukais olo...mut lopetan ennenku alotankaan suuremmin avaamaan tätä suutani ja pilaamaan muidenki päivän!! koitetaan jaksella(joo miten turhauttava muistutus :) ) jotain positiivista AURINKO PAISTAA! B)

mmamaa 39+5
 
kyllä oon jo ihan kypsä. Varmaan se kuukausian pakkolepo nyt pitkittää minun synnytystä ihan kunnolla. ulkosuu auki jo muutaman sentin, kanavaa vajaa sentti, mutta sisäsuu kiinni. Limatulppaa tullu reilun viikon ja supistelee säännöllisesti päivittäin jo 6-7min välein monia tunteja sitten ne aina loppuu \|O on vaan niin kipee olo että haluais synnyttämään pian. Onneksi tuo aurinko paistaa niin on voinu ulkona olla. Laitoin yrttejä ja mansikoita takapihalle kasvamaan, ja Jadelle 2½v haettiin mummolasta raparperi. :) Kyllä se on innoissaan niitä kastellut joka päivä. Olin jo sairaalassa viikko sitten ja tiputtivat minulle anemian takia 4 pussia verta, tällä 100hb:llä voi jo synnyttää huoletta. Jade oli sillä aikaa oppinut sanomaan r-kirjaimen ja nyt käyttää oikein tahallaan kaikkia sanoja missä on r. :D Ja se rrrraparrrperrrri oikein pärisee kun ulos mennään... Ja mummulle oli sanonu monesti päivässä että hänelle ostetaan pyörrrä kirrrpparrrilta. :p :heart:
Ei ole mitään siivottavaa enää, lenkillä oon käyny joka päivä ja autolla jurruutettu joka paikkaan että käynnistys, mutta ei, mitään ei tapahdu... Miestähän minulla ei ole joten se siitä seksistäkin ja saunaakaan ei tähän taloon saa. Keljuttaa vieläkin kun maanantaina piti olla käynnistys ja se sitten kuitenkin peruttiin :kieh:

Pikkusisko toi ilokseni tämän läpärin niin saan olla netissä, kun on niin tylsää...

hippimamma ja "pikkusisko" 40+5
 
ONNEA taas uusille tulokkaille :flower: :hug: :wave: :heart: Vauvoja satelee kuin sieniä sateella.
Jo on juttua jos jonkinlaista :/ , vaivoja, odotuksen karua kestämistä, jännistyksiä, pelkoa jne. Toivottavasti kaikille pian tulis helpotus.

Mulla oli eilen varmaankin kurjin päivä mitä tähän mennessä.
Vauva potki taas tuntikaupalla(välissä pikku taukoja) niin lujaa et sen pää toki pökki alas ja kohdunkaulalla hirveitä viiltoja. Ähisin ja olin kuin jännitetty jousi sohvalla puoli-istuvassa. Mies voivotteli kun kärsin ja melkein luuli et on synnytyskipuja kun niin sattu.
Mies sitten antoi taas akupistehierontaa jaloille. Vauva jatko touhuja ja mulla jännitty toki koko kroppa niin että takaraivon lihakset jumiutu ja pää tuli kipeeksi. Hieroi sitten päätäkin.
Menin petiin jo 8 pintaan ja luin tekohymyllä pojalle kirjan (mies ois voinu tehä sen mut halusin lukea kun ei tiiä koska lähtö ja poju ei mua näe). Pesin sen hampaat mun sängyssä ja kipasin peitteleen ja takas raatona sänkyyn.
Olo meni tosi oudoksi ja huonoksi, vaikea selittää. Hampaatkin jäi iteltä pesemättä joka on jo huono merkki sillä en koskaan jätä iltapesua! Mies hieroi vielä mun korvan lehden koska se on sellainen millä rauhoitun ja saan unen päästä kii.
Yöllä heräsin poltteluun mutta meni ajan myötä ohi eikä tapahtunu kummempaa.
Nyt aamu alkoi taas energiattomana ja sellasena ettei taida hyvä päivä tulla tästäkään.
No, miehen kans illalla puhuin et oonkin säästyny tähän asti hyvin kovilta vaivoilta sillä on paljon vaivasempiakin raskautuneita. Mua ei sentään särje lonkkia ym mitä taas oli esikoisesta.
*hengittää välillä....puheripuli tuli*

Tsempit kaikille ja *virtuaalihieroo kaikkien synnytyskäynnistysakupisteitä :D *

fangis 39+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:13 suzu1981 kirjoitti:
Tiitteräinen huomasin että puuttuu tuolta ekalta sivulta tuo rv eli syntyi rv 41+5
Juu, minä lisään sen sinne. En enää kerkeä niitä laskemaan aina joten laitan vaan jos viestissä lukee :ashamed: Aika menee niin tuon vauvan kanssa ja kun vauva nukkuu vaatii isosisko huomion.

Ja onnea Bianca85 Tytöstä :flower: :flower:
 
Tänään mulla laskettu aika eikä tunnu oikeen miltään.Aikasemmin vikalla lääkäritarkastuksessa oli sisäsuu kiinni mut ulkosuu auki ja sellasta keltasta/rusehtavaa vuotoa tullu vaikka kuinka kauan.Jos ulkosuu on auki niin tarkottaako se automattisesti, että tulppaa on irronnut?
Oon kanssa yrittäny lenkkeillä(2 kertaa päivässä),siivottu on,hierottu alaselkää ja seksiä mut ei näytä auttavan.
Vieläkö täällä on paljon muitakin kärvistelijöitä? :ashamed: :kieh: \|O
 

Heipä hei kaikki!

Neuvolassa tuli käytyä ja kaikki on niinkuin pitääkin. Eli odotus vaan jatkuu... Sais kyl pikkuinen jo syntyä kaikki on valmiina. Hoitopyötäkin vihdoin ja viimein haettu ja laitettu käyttö kuntoon. Olipa noi tulevat iso siskot tosi innoissaan ihan pienistä vaipoista... Hypistelivät niitä ja silleen söpösti sanoivat että "ompas ihanan pieniä vaippoja vauvalle!" Oli tosi kiva laitella tavaroita kun oli innokkaat apurit mukana =) .

Hitsi kun harmittaa kun ei tiedä kumpi vaavi on tulossa kun ois tällä viikolla tosi hyviä alennuksia vauvan vaatteissa mut neutraaleja värejä on vaan tosi vähän tarjolla. Eikä viitsis hirveästi sinistä tai punaistakaan ostella kun ei niitä sit tule käytettyä.... Sen verran sain kuitenkin aikaiseksi että neuvolan jälkeen livahdin ihan yksin itselleni ostamaan vähän jotain kivaa vaatetta.... Olipas muuten kiva olla ilman tyttöjä vaate ostoksilla kun oikeasti pystyi sovittelemaan ja rauhassa miettimään mitä haluaa...

No mut täytyy varmaan lähteä nauttimaan auringosta ja viedä lapset ulos. Jaksamisia kaikille!

Hepotyty ja toko 39+3

JA ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: !

 
Heipä taas! Ja onnittelut uusista vauvoista, eköhän ne loputkin kohta synny...ainakin toukokuu käy vähiin.

Laskettuaika sitten oli ja meni eilen. Samantien kun eilinen koitti alkoi puhelin soimaan ja viestiä tulemaan, sama jatkuu tänään näköjään. "Joko on syntymässä...?". Olen kyllä yrittänyt sanoa, että ilmotan sitten ITSE kun jotain tapahtuu, mutta menee vissiin kuuroille korville. Ja jos ne (kaikki, eli suku ja kaverit) ei soita mulle, niin sitten miehelle. Se ärsyttää mua oikeastaan yhtä paljon.

Yöllä poltteli tosi kipeesti ja tämän aamun köpöttelin sitten kumarassa, kun oli alaselkä, alavasta ja häntäluu niin kipeät ja vauva painaa takamukseen. Aika paljon on kyllä jo helpottanut, enää ei juili juurikaan muuta kuin tuota alaselkää. Hiekkatieautoajelulenkki tehtiin tuossa aiemmin, muka olis jotain hyötyä :LOL: . Varmaankin se olis se seksi kaikkein tehokkain vaihtoehto, mutta mies ei halua enää kun on vauva kuulemma liian lähellä. Eipä tuota varmaan voi pakottaakaan.. :saint:

Joku kyseli näiden sivujen tökkimistä, mulla ainakin tökkii vähän väliä ja on serverit hukassa jne. Nyt pitäs tehdä jotain hyödyllistä, päivät tuntuu menevän ihan hukkaan..

Pinnistellään vielä hetki! :wave:
Stiina ja toukka 40+1
 
Herätty hetki sitten päikkäreiltä ja välipalaa mussutettiin pojan kans :p
Piti näiden sivujen tökkimiseen jo ennemmin laittaa kans,mut unohdin... mulla tökkii eniten illalla kasin jälkeen ja just sillon kun ehtisin kaikessa rauhassa tänne kun poika saatu nukkumaan,mut monesti sivut on niin hitaalla et hermo menee :headwall: joskus kyl aamulla/päivälläkin nää takkuaa ja jätän het suosiolla sitte yrittämättä et ei tarttis suuttua :ashamed: hehh

ja tosta ihmisten JOKO kyselyistä tuli mieleen et nyt on sitten muaki alettu piinaamaan!!! :headwall: :kieh: on tässä varmaan jo viikon ajan moni kysellyt ku näkee ja soittaessa et "eikö vielä mitään" !!!
raivostuttavaa...tai ei niinkään se et kysyvät,mut sitte ku ihmiset alkaa antmaan "käskyjä" et tee sitä tee tätä niin kyllä lähtee tulemaan! ja pskat mä en enää jaksa luottaa mihkään S-konsteihin tai mihkään muihinkaan! saunas oon välillä käyny,mut en mitenkään himona enkä siivonnut jotenkin erikois ahkerana ja se seksikään ei oikein innosta tän pallon kans!olo on niin kömpelö :ashamed: voihan niistä apuakin olla ainakin joillakin voi toimia,mut mä oon päättänyt et en jaksa enää miettiä....jos tää jää syntymättä sen takia että S-konstit sun muut jää vähemmälle niin sitten jää....odotan vaikka niin kauan että sekoan :LOL:

joo ja jospa taas lopetan ettei tuu liikaa valitettua.

:wave: ja eiköhän nyt jo lähetä loputkin synnyttämään :whistle:

mmamaa 39+5
 
hmmm ja heti kun niin sanoin etten luota noihin konsteihin niin pisti silmään tuo autoilu ;) muakin alko kiinnostamaan...hih vaikka sitä on kyllä täälä tullut aika paljo harrastettua,mut eipä oo tuottanut tulosta!
kiinnostaa kyllä muakin onko sekin yks synnytyksen "käynnistämis" konsti :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:30 Mutteri kirjoitti:
StiinaS: oon kuullu muittenki puhuvan tosta autoilusta..pitäskö sen jotenki nopeuttaa synnytyksen alkamista? :)
Sillä auton tärinällä pitäs olla/saattaa olla vissiin joku vaikutus. Jostain lukasin, että lapsivesi kun alkaa tärisemään niin saattas synnytys käynnistyä. No, ei taida juurikaan mun kohdalla toimia, vielä viikko sitten kuljin autolla tunnin ajomatkan päähän luennoille, ja olen sitä koko raskauden ajan tehnyt, eikä se minulla ainakaan supistuksia ole saanut ikinä aikaan. =)
 
hihhii
Mä kyllä ajelen päivittäin paljon autolla ja töyssyisiä teitä, mut ei se ainakaan mulle auta! :)

Fangis missä ne akupisteet jaloissa on et vois itekki hieroa niitä? =)

Mullaki soi ja piippaa puhelin tämän tästä ku kaikki kyselee. Välillä vaan ärsyttää ku niil ei oo muuta asiaa. Ja oon sanonu et kyllä me ilmoitetaan sitte kun syntyy. Sit moni kaveri on sanonu et ilmota sit ku lähet synnyttään. Varmaan mä siinä vaiheessa rupeen viestejä näpyttelee!

Huomen olis neuvola pitkästä aikaa. Kerkesi melkeen tulla 2 viikkoa väliin ku viimeks oli viikko sitte maananataina. Ei ollu terkalla aiemmin aikoja. Täytyy toivoo et sinne ei tarttis mennä vaan sais viimestään yöllä lähtee synnyttään.
Kiva kun siskokin tulee ens viikos meille ni olis kiva et se vauva jo olis tullu ettei tarvis ison mahan kans enää touhuta!

No mutta koittakaa nyt sit lähteä loputkin synnyttään! :LOL:

T.Hihhii ja asukki 40+3
 
Terve!

Onnea taas kaikille synnyttäneille :hug: :flower:

Mä olin tänään neuvolassa ja siellä kaikki oli hyvin, joten odotus jatkuu ja jatkuu vaan...

Täällä kanssa LA tänään ja olo ei todellakaan ole sellainen, että olisi lähtö edes lähelläkään.

Muakin ärsyttää sukulaisten ja naapurien jatkuva utelu :headwall:
Mä olen sanonu niille, että jos jatkuvasti kyselevät, että JOKO JO, niin haudon tätä vauvaa kiusallanikin juhannukseen saakka mahassani :D
Eivät uskalla enää jatkuvasti soitella :whistle:

Täytyy mennä ottamaan ruoka pois uunista.

Koitetaan jaksaa vielä vähän...
Räppänä rv 40 :wave:
 
neuvolat käyty ja nyt ontämä neito täyttä hymyä. :D
oli oma täti tullu neuvolaan ja olihan se kiukkunen ku huomas et ei oo mua jo äitipolille tai synnärille pantu aikasemmin noide oireiden takia saati ku ei tikkuja oo annettu et ois voinu kotona seurata. :D opiskelija ei nyt saanut sit tehdä oikeastaan ihan mitään vaan mun omis hoiti kaiken, pääs opiskelija peräti leikittään poikia leikkihuoneeseen ku sisätutkimus tehtiin.
se sanoki et ku mul ei eilen illalla särkeny päätä tai just sillä hetkellä niin muuten se ois mut siltä seisomalta oysiin lattanu ja soittanu sinne et tää äiti ei enää kotio tuu ilman vauvaa, piste. :LOL:

pissa oli edelleen heikolla plussalla ja painoa tullu karmivat 1100g lisää kolmes päiväs, turvotus alkaa olla jo niin paha. :kieh:
paineet oli edelleen tosi hyvät. sit kuin taivaan lahjana täti sano et eiköhän tehä vähän sisätutkimusta niin ottaa ja pyörittelee paikkoja hiukka ja koittaa saada supistuksia. mie olin leukani puottaa ku eihän nää sijaiset ole moista suostuneet tekemään niin hyvä et en lentäny siihen pöydälle ja antanu oikeen märkää pusua. :LOL:
3.5-4 sormelle auki mut täti ite kehui omia sormiaan oikeiks nakkisormiks et voipi olla siis isommallaki mut hänen sormilleen tuollaiset.
se kyl alotti supistuksia heti ja nyt on sit päivän suppaillu, epäsäännöllisiä tosin mut samapa tuo.. mä haluan sinne kevätjuhlaan illalla. :heart:
sydän äänet sit oli aika matalat mut kaiketi se par aikaa oleva suppari hiukka teki tenää ku syke oli 120 ku aikasemmin on ollu 140-150.
sain tikkuja kotiin ja huomenna aamupissasta näyte labraan.
ja sit neuvo kuulu et heti ku vähänki päätä alkaa jomottaa saati et paha olo tulee tai huippaa (supistaa, mut sehän nyt oliki selviö) niin suoraa vaan sairaalaan. ne näkee et on olllu plussalla pissa ja täydet viikot niin ei ne kotiin enää mua laita, takuu varma. :whistle:
käski vaan valittaa et on ihan järkyttävän huono olo päänsäryn lisäks!! \|O :LOL: :LOL:

miehän sanoin et en luota kuin omaan tätiin ja se kannatti..
heti alkaa tapahtua jotain ku se astuu rattiin. :D
ratista tuliki mieleen et autoajelusta tosiaan voi olla apua!! :wave:
siksi loppuaikana pitkiä ajeluja ei oikeen kauheena suositella..
kokemusta on. kuopusta odottaes (rv37) lähdin silloisen ukkoni valatilaisuuteen paltamoon kaverin kaa. kysyin neuvolasta luvan ja sanovat ei suosittele mut mee jos on niin tärkeä.
ajomatka ja valatilaisuus meni hyvin, lievillä suppareilla joita tuli sillon tällön mut ku se oli ohi niin vedet meni auton penkille. siinä sitä sit ajeltiin kiireen vilkkaa oulua kohti ja suoraa oysiin synnyttään. :whistle:
mie oon kans kuullu ton lapsiveden tärinän mut myös sen et kun istuu autos mukavasti lihakset oikeen kunnolla rentoutuu ja vauvan pää tärisee tuonne kohdunsuulle ärsyttäen sitä sisältä käsin joka taas voi luoda myös kitkaa ja puhkaista kalvot. mut en sit tiiä mikä on se oikea vastaus siihenkään. :LOL:
en oo kyl vieläkään synnärille lähteny vaikka ollaan ajeltu viime viikkojen aikana ihan tajuttomia matkoja mut kyl se suppareita aikaan on saanu ihan kivasti. ;)

mut nyt tää mamma juoksee laittaan ruokaa pöytään et ehditään juhlaan! :D
 
Moikka,
mie ehdottaisin jos te siirtyisitte jo ennakkoon meidän jo synnyttäneiden kanssa samalle palstalle, koska olemme yhdessä matkaa tehneet, niin olis kätevämpää lukea kuulumisia jos ei tarvis kahdessa paikassa käydä. Meidän puolella on tuo kirjoitus aktiivisuus huomattavasti kyllä vähäisempää, niin pirityis sekin puoli samalla.

T:Minnihiiri
 
jurristi harmaana
Onnea kaikille vauvautuneille, nyt kuulun vihdoin itsekin kyseiseen joukkoon! :D

Eli meille syntyi tänään (rv 40+5) klo 11.04 kolmas poika perheeseen. Tulokkaan strategiset mitat ovat 52cm ja 3860g. Äiti ja vauva voivat niin hyvin, että pääsimme kotiutumaan jo tänä iltana. Ihanaa olla kotona!!! :heart:

Synnytys oli taas nopea ja raju. Suppareita aloin tuntea noin klo 8.15 aamulla, klo 9 jälkeen olimme sairaalassa ja poika oli maailmassa klo 11 maissa. Tällä kertaa voin sanoa ponnistusvaiheen todella sattuneen, sillä pikkuherra syntyi otsatarjonnassa (kasvot ylöspäin) ja suu auki. Siitä huolimatta ponnistusvaihe oli onneksi ohi kolmen työnnön jälkeen. Nyt on vähän ruhjottu olo tuolla alaosastossa, vaikka kahdella tikillä selvisinkin... :LOL:

Tsemppiä kovasti kaikille vielä vauvaansa odottaville!
 

Yhteistyössä