Nyt kerron yhen totuuden..

• Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti
HelloShitty
..mä en osaa leipoa. nytkin mulla on pellillinen mokkapaloja uunissa ja pelottaa ihan sikana. :whistle:

kerran tein mutakakkuu ja laitoin sen lasivuokaan. :D arvaa vaan räjähtikö se...ja arvaa vaan söinkö sitä silti. :LOL: :LOL: :LOL: aika riskaabelia touhua. :whistle: :xmas:

onko täällä muita joiden leipominen alkaa aina sanonnalla "ei kai se niiiin vaikeeta voi olla.."? :attn:

HelloShitty
parasta on että sen jälkeen ku oon työntäny sen uuniin niin unohdan sitä ihan kokonaan. :whistle: kivaa ku muistan sitä siinä vaiheessa ku ite kysyn ukolta mikä täällä haisee. :LOL: :headwall:

Äippä
Mä käännyn Heinon tukun puoleen. Ostan sieltä pakste leivonnaisia,kakkuja,pullaa jne..samoja tuotteita joita kahvilat paistaa uunissaa.Helppoa ja maukasta.Ja keittiö pysyy siistinä.Eikä tule yllätyksiä.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Mä käännyn Heinon tukun puoleen. Ostan sieltä pakste leivonnaisia,kakkuja,pullaa jne..samoja tuotteita joita kahvilat paistaa uunissaa.Helppoa ja maukasta.Ja keittiö pysyy siistinä.Eikä tule yllätyksiä.
mun äidillä on kortti sinne joten sekin olis ihan hyvä vaihtoehto.

lasten kaa vaan olis kiva leipoa alusta asti välillä. esim. piparkakut tehään valmistaikinasta.

Wilmuska
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
parasta on että sen jälkeen ku oon työntäny sen uuniin niin unohdan sitä ihan kokonaan. :whistle: kivaa ku muistan sitä siinä vaiheessa ku ite kysyn ukolta mikä täällä haisee. :LOL: :headwall:
Mun miehellä on vähän samaa vikaa :)

Aikoinaan kun ruvettiin seurustelemaan ja hän sitten päätti näyttää taitonsa keittiössä laittamalla ruokaa ja leipomalla mustikkapiirakkaa jälkiruuaksi. Ruoka oli kyllä todella hyvää, mutta sitä piirakkaa mä en suostunut syömään.

Kateltiin ruuan jälkeen leffaa ja mä sitten kysyin, että miks uunista tulee savua? Tuli herraan vähän vauhtia ja selvis, että se paistoi sitä piirakkaa reilu kolme tuntia :) Oli aika mustaa...

Yhteistyössä