Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne on kutsunut kaikki arpajuontajat eli Katrie, Anne-Mari ja Kana torstaiseen liveen vieraiksi. Tarkoitus on ilmeisesti puhua arpajaiskusetuksesta. Ja Janne ei uskalla sitä yksin tehdä, kaipaisi taustatukea. Ainut vaan että live alkaa klo 13, jolloin Katrie on juontamassa Tähtiarpaa. Tuskin Katrie muutenkaan osallistuisi tuohon julkiseen loan heittoon, hänellähän on työpaikka sitten uhattuna. Enkä usko että A-M ja Kana myöskään tuohon lähtevät. Ei kannata polttaa siltoja takanaan, jos havittelee vielä tulevaisuudessakin tv-töitä.
Eli sanot että painetaan vaan kaikki villasella eikä oteta esille epäilyttäviä asioita ohjelmasta? Jos kaikki ajattelee sinun tavalla, maailma ei ikinä tule paremmaksi.

vierailija
Ei ole kyllä vihaajat koskaan haukkuneet faneja tai Jannea noin rumasti mitä tuo yksi mielipuoli riehui täällä viime yönä. En voi edes niitä haukkumasanoja kirjoittaa tähän viestiin, ei mene kuitenkaan seulasta läpi. Ihmettelen miten se mielipuoli on saanut noin törkeät viestit läpi...
Jos ei miellytä, älä lue. Vai pakottaako joku sua lukemaan?

vierailija
Eli sanot että painetaan vaan kaikki villasella eikä oteta esille epäilyttäviä asioita ohjelmasta? Jos kaikki ajattelee sinun tavalla, maailma ei ikinä tule paremmaksi.
Minä vein minun pomoni ja hänen firman oikeuteen vuosia sitten, koska hän teki törkeyden. Voitin tietysti. Ei tullut mieleenkään etten olisi nostanut siitä haloota ja vienyt asiaa eteenpäin. Nämä ihmiset jotka hyssyttelee tällaisia asioita, ovat pelkureita kun eivät itse uskalla seisoa oikeuden puolella. Sellaiset ihmiset ovat raukkamaisia. Että hyvä Janne.

vierailija
Janne on kutsunut kaikki arpajuontajat eli Katrie, Anne-Mari ja Kana torstaiseen liveen vieraiksi. Tarkoitus on ilmeisesti puhua arpajaiskusetuksesta. Ja Janne ei uskalla sitä yksin tehdä, kaipaisi taustatukea. Ainut vaan että live alkaa klo 13, jolloin Katrie on juontamassa Tähtiarpaa. Tuskin Katrie muutenkaan osallistuisi tuohon julkiseen loan heittoon, hänellähän on työpaikka sitten uhattuna. Enkä usko että A-M ja Kana myöskään tuohon lähtevät. Ei kannata polttaa siltoja takanaan, jos havittelee vielä tulevaisuudessakin tv-töitä.
On myös itse haukkunut A-M omilla sivuillaan ihan julkisesti, en ymmärrä miksi kyseinen henkilö tulisi mukaan Jannen liveen 🙄 Janne on itse polttanut kaikki sillat takanaan omalla käytöksellään ja sekös häntä nyt harmittaa. Juonsi 10v tuota ohjelmaa ja on nyt myöntänyt omissa kirjoituksissaan, miten vaihdettiin vastauksia kesken pelin yms. muuta. Eli on ilmeisesti ollut itsekin hyvin tietoinen missä mennään. Eipä se paljoa häntä haitannut, kun sai siitä itse rahaa tilille, mutta kun työt hänellä loppui eikä saanut työpaikkaa takaisin (yritti sitäkin vielä sinnikkäästi, että pääsisi takaisin ohjelmaan) niin nyt onkin kaikki suurta huijausta 😅 katkeruus on ikävä asia ja kaivaa vain kuoppaa itselleen näillä ulostuloilla. Miksi mikään tv yhtiö enää haluaisi antaa Jannelle töitä, jos on vähänkään nähnyt mitä julkaisee omilla sivuillaan edellisistä työnantajista sekä työkavereista.

vierailija
Missä minä sanoin että painetaan vain kaikki villaisella?? Missä sanoin että Janne EI saisi ottaa asioita esille??? Omasta mielestäni minä vain kerroin oman näkemykseni, että nuo muut arpajuontajat tuskin ovat osallistumassa 🤦 Se on jännä juttu miten te fanit ymmärrätte kaiken tahallanne väärin.

vierailija
Missä minä sanoin että painetaan vain kaikki villaisella?? Missä sanoin että Janne EI saisi ottaa asioita esille??? Omasta mielestäni minä vain kerroin oman näkemykseni, että nuo muut arpajuontajat tuskin ovat osallistumassa Se on jännä juttu miten te fanit ymmärrätte kaiken tahallanne väärin.
Minä kysyin kysymyksen, että sanot painetaan kaikki villasella. Lue ja ymmärrä!

vierailija
On myös itse haukkunut A-M omilla sivuillaan ihan julkisesti, en ymmärrä miksi kyseinen henkilö tulisi mukaan Jannen liveen Janne on itse polttanut kaikki sillat takanaan omalla käytöksellään ja sekös häntä nyt harmittaa. Juonsi 10v tuota ohjelmaa ja on nyt myöntänyt omissa kirjoituksissaan, miten vaihdettiin vastauksia kesken pelin yms. muuta. Eli on ilmeisesti ollut itsekin hyvin tietoinen missä mennään. Eipä se paljoa häntä haitannut, kun sai siitä itse rahaa tilille, mutta kun työt hänellä loppui eikä saanut työpaikkaa takaisin (yritti sitäkin vielä sinnikkäästi, että pääsisi takaisin ohjelmaan) niin nyt onkin kaikki suurta huijausta katkeruus on ikävä asia ja kaivaa vain kuoppaa itselleen näillä ulostuloilla. Miksi mikään tv yhtiö enää haluaisi antaa Jannelle töitä, jos on vähänkään nähnyt mitä julkaisee omilla sivuillaan edellisistä työnantajista sekä työkavereista.
Niin on. Katkeruus on ikävä asia. Sinähän sen tiedät. Katkera kun itse olet.

vierailija
On myös itse haukkunut A-M omilla sivuillaan ihan julkisesti, en ymmärrä miksi kyseinen henkilö tulisi mukaan Jannen liveen Janne on itse polttanut kaikki sillat takanaan omalla käytöksellään ja sekös häntä nyt harmittaa. Juonsi 10v tuota ohjelmaa ja on nyt myöntänyt omissa kirjoituksissaan, miten vaihdettiin vastauksia kesken pelin yms. muuta. Eli on ilmeisesti ollut itsekin hyvin tietoinen missä mennään. Eipä se paljoa häntä haitannut, kun sai siitä itse rahaa tilille, mutta kun työt hänellä loppui eikä saanut työpaikkaa takaisin (yritti sitäkin vielä sinnikkäästi, että pääsisi takaisin ohjelmaan) niin nyt onkin kaikki suurta huijausta katkeruus on ikävä asia ja kaivaa vain kuoppaa itselleen näillä ulostuloilla. Miksi mikään tv yhtiö enää haluaisi antaa Jannelle töitä, jos on vähänkään nähnyt mitä julkaisee omilla sivuillaan edellisistä työnantajista sekä työkavereista.
Toivottavasti nämä entiset juontavat löytävät selkärankansa ja tulevat auttamaan Jannea. K ei tietenkään voi koska sillä on se ohjelma samaan aikaan. Mitä sitten että Janne on sanonut heistä huonoja asioita. En tajua tätä ihmisissä että ei anneta anteeksi ja mennä eteenpäin. Että pidetään kaunasta kiinni loppuelämä. Hyvä Janne, paljasta vaan koko firma. Tuota ohjelmaa ei kukaan jää kaipaamaan.

vierailija
Minä vein minun pomoni ja hänen firman oikeuteen vuosia sitten, koska hän teki törkeyden. Voitin tietysti. Ei tullut mieleenkään etten olisi nostanut siitä haloota ja vienyt asiaa eteenpäin. Nämä ihmiset jotka hyssyttelee tällaisia asioita, ovat pelkureita kun eivät itse uskalla seisoa oikeuden puolella. Sellaiset ihmiset ovat raukkamaisia. Että hyvä Janne.
Käsittääkseni Jannen pomo ei ole tehnyt törkeyttä, se jonka takia Janne raivosi tv siirrettiin muihin tehtäviin ja Janne sai jatkaa työssä, ja Jannen lähtö oli oma päätöksensä palkasta.

vierailija
Toivottavasti nämä entiset juontavat löytävät selkärankansa ja tulevat auttamaan Jannea. K ei tietenkään voi koska sillä on se ohjelma samaan aikaan. Mitä sitten että Janne on sanonut heistä huonoja asioita. En tajua tätä ihmisissä että ei anneta anteeksi ja mennä eteenpäin. Että pidetään kaunasta kiinni loppuelämä. Hyvä Janne, paljasta vaan koko firma. Tuota ohjelmaa ei kukaan jää kaipaamaan.
Miten arvelet heidän voivan auttaa Jannea? Jokaista sitoi oma työsopimus. Janne ollut A-M esimies niin ei ollut järkevää arvostella A-M.

vierailija
On niin outoa Suomessa tämä, että mitään ei tapahdu vaikka ilmoittaa asioista poliisille. Kuten J on sanonut tehneensä. Ja ilmoittanut ties minne. Mutta mitään ei tapahdu. Muualla tästä olisi jo tehty tutkimusta, mutta ei näköjään Suomessa. Ihme maa.
Niinpä. Eiks sen pitäisi jo olla jonkinlainen rikos, että soittajat ja voittajat eivät ikinä saa palkintojaan kuten moni on kertonut? Ihmeellistä että saa vain jatkua.

vierailija
Niinpä. Eiks sen pitäisi jo olla jonkinlainen rikos, että soittajat ja voittajat eivät ikinä saa palkintojaan kuten moni on kertonut? Ihmeellistä että saa vain jatkua.
Voittajat ovat palkintoja saaneet, Jannekin haastatteli heitä ja vei isoimman palkinnon voittajalle., kertoi tv ohjelmassa. Kaverini voittaneet tv ja ym muita palkintoja ja saaneet ne.

vierailija
Voittajat ovat palkintoja saaneet, Jannekin haastatteli heitä ja vei isoimman palkinnon voittajalle., kertoi tv ohjelmassa. Kaverini voittaneet tv ja ym muita palkintoja ja saaneet ne.
Ei ole kaikki. Lue kommentit Jn sivulta ihmisiltä jotka ei ikinä saaneet palkintoja. Ja myös vauva keskustelussa. Se että sinun kaveri sai ja jotkut muut ei tarkoita että kaikki sai.

vierailija
Minkä kokoinen TV? Miten tuli? Postin kauttako? Voittiko suoraan TVn vai sen lahjakortin ja sitten osti TVn siltä joltain nettisivulta? Kuinka kauan aikaa tämä oli? Niin monta kysymystä, kun harva saa voittonsa siitä kusetusohjelmasta että on mielenkiintoista tietää miten joku sai TVn ja kuinka nopsaan tuli perille.

vierailija
Minkä kokoinen TV? Miten tuli? Postin kauttako? Voittiko suoraan TVn vai sen lahjakortin ja sitten osti TVn siltä joltain nettisivulta? Kuinka kauan aikaa tämä oli? Niin monta kysymystä, kun harva saa voittonsa siitä kusetusohjelmasta että on mielenkiintoista tietää miten joku sai TVn ja kuinka nopsaan tuli perille.
Juu mäkin haluisin tietää, kun on niin harvinainen tapahtuma. Saas nähdä tuleeko vastausta kuitenkaan. Kuulostaa vähän kala tarinalta.

Yhteistyössä