<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Moikkis naiset. Terkkui tyksistä, maanantaina 6.4. klo 4:35 syntyi tyttö, meitin sokerivauva 2920g, 49,5cm laiha, täyden kympin tummatukkainen neiti. :heart: Nopea oli toimitus, 4cm auki olin kun tultiin hiukan puolen yön jälkeen, epiduraali on ihana asia ;) ja kahdella tikillä selvittiin. Hiukan huonolla yhteydellä täältä viestittelen, joten lisää sit myöhemmin. :wave:

Mitäs tähän nyt laitetaan.... ei enää 40+0 vaan

ventti + viuhti 1vrk
 
Voi että mikä ihana söpöläinen Hanilla!! Ihana tukka ja kaikki :heart: On niin ihania vauvakuvia ollu kaikilla, että kauhee hinku tulee itellekin jo saada se pötkö syliin :heart: :heart:

Ja onnea Millipilli ja Ventti, ihania uutisia :flower: Ei ollu kyllä Ventin prinsessa sokereilla lihotettu, kun noin sievät mitat!!

Mä pääsen tänään hiusten leikkuulle, jee, hemmottelua :p
 
Millipilli ja ventti, mahottomasti onnea pienistä vauveleista! :flower: :heart: Ja ventillä ei mikään sokerivauveli tosiaankaan. Hm, ja kohtuullisen täsmällinen neiti, melkein LA:na syntyi. :) Ääh, tahtois pikkuhiljaa itekin nyyttärän viekkuun...

Hanilla ihkuli pieni vaavi, :heart: tukkaaki oli siunaantunu kunnolla.

Nyt mie lähen pihalle, kun on niin mahtava keli (vaikka aamulla olikin pakkasta kaksnumeroisin lukemin). Käväsen myöhemmin tsekkaamassa, josko olis tullut lisää uutisia vauvaantuneista sekä kirjottamassa vähän omaa napaa myös. :D

Jaksuja ja tsemppiä kaikille! :hug:

AuroraB + nasukki 39 *poksis*
 
AAM
Ventti onnea onnea onnea paljon :flower:
ja
Hani hyyi ilikiäätkös =) kyllä pitäis lailla kieltää tuommoiset IHANAT lietsonta kuvat :D :heart: :heart: :heart:

voi kuinka sitä jaksaa odottaa... :heart:
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa ja tsempitykset niille jotkä kärvistelee yliajalla ja muillekin.

Meidän pikku-ukko on nyt tasan kaksi viikkoa vanha ja edelleenkin suht kiltti. Antaa nukkuakin välillä 3-4h pätkiä. Ja itse oon oppinu sellasen taidon, että sammun kun saunalyhty samantien jos vauva nukkuu yöllä (ennen saattoi mennä puolesta tunnista tuntiin ennen kun sai unen). Tänään meillä on eka neuvolakäynti ja kohta nähdään miten paino on lähtenyt nousuun. Viime viikolla kun terkka kävi kotona oltiin kyllä jo päästy syntymäpainoon ja komea kaksoisleukakin on jostain ilmestynyt.. eli maitoakin taitaa tulla tarpeeksi. Toivottavasti pääsette kohta kaikki kirjottelemaan tonne vauvapuolelle, siellä on vielä melko hiljaista =)



Tollanen nyytti meillä asuu :heart:
 
voi itku!!!! IHANIA SÖPÖLÄISIÄ KUVISSA!!!!! :heart: HALUU OMAN JO!!!! :D tulee iha kyynel silmäkulmaan ku on nii älyihanuuksia!

ventille onnittelut tylleröstä! :heart:

täällä oon puunannu keittiön kaapit ja seuraavaks aattelin käydä ikkunoiden kimppuun!! :whistle:
pakko touhuttaa kokoaja jotai ei täs muuten pää kestä! :D
 
Ihania kuvia! Onnea uusista pienokaisista! :heart: :hug: :flower:

Neuvolakuulumiset:

RV 39+4
(n. vko sitten)

Paino 76,9kg +1313g/vko 10,2kg yhteensä
Turvotus +/- (sama)
Paineet 131/98 (131/91)
Pissa puhdas
Sf- mitta 32,5 cm (32cm)
RT (kuten aina)
Syke + 145 (160)
Liikkeet ++ (möyrynny vaa enemmä edeltävänä vkona)

Eli vaavihan oli sitten TAAS vaihtanu kylkeään.. Nyt selkä tuntui sitten oikealla ku viimeks oli vasemmalla. Suhteellisen ylhäällä naapero oli edelleen ja th arveli, että enköhän tuu ens kerrallakin vielä eli vkon päästä. Tosin sano, et voihan toki tulla nopeitakin muutoksia ja kun sitä limatulppaakin jo tullut. Mut eiköhä tässä vielä aikaa mee ku kuulema ensisynnyttäjillä se vaavi yleensä laskeutuu enne synnytystä.

Sellaisia :heart: :heart:
 
onnea vauvautuneille :flower:

ihania vaavikuviakin :heart:

Mulla ilmeisesti alko irtoomaan limatulppa ruskeeta vetistä vuotoa tuli aamulla. (lorisemalla) ja sitten yks pieni verijuova paperiin nyt päivällä. tulin sitten anopin luokse ja se ei päästä mua kotiin ennen kun mies tulee töistä :kieh: koska tulee suppareita epäsäännöllisesti. toivottavasti illalla tai yöllä viimestään päättää tulla ulos.

Nellah ja Toni 40+3
 
Jee=)Äippäpoli käynti takana ja vaavi kasvaa just keskikäyrällä,painoa nyt 3200g ja paikat sormelle auki ja pehmeet .Ja sanoi ettei paljon lasketun ajan yli menisi..saas nähä kui käy.Lekuri oli kiva eikä tutkimuskaan niin kamala ko etukäteen ootin.Ja puoli tuntia meni kokonaisuudessa vaan koko juttuun.

Onnea uusille äiteille ja vaaveille :flower:
 
Voi ei miten ihania vauvakuvia, tää tahtoo kans jo oman nyytin, mut taitaa olla liian hyvät oltavat tuolla mahassa kun ei osaa tulla pihalle. Onnea kaikille joilla jo vaavi syntynyt! Epäsäännöllisiä suppareita on kyl, mut aina hirmuinen pettymys kun loppuvat yhtäkkiä kuin seinään.. Pitänee se kompassi niellä, kun ei S:sätkään tehoa, jospa sit osais suunnistaa..
Noh, onpahan putipuhdas koti ainakin jos ei muuta. Montakohan kertaa ehtii vielä tehdä "viimeisen siivouksen" ennen laitokselle lähtöä. :D Ens viikolla sit olis viimestään aika NKL:lle käynnistyksen suunnitteluun, jos ei aiemmin meinaa tulla.. Kärsimätön? Minäkö? No todellakin!!

Möyriäinen 40+1
 
Voi helvata teitä nuitten vauvakuvienne kanssa!!! :heart: :heart: :heart: kaivan kohta sen omani pois omin käsin... :D Ja onnea kaikille vauvautuneille taasen!

Tänään oli neuvola, kaikki jälleen kerran ok. Maha on laskeutunut ja pää tiukasti paikoillaan alhaalla, eli ihan sitä myöte selevä olisi syntymään. Terkkari käski ottamaan kaikki ässät käyttöön ja muitakin konsteja mitä vain keksii. :D Onneksi oli isäntä matkassa neuvolassa niin kuuli sen komennon itteltään neuvolantädiltä. Nauratti kun se kysyi vielä mieheltä että mikä niistä ässistä olisi mieluisin... :D

Usvis 38+4

p.s. oma vinkkini niille joilla teksti häviää... itse otan aina kopion tekstistäni ennenkuin painan vastaa-painiketta. Monesti olis mullakin pitkät jorinat hävinny bittiavaruuteen...
 
Ventti onnittelut pikku rinsessasta!!! :heart: :heart: :flower: :flower:

Täälä saatu vesivahingot siivottua äitini avustuksella ja hän sitte päätti imuroida huushollin samalla :heart: , ihanaa!!!! Ite tarvitti vaan siirrellä roinat pois tieltä, nyt vois vaikka pääsiäinen alkaa!!!

Ihania vaavelokuvia ootte laitellu, meillä asustetaan tuola yksiössä varmaan viä vappunakin :x
 
Valtaisat onnittelut tytöistä millipillille ja ventille!!! :flower: :flower: :flower:
Ja ihanat kääröt teillä kotona Nappi1984 ja Hani- :heart: :heart:

Nellah kuulostaapa tosiaan siltä, että pian alkaa jotain tapahtumaan =)

SuukkoSuulle onnittelut tulpan lähtemisestä :D :flower: Huomasin, että sulla oli alapaine korkeampi, eikös jotkut sano, että verenpaineen kohoaminenkin enteilee lähestyvää synnytystä? B) Vaikka eihän meillä siihen synnytykseen ole joka tapauksessa enää kovin kauaa aikaa :D

Yliaikaiskontrollista, nyt en muista varasinko itse ajan vai varasiko terkka mulle sen silloin neuvolasta esikoisen odotusaikana. Joka tapauksessa se itse käynti oli 41+5 ja silloin sovittiin käynnistysaika rv:lle 42+1. Tässä raskaudessa yhdellä polikäynnillä Naistenklinikalla kyselinkin, että mites kun tasaviikot on perjantaisin, niin saattaisivatko käynnistää sit jo päivää aiemmin kuin normaalisti, eli 42+0, vai meniskö se käynnistäminen viikonlopun yli. Kätilö sanoi, että kyllä hyvinkin voidaan käynnistää jo 42+0 mutta myös ihan viikonlopun aikanakin käynnistelevät tarvittaessa. :)

Ruttana oi oot kyllä tosi reipas! Varmasti on ollut rankkaa, mut ihanaa että kesällä olette sitten yhdessä. =)

AM Hienon tortun väänsit :D :flower:

( . ) Täällä ei vauva osoita minkäänlaista mielenkiintoa lähteä pois masusta. :D Mutta olokin on oikein hyvä, joten mikäs tässä odotellessa. :heart: Kuten sanottu, ei siinä kovin kauaa voi joka tapauksessa enää mennä :xmas:

Kesis ja Nuppu 39+4
 
Paljon onnea millipilli ja ventti :heart: :heart: :flower: Ja hitto noiden kuvienne kanssa.. Ihan niinku ei olis odottavainen tunnelma muutenki!!!

AM ja säde(?) Olisko treffipaikkaehdotuksia ja ajankohtaa? Vaiko jätetäänkö väliin? Onko teillä autoja, mulla olis vielä tän viikon niin pääsee helposti liikkuun.. Nähdäänkö Kantsun uudella Prismalla, siel olis uus hieno kahvila jossa latte ja munkki tarjouksessa :whistle: Tosin sinne menoon en tarvii autoa :/ Ja ton lapsoselle löytyy onneks kaitsija, on vieläkin hiukka räkänen nimittäin..

Jee jee, viikon kohokohta, huomenna aamulla neuvola. Tosin mua ärsyttää ettei meilläkään neuvolassa mahdollisuutta ronkkimiseen eli alapään meinikejä ei tiedetä enneku lähtö synnärille tulee.. Olis kiva vaan tietää onko mitään edistystä tapahtunu, vaikka eipä siitä kai loppupeleissä mitään hyötyäkään oo.. En kyllä uskalla edes tiedustella jospa tutkimusta tekisi kun liian jotenki "tuttu" se neukkutäti, saapi jättää mun toosan koskemattomaks, alkais muuten ahdistaa..

Piin 38+6
 
AAM
pk-pikamiitinki:
joo kyl tuo Kantsun prisma on tuttu kyllä mä sinne ainakin voisin raahautua... autolla siis :D
huomenna (koko päivä tyhjää ) vaikka tai torstaina aamupäivällä heti koska Iltapäivällä on neuvola 13 .... munkki ja latte :p b :) d
 
Vääh, mä parun täällä napin vauvakuvia ja ventin uutisia! :D
Ihanaa ihanaa!!!
Erityisesti onnea Ventille, tuntuu paljon todellisemmalta se omanki vauvan saanti, kun ventin kanssa ollaan masuja vertailtu ihan livenä! :D

Laala ja Punkero rv38+0
 

Yhteistyössä