Hakutulokset

  1. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Latte: no sitä mä tässä kovasti toivon että tää tajuais alkaa kuoriutumaan kun alkaa tuo sesonkiaikakin lähestymään ;). Ja eka yliaikaiskontrolli olis sitten toisena pääsiäispäivänä, joten jospa nyt sitten viimeistään... :whistle:
  2. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Sorke mammat, nyt en jaksa kommentoida mitään, omanapaisesti vaan tyydyn ilmoittamaan että täällä munan hautominen senkus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja.... Talvitie 40+6
  3. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Onnea ventille pienestä prinsessasta! :heart: :heart: :flower: Ja täällä siis sitkeästi yhtenä kappaleena vailla minkäänlaisia suppareita :wave: :D Talvitie 40+6
  4. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    AM: KYS:ssä ihan käytäntönä että kun 41+5 tulee täyteen niin sinne vaan lampsitaan synnärille arvuutettavaksi että mitäs sitten tehdään - ilman mitään ajan varaamisia tai ennakkoilmoitteluita. Ja jos tilanne sen vaatii niin voivat ottaa osastolle tai jopa saliin. Mutta siis tsekataan että onko...
  5. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Juu niinpäs olikin Nellah vielä yhtenä kappaleena tuolla huhtikuisissa :hug:. Niinpä AM, toi on ainakin totta että joka päivä se synnytys on lähempänä ;). Jännä homma vaan että vaikka kuinka esikoisesta mainostettiin jo useampi viikko ennen synnytystä että on laskeutunut ja kiinnittynyt...
  6. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Jee, AM ollut taas salapoliisina ;). Onnea siis millipilli! :heart:
  7. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Teppana, ihana kirjoitus, voin allekirjoittaa melkein kaikki nuo listaamasi kohdat! ja toden totta, aivan typerää oikeasti valittaa kun ihanainen unelma on kuitenkin toteutumassa :heart: SuukkoSuulle: kyllä ihan selkeältä limatulpalta kuulostaa tuo sun löydös b:)d. Itselläni synnytys...
  8. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Ihana massu Laala! :heart: Ja komia linea negra! Neuvolareissu takana :wave:. Kaikki OK, paino on pyörinyt samoissa lukemissa jo rv 35 lähtien! Yhteensä painoa on tullut ekasta neukkakäynnistä vajaa 9kg. Sf-mitta oli laskenut taas, nyt oli vaan 32cm, kun se korkeimmillaan oli 34,5cm...
  9. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Neuvolareissu takana :wave:. Kaikki OK, paino pyörinyt muuten samoissa lukemissa jo rv 35 lähtien! Yhteensä painoa tullut ekasta neukkakäynnistä vajaa 9kg. Sf-mitta oli laskenut taas, nyt oli vaan 32cm, kun se korkeimmillaan oli 34,5cm. Sisätutkimuskin tehtiin mun pyynnöstä, ja siellä kaulaa...
  10. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    No höh, enhän minä lähtöä vilkutellut, kun sitä vaan että täällä sitkeesti vaan palstaillaan! :laugh: :laugh: :wave: Sitten kun lähtö koittaa ja jos ehin tänne teille sen huikkaamaan ni ilmaisen sen kyllä sitten vähän selvemmpin elein ;).
  11. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Pumperolle ja uneilmasäleikölle lämpimät onnittelut tyttökääröistä!! :heart: Ja tosi monella siellä jännät paikat! Täältä lähtee virtuaalipeukutkset kaikille jotka ovat tositoimissa tai suunnitelmissa suuntautua laitokasen suuntaan b:)d. heikku: minulla oli kovat menkkamaiset...
  12. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Onnea Gimli sinulle, vauvalle ja koko perheelle! Muuten ilmoittelen vaan että täällä ollaan yhä vaan.... :wave: Talvitie 40+3
  13. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Am :wave: B) Siis vitsi onko teillä siellä etelässä jo niin kesä että pääsee nurmikkoa kalkitsemaan?! Vähänkö oon kade! Meidän takapihalla parhaassa paikassa varmaan metri vielä lunta (sellaisessa paikassa mihin on katolta tippunu), ei ihan vielä keväiseltä näytä niiltä osin... Nyt tää...
  14. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    :wave: Allusmamma :wave: Täällä ollaan, mihin mää nyt muka oisin lähdössä?! :whistle: :p Hirvee pesänrakennusvietti on päällänsä, tänään oon taas siivonnu, vaihtanu makkarin verhot, pessy kaksi koneellista pyykkiä ja silittänyt varmaan kaksi tuntia (plus ulkoillut esikoisen kanssa kahteen...
  15. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Allusmamma: No joo, mä alan olla jo aika tottunut noihin oman neuvolatädin päästämiin sammakoihin... :) Ja taisi hää muotoilla sen jotenkin vähän kauniimmin kuin että TURVONNU oot ja PUNAKKA :laugh:. Kylläpä kesti käynnistäminen sinulla SydänAlma :o :hug:. Ihanaa että kaikki kuitenkin...
  16. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Wau millipilli, kuulostaa kyllä lupaavalta nuo oireesi vatsan kurallaoloa myöten! b:)d Jään jännityksellä odottelemaan josko vaikka pääsisit ensi yönä synnyttämään :wave: Milläs viikoilla sinun esikoisesi syntyi?
  17. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Allusmamma: kuten tuonne huhtikuisiin jo laitoin, on mullakin tosiaan parina päivänä tuntunut liikkeet ihan tuolla alhaalla, tyyliin tuntuu että kohta se pää kaivautuu tuolin pohjasta läpi :p . Sitten niitä vihlovia kairaamisia on ollut jo usean viikon ajan. Kaipa ne vauvelit siellä niitä...
  18. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Kesis ja Allusmamma: juu kuulostaa tosi tutulta nuo teidän vauvojen punkeamistarinat :D. Minäkin oon täällä parina päivänä fiilistellyt niine häpyhuulilepatusjuttuineni - mutta lähtökuoppia nää meidän vauvat vaan kaivaa! :D Mulla oli tänään TAAS neuvola (meillä kontrolloidaan nyt kahdesti...
  19. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Huima lukema kyllä millipilli sun hemppa! :o :o Niin ja pakko oli tulla tännekin juoruamaan tuolta pikkukakkosia odottavien pinosta: rimata oli saanut 30.3 tytön! :heart: Onnea vielä kerran!

Yhteistyössä