Hakutulokset

  1. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Allusmamma: Spartocine -nimisen rautavalmisteen pitäisi myös olla vatsaystävälistä. Minä olen niitä nyt nappaillut viikon päivät, kun hemppa oli laskenut 112:n. En ole uskaltanut ottaa kuin yhden tabun päivässä vaikka 1-3 on ohjeessa, ja massu on toiminut kyllä ihan hyvin :wave:. Neukkatätikin...
  2. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Ihanaa, rimata! Paljon onnea sinulle ja koko perheelle! :heart:
  3. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Pikaisesti vaan että yhtenä kappaleena edelleen! :wave: Ihania massukuvia olitte laittaneet! :heart:
  4. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Voi Nellah, sinun kyllä soisi jo pääsevän oikeesti vauvaa hakemaan, niin kauan on sulla jo noita supisteluja ollut :hug:. Ja huh huh millasia sammakoita tuo lääkäri on suustaan päästellyt :o :o Juu hikka on mullakin tuntunut aiemmin tuolla ihan alakerrassa :). Eilen sitten tuntui ihan tavan...
  5. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Moikka! Tulin ilmoittautumaan lasketun ajan kunniaksi ja toteamaan että kaikki OK! Neuvolassa kaikki OK, paino vähän laskenut, pissa oli puhdas, sf-mitta edelleen noususuhdanteessa vaikka minusta tää massu on valahtanut jo ihan alas. Niin ja uuden ajan sain jo ylihuomiselle kun tosiaan nyt...
  6. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Ja vielä vaan kuormitan tätä palstaa laittamalla lasketun ajan kunniaksi muutaman masuotoksen:p
  7. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Voi ihanaa, mammanen paljon onnea sinulle ja pienelle prinsessalle!
  8. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Helou! Ensinnäkin lämpöiset onnittelut Vaavimasulle ja Paapelle prinsseistä! Ja Paape: minunkin neuvolatätini ihan samaa kaliiperiä, meilläkin neuvolakäynneillä puhutaan yleensä iso osa ajasta vallan muusta kuin odotuksesta. :whistle: Tänään siis minulla laskettu aika, ei...
  9. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Kiitos Zikiziki taasen uudesta pinosta ja kiva kun jaksat jatkaa päivittäjänä! :heart: Mä täällä ihan herkkiksenä tippa linssissä kun te kaikki olette fiilistelleet miten Meidän Kuukausi alkaa :wave: . Ihanaa porukkaa ootte kyllä olleet, tosi kiva on ollut olla raskaana kanssanne...
  10. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Hei tuli vaan mieleen että missäs pietu luuraa? Ei ole kuulunut hänestä piiiitkään aikaan mitään... Huhuuu!!

Yhteistyössä