voi olla että siin vaiheessa olis porkkanatikut jonkun takalistossa jos ne ottaisin esilleAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:porkkanatikkuja ja dippiä :saint:
*tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:porkkanatikkuja ja dippiä :saint:
Mies kutsu :headwall: Mutta onneks mä saan kaverin meille mun seuraks ja voin juopuu sen kanssa,mutta ruokaa niille ukoille on saatava muuten ne juo koko talon tyhjäks kun on nälkäAlkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Mitä kännisiä ukkoja sä kutsut napostelemaan? :xmas:
Tee pitsapaloja.
killutinvateja taidankin mennä kauppaan " yks killutinvati kiitos"Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:pitsaa?
tai sittne kun on niitä ihme killutin vateja mitkä voi laittaa kiukaan yläpuolelle roikkumaan ja siinä paistaa makkaraa...semmosen hommaat ja ukoille maggarat ja sinappi tuupit kouraan
:ashamed: no semmonen metallinen lautashärpäke ja siin on joku ketju mistä sitä pitäis jossain roikottaa(muualla ku ) ...sit ne makkarat kai lykitään siihen paistumaan ja saunoessa ne paistuu tjsAlkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:killutinvatejaAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:pitsaa?
tai sittne kun on niitä ihme killutin vateja mitkä voi laittaa kiukaan yläpuolelle roikkumaan ja siinä paistaa makkaraa...semmosen hommaat ja ukoille maggarat ja sinappi tuupit kouraan
Joo jotain sellaista olis tarkoitus pitää siin ohessa,jotain rekvisiittaa pitäis käydä hakemassa mutta MITÄ,mä oon niin surkee aina miettii tälläisiiAlkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:pidättekö ne halloween kemut
Alkuperäinen kirjoittaja hihihihih:sano, että moni mies ottasi nokkiinsa.toihan on selkee vihjasu,että sille mahalle vois tehä jotain=)
mutta siis tee perunasaalattia,patonkia,sipsejä ja jos liha puuttuu niin makkaraa taikka täytettyjä patonkeja jnejne
Kyllä mä enemmin näkisin ton nimenä killutinvati kuin makkarapannuAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
haa tässä se roikkuva kilkutin
mä luulen että sen ruuan olisi parasta olla sellaista todella helppoa syötävää,koska känniset ukot tuntien se ruoka on jossain aivan muualla kuin suussa kun ne huojuu ruokapöydässä sapuska kädessä ja huitoo minne sattuuAlkuperäinen kirjoittaja hihih:kuule lihapullia!ja salaatin tekaset.piirakoita ja sen päälle jotain kalaa taikka ihan vaan leikkeet ja munavoit.
niin mä oonkin menossa.Meillä on duunin kautta syöminen ravintolassa töiden jälkeen mutta tuun jo kotiin kasin aikaan ja silloin sitten täällä on ne örmyt :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Jospa Miehes tekis jotain? Ota sinä rennosti ja mene ravintolaan syömään. Mua ei ainakaan kiinnostas jäädä katteleen kännistä sakkia