mitä suolasta hyvää illaks?

Tee semmonen piirakka, pohjaan tulee vettä 3dl, ½ hiivapkt, suolaa ja jauhoja. Alusta taikina ja painele se irtopohjavuokan / kakkurenkaan pohjalle ja reunoille.
Päälle ripottele kinkkukuutoita, fetajuustoa, paprikakuutioita ja sipulirenkaita. Pari prk ranskankermaa, ja siihen sekoitat joukkoon muutaman kananmunan ja kaadat täytteiden päälle. Paistat niin pitkään, et munat on hyytyny :p
 
lammas
Ostapa kaupasta niitä kotona paistettavia yrttivoi- tai valkosipulipatonkeja. Kaupan omat merkit on aika edullisia ja täyttävätkin mukavasti ja sit lisäks vaikka fetasalaattia tms.
 
Tai hei, tee hapankorppurullia!! :p Eli lihalintä keität, ja kastat siinä hapankorppuja, täytät ne tuorejuustotahnalla ( voit laittaa siihen vaik yrttituorejuustoa, paprikaa, kinkkua, tonnikalaa, savulohta, ihan mitä mieleen tulee! ) Sit vaan käärit hapankorput rullalle :p Tulee ihan älyhyviä pikkusuolasia!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oi naminaminamnamnam, sä oot sisu pyhä ihminen :D:D:D
*Röyhistää rintaa* KIITOS KIITOS!! :saint:
P.S. Se on sit ihan mun pääkopasta lähtöisin se ohje, että jos maistuu pahalle / muuten ei ole mieleistä, niin sitten saat kivittää mut :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oi naminaminamnamnam, sä oot sisu pyhä ihminen :D:D:D
*Röyhistää rintaa* KIITOS KIITOS!! :saint:
P.S. Se on sit ihan mun pääkopasta lähtöisin se ohje, että jos maistuu pahalle / muuten ei ole mieleistä, niin sitten saat kivittää mut :kieh:
enkä kivitä yksin, kutsun mun kahviseurani mukaan kiviä nakkeleen sitten :kieh: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oi naminaminamnamnam, sä oot sisu pyhä ihminen :D:D:D
*Röyhistää rintaa* KIITOS KIITOS!! :saint:
P.S. Se on sit ihan mun pääkopasta lähtöisin se ohje, että jos maistuu pahalle / muuten ei ole mieleistä, niin sitten saat kivittää mut :kieh:
enkä kivitä yksin, kutsun mun kahviseurani mukaan kiviä nakkeleen sitten :kieh: :D
Oukei, anti tulla vaan!! Mä kestän kuin mies :D
 

Yhteistyössä