mä en voi uskoa et yks mun ystävä on aikuinen ihminen

:headwall:

aikanaan kun asuin muualla se ystävystyi yhden "maijan" kanssa ja ne pyöri pari vuotta tosi tiiviisti yhdessä ja on edelleen ystäviä.
täl mun ystävällä ei ole lapsia, toisin kun mulla ja maijalla on nykyään.
maijan ja mun ystävän välit on nyt viilenny kun ei niillä ole enää puhuttavaa kun toinen vaan bilettää sinkkuna ja toinen viettää perhe-elämää.
minä ja tää maija taas ollaan sitävastoin löydetty toisemme ja ollaan tosi hyviä ystäviä, elämäntilanteet kun on samat niin on kiva et on juttukaveri joka todella osaa tukea ja jolle on kiva puhua et mitä vaikkapa lapsi on oppinut jne. tällaiset asiat ei kiinnosta sitä meidän yhteistä ystävää.

nyt tää mun "ystävä" oli sit tälle maijalle valittanu et mitä hittoa minä siel maijalla ravaan kun eihän se maija ole mun ystävä vaan hänen :eek:

siis oikeesti, aikuinen ihminen :eek:

saikohan tästä mitää tolkkua, oli niin epäselvää tekstiä :ashamed:
oon vaan jotenki ihan järkyttyny, en olis siltä ystävältäni ikinä osannu tollasta kommenttia odottaa :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ja sä sanot sitä ystäväksesi...? :whistle:
tottakai :)
se on yks mun parhaita ystäviä, en mä tollasen takia siihen välejäni katko et se ei tajua perhe-elämää koska sillä itsellään ei sitä ole.
mut toi oli kyl tosi uskomaton kommentti siltä, en käsitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ja sä sanot sitä ystäväksesi...? :whistle:
tottakai :)
se on yks mun parhaita ystäviä, en mä tollasen takia siihen välejäni katko et se ei tajua perhe-elämää koska sillä itsellään ei sitä ole.
mut toi oli kyl tosi uskomaton kommentti siltä, en käsitä..
No joo, en mä sillä, lähinnä mietiskelin että eikös olis syytä kysyä siltä ystävältä asiasta? Niin sen vois sitten oikeasti käsittääkin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ja sä sanot sitä ystäväksesi...? :whistle:
tottakai :)
se on yks mun parhaita ystäviä, en mä tollasen takia siihen välejäni katko et se ei tajua perhe-elämää koska sillä itsellään ei sitä ole.
mut toi oli kyl tosi uskomaton kommentti siltä, en käsitä..
No joo, en mä sillä, lähinnä mietiskelin että eikös olis syytä kysyä siltä ystävältä asiasta? Niin sen vois sitten oikeasti käsittääkin. :)
toki kysynkin, vasta itse vaan kuulin tästä ja riensin heti teille raportoimaan :LOL:
 
lammas
Voiskohan olla niin jos tämä "ystävä" on käsittänyt sinun suhteen väärin jonkun ihan hassun asian, jota ei vaan ole ottanut puheeksi tai jota et ole itse huomannut edes ajatella. Joskus toiset ihmiset saattaa vaan ottaa jonkun ihme asian ihan kummallisella tavalla ja loukkaantua vaikka ei edes olis tarkottanut. Ajattelin vaan kun itsellä joskus käynyt tollasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Tytöt taitaa olla mustasukkaisia parisieluja koko ikäs :LOL: aikuisen pitäis vaan osata noita sosiaalisia taitoja jo vähän paremmin :D
tuli just semmonen ala-asteikästen tyttöjen tilanne tästä mieleen, et tänään mä leikin maijan kaa barbeilla ja sinikka ei mahdu mukaan, huomena sit leikin sinikan kans ja dissataan maijaa :LOL:
 
vieras
Tuota on ilmassa: mulla ihan samoja juttuja menossa ja meillä kavereilla ikää ihan just 30 vuotta. Välillä niin teinimeno, ettei teininäkään ollut sellaista....
En mä tajua oikeasti, alkaa olla kaverit vähissä mulla kun menee hermot just tuommoiseen säätöön.
 

Yhteistyössä