Hakutulokset

  1. B

    Onks täällä vielä yön kukkujia paikalla?

    jep,hywäwwä fiiwiksewwä :D:D:D
  2. B

    mä en voi uskoa et yks mun ystävä on aikuinen ihminen

    tuli just semmonen ala-asteikästen tyttöjen tilanne tästä mieleen, et tänään mä leikin maijan kaa barbeilla ja sinikka ei mahdu mukaan, huomena sit leikin sinikan kans ja dissataan maijaa :laugh:
  3. B

    mitä suolasta hyvää illaks?

    enkä kivitä yksin, kutsun mun kahviseurani mukaan kiviä nakkeleen sitten :kieh: :D
  4. B

    mä en voi uskoa et yks mun ystävä on aikuinen ihminen

    toki kysynkin, vasta itse vaan kuulin tästä ja riensin heti teille raportoimaan :laugh:
  5. B

    mitä suolasta hyvää illaks?

    oi naminaminamnamnam, sä oot sisu pyhä ihminen :D:D:D
  6. B

    mä en voi uskoa et yks mun ystävä on aikuinen ihminen

    tottakai :) se on yks mun parhaita ystäviä, en mä tollasen takia siihen välejäni katko et se ei tajua perhe-elämää koska sillä itsellään ei sitä ole. mut toi oli kyl tosi uskomaton kommentti siltä, en käsitä..
  7. B

    mitä suolasta hyvää illaks?

    siis sisu, tuleeks tosta sellanen et siin on se taikina niinkun kuorena ja siel sisässä on sit hyytyny täyte? :p
  8. B

    mä en voi uskoa et yks mun ystävä on aikuinen ihminen

    :headwall: aikanaan kun asuin muualla se ystävystyi yhden "maijan" kanssa ja ne pyöri pari vuotta tosi tiiviisti yhdessä ja on edelleen ystäviä. täl mun ystävällä ei ole lapsia, toisin kun mulla ja maijalla on nykyään. maijan ja mun ystävän välit on nyt viilenny kun ei niillä ole enää...
  9. B

    mitä suolasta hyvää illaks?

    oon kauppaan lähdössä ja jotain herkkua ajattelin illalla leffaa katsoessa mutustaa :p ja jotain mitä vois tarjota kahvivieraillekin jotka tulee illalla.. pizzaa tein jo toissailtana :)
  10. B

    Nyt kerron yhen totuuden..

    juu mä oon surkee leipoja, siks leivonkin ehkä kerran vuodessa :snotty:
  11. B

    mä haluan olla seuraavassa elämässä mies.

    aivan, ei tarvii kyykistellä värkki levällään -30asteen pakkasella ojanpielessä :kieh:
  12. B

    mä haluan olla seuraavassa elämässä mies.

    ei tietenkään, koska nykyään on trendikästä olla homo :xmas:
  13. B

    mä haluan olla seuraavassa elämässä mies.

    saa tehdä mitä haluaa koska haluaa, saa käyttäytyä holtittomasti vaikka olis isä, mitä useempaa naista panet sitä kovempi jätkä oot, ei tarvii meikata, ei tarvii ajella karvoja, voi laittaa saman puvun joka juhliin, ei oo menkkoja, ei tarvii synnyttää, ei tarvii välittää kun omasta navasta. aamen.
  14. B

    Tyttö eli metsässä 9 päivää vedellä ja etanoilla!

    mä en löytäny kans tästä mitään juttua mistään...
  15. B

    kuinka voi auttaa loppuunpalavaa äitiä?

    en ole niin läheinen sille miehelle et voisin näin henkilökohtaisia sille alkaa puhuun vaik kyse onkin sen vaimosta :ashamed: täytyy koittaa keksiä jotain. varmaan sata kertaa olen apuani tarjonnut, mut vielä tähän mennessä se ei ole kelvannut, kun kukaan muu ei kuulema pärjää hänen lapsensa...
  16. B

    kuinka voi auttaa loppuunpalavaa äitiä?

    no mä yritin kun käytiin heillä yks päivä viime viikol... heil sellanen olkkarin pöytä missä lasi ja tää lapsi meni sinne pöydän alle ja nauraa käkätti kun katseli meitä sen lasin läpi. tää äiti sit syöksy vessasta ja huusi et kiva et edes vessassa ei voi käydä kun aikuiset ihmiset ei yhtään...
  17. B

    kuinka voi auttaa loppuunpalavaa äitiä?

    jonka 1½v lapsi on tämän äidin koko maailma (tietysti), mut kaikki muu on jäänyt. 2vuotta vain sitä raskautta ja lasta. äiti ylihuolehtii ja panikoi kaikesta, jos lapsi unissaan inahtaa tämä äiti hyökkää heti hyssyttämään lasta jolloin lapsi herää, tälläkin hetkellä 1½vuotiaana sen viitisen...
  18. B

    Onko jokaisen palstalaisen ukon lemppariruokaa tortillat???

    ei, meillä synttäriherkkuna uunimakkara, saunailtaan makkarat kiukaalle, tälle illalle kylmää makkaraa ja tosi hyvää on makkarakastike :xmas:
  19. B

    Mitä mä tarjoon ruokaa(naposteltavaa) huomenna saunoville...

    *tyrsk* :laugh: ja kurkkua ja kukkakaalia. ja low fat popcorneja :xmas: on se kiva et täältä palstalta saa aina apua :D

Yhteistyössä