<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Allus ja piin: Oon messis!! Vaikka huomenna tai torstaina. Huomenna mulla on kympiltä neuvola, mutta ei me varmaan niin aikasin muutenkaa treffattais.

Kesis: ootko tossa etusivun listassa lainkaan? Katoin, että meillä on sama laskettu ja säkin ilmeisesti menossa naikkarille (?). Listasta en kuitenkaa löytäny ku halusin tarkistaa :D

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:
Allus ja piin: Oon messis!! Vaikka huomenna tai torstaina. Huomenna mulla on kympiltä neuvola, mutta ei me varmaan niin aikasin muutenkaa treffattais.
huomenna säteen neuvolan jälkeen ? siinä kahdentoista aikaan ? =) ja siitä tunti-pari etiäpäin diipadaapaa..

AAM
missäs pk-laisista vaaveli ja emmie.. punggerrushommissa ko ei oo mtn kuulunut ?
niin siis muitakin pk-seutulaisia kans pikamiittiin mukaan huomiseksi!!! :wave: :wave: :wave:
kannelmäen prismaan vaikka se klo 11.45 - 12 välillä *siinä uudessa hienossa kahvilassa, munkille ja latelle :D *

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:
Ok! Tää uus upee kahvila taitaa olla siellä uudessa upeessa yläkerrassa?
ei mtn havaintoa :D :LOL: jossain siellä... :whistle:
vois vaikka siinä pääoven eessä nähdä ? tai infon edessäkin ?

:wave: tää häipyy pois koneelta nyt pidemmäks toviks.. palaan illemmalla siinä 22-23 tienoilla.. :wave:

huhhei! nyt on ikkunat putipuhtaat ja pitkällä lenkilläki kävin! :D taitaa tuo lattian pesu jäädä huomiselle, sanoo muute selkä ittesä irti! :kieh: supistellu on pitkin päivää! jeah! :D huomenna ois sit neuvola taas.. :)
siin ois vielä kuva reppulista :)

ziki ja kerttu 37+4

Talvitielle supistustuulia ~~~~ :whistle: (Ihan tulee mieleen kun kesällä vielä "plussatuulia" +++ :whistle: tuolla vauvakuumepuolella puhalleltiin B) )

SädeI Juu, en oo listalla. :) Mut sama la ja synnäri näyttää meillä tosiaan olevan :wave: Veikkaanpa kylläkin, että sä pääset vielä tosi toimiin pari viikkoa ennen mua :D

zikiziki hieno on kertun koti! :flower:
mä ajattelin kans ryhtyä tänään kylppärin ja lattianpesuun, en niinkään ässäilläkseni, vaan joku pesänrakentamisvietti jyllää tosiaan toistamiseen, ja jotenkin haluan, että kaikki on ihan putipuhdasta kun vaavi tulee taloon. :heart:

pikaiset terveiset tulin heti laittaan kotiuduttuamme..
Eli meidän prinssi päätti sitten ottaa aprillipäivän syntymäpäiväkseen!!!
ja kuten edellisetkin lapset,kellastu ja sen takia oltiin sitten melkein se viikko sairaalassa kun niitä arvoja seurattiin..
Nyt ei malta kummemmin olla koneella,mutta tulen ntässä lähiaikoina kertoileen synnytystarinaa jne..
Mehän ollaan kohta kaikki vauvautuneita :D

Vaavimasu ja Leevi6vrk

onnea kaikille vauvatuneille... :flower: :heart: oon nii kade.... supistuksia tulee kyllä ihan pitkin päiviä ja ihan kipeäitäkin mutta eivät ne oikein näymä saa mitään aikaan... :ashamed: kanavaa 3cm 2cm jäljellä ja kohdunsuu pehmeä ja 1cm auki... :whistle: ens viikon tiistaina olis sit åippäpolil painoarvio vauvalle kun on jo aika iso viikkoihin nähden ja en halua yli 4kg enää ponnistaa kun esikkoa sain tunnin ponnistaa kun oli nii iso(4400g) ja enää en halua... :ashamed: olikos täällä muita kenellä potra vauveli tulossa?

mamiti ja vaavi 37+3 :heart: tulispa se pian jo...

täällähän tapahtuu hurjalla vauhdilla!! Ja aivan mahottoman ihanii vauvakuvii :heart: :heart: ei voi käsittää et omastakin masusta ois tommonen tulos......

mul edelleen tää flunssa joka ei suostu lähteen mihinkään, pää kipee ja väsy ja räkää.... :/ tänään kävelin selloon ja takasi ja kauhee tuskanhiki ja koko mahaan ja jalkoihin ja alas sattu...., ei kuitenkaan saanu supistuksii aikaseksi. Onks kellään muulla tämmöstä et vatsaan nipistelee ja sattuu eripuolille, mut ne ei silti tunnu supistuksilta? pitäskö mun huolestua??? Neuvola oli tänään, mut en hoksannu kysyy noist nipistelyist. Ei harmi kyllä tällä kertaa kurkannu alakertaa. Painoo tullu hirveesti (1,2kg neljäs päivässä!!), mut pissa ja verenpaine ok ja hemppakin 132. sf-mitta 34 ja sano et ylävatsakipu aiheutuu todnäk siitä et ei enää yhtään tilaa ja sisäelimetkin on jo kovilla ku on niin ahdasta.

niin ja miitti jää taas väliin ku koitan kerätä voimii jos täs vaikka joku päivä pääsis ihailee omaa nyyttiä ja mieluusti ilman flunssaa. Mut pitäkäähän te hauskaa ja nauttikaa munkeista!

vaaveli 38+6

Anteeksi tunkeutumiseni tähän ketjuun, mutta täällähän poksahdellaan ihan hurjaa vauhtia! Huhtikuu on vasta alussa ja moni on jo päässyt tosi toimiin. :D Itsellä nyt menossa vasta 37+1 ja tukalaa tekee, koska lapsivettä on hirveästi liikaa. Kateellisena täällä katselen suloisten vauvojen kuvia.

Onnittelut vielä kaikille vauvautuneille! Ja toivotaan kunnon suppareita muille.. :flower: :heart:

HEippa!

Ja isot onnittelut uusille vauvautuneille :heart: :heart: Teitä onkin tullut hurjasti lisää!!

Tuosta tapaamisesta olisin ollut kiinnostunut, mutta tuo huominen taitaa vaan olla huono päivä... To olis ehkä ollu parempi ku olisin EHKÄ saanu tytöt jätettyä miehelle. Huomenna ne pitäisi ottaa mukaan..

Mut ilmoitelkaapa miten on :)

Ooti ja pieni-ihme 38+2

Isot onnittelut vauvautuneille :flower: ainakin ventti ja millipilli ovat saaneet suloiset nyyttinsä sitten viime käyntini täällä!

Tässä pari kuvaa meidän vauvasta. Ekassa ollaan 2pv vanhoja ja Kätilöopiston vaatteissa, toisessa 6pv ja kotona jo.

Vauva-arki on lähtenyt ihanasti rullaamaan, vaikka viikkoon en ole nukkunut yli 2,5h kerralla. Väsymyksen jaksaa kun vain vilkaisee tuota ihanaa pikku nyyttiä ja kauan ei muuten tosiaan mene ilman vauvakontaktia :heart: On tuo pieni niiiiin suloinen ettei mitään rajaa (äidin puolueeton mielipide :D ). Tänään oli eka neuvolakin, täällä meillä kotona. Hienosti oli lähtenyt ylöspäin vauvan paino ja kaikki muutoinkin ok. Odotan kyllä silti kovasti sitä hetkeä, että vauva on 3kg ja saadaan aloittaa ulkoilu ja luopua 3h välein imetyksestä. Toisaalta, vauva syö nytkin jo oma-aloitteisesti max. 2,5h välein että eipä se 3kg siihen paljon apuja tuo :p

Se synnytysstoori on mulla vieläki työn alla... Yritän saada sen kirjoitettua. Hyvä esimerkki kuinka turhaa kaikki synnytyksen suunnittelu ja valmistelu on, kun luonto päättää ottaa ohjat käsiinsä :D :whistle:

Yrittäkäähän pärjäillä supistelujen ja vaivojenne kanssa ja hurjasti tsemppiä loppumetreille!!

t. manna + pirpana 8 vrk :heart:

Ihana on mannankin prinsessa! :heart:

milkystern joo oli aika iso. :D Sitä ihan kyllä odottaa että näkee miten pieni se omakin sitten oikeesti käytännös on! Pieniähän ne on vaikka oliskin "potria" tai pitkiä olevinans. :D

) .) Jee, viimeinen yliopiston läsnäolopakollinen juttu tehty. :D Helpottaa hetki hetkeltä enemmän! :D Viel sit kyhään sen portfolion kasaan tässä tän viikon aikana niin sit alan ainoastaan rentoutumaan. ;)

Miehen piti mennä mun serkun miehen kanssa punttikselle (niil on tiistaisin tapana), niin serkun mies pisti viestiä että jalka kipee, että mitäs tehtäis, niin mies pyysi sitä sen sijaan oluelle. :LOL: Kyllähän se varmaan melkeen treeniä vastaa. :D Nyt ne on yhdessä alkossa katsomassa mitä "hienoja" oluita juovat (ne ei ikinä juo mitään keskaria ku pelkkiä erikoisoluita) ja sit lupasivat tuoda mulle jotain muuta hyvää. :D Mä tääl jo harjoittelen syömällä Ben& Jerry's jätskiä. :D

Laala ja Punkero rv38+0

Voi, onnea Ventti ja Millipilli! Ihanaa että taas muutaman päivän tauon jälkeen tulee vauvoja.

Teidän vauvakuvat on aivan ihania, kylläpä sitä todella odottaa jo tätä omaa. Nyt kun petasin pinnasängyn ja tänään laittelin kylppäriin hoitotason ympärille kaikenlaista valmiiksi, niin ei malttais enää odottaa. Toisaalta maksimissaan voi olla edessä vielä kolmenkin viikon odotus. :eek: :headwall:

Mullekin tuli joku hiton flunssa, yskittää ja ääni ei kulje ja muutenkin vähän nuhjuinen olo. Toivottavasti menis äkkiä ohi.

Tilia ja *POKSPOKS* 39+0 *POKSPOKS*

Onnittelut Ventille ja Millipillille ihanista vauvoista :heart:

Ei saa laittaa noita ihania vauvakuvia...mä en kestä!!!!

Huominen ei sovi ainakaan mulle ja nyt muutenki tää oleminen on pelkkää "jokonyt" fiilistelyä. Toivottavasti saatte jonkun porukan kasaan.
Supparit voimistuu, mutta nyt oon saanu nukkua ainaki viimeyönä. Ompelin lastenhuoneen verhot ja leikin esikon kanssa kissaa...nyt onki sitte takkityhjä ja voisin kaatua sänkyyn.

Tilialle paranemisia...toivotaan ettei mitään suurempaa olis tulossa :hug:

Superheppuli ja "Helena" 39+2

Vaaveli75, mutta ollu just saman kuulosta nipistelyä koko mahassa nyt vuorokauden. Ei tää supistelua oo vaan ihan jatkuva olotila nytte. Ja jotenki sellanen "ähry" olo, vaikkei oo juurikaan ruoka ees maistunu...

Jaahas, taitaa SS olla sit seuraava synnyttämään lähtijä :) Se voi olla että ne supparit yötä kohti voimistuu. Onnea matkaan jos lähdet!!

Aivan ihania kuvia vauvoistanne olitte laittaneet :heart: :heart: Tosi ihkuja. Tahtoo omankin syliin ;) Tai no, saa vielä olla sen pari viikkoa kasvamassa, mä olen jotenkin tuota Vappu aattoa ajatellut et varmaan sitte vasta syntyy. Saas kattoa :D

Huomenna olis neuvola ja mä täällä namia vedän naamaan, sehän näkyy taasen vaakassa mut ei voi mitään..

Jees, mut pitää käydä vielä muilla sivuilla ennenku uuvahtaa sänkyyn. Tänään tosiaan vedetty kuopuksen kanssa n. 10km kävelyä ku isommat oli kerhossa :) Pääsi huomattavasti nopeammin kun ei ollut kahta "kitisijää" pyörien kanssa mukana!

:wave:

Yhteistyössä