<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Oma napa varoitus: Täällä ollaan ihan toivonsa menettäneinä.. tää synny ikinä. :snotty:
Ja stressihän ei asiaa yhtään auta, mutta minkäs teet. Hitto kun toi isukki sais jatkettua lomaa sen verran mitä menee yli, mutta ei oo mahdollista ei. :(
Ja kait tää vauveli haluais isosiskon syntymäpäivän viedä. :saint:
Supparit on hylänny mut ja ne mitä tulee on kyllä napakoita, mutta ei ne mitään tee. :|

Huomenna on neuvola ja keskiviikkona aika äippäpolille ja en haluais mennä kun siellä on se mies lekuri oottamassa vaikken oo hällä koskaan käynytkään. :/

Sorry tää valivali.. :ashamed:


Turhautunut Ruttana & Beanie, joka on muurannut yksiönsä luukun umpeen 40+4 :heart:
 
Onnea taas uusille vauvautuneille! :flower: :heart:

) .) Heräsin yöllä neljältä siihen että oli maha tosi ikävän tuntuinen. Sattui joka paikasta ja oli ihan kivikova ja Punkero riehui, mulla oli kuuma ja kaikki oli muutenkin varsin ikävän oloista. No pienen kävelyn (juominen, vessassa käynti jne) jälkeen onneks sain uudelleen unen päästä kiinni ja sit kun heräsin kasin jälkeen niin oli jo paljon mukavampi olo...

Nyt mietin että pitäiskö tänään saada kakku aikaiseksi... :D Mies alkaa kahdeltatoista katsomaan formuloita ja mä jännitän niiden ajoa aina niin paljon että oon ihan hermona, en pysty katsoo (vaikka mulle periaattees on ihan sama kuka siel pärjää)... :LOL: En kai eläydy koskaan liikaa... :p Niin mä voisin siis sillä aikaa tehdä sen suklaakakun. :D Harkitaan siis. ;)

Huomenna on neuvola ja vaunujen haku!! :D Jee, mä odotan niitä molempia aikast paljon! :D

Laala ja Punkero rv37+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja zikiziki:
voi Ruttana :hug: voin vaa kuvitella millane olo siulla on.. jos se Beanie lähtiski tulemaa ihan yhtäkkii :)
Kiits zikiziki :)
Toivossa on hyvä elää.. Ja kun oikeesti ei muuten ois mitään syytä vielä olla turhautunut, kun tiedän että la ei oo voinu oikeesti hedelmöittymisestä ajatellen olla tuo aprillipäivä ja esikoinenkin syntyi 41+5. Mutta en kertakaikkiaan kestä ajatusta olla isukkia saattamassa pari viikkosen vauvan kanssa tietäen että seuraavaa kertaa saa odottaa ehkä jopa pari kuukautta. :(
Ja vielä yhtä huijausta (mun kohdalla ainakin) on että B-strepto positiivisuus aiheuttaa ennenaikaista vedenmenoa. :snotty:

Vaan jospa tää valitus vaikuttais ja Beanie päättäiskin tulla.. :xmas: *yrittää olla positiivinen*
 
Uneilmasäleikölle onnittelut! Aika täsmällinen beebis :)

Täällä tosiaan tuntuu kaikki kärsivän suppareista. Mulla ne kans vaan jatku ja yön aikana muuttu kipeiks. Ei kuitenkaa tarpeeks, että olisin kehdannu taas lähteä käymään klinikalla. Tiuhaan ne sit tuliki ja sama jatkuu nyt aamulla (vähemmän kipeinä vaan). Vatsa koko ajan kova. Ärsyttävän epämäärästä. Tulis sit ees kunnon supistuksia ku parin minuutin välein jotain lällyrälöllyräsupistuksia :kieh:. Alkaa kypsyttää tää unien menetys ja jatkuvat enteilyt, eikä siltikään mitään tapahdu. No tänään seksiä ja lastillinen spermaa (haen naapuristaki :D) jos sit vaiks tulis.

39+2
 
Onnea Unelmasäleikkö!! :) :heart:

Mäki alan käydä vähän karsimättömäksi :whistle:
Jotenkin kun olin asennoitunut siihen että ei synny ennen laskettua-aikaa ja kun olo on parantunut nyt loppua kohden niin ei ollut mikään hoppu synnyttämään.
Mutta nyt kun la oli ja meni ja tietää että se voi syntyä minä päivänä tahansa niin koko ajan vaan oottaa että millon se tapahtuu.
Kaupungillakaan en uskaltanut eilen kauaa olla kun tuntu koko ajan että kohta ne vedet hulahtaa :whistle:

Täällä tuntuu moni olevan lähtövalmiina :) Vaikka kuinka nyt sitä oottaakin niin en osaa silti itseäni kuvitella synnyttämään :D mutta eiköhän se silti oo eessä vaikka nyt tuntuukin että oon täällä vielä rv:lla 86+4 :LOL:

On kyllä vielä ihan kauheasti tekemistä mutta mä en jaksa |O

Misstar 40+2
 
AAM
Unelmasäleikölle :flower: :hug: :) onnentoivotukset..

ruttana :hug: voi että kun pääsisit tositoimiin jo.. taitaa olla enempi tuo pääsiäisvauva sulla sitten :snotty: jos päättää muuraukset avata silloin vasta..

heikkuhan siellä kärvistelee supistuksista :hug:

SS joo kannattaa kokeilla sitä luomuilua jos kipua ei pelkää mutta jos huomaat että käy liian voimia vieväksi se että kipuun keskittyy niin voi olla että varsinainen ponnistusvaihe kun tulee niin voimat ei sit riitäkään.. mut meet mutu fiiliksillä ja mieli avoinna :) se on musta järkevintä. Ja kyllähän tuo henkilökunta sanoo kun ja jos kannattaa ja mitä tehdä, niitä "vähän" ehkä kuunnella.. :D

Säde naapurilta spermaa...? :whistle: :LOL: :LOL:
eihän sul vielä tuo laskettukaan ole mennyt :D *mitenniin KAIKKI NYT HETI JA MULLEKIN* :D :kieh: minä kans.. :ashamed: :snotty:

kaksi noitaa vasta saldona ja munauksia on kauhia kasa odottamassa tuolla keittiön pöydällä |O luoja jos nuo kaikki pitää ihte syyä... ----> ( . )

Am & hippunen 38+6 :heart:
 
AM juu oon aatellukin luomuna ja sit vast ottaa esim. epiduraalin (jos ehtii saada enää tai sit joku muu) jos tuntuu et ei kestä. Koitan mahollisimman paljon rentoutua vaan ja kipua mä kestän kyl aika hyvin aina :) Tietty sekin kyllä riippuu et millasta kipua. Hammaslääkärissä kestän helposti mut synnytyskivut voiki olla sit iha eri asia (ku ei oo ku yks kunnon supistus ja sit yks hituse lievempi tullu täs raskaudessa ni ei sillai tietoa). Mut mieli avoinna siis myös kipulääkkeille =)

Mie oon sit varmaa ainoo joka ei supistuksista kärsi ja jolla menee varmaan pari vkoo yli :LOL: Jäänköhä mie tänne rannalle ruikuttaan ku kaikki muut on jo synnyttäny :p
 
Onnea Unelmasäleikölle :flower:

pitäs lähteä hakemaan höyheniä ja viiä poika virpomaan tutuille. mä oon taas tosi ajoissa näiden juttujen kanssa :whistle:

Lonkkaa jomottaa vieläkin ihan hemmetisti.. eipä mulle muuta. täytyy mennä pukemaan...

Nellah ja Toni 40+1 |O
 
Onnea unelmasäleikölle ja perheelle :flower:

Onneksi meitä on vielä täällä jotka kärvistelee, ettei tarvi yksin olla :hug:
Ei täälläkäänatapahdu mitn :(
Suppareita ...jooo...oo mut ei niistä oo mihinkään. Ei pitäis olla niin kärsimätön, mutta nyt tää odottaminen saa riittää :LOL: AAAAARGH!!!

Tosta Nellahin lonkkasärystä...mulla on ollu samanlaista ja nyt se muuttunu puutumiseks. Ei oo kivaa kku kesken kävelyn ei enää tunne jalkaansa lonkasta alaspäin. Onneks se ei särje öisin, mutta välillä päivisin on vaikeeta löytää kivutonta asentoa.

Koetetaan vielä mammat jaksaa...(yrittää tsempata itseään... :LOL: )...
Tää lähtee nyt pesee pyykkiä
Superheppuli ja "Helena" 39 pokspoks
 
Mä kans katoin että mitä ryhmäorgioita SädeI suunnittelee. :LOL: Että muutamaa astetta rankemmat keinot käyttöön vaan..? :p

:wave: Täällä kans aika tiheitä supistuksia mutta kivuttomia sellaisia, joten nou hätä. :p
Suomeks sanottuna ei siis tapahdu mitään, mut mul ei oo niin väliäkään tapahtua, ennen ku oon saanu yhden koulujutun istuttua (tiistaina) ja yhden koulujutun kirjoitettua (kun sais vaan itseään niskasta kiinni)... :D Et aika hyvin on täälläkin hiljaksiin asiat vauvan syntymää ajatellen (Siis meidän valmiustaso). :)
Sain suklaakakun uuniin. :D Sit kun se valmistuu, niin laitan kanaruoan (persikkabroileria, sunnuntairuokaa) uuniin. Toivottavasti ei oo lasikanaa... :kieh:
Ens viikonvaihteeks täytyy kyl ostaa lammasta... :p

Tietääks joku voiks kuivakakkua pakastaa ja jos pakastaa niin kuin murusiks se menee jos sen sulattaa? :saint:

L + P edelleen 37+5


ps. otin kakun uunista klo 13, kerranki onnistui täydellisesti! :D
 
AAM
Laalaa meillä ei kakkuja pakastella :D ne menee kertaheitoilla hyyyvin usein ja ainoa suklaakakku mitä teen on just mudcake :p :p :p

Pullaa ja korviksia pakasta en muuta oikeastaan siis leivonnaisista ja sämpylöitä kun jaksan tehdä, mitä itse asiassa voiskin vääntää kun poika nyt nukkuu :whistle:

Persikkabroikku kuulostaa hyvältä!!varsinkin kun on nälkä.. varmaan vähän sama ko meidän uunipersikkakana, siinä on sit päällä joko vuohenjuustoa/homejuustoa ja sit tomaattilohkoja ja kermaa kastikkeena :p ihan törkeen maukasta, ainiin minkä aina meinaan unohtaa, ne kanafileet on käääritty pekoniin :D :ashamed: niistä tulee niin ihana kosteita tai siis säilyy kosteina ettei kuivahda miten joskus käy ko beiconin unohdan.. :headwall:
 
Voisit Laala tulla tänne meilleki leipoo ja tekee ruokaa B).

En mä mitään orgioita.. Pyydän naapurilta jos se vähän kuppiin runkkis :whistle:. Ok jätetään tää aihe :D. Ei mullakaa itseasias tällä hetkellä mikään kiire oo ku unettaa niin kovasti |O
 
Pumperolle ja uneilmasäleikölle lämpimät onnittelut tyttökääröistä!! :heart:



Ja tosi monella siellä jännät paikat! Täältä lähtee virtuaalipeukutkset kaikille jotka ovat tositoimissa tai suunnitelmissa suuntautua laitokasen suuntaan b:)d.


heikku: minulla oli kovat menkkamaiset jomotukset koko esikoisen syntymää edeltävän päivän :wave:. Niin että voipa olla vaikka synnytys lähdössä käynnistymään sinullakin ;).


Laala: mulla viime yönä aikalailla samanlaiset kokemukset: kahteen kertaan heräsin siihen että massu oli ihan kivikova ja ikävästi kolotti. Kävin kävelemässä ja veskissä, ja paine massusta hävisi. Mä ehdin jo fiilistellä että synnytys lähtis käyntiin, mutta katin kontit, niin vaan sitten nukuin tosi hyvin aamuun saakka :headwall:.


Ihana massu sinulla SuukkoSuulle! :) Meilläkin jännätään sukupuolta, kun ultran mukaan olisi tyttö tulossa, mutta sykkeet on hyvin poikamaiset, samoin massun muoto ;). Me kyllä eniten luotamme tuohon ultraennusteeseen, mutta katsotaan nyt :)


Huomenna olisi hyvä tämän pikkukakkosen lähteä syntymään, kun on mieheni nimipäivä (ei kutsumanimen kuitenkaan ;) ). Esikoisen synnytys käynnistyi nimittäin minun nimipäivänäni, tosin syntyi vähän yli puolen yön sitten seuraavan päivän puolella. Niin että olis kiva yhteensattuma ;) (*wink wink vaan vauvalle :wave:* )


Talvitie 40+4
 
Pitkästä aikaa täällä taas! :wave:
Ei oo ehtiny käydä teiän juttuja pitkään aikaan lukemassa.

Ja heti suuret onnittelut vauvan saaneille!! :flower:
Onnea Manna, pumpero ja uneilmasäleikkö tyttövauvoista ja Gimli poikavauvasta!! :heart:

ruttanalle jaksuja kovasti!! Ei mee enää kauaa, kun saat vaavin syliin!!!!

teppana, tääl kans yks, jolla yöllä puutuilee sormet ja välillä päivälläkin alkaa pistellä, jos lukee lehteä vähän kädet ojossa ylhäällä makuuasennossa ollessa. Ärsyttävä vaiva. Onneks häviää aina kun vähän liikuttelee sormia. Ja onneks loppuu tää vaiva synnytyksen jälkeen!!

heikku kysyi menkkajomotuksista: tuttu juttu edellisistä raskauksista! Harmittomia "pikkusuppareita" ne vaan oli, inhottavan tuntuisia sellaisia ja häiritsi sekä päivin että öin. Ekassa raskaudessa (rv 38 tienoilla) mulle tuli niitä ja luulin että nyt synnytys alkaa. Kävin polilla ja käyrää otettiin. Ei mitään erikoista ollut tapahtunut tuolla alhaalla ja passitettiin kotiin. Sitten Esikoinen syntyi rv 40+2 ja tuon parin viikon ajan noista menkkajomotussuppareista kärsin vähän väliä. Ja ne kunnon supparit oli semmosia, että ei pysty oleen missään asennossa, sattuu niin paljon että tuntuu ettei selviä ilman apuja, eli halusi heti sairaalaan hakemaan kivunlievitystä.
Eli nuo supparit valmistelee paikkoja synnytyskuntoon!! Tietty jos sua huolestuttaa ja mietityttää asia, niin kandee soitella neuvolaan! Tsemppejä ja jaksuja!! :heart:

(.) Olo on aika väsynyt ja iso. Yöunet on aika katkonaisia ja lyhyitä, kun vauva mellastaa keskiyöhön asti mahassa, lapset punkee yöllä viereen nukkumaan plus parit vessareissut lisäksi ja miekkosen herätyskello vielä päräytti herätystä 6 aikaan (oli unohtunut herätys päälle...) ...semmosia 2-3 h nukkumajaksoja ollut n. viikon ajan öisin... Mutta hei!! Positiivisuutta kehiin!! Tämähän on hyvää totuttelua vauva-arjen yöheräilyihin ja -syöttöihin!! :p :kieh:
Arpia on muutama tullut :( Navan yläpuolella oli edellisestä raskaudesta pikku arpi, nyt se on lähtenyt levähtämään vähän. Ja tonne lantiolle on tullut vähän pienempiä viiruja. Onneksi ei pahempia ole tullut!! ;) Muuten olo on ok eikä suppareita ole, harkkasuppareita vain harvoin. On semmonen tuntu, että lähelle laskettua aikaa tämä menee!! Mutta eipä se haittaa, vauva on varmaan sitten ainakin kunnon kokoinen niin ei tarttis kaikenlaisia verikokeita (sokeriarvot) otella vaavilta ja syöttää maitoa herätyskellon mukaan... kuten esikoisen kanssa.

Kovasti täällä kaikilla supistelee! Jaksuja ja tsemppejä supistelijoille!!

Tassutin, 36+4
 
Tultiin takas kotio, välit aika tasan 9 min ja sattuu jo ihan 'kivasti', mutta paikat kiinni. Pää oli tooosi alhaalla. Nyt on alkanut siirtyä kipu selkään. Käskivät takas kun väli on semmosta viittä minuuttia. Verinen limakasa lorahti heti sisätutkmuksen jälkeen, vesiä ei o näkyny. Onneks saatiin molemmat hiukan nukuttua tossa. Jatkamme ihmettelemistä ja kärvistelyä, siis.

ventti + viuhti 39+5 tai 6
 
Juuh,eihän tässä muuten mitään olisikaan jos ne jomotukset tulisi-häippäsis ja tulis uudestaan.mutta kun tämä on jatkuvaa,eli ei ns.niinkun aaltomaisia tai siis sellaisiksi olen supistelut aina mieltänyt..Hmm..ei hetkittäistä vaan koko ajan.
Suihkussa kävin josko lakkais vähäks aikaa niin ei.No,pakko se on kai kestää ja toivoo et ei enää kauaa kestäis.

Nyt täytyy syödä jotain,kaikille muille pärjäilemisiä kans!

Heidi ja Yömöyhijä(joka tosiaankin möyhii!)38+0.
 


Suuren suuret onnittelut vauvoista pumpero, manna8, Gimli, Vaavimasu ja unelmasäleikkö!! :flower: :flower: :flower: :heart:

Kiva lukea, kun monella on jo niin jännät paikat käsillä, kuten esim. ventillä, SädeI:llä ja millipillillä! Mikäs millipillin status on tällä hetkellä? =)

Ruttana toivottavasti lähtis teidänkin vauva pian syntymään :hug: Sun mieskö on pitkiä pätkiä välillä reissussa?

(.) Täällä olo on edelleen hyvä, väsymystä ja puuskutus-harkkasuppareita lukuunottamatta B) Pesänrakennusvietti osa II tekee tuloaan, mutta illalla tuntee hyvin luissa ja ytimissä jos on touhunnut liikaa päivän aikana. Aamulla onkin sit ihan eri asia ja on kuin olis toisessa kropassa, kun liikkuminen on vielä ihanan sujuvaa. :D Yöt menee yhä grillikyljys-meiningillä, kerran vaan käännän kylkeä ja jatkan nukkumista aamuun saakka. B)

Voimia kaikille kipujen kanssa kärvisteleville!! :hug: Toivotaan, että helpotus saapuu pikaisesti pienen tuhisevan nyytin muodossa. :heart:

Kesis ja Nuppu 39+2
 

Yhteistyössä