neuvolat käyty ja nyt ontämä neito täyttä hymyä.
oli oma täti tullu neuvolaan ja olihan se kiukkunen ku huomas et ei oo mua jo äitipolille tai synnärille pantu aikasemmin noide oireiden takia saati ku ei tikkuja oo annettu et ois voinu kotona seurata.
opiskelija ei nyt saanut sit tehdä oikeastaan ihan mitään vaan mun omis hoiti kaiken, pääs opiskelija peräti leikittään poikia leikkihuoneeseen ku sisätutkimus tehtiin.
se sanoki et ku mul ei eilen illalla särkeny päätä tai just sillä hetkellä niin muuten se ois mut siltä seisomalta oysiin lattanu ja soittanu sinne et tää äiti ei enää kotio tuu ilman vauvaa, piste.
pissa oli edelleen heikolla plussalla ja painoa tullu karmivat 1100g lisää kolmes päiväs, turvotus alkaa olla jo niin paha. :kieh:
paineet oli edelleen tosi hyvät. sit kuin taivaan lahjana täti sano et eiköhän tehä vähän sisätutkimusta niin ottaa ja pyörittelee paikkoja hiukka ja koittaa saada supistuksia. mie olin leukani puottaa ku eihän nää sijaiset ole moista suostuneet tekemään niin hyvä et en lentäny siihen pöydälle ja antanu oikeen märkää pusua.
3.5-4 sormelle auki mut täti ite kehui omia sormiaan oikeiks nakkisormiks et voipi olla siis isommallaki mut hänen sormilleen tuollaiset.
se kyl alotti supistuksia heti ja nyt on sit päivän suppaillu, epäsäännöllisiä tosin mut samapa tuo.. mä haluan sinne kevätjuhlaan illalla. :heart:
sydän äänet sit oli aika matalat mut kaiketi se par aikaa oleva suppari hiukka teki tenää ku syke oli 120 ku aikasemmin on ollu 140-150.
sain tikkuja kotiin ja huomenna aamupissasta näyte labraan.
ja sit neuvo kuulu et heti ku vähänki päätä alkaa jomottaa saati et paha olo tulee tai huippaa (supistaa, mut sehän nyt oliki selviö) niin suoraa vaan sairaalaan. ne näkee et on olllu plussalla pissa ja täydet viikot niin ei ne kotiin enää mua laita, takuu varma.
käski vaan valittaa et on ihan järkyttävän huono olo päänsäryn lisäks!! \|O
miehän sanoin et en luota kuin omaan tätiin ja se kannatti..
heti alkaa tapahtua jotain ku se astuu rattiin.
ratista tuliki mieleen et autoajelusta tosiaan voi olla apua!! :wave:
siksi loppuaikana pitkiä ajeluja ei oikeen kauheena suositella..
kokemusta on. kuopusta odottaes (rv37) lähdin silloisen ukkoni valatilaisuuteen paltamoon kaverin kaa. kysyin neuvolasta luvan ja sanovat ei suosittele mut mee jos on niin tärkeä.
ajomatka ja valatilaisuus meni hyvin, lievillä suppareilla joita tuli sillon tällön mut ku se oli ohi niin vedet meni auton penkille. siinä sitä sit ajeltiin kiireen vilkkaa oulua kohti ja suoraa oysiin synnyttään.
mie oon kans kuullu ton lapsiveden tärinän mut myös sen et kun istuu autos mukavasti lihakset oikeen kunnolla rentoutuu ja vauvan pää tärisee tuonne kohdunsuulle ärsyttäen sitä sisältä käsin joka taas voi luoda myös kitkaa ja puhkaista kalvot. mut en sit tiiä mikä on se oikea vastaus siihenkään.
en oo kyl vieläkään synnärille lähteny vaikka ollaan ajeltu viime viikkojen aikana ihan tajuttomia matkoja mut kyl se suppareita aikaan on saanu ihan kivasti.
mut nyt tää mamma juoksee laittaan ruokaa pöytään et ehditään juhlaan!