<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

AAM
Gimlille onnentoivotukset :) :hug:

( . ) ei mtn erikoista kohta lähdössä vantaalle sinne Flankkuun käymään ja kuuntelemaan jotai sheissea niistä lomajutuista |O no saapahan lahjakortin käytettäväksi, ehkä annetaan broidille ja sen vaimolle.. poikaa on hoidelleet niin paljon viime aikoina we`ll see.. :xmas: :D
Alapäässä tykyttää vaan vielä ja toi pärkeleen oikea lonkkaa vihoittaa taas :headwall:

Hyvä että immeiset ootte saannut nukuttua.. mulla toinen juttu :( kevyet viis tuntia yössä :whistle: niillä veellään..

ma & hippunen 38+5 nyt tukka kuosiin valmiiks nii ei tartti hosua ko lähdetään..

*muoks* Misstar voi kauhia :eek: hyi rullikset on sit niin kammoja.. muistan ko oltiin muutettu hesaan ja rautatieasemalla menin penskana äitin kanssa niin joku mummeli kans kaatui ja pyöri alas niitä pitkiä rappuja, pää ihan auki ja veress äkoko alatasanne :'( siinä äitikin sanoi että älä katso tätiä tulee vaan paha mieli.. taisinko olla kuuden vanha ja ikuna ei oo tullut hypittyä niissä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Vitsi että nukuin hyvin..12 tuntia ja kahdella vessakäynnillä :)
Olin eilen ihan varma että vauva syntyy..En kahteen päivään ollu pystynyt syömään mitään,koko ajan kuuma-kylmä,ihme vapinaa ja nukuin kaks yötä tosi huonosti kun kävin jotenkin ihan yli-kierroksilla :whistle:
No mutta nyt taas ihan normi olo...Tässä kaikenlaista mussuttanut jo tunnin että ruokahalu on ainakin palannut :p
miulla oli kans täl viikolla pari kolme päivää ihan sama juttu! :wave: nyt taas iha normi olo :) lukuunottamatta noita kaikenlaisia kolotuksia ja jomotuksia ja supistuksia.. :whistle:
mut ahh, illalla pääsee taas saunaan!!! jos sit vähä pääsis vonkaamaa taas ;) tällä viikolla seksitöntä päivää ei oo ollukkaa :D ai mitennii tylsää täällä?? :D toivottavasti tota ukkoo ei ala ahistamaa ku akka on kokoaja haaruksia kourimassa :D
 
Mannalle ja Gimlille +perheille ONNEA :flower:, ONNEA :flower:, ONNEA :flower:! :heart:

Täällä alavatsa muilii ja menkkailee, jonkinlaista supistelua löytyy, mutta eipä mitään vakavampaa. Kahtellaan ja ihmetellään. Ukot kasaa khh:n kalusteita tuolla ja mä yritän kipuilujen välissä saada jotain hyödyllistä aikaiseksi.

Noomille, kohtalotoverille, onnittelut muutosta. Täällä siis kans just muutettiin, kamat viel pitkin poikin ja puolet hukassa.

Jos kävis vaik vessas taas vasta kahdennenkymmenennen kerran tänään... ja söis jotain neljännen vai viidennen kerran. Ja sit koittais tas saada jotain aikaseks. Olis jo ne kaapit tuolla ni sais tavroita paikoilleeeeeen. Enpä kyl taida mennä hoputtamaan, ettei heitetä pihalle. :D

ventti + viuhti 39+4 tai 5, riippuu keneltä kysyy
...uhkaavasti lähenee 40...
 
ONNEA MANNA JA GIMLI :flower: :flower: :flower:

) .) Imetystä harjoitellaan ja rintapumpulla stimuloidaan lisäksi. Jääkaapissa odottaa huikea puolen desin satsi poikaa varten, jos imetyksen jälkeenkin on vielä nälkä. Viime yönä mies antoi mun nukkua yhden vahtivuoron yli ja syötti osittain pumpattua maitoa ja vielä lisäksi vähän korviketta ja sain vihdoin vähän pidemmät unet. Jee. Vauva syö n. 3 tunnin välein ja nukkuu nätisti suurimman osan muusta ajasta.
 
Mikäköhän siinä on, että miehet ja käyttöohjeet EI tunnu sopivan yhteen? :p Olis pitäny olla pomottamassa, nyt ne laittoivat jalat noihin väärin. :LOL: ...ja lähtivät rautakauppaan hakemaan ruuveja, joita ei kuulunutkaan pakettiin ja lisää kalustejalkoja, jottei tarvi kaikkia laittaa uusiks. Ja täällä sataa vettä, eipä taida mun pyykit kuivua tossa terassilla, vaikka kuinka ovat katoksen alla.

Eikä muuten olis ollenkan kannattanut iloita arvettomuudesta aiemmin, nyt on navan ympärys aivan täynnä railoja, ihan sinipuna-arpi-raidallinen koko alue. Viuhti päättänyt sen verran venyttää nahkaa loppusuoralla, et tulee äippä merkattua kunnolla.

v+v
 
Hopsan, en oo vähään aikaan tarkemmin kerennyt seuraamaan - mitä nyt pikaseen vilaseen - ja arvasinkin, jotta on kerinnyt tapahtua. :D
Mannalle ja Gimlille IIISOOT onnittelut pienten nyyttäräisten johdosta! :flower: :flower: :heart: :heart: Ihanaa!
Pitääpä lueskella vielä tarkemmin teiän jutut ja palailla sitten uudestaan palstalle. :)

Päivänjatkoja sekä tsempityksiä kaikille! :hug:

AuroraB + nasukki 38+4
 
Meille syntyi tyttö 30.3 klo:05:10! 3320g, 48cm ja pipo 32cm viikolla 39+3.
Synnytys käynnistyi vesien menolla, mutta päätyi lopulta sectioon lyhyen napanuoran (30cm) ja väärän tarjonnan (kasvot ylöspäin) takia. Eilen ollaan onnellisesti kotiuduttu!
Monta sivua on jäänyt lukematta, mutta hirrmuisesti onnea muille vauvan saaneille ja tsemppiä kärvisteleville! :)
 
Pumperolle ja gimlille onnittelut!!

Mennään tänään käymään naikkarilla, ku tossa seksin aikana valahti jotain kirkasta sänkyyn ja sit touhujen jälkeen sellasta vetistä ja kirkasta tipahteli lattialle. Paperilleki jotain vähän tullu ku laittanu pöksyihin. Käski odottaa iltaan jos vaikka alkais tulla kipeitä supistuksia. Oon kuitenki varma, että kyseinen neste oli jotai tosi löysää ja kirkasta valkkaria. Olis sitä varmaa enemmänki tullu jos se lapsivettä olis? No parempi käydä tarkistuttamassa asia.
 
Mä ainakin iloitsen vielä mahan arvettomuudesta, kun ei oo yhtään arven arpea massussa, ja toivottavasti ei tulekaan, tuntuu masu antavan edelleen ihan hyvin periksi... Sen sijaanhan reidet ja pakarat on lopullisesti tuhottu... :kieh: :D

Mistä tää väsymys tulee!? Just olin alkuviikosta hempan otattamassa ja oli ihan hyvä, joten ei siitä ainakaan... Mut mä oon viime yönä tosiaan nukkunu yli 12h ja nyt nukuin sit 3h päiväunia... |O Punkerokin on ollu tänään vähän rauhallisempi, mut hengissä toki edelleen... Toivottavasti ei vaan tarkoita että tässä kerätään voimia johonki lähipäivän synnytykseen. :p

No mut hyvä, jos nyt jaksais pysyä hereillä, mennään illaks kylään miehen yhdelle kaverille. :) Sillä ehdolla pääsen kuulemma mukaan että sit kans kehtaan heti sanoa jos tulee kurja olo tai haluan lähteä kotiin. :LOL: Miks musta tuntuu että mun "ehdot" on vähän eri tyylisiä kuin esim vuos sitten... :p

Niin ja pakastimessa on nyt 20 sämpylää. Parempi sekin kuin ei mitään. ;) Viel kun sais alkuviiikosta (vaiks maanantaina?) tehtyä ne pullat sinne. :D Ja suklaakuivakakun, sehän säilyy hyvin ihan huoneenlämmössäkin (paitsi että mä syön sen). ;)

Laala ja Punkero rv37+4
 
AAM
pumperolle :hug: :flower: Onnea pikkasesta :)

( . ) eipä täälläkään uusia arpia tullut.. daisareissahan nuo haarmaat juovat kertovat pikaisesta kasvupyrähdyksestä.. :whistle:
illan meny: pizzaa ja suklaadippihedelmiä, ananasta, mansikkaa, päärynää ja satsumia :) :p

kohta lähdössä pajuoksia hakemaan..

am & hippunen 38+5 :heart:
 
Onnea Manna, Gimli ja Pumpero!

Täällä kanssa yhdessä koossa. Nyt taas maha tuntuu jotenkin tosi "ahtaalta" ja tukalalta. Kivuttomia supistuksia tulee, mutta eipä muuta.

Petasin muuten tänään pinnasängyn ja huomasin yllätyksekseni että äitiyspakkauksen aluslakana on liian pieni tuohon peruskokoiseen (60 x 120 cm) pinnikseen. Ilmeisesti tosiaan tarkoitettu vaan siihen pahvilaatikkoon. Oon tietysti -ylläri pylläri- käyttänyt sitä äp:n lakanaa mallina, kun olen tehtaillut itse lisää lakanoita. No, onneksi tuntuu ainakin osassa olleen riittävän väljä mitta. Nyt tuntuu tosi valmiilta kotona vauvan tulla, kun on oma sänkykin pedattuna. :heart:

FunkyMamako se oli, joka joskus viis sivua sitten puhui nenän tukkoisuudesa. Mulla on kanssa ollut ainakin pari viime kuukautta nenä enemmän tai vähemmän tukossa. Erityisesti oikealla kyljellä nukkuessa - ei vasemmalla kyljellä (silloin pistää rinnasta).. :LOL: :LOL:

Hemulillako oli tässä ihanan leppeän kuuloinen synnytyskertomus, valoi uskoa tulevaan. Mua on alkanut hieman kauhistuttaa koko touhu näin h-hetken lähestyessä. Tuntuu että olen pikkukivuista täällä jo ähkimässä ja voihkimassa; miten sitten tosipaikan tullen..?

Kävin muuten eilen hammaslääkärissä. Lääkäri pisti puudutuspiikin tuohon yläetuhampaiden juureen huulen puolelle. Kas kas, ekalla yrityksellä hän pisti neulansa läpi nenäonteloon asti ja ruiskutti kaiken sen s*tanan pahanmakuisen aineen mun nenään, josta se sitten valui nieluun. Ah, mikä olo. Nielu vähän puutui, muut paikat ei. Muutenkin oli kiva loikoilla siinä tuolissa, kun tuntui että vauva valuu kurkkuun... :headwall: No seuraavan kerran sitten vasta toukokuun lopussa, jolloin ainakin tämän juurihoidon saa loppuun.

Tilia 38+4
 
täällä supistaa 4min välein, supistus kestää suunnilleen minuutin. ovat säännöllistyneet sitten aamupäivän, mutta eivät vielä ole kauheen kipeitä. alaselkä on kyllä sellanen outo ja reidet kipeet kans, alavatsalla tuntuu välillä sellasta menkkamaista jomotusta.

supistukset on siis sellasia että maha menee ihan kovaks, kohdunsuulle viiltää ja tuntuu sellanen paine tuolla alavatsalla/alapäässä. voikohan nämä enteillä jotain? vai ovatko vaan vauvan laskeutumista tai jotain? vauva kyllä tuntuu olevan alempana ja mahakin on laskeutunu, mut jotain liikettä tuolla ihan alhaalla kuitenkin tuntuis vielä pienesti olevan..?

miehen annoin luvan ottaa pari saunaolutta, tuskin tästä kuitenkaan mihinkään ollaan lähdössä :D

kissendaal 37+5
 
AAM
kiss kuuulostaa mukavan todentuntuisilta sun suppari kuvailut :whistle: voi olla että ei pari ööliä enempää kandee ukon ottaa.. just to be safe not sorry.. :|


oksat haettu mutta ei vielä koristeltu.. dipit ja pitsat syöty ja yleinen pahoinvointi käynnissä :x :/ ahneella on paskainen loppu.. :D :LOL:

nyt telkkua.. :wave:

am & hippunen 38+5 :heart:
 
Onnea Gimli ja Pumpero! :flower:

Missäs on Säde? Ei suinkaan tullut lähtö Naikkarille tositoimiin? Jee!

Meidän vauva on ihan kauhia paskomaan. Niin pieni ihminen ja niin paljon kakkaa! Parin tunnin välein saa olla vaihtamassa vaippaa. Ja ihan viemärille haisee hän, ei ole mikään vieno tuoksahdus.

Piti vielä sanoa teille yhtenä kappaleena olevat, että nauttikaa nukkumisesta. Vaikka kyljen kääntö on tuskaa, niin saa kuitenkin nukkua niin pitkään kuin haluaa... tai silloin kun haluaa. Tykkään kyllä kovasti vauvanhoidosta, mutta välillä ihan huimaa, kun on niin univelkainen olo.

Tilia, itsekin yllätyin siitä, ettei synnytys ollutkaan erityisen traumaattinen kokemus. Jotenkin siihen kipuun kasvaa, koska se voimistuu asteittain, ei siis tule puun takaa. Itse ainakin olin niin keskittynyt ja motivoitunut, että tuntui kuin olisi urheilusuoritusta ollut punnaamassa. Eniten sitä huomasi miettivänsä vauvan parasta, ei niinkään sitä, sattuuko itseä. Tsemppiä vaan sinnekin, ja eipä sitä kannata etukäteen murehtia. :hug:
 

Yhteistyössä