Valtaisat onnittelut tytöistä
millipillille ja ventille!!! :flower: :flower: :flower:
Ja ihanat kääröt teillä kotona
Nappi1984 ja
Hani- :heart: :heart:
Nellah kuulostaapa tosiaan siltä, että pian alkaa jotain tapahtumaan =)
SuukkoSuulle onnittelut tulpan lähtemisestä
:flower: Huomasin, että sulla oli alapaine korkeampi, eikös jotkut sano, että verenpaineen kohoaminenkin enteilee lähestyvää synnytystä? B) Vaikka eihän meillä siihen synnytykseen ole joka tapauksessa enää kovin kauaa aikaa
Yliaikaiskontrollista, nyt en muista varasinko itse ajan vai varasiko terkka mulle sen silloin neuvolasta esikoisen odotusaikana. Joka tapauksessa se itse käynti oli 41+5 ja silloin sovittiin käynnistysaika rv:lle 42+1. Tässä raskaudessa yhdellä polikäynnillä Naistenklinikalla kyselinkin, että mites kun tasaviikot on perjantaisin, niin saattaisivatko käynnistää sit jo päivää aiemmin kuin normaalisti, eli 42+0, vai meniskö se käynnistäminen viikonlopun yli. Kätilö sanoi, että kyllä hyvinkin voidaan käynnistää jo 42+0 mutta myös ihan viikonlopun aikanakin käynnistelevät tarvittaessa.
Ruttana oi oot kyllä tosi reipas! Varmasti on ollut rankkaa, mut ihanaa että kesällä olette sitten yhdessä. =)
AM Hienon tortun väänsit
:flower:
( . ) Täällä ei vauva osoita minkäänlaista mielenkiintoa lähteä pois masusta.
Mutta olokin on oikein hyvä, joten mikäs tässä odotellessa. :heart: Kuten sanottu, ei siinä kovin kauaa voi joka tapauksessa enää mennä :xmas:
Kesis ja Nuppu 39+4