Mitä mä tarjoon ruokaa(naposteltavaa) huomenna saunoville...

• Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mitä kännisiä ukkoja sä kutsut napostelemaan? :xmas:
Tee pitsapaloja.
Mies kutsu :headwall: Mutta onneks mä saan kaverin meille mun seuraks ja voin juopuu sen kanssa,mutta ruokaa niille ukoille on saatava muuten ne juo koko talon tyhjäks kun on nälkä

A shadieeyah
pitsaa?
tai sittne kun on niitä ihme killutin vateja mitkä voi laittaa kiukaan yläpuolelle roikkumaan ja siinä paistaa makkaraa...semmosen hommaat ja ukoille maggarat ja sinappi tuupit kouraan :D

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
pitsaa?
tai sittne kun on niitä ihme killutin vateja mitkä voi laittaa kiukaan yläpuolelle roikkumaan ja siinä paistaa makkaraa...semmosen hommaat ja ukoille maggarat ja sinappi tuupit kouraan :D
killutinvateja :LOL: taidankin mennä kauppaan " yks killutinvati kiitos" :D

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
pitsaa?
killutinvateja :LOL:
:LOL: :ashamed: :LOL: no semmonen metallinen lautashärpäke ja siin on joku ketju mistä sitä pitäis jossain roikottaa(muualla ku ;) ) ...sit ne makkarat kai lykitään siihen paistumaan ja saunoessa ne paistuu tjs

hihihihih
sano, että moni mies ottasi nokkiinsa.toihan on selkee vihjasu,että sille mahalle vois tehä jotain=)

mutta siis tee perunasaalattia,patonkia,sipsejä ja jos liha puuttuu niin makkaraa taikka täytettyjä patonkeja jnejne

Niin, tai ihan vaan käärit makkarat folioon (tai ihan kiuaspussiin/makkarapussin tms)ja laitat ne siihen kiukaalle, makkaroihin viilot ja juustoa viiltoihin, sitten lorutat vielä vähän olutta sinne sekaan ja avot! olutmakkaraa.. Niin me tehhään kun meillä on saunallisia illanistujaisia. Tai kun meillä OLI, ei ole enää..

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja hihihihih:
sano, että moni mies ottasi nokkiinsa.toihan on selkee vihjasu,että sille mahalle vois tehä jotain=)

mutta siis tee perunasaalattia,patonkia,sipsejä ja jos liha puuttuu niin makkaraa taikka täytettyjä patonkeja jnejne
:LOL:

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja hihih:
kuule lihapullia!ja salaatin tekaset.piirakoita ja sen päälle jotain kalaa taikka ihan vaan leikkeet ja munavoit.
mä luulen että sen ruuan olisi parasta olla sellaista todella helppoa syötävää,koska känniset ukot tuntien se ruoka on jossain aivan muualla kuin suussa kun ne huojuu ruokapöydässä sapuska kädessä ja huitoo minne sattuu :whistle:
tai isken niille nakkipaketin ja lihapulla paketin vaan pöytään ja sanon Bon apetit :whistle: ;)

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Jospa Miehes tekis jotain? Ota sinä rennosti ja mene ravintolaan syömään. Mua ei ainakaan kiinnostas jäädä katteleen kännistä sakkia
niin mä oonkin menossa.Meillä on duunin kautta syöminen ravintolassa töiden jälkeen mutta tuun jo kotiin kasin aikaan ja silloin sitten täällä on ne örmyt :kieh:

Yhteistyössä