Johan on, onnea UUDET vauvat, UUDET äidit! Koko ajan joku on synnyttämässä. :heart: Ja moni haluaa kans jo, varmaan meistä kaikki
Ihan on kyllä uskomatonta, että on jo NYT KUU eli HUHTIKUU ja vielä mukamas vähän aikaa sitten katselin pienen rapusen kuvaa ultraprintistä, nyt siellä on jättiläisvauva ja kohta MEILLÄ kaikilla pinolaisilla on OMA käärö kotona! :heart: :flower: Hausgaa!
Aina kun noita synnytyskertomuksia lukee, käy pikkunen jännitysmomentti.. Että mitenhän sitä itellä menee! Kääks
=)
Eilen oli neuvola täälläkin.. Kaikki ok! Tätsykkä sanoi, että ei ole ihan sure onko kiinnittynyt pää vauvalla jo vai ei, kuulemma se saa kaikkien vauvojen päät aina jotenkin liikkumaan, siis vaikka ois kiinnittynyt. Heh
Mut sanoi, että kyllä hyvin alhaalla valmiin tuntuisena olisi pää jo. Oli kiva kuulla se. Ja just silloin hänen tutkiessa mua vähän supisteli, niin vielä sitten tarkisti että juu onhan tuo kyllä supistusta. Aina tosin ei oo kivun kanssa
Vauvahan ei sitten enää kylkeä/puolta vaihda masussa kun pää on kiinnittynyt.. En oo kyllä enää tuolla oikealla puolella vauvelimöykkyä nähnyt jokuseen päivään..
Vaikka kova selkävihlonta on ja joka tosiaan kuulemma johtunee kohdun kasvamisesta niin isoksi että jo selkähermoa painaa..niin siis olen halunnut ja tykännyt siivostella. Imuroinnit on nyt tehty (Electroluxin ultra silence - olikohan tuon niminen) uudella imurilla, mies halusi oikein hiljaisen että kestää kuunnella ja lupasi jatkossa itsekin imutella. On kyllä hiljainen ja tosi tehokas imuri tuo, se taitaa olla ollut mainoksessakin missä vauva nukkuu imurin päällä tyytyväisenä.
Niin ja eilen siivosin illalla vessan kloriitilla ja suihkeilla muilla, ah - ihana kun saa raikasta. Ja vieläpä sellainen lastentarvikeliikkeestä ostettu kipsivalos tehtiin masusta 22 aikaan illalla.. Sottaista puuhaa! Ja mikä VATTUMAISINTA, se vaseliini! mikä siis laitetaan paksuna kerroksena kipsin alle iholle mikä muotitetaan, HYI ETTÄ! Hinkkasin sitä suihkussa raivoissani kaikilla saippuoilla ja kuorinnoilla irti, mutta minäpä olen vaseliini ja halusin muuttaa ihollesi. Vieläkin tuntuu nihkeältä, ehkä pahin tunne koskaan iholla :headwall: Siitä sitten raivosin ja olin yliherkkä, voi rakasta mies-poloistani kun joutui kuuntelemaan kun mä manailin ihan kymmennellä :ashamed: Niin ja olihan se jo tällä rv:lla muutenkin aika nihkeetä istua jähmeänä kipsin alla sen puolisen tuntia ja samalla valui nesteitä reisille.. Mutta tulihan siitä muisto masusta vaikka ei ole mikään sielä teos, on kuitenkin ihana että on tuollainenkin.. Jäi kipsiä vielä ja mietittiin jos vielä toinen tehtäisi, mutta ei kai, tuo on jo hyvä =) Niin ja maalaan sen, tai spreijaan..
Tukossa on kyllä nenä ollut koko raskausajan, toisaalta mulla on aina vähän tukkoinen nenä. Mutta nyt vielä enemmän ja se on tosiaan normaalia, mitä nyt oon netistä bongaillut, on siis muillakin.. Onko teillä? Jollakin muulla oli täällä samaa valeflunssaa eli tukkoisuutta..
On niin runsasta tuo valkoinen niagara tuolla alakerrassa että pitää aina välillä tarkastella housuihin onko siellä vesivahinko vai edelleen tylsät niagarat.. Maybe soon!
Aina on odottavan aika pitkä ja kaikkea kummaa sitä tässä elämässä odotteleekin..
Onko kukaan kuvatuttanut itseänsä nyt möhömahaisena? Mä olen menossa mun työpaikalle tänään valokuvaajalle, jos nyt jonkunlaisia kivoja mustavalkoisia harsoon kääriytymis -kuvia saisi.. On miehelläkin huippukamraatti, mutta kun onnistuu tuolla töissäkin, niin käytän sen hyväkseni.. Saa mies sitten täällä kotona vielä kuvasia kans ottaa ja varsinkin pikku prinsessasta het paikalla kun on pullahdellut , tai aika heti siis
Ihana päivä ihana päivä.. Pirtsakkaa päivää itse kullekin ja saas nähdä kuka on seuraavaksi ponnistelemassa!? :hug: