mä haluan olla seuraavassa elämässä mies.

saa tehdä mitä haluaa koska haluaa, saa käyttäytyä holtittomasti vaikka olis isä, mitä useempaa naista panet sitä kovempi jätkä oot, ei tarvii meikata, ei tarvii ajella karvoja, voi laittaa saman puvun joka juhliin, ei oo menkkoja, ei tarvii synnyttää, ei tarvii välittää kun omasta navasta. aamen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Miten sä saatkin sen kuulostamaan noin hyvältä. :D Mut ei hemmetti onks sit pakko nussia naisten kanssa?
ei tietenkään, koska nykyään on trendikästä olla homo :xmas:
Ah eli sit mä olisin vielä trendikäskin. Onkohan homojen vaikeampi löytää kumppania ku heteroiden? Ainii mä kyllä tiedänki yhden tosi hotin homon, se asuu kyllä Jenkeissä. :D Youtubevideoita olen joskus katsellut.
 
Rukoilijasirkka
Ihan samaa voit tehdä naisenakin, jos vaan et tajua paheksua itseäsi siitä. :)

naisena on kuitenkin kivempaa, kun voi juosta ilman, että jalkojen välissä roikkuu joku lihapala.
 
kyl
mieheltäkin maine menee, jos se on kaikkien kanssa. en mä ainakaan pukkia huolis, kaikki taudit ja sit jos olis mies pitäis antaa vaimolle rahaa vaatteisiin, kampaajalle, meikkeihin. mä en kyl antais miehelleni ikinä rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Mä en!

Ei sais meikata, pitäis laittaa sama puku joka juhlaan, ei sais synnyttää, ja joutuis käymään armeijan!

Ja sitä paitsi, seksikin on paljon parempaa naisena!!!
Miehellä takuuvarmat orgasmit:)
Mutta naisella moninkertaiset. Ja naisella ne voi olla parempia, koska ne on sisäisiä. Eihän sitä voi osata verrata kun ei ole mies, mutta vertaan lähinnä klitorisorgasmeja emätinorgasmeihin. Klitoris kun on peniksenaihe.
 
äijä
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Mä en!

Ei sais meikata, pitäis laittaa sama puku joka juhlaan, ei sais synnyttää, ja joutuis käymään armeijan!

Ja sitä paitsi, seksikin on paljon parempaa naisena!!!
Miehellä takuuvarmat orgasmit:)
Mutta naisella moninkertaiset. Ja naisella ne voi olla parempia, koska ne on sisäisiä. Eihän sitä voi osata verrata kun ei ole mies, mutta vertaan lähinnä klitorisorgasmeja emätinorgasmeihin. Klitoris kun on peniksenaihe.
Kyl mä voin saada vaikka 10 orkkua yössä:) ja hyvältä on tuntunut=)
 

Yhteistyössä