<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Onnitteluhalaukset Mannalle tyttövauvasta, ihania uutisia! Ei ihan ehditty törmätä Kättärillä, harmi... Pikkuneitihän oli ihan hyvän kokoinen sitten loppujen lopuksi.

Tää palsta on nykyisin sisällöltään kuin jännitysromaani. :D Koskaan ei tiedä, kenelle tulee lähtö synnärille.

Itsestä tuntuu, että vauvan varaslähdön takia loppuraskauden kaikkein tuskaisimmat hetket jäivät kokematta... en edes ehtinyt kerätä mitään turboturvotuksia, höh. On tässä tietty omat vaivansa synnytyksen jälkeenkin. Eniten mua riepoo noin kuumat aallot; tällaistako se on sitten menopaussissa? Ja kaikki pakkaa itkettämään, koko ajan on alahuuli väpättämässä.

Voimia teille odottajille,
toivottaa hikoileva Hemuli & viikon vanha pikkuakka


 
En ollu koko päivänä käyny koneella kun oli 11w velipoika kylässä. Valtasi koneen ihan tehokkaasti.. nyt en sit tähän aikaan jaksa lukea kirjoituksianne.. niin monta sivua oli taas pölähtänyt. Ilmoittelen vaan törkeästi omaa napaani..

eli 38 viikkoa tänään täyteen pox pox! =) Siivottu ja saunottu on. Mies tuolla sängyllä jo pötköttelee, saattaa nukkua jo joten se viimenen ässä saattaa jäähä nyt käyttämättä. :( reisiä poltellu kivasti koko illan, mut mahan puolella ei mitään tuntemuksia, harkkasuppareita lukuun ottamatta. Tiiä sitten, mutta silloin kun reisiin sattuu niin todellakin SATTUU! Mut nyt tutimaan äkkiä, öitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mulla on vähän kummallinen olo nyt... maha kuralla, pissalla juoksen koko ajan, alavatsaa ja nivusia juilii... ja katotaan vaan niin kahden viikon päästä vielä oon tässä :D
Mä voisin peesata lukuunottamatta tuota vatsan kuralla oloa (kiitos obsidanin).. :whistle:
Nivusia tosiaan juilii niin maan perusteellisesti. Ja supparit ottaa selkään. Suppareita kellottanut kasista saakka, mutta kovin on epäsäännöllistä vielä, joten eiköhän tässä aamulla herätä vielä hyvin kotosalta. :xmas:
 
AAM
täällä alkoi se iltajumppa taas mikä oli tässä about JOKA ILTA :kieh: tunkee niin jumalattomasti tuonne haaraväliin ja ei kyl niin juili että voisin ottaa näitä edes supistuksina, vatta vain menee kivipalloksi ja tyttö tunkee päätä luitten väliin..

Ruttanalle kans jo supistustuulia :whistle:
 
Hitsi ku noi bebesinfon linkit ei toimi :( Miul ainaki tulee vaa et vastaa liian hittaasti eikä näytä sivuja :ashamed: (ku eka otin synnytyssivun ja sieltä olisin noita muita linkkejä availlu)
*muoks tosin tuos vasemmallaha on sit kyl muita linkkejä iha hyvin jotka toimii :p
 
Heipsan tää ilmottautuu. Vielä ollaan yhtenä kappaleena.

Viime viikonloppuna muutettiin ja vasta saatiin netti toimintaan. Meillä alkaa aikamoinen remonttishow tässä vielä: uudet lattiat, maalataan katot ja seinät, kaadetaan yks seinä ja uusitaan keittiö. Saa nähdä mitä kaikkea ehditään ennen vauvan syntymää. Alkuviikosta, muuttoviikonlopun jälkeen, suppaili niin kovasti, et epäilin jo että pieni putkahtaa ennen aikojaan maailmaan. Nyt pitää malttaa ottaa rauhassa ja toimia vaan työnjohtajana :)

Oon vähän tipahtanut jutuista ja pk-meetingitkin joudun toistaiseksi jättämään väliin, kun kaikki voimavarat menee tän kodin laittamisen kanssa :( Pitäkää mut kuitenkin ketjussa mukana, jos joskus pääsisin teitä tapaamaan.

Onnea kovasti kaikille vauvautuneille! Hirveesti oli tullut vauvauutisia tässä välissä :heart: :heart:

Nyt lasagnen tekoon, että remppaporukka saa tänään ruokaa :)

Noomi- ja pieni 36+3
 
Onnea Mannalle pikkuprinsessasta! :heart:

) .) Arvatkaapa kuka on viimeisen vuorokauden aikana ollu enemmän unessa ku hereillä? :LOL: Eilen aamulla heräsin kasilta, nukuin päiväunia kolmen-neljän välissä ja menin nukkuu taas iltakasilta ja nyt heräsin vähän kasin jälkeen. :LOL: Yöllä kyl heräsin janoon kahdelta ja kävin vessassa saman tien, ja sit viideltä siihen että mies heräs kun se lähti töihin kuuden maissa, niillä on yks urakka tänään... Mut muuten oon taas nukkunu ku pikkupossu. :D

Nyt suunnittelin että alkaisin leipomaan, mutta kun en millään keksi, aloitanko sämpylöistä, pullista vai suklaakakusta. :LOL: Sämpylöitä ja pullia ajattelin tehdä pakastimeen odottaa vauvankatsojia, en mä sit vastasyntyneen kanssa kuitenkaa leivo mitään... Ja suklaakakkua ihan vaan ku se on niin hyvää.

No mut tällaista täällä. Eilen käytiin miehen kanssa Prismassa, niin mä istuin puolet ajasta penkillä ja keräsin ihmisiltä hymyjä. :LOL: Ei kai me näytetä mitenkään "viimesillämme olevilta"..? :D

Laala ja Punkero rv37+4
 
AAM
:wave: huomenta täältäkin..
pitäis risuja lähteä hakemaan pojan kanssa ulos.. :snotty: ei vaan jaksais millää :headwall: ei edes arska paista.. :(
hätäseen nukuttu se 5 tuntia taas piti eukko semmoi jumppaliikunta iltatunnin että !! sitä oikeesti vois luulla että kiusallaan poraa mua tuonne alas.. juu juu kiusallaan kunnon tiiseri..

:heart: am & hippunen 38+5
 
Manna :heart: :heart: onnittelut uudesta perheenjäsenestä!!!

Omas voinnis ei muutoksia, juilii ja unettomia öitä :LOL: :LOL:
Illalla esikoisen kans esiintymään muskariesitykseen, on varmaan näky ku tämmönen möhköfantti ilmestyy lavalle pikkuipanoiden joukos :LOL:

 
millipilli
Ilmoittaudun vaan yhtenä kappaleena olevaksi :D omituinen olo kyllä jatkuu... sellasia puolikipeitä suppareita tässä nyt on jonkun verran tullut aamun aikana. No, vaikka tässä ei lähtö tulis niin josko ees kypsyttelisivät paikkoja :)

millipilli & Frank 39+6
 
Mannalle paljon onnea tytöstä :flower:

jipii.. 40+0 *pokspoks*

selkää kolottaa ja supistelee... tänään olis appiukon 60v bileet joten sinne ehkä sitten. mä oon ihan halolla päähän lyöty, nukkunu ihan liikaa..
 
Hienoa Manna! Onnea koko perheelle :heart:

Täällä kans supistellu aamun, mut ei mitenkää erityisen kipeesti. Selkään vähän ottaa. Saunasta ei mitään apua ollu ja seksiä en jaksanukkaa :LOL:.

Mut täälläki samaa vanhaa. Kunpa ees joku poksuis viikonloppuna!

39+1
 
onnea kaikille vauvan saaneille ja tositoimissa parhaillaan oleville!

tänne ei ihmeellistä. vauva painaa alas. viime yönä nukuin 9 tuntia ja kävin sinä aikana kuudesti (!) pissalla. yöllä ei ole mitään supistustuntemuksia, mut päivällä on ilmeisesti jotain harjoittelua ilmassa. alaselkään ja reisiin särkee välillä samaan tapaan kuin menkkojen aikaan.

olin ihan innoissani että on viikonloppu ja mies kanssani kotona, katin kontit! sinne se lähti "pariks tunniks" oman yrityksen koneita huoltamaan. sellasta se on :D no, ehkä illalla sit saan laatuaikaa :heart:

nyt ne taas alko, sellaset menkkajomotukset. ihan lievinä tosin.

kissendaal ja vauva rv 37+5
 
Mulla onkin hyvä päivä tänään. :D
Sämpylätaikina vihdoinkin nousee tuolla, meen kohta leipoo sitä. :p
Sitten soitin meidän vuokranantajalle... Ilmoitin että ens kuusta eteenpäin maksettais sit vesimaksu kolmesta.. ja kysyin sitä ku se ei oo muistanu viimeisen 3v lisälaskuja sähköstä lähettää... ja kun tän kämpän hellassa toimii lähinnä kaks levyä... Niin kysyin niistä sähkön lisälaskuista ja että jos me voitais korvata osa niistä ostamalla tänne uus hella.. :p Niin se sano että joo ostakaa tavallinen perushella (n.300? hintaluokka riittää kuulemma), niin hän katsoo kaikki sähkölaskut maksetuiksi (vaikka siis ite nopealla laskutoimituksella viime vuoden sähkölaskun koosta päättelin että olis yli 400? laskut oikeesti ollu)! :D Jee! :D Nyt sit vois lähipäivinä raahata miehen Giganttiin. ;)
Kivaa, saan tän kämpän vähän toimivammaksi taas! :) Ja sit ei tarvii huolehtia hetkeen noista sähkölaskuista, mitkä on stressannu mua, kun mietin että mikä pommi sieltä viel tulee niiden kanssa. :LOL:

Meen muotoilee sämpylöitä, kunhan supistus lakkaa.... ;)

Laala ja Punkero rv37+4
 
Huomenta!

Paljon onnea Mannalle :heart: :)

Vitsi että nukuin hyvin..12 tuntia ja kahdella vessakäynnillä :)
Olin eilen ihan varma että vauva syntyy..En kahteen päivään ollu pystynyt syömään mitään,koko ajan kuuma-kylmä,ihme vapinaa ja nukuin kaks yötä tosi huonosti kun kävin jotenkin ihan yli-kierroksilla :whistle:
No mutta nyt taas ihan normi olo...Tässä kaikenlaista mussuttanut jo tunnin että ruokahalu on ainakin palannut :p

Sain eilen vaatehuoneen tyhjennettyä ja laitettua vauvan jutut sinne mutta nyt ne kaikki tavarat mitkä siellä alunperin oli on tossa eteisessä..eikä hajuakaan minne ne mahtuu. |O
Mun pesänrakennusviettikin loppu ku seinään..että ei vois vähempää kiinnostaa |O

Misstar 40+1 (virallisesti yli-ajalla :D )
 
Huo(h)menta..

Mä en ala mitään.. :snotty:
Tää vauva on varmaan muurannut betonilla ton sisäsuun kiinni.. :kieh:
Eikä usko vaikka miten nätisti maanittelee, että saa jo syntyä niin ehtis isukkikin viettää aikaa pienen kanssa..


Ruttana & Beanie 40+3 :heart: (viralliseen yliaikaan vielä piiiitkä matka.. :| )
 
Moi. En ole päässyt tällä osaston koneella kirjautumaan kaksplussaan ollenkaan. En nyt jouda lukemaan juttuja, ilmoittelen vaan että poika syntyi 2.4. klo2.36. Paino 2720g, pituus 49cm ja pää 33cm. Rv;t oli tasan 38. Tänään on lääkärin 2vrk tarkastus ja selviää päästäänkö kotiin. Tulen sitten kirjoittelemaan synnytyskertomusta paremmalla aikaa kotosalla.
Terv. Gimli ja 2vrk ikäinen ihana pikku poitsu :heart:
 
Supisteluja siis monella vaivanaan... :LOL: hyvä niin eiks jeh!

Täällä on alettu nukkumaan älyttömän sikeesti ja uskomattoman hyvin. Hyvä niin koska jaksaa ainaki ehkä tehä "työn" paremmin. Tai sit tää on vaan ohimenevää :LOL:

Niistä messuista, että mielestäni ne on muuttunu tosi paljon ja huonompaan suuntaan. Vanish tahranpoistoaine oli ainoa ja jotain lanoliinivoidetta jota sai ilmaseks :LOL:
Löysin kahdet imetysliivit ja yhden kestovaipan, mutta siihen ne sit jäi. Nii ja söin hyvät lihapullat kermakastikkeella :LOL: AAAH se oli paras kohta siinä päivässä.

ONNEA GIMLI

Ei täs kai muuta. Poika on vaihteeks kuumeessa ja tyttö lähti isin kaa uimaan.
Synnytystä odotellessa
:LOL:
Superheppuli ja "Helena" 38+6 :heart:
 
Nauratti noi mun ja Ruttanan yliaika jutut..vähän eri fiiliksillä :D

No joo..Unohdin aiemmin kertoa että eilen kun oltiin ostoksilla ja oltiin menossa parkkihalliin rullaportaita niin joku nainen (aikas humalassa) kaatus niissä.Tuli rytinällä alas suoraan mun miehen päälle joka myös kaatus ja jäi puoliks sen naisen alle.No miehelle ei tullu ku pieni haava käteen mut sen naisen pää aukes ja käsi jotenki väänty.
Soitettiin ambulanssi ja ootettiin siihen saakka että vartijat tuli paikalle ja lähettiin pois.Ihmettelin kun mies oli ihan poissa tolaltaan ja tajusin vasta sitten kun se sano että jos me oltais seisottu toisin päin niissä portaissa niin se nainen ois tullu mun päälle ja mä oisin jääny sen alle ja kaadunnut sinne portaisiin..En ollut edes tajunnut mitä ois voinut sattua.Autossa aloinkin sitten itkemään kun aattelin kuinka kauheeta ois ollu jos vauva ois kuollu jonkun juopon takia. :( :'( :kieh:
 

Yhteistyössä