Kylläpä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja badass:siis sisu, tuleeks tosta sellanen et siin on se taikina niinkun kuorena ja siel sisässä on sit hyytyny täyte?
*Röyhistää rintaa* KIITOS KIITOS!! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja badass:oi naminaminamnamnam, sä oot sisu pyhä ihminen
enkä kivitä yksin, kutsun mun kahviseurani mukaan kiviä nakkeleen sitten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:*Röyhistää rintaa* KIITOS KIITOS!! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja badass:oi naminaminamnamnam, sä oot sisu pyhä ihminen
P.S. Se on sit ihan mun pääkopasta lähtöisin se ohje, että jos maistuu pahalle / muuten ei ole mieleistä, niin sitten saat kivittää mut :kieh:
Oukei, anti tulla vaan!! Mä kestän kuin miesAlkuperäinen kirjoittaja badass:enkä kivitä yksin, kutsun mun kahviseurani mukaan kiviä nakkeleen sitten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:*Röyhistää rintaa* KIITOS KIITOS!! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja badass:oi naminaminamnamnam, sä oot sisu pyhä ihminen
P.S. Se on sit ihan mun pääkopasta lähtöisin se ohje, että jos maistuu pahalle / muuten ei ole mieleistä, niin sitten saat kivittää mut :kieh: