<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Huomenna olis sitten aika sinne kättärille. Saas nähdä mikä on lopputulema. Ei oo vauva ollut halukas vielä syntymään tän viikon aikana, joten josko sitten käynnistyksellä/kypsyttelyllä. :/

Pitäis vaan saada oma nuppi kuntoon tuon asian suhteen ja sitten ei voikaan muuta kun toivoa parasta. Välillä pelottaa miten kaikki tulee menemään, mutta se sitten jää nähtäväksi.

Ruttana & Beanie 40+6 :heart:

Kiitos ooti! :hug: Mulla tosissaa loppu ne tyystin (supisteli siis klo 18.30-19.30) ja nyt sit iha vähä aika sitten tuli pari kolme kipeetä supparia taas ja jomotteli jonkin aikaa mut taas loppu :D Et saa ny nähä.. mut uskosin et ei synny.. Se meinaa ois mun tuuria :D

AAM
Gardeniallahan on kans nyt nyytti pieni sylissä :heart:.. :whistle: eikös eilen ollut sektiopäivä hällä ? :flower:

ooti voi kämmi.. :( no kyllähän näitä ehtii vielä.. ;) kai ?

SS on toiveikkaana siellä ? =) mitäs sille emmä tästä vielä mihinkään lähde fiilikselle kävi ;) ? :p ei vaines.. kyllä sä "pukille" pääset käkkimään ainakin mua ennen veikkaisin :p

Am & hippunen 39+1 :heart:
sivurohviili.. tältä päivältä:

ja etuskaala:

ja mitenniin lonnottaa tuolla toisella kyljellä :D ?

Ihana masu AM! :heart: Juu mie vähä innostuin ko ei enne oo supistanu ku yhen ainoon kerran. Tai siis kahesti mut iha eri aikoihin ni nyt ku supisteli iha jatkuvasti ni toivo heräs :D Mut joo.. Kyl seki fiilis tulee ja menee sitä tahtia ku menkkajuilinta alkaa ja loppuu :LOL:

AAM
Milky mulla on yks "maha" jo takana :ashamed: enkä tuosta karttapallon koosta nyt erityisen ylpeä olis.. mä vaan mietin sitä Pai:n sf-mittaa 29... siitä mä oon kade.. :|
mulla kuite pitäis olla tyttö ja toi on just semmoi 4,5 kiloinen megaiita mikä sieltä punkee ulos niin että paikat on ihan retaleina kuite sen jälkeen :eek: :(

AAM
härresjöö missäs JJt luuraa ? tajusin just ettei emännästä oo mtn kuulunut ? vai joko hälle on tullut ja multa mennyt iha ohi ??

ja asiasta viidenteen ziki: onko kukaan sanonut että sä näytät ihan Christina A:lta (juu ei varmaan ko muuten vaan :whistle: ) :xmas: ? surffasin vanhoja pinoja irc galleria kuva tuli vastaan ja siinä yhdessä olit siiiiiis iiiihan Chrisun näköinen, olin et :eek: mega söde siis :heart:

:wave: täällä ei siis muuta tekemistä kuin surffailla läpi vanhoja meidän juttuja :headwall: :headwall: :D OK, It`s proven to be true, I HAVE NO LIFE !!!! :( |O

Hitto mä vihaan näitä suppareita.. pää hajoo jo!! niin epäsäännöllisiä kun olla voi ja niiin kipeitä kun olla voi. tuntuu siltä kun paikat repeis juur sillä hetkellä kun supistaa, mut ei kestä supistus kun alle minuutin mut on jumalattoman kipee :( kolmeen yöhön en oo nukkunu kun 20min kerrallaan. ja taas mä valun tota ruskeeta limaa. kummastuttaa vaan et kun sitä tulee vaan aamusin. tosin eilen tuli puuhailtua ukkelin kanssa joten liekö sitten ärsyttäny enemmän. ainakin toi pikkumies heiluu tuola siihen tahtiin et ei sillä mitään onkelmia ole.

ukkokin pohti 15min tossa aamulla että lähteekö töihin vai jääkö kotiin mut panin sen pihalle kumminkin.

mä meen suihkuun kitumaan :wave:

Nellah ja 40+4

Kesis: Pöh, ei tää täältä tuu viel aikoihi. Kunhan on vaa kiusannu mammaansa.

AM ja piin: Oon ihan sikapoikkiväsyny, mut tuun silti. Näin jopa unta täst meijän tapaamisesta ;). Muut on varmaa mulle ihan kadei, ku nään ton megapötsin tänää livenä :LOL:

Mannalle vielä kerran onnittelut IHANASTA prinsessasta! Alko kiinnostaa se synnytystarina vielä enemmän :)

Nellahille tsemit ja SS:lle kans ku näköjään siel on alkanu jotain tapahtumaan ;).

elikäs Ziziki on lähtenyt eilen yöllä kahdentoista maissa synnyttää kun vedet menneet.... =) eli ei ole pinoa täällä päivittelemässä et jos joku on halukas tekee uuden pinon...:) yhdessä kasassa oli vielä aamulla ja tosi väsynyt oli joten toivottakaamme tytöt paljon voimia sinne matkaan... :heart:

Synnytyskertomusta piakisesti..Eilen kotiuduttiin vasta kun kellastui tämäkin ja siten oli yhen yön valossa ja sit vielä seurattiin arvoja ja eka näytti et alkaa nousta mut sit oliki laskenu onneks ja snaoivat et päästään turvallisin mielin kotiin.
No synnytyksestä..
Illalla 9aikaan huomasin et alkoi napakoitua supistukset ja tuli 7-11min välein vähä sekavasti..
Sitte kellottelin ja puolen yön aikaan soitin oulaisiin ja käskivät tulla näytille..Oltiin oulaisissa joskus 1jälkeen ja olin 3cm vasta auki..Päästiin salin viereen huoneeseen ootteleen ja kätilö sano et koittaa levähellä vaan..Mä heti ajattelin että en varmaan ala makaan ja aloin taaplata pitkin huonetta..Sit supistukset alko 3 aikaan tulla 5min ja 4min välein.. 4aikaan sitten hälytin kätilön kun alkoi olla sen verran tujuja supistuksia..Päästiin sitten saliin ja sain ilokaasun avuks.Sitten joskus puoli 6 pääsin altaaseen lillumaan ja 6.36 syntyikin sitten poitsu..

Ponnistusvaihe oli 11min mutta tällä kertaa se tuntui kyllä ikuisuudelta..Poika oli kuiteski vähä isompi ku edelliset niin tuntui et ihan tosissaan sai puskea et tulee.No.. Napanuora oli aika tiukasti kaulan ympärillä ja oliki poitsui vähä aikaa hiljaa ennenku alko itkeskellä.. Se sitten vähän laski pisteitä jotka oli sitten 8-8-9

Isukki katkas napanuoran ja sitten mentiinki sängylle pötköttelemään ja istukka synty aika pian..

Selvisin taas ilman repeämiä jne ja tikkejäkään ei tullu yhtään.. Saatiin sitten aamupalaa ja iskä lähtiki sitte kohta kotia kohti ja me mentiin osastolle pötkötteleen.
Ei siis mitään kammoa jäänyt taaskaan ja nyt oli nopea kun 3h40min ponnistus 11min ja jälk vaihe 9min..
Ja lievityksenä siis ilokaasu ja vesi. Lopussa ei saanu sitä ilokaasuakaan kun ei yltänyt altaan toiselle reunalle..Siinä oli aika tuskaa sitte..
No..Mutta imetys on lähteny hyvin käyntiin ja maitoa taas kerran riittää ihan kivasti jo nyt. Laitoksella jo toisen yön tuskailinki kun oli niin kivikovat tissit,mutta onneksi pojuki sit innostu oikein ja söi hyvin.

Poika on kiltti ja nyt ekana yönä kotona söi n 3kertaa yön aikana ja herra pääs välillä nukkuun äitin ja isinki viereen ja aamuun sitten nukkui velipojan ja äitin vieressä.
kyllä tää on niin ihanaa nyt ku vielä pääs kotiin..

Sitten jos koittaisin kuvan laittaa..
Tässä laitokselta.. pojalla oli kädet ihan siniset ja nenä ja ylähuuli...
ja sitten kotiin lähdössä eilen

Nyt pitää vielä ite alkaa syödä jotai kun tottui niin kunnolliseen aamupalaan sairaalassa :D

Onnittelut kaikille muillekkin vauvautuneille ja kyllä ne teidänkin vauvat sieltä vielä tulee!!!

Vaavimasu ja Leevi1vko

Ihana poitsu Vaavimasulla! :heart: Söpösti uppos noihin kotiinlähtövaatteisiinsa. :D

) .) Täällä ollaan vähän kipeissä fiiliksissä. Jotenki on pää ihan tukossa (räkää..) ja muutenki puolkuntoinen olo. :/ Ajattelini kuitenkin katsoa jos tää olo hiukan mukavoituis tästä niin voisin sitten ehkä leipoa pullia. Mut tosiaan katotaan nyt. Joku poraa betoniseinää alakerrassa, joten hermot meinaa mennä siihenkin. :kieh:

Laala ja Punkero rv38+1

Zikille onnea matkaan!!! Ja mikäs on SS:n tilanne? :)

Am tosi hieno masu, itsellä aikas pieni tuohon verrattuna..

Vaavimasulla tosi suloinen poika, onnea siis :heart:

Harmi tosiaan kun en päässyt taaskaan tapaamiseen :/ No jospa sitten toisella kertaa =)

Nyt pitää mennä :wave: :wave:

AAM
Zikizikille jälkikäteisonskulit mukaan :flower: tokkopa näitä tarvii hyvin se menee kuite B)

Vaavimasulla übersuloinen pikkumies ja hienoa kuulla että vesialtaasta oli tas apua on se vaan niin kumma miten luonto auttaa =)

Laalalle paranemishaleja :hug: toivottavasti nyt lentsu ei iskisi huolella.. :| :snotty:
meillä poika on kans päässyt vihdoin yskästä eroon ja ilman yskänlääkkeitä ja lääkekuuria !! siis sipulilla ja hunajalla on ihme vaikutus.. taas luonto.. :)

Säde otat semmoi megaison laten siellä ja Piin kerkeekin kertomaan viimosimman neukkakuulumiset sopivasti, ai niin teillä on molemmilla se :LOL:

am & hippunen 39+2 :wave:

AM;silti..söpö vatta :LOL: Ja vaikka mulla pienehkö(olen kyl pitkä) niin silti eilinen painoarvio oli jo(vaikkakin tasan keskikäyräl mennään) 3200g ja viikot vasta 37+5

Mä haluisin kans leipoo mutta ko pakastin täynnä niin ei sinne mitään mahdu.

AM Vaikka mulla pieni sf-mitta onki,tuntuu ettäsitävauvaa on silti joka paikassa.. ja oon niin pieni kokonenki ettei mun mahaan mahdu kovin isoa jöötiä!! =)  viimekerralla neuvolassa arveli th vauvan olevan alle kolmen kilon.

mulla ei edelleenkää mitään muuta ku normi suppareita.pikkunipistelyä.  mutta kaippa se vauva on sitten niin pikkanen vielä että aikooki kasvaa viikon-pari vielä.saapanähä...

zikille voimia koitokseen.ja muillekki tositoimissa oleville. ja koittakaa suppareista kärsivätjaksaa. ei se kivaa oo vaan ootella ja ootella eikä mitää ratkasevaa meinaa tapahtua...

mulla ois 11 nla. turhaakait sinnekki taas menee.. =)  pitää muksutki ottaa mukaan,pyörätuolipotilaski... ei auta ku ei saa hoitajaa...

ihanaaa ku mies tulee huomenna,pääsee lenkille ja nauttimaan pääsiäsen rauhasta. saa syyä munia ja mämmiä ja sensemmosta... :p

aivan sulosen suloseia vauvoja :heart: voi ku ne onki niin pieniä... ei sitä muista kuin pieniä ne oikeasti onkaa ku ne syntyy =)

pitää nyt laitattaa ittiä pikkasen sinne neuvolaan.just siivosin niin hiukset solmussa ja hiki tuli =)

Pai ja Nuppu 39+1 :heart:

Zikille sit onnittelut lienee paikallaan :flower: ! Oon kyllä vähän kade aina ku joku lähtee synnyttämään :ashamed:. Tietty silti onnellinen niiden puolesta, jotka jo saa oman pötkönsä syleilyyn :).

Kiitos vaavimasulle tarinasta. Oli jotenki lepposan kuulonen synnytys (ei siis varmasti mitenkään rentouttava experience, mut kuitenki). Tuloksena mitä valloittavin pieni ukkeli :).

Neuvola oli tossa aamulla ja kaikki oli taas erinomaisesti. Pääki oli kiinnittyny (WUHUUJEJEJEEEJIPPII). Sf oli 34 eli ei oo kasvanu ku vatsaki niin hienosti (tai lapsi?) laskeutunu. Jos verenpaineen nousu ennakoi jotenki lähestyvää synnytystä niin täällä on synnytys vielä kaukana. MUT HEI, Zikil oli kans matala ja se lähti viime yönä synnyttää. Eli ihan höpöhöpö puhetta sellanen :D. Pakko kyllä sanoa, että alko vituttaa kun varattii ens viikolle aikaa :LOL:. Tietty se oli varattava, mut olis paljon kivempi kuulla että "sun vauva tulee kyllä ihan just, eikä enää tarvi näissä merkeissä nähä". No enää pari viikkoa maksimissaa :whistle:.

Mä oon jotenki niin toivonu, että ku mun äiti on saanu mut ja siskon aina ajoissa niin mäki saan tän. Mut tää varmaa onki tullu isäänsä ja päättää tulla pari viikkoa myöhässä. Onneks se oli pieni siltiki (48 cm ja 3,5 kg). On muuten vieläki ihan kääpiö mieheks :LOL:. Olipa kivasti sanottu rakkaasta miehestä B). Ku oon jostain kuullu, et isän syntymäpaino antais vähän viittaa siihen, miten iso vauvasta tulee. Tiedä sitte.

AM: joo mä taidan kyllä kaffet juoda (pullan kera). Mies eilen kauhisteli jo teijän puolesta ku oon alkanu vähä mökkihöperöityy ja jutut sen mukasia :whistle:. Nähään siis kahviossa!

39+5 (tulispa tuolta sellanen pieni pääsiäispupu)

http://www.vrk.fi/vrk/files.nsf/files/71D05039D6C1D7A5C2257591004E77CF/$file/250309_VRK_etunimitilasto2008_suomenkieliset_nimet.pdf

Meijän vauva ei oo tuolla :eek:. Luulin, että olis. Meinattiin kyllä aluks antaa keskimmäiseks nimeks Onni, mutta mieli muuttu.

Yhteistyössä