SATA riviä kirjotin äsken!! Sit hävis!! :'(
ÄRSYTTÄÄ.....
No mut kirjoittelin vain (houp nyt säästyy) hääräilyistäni ja valvoilemisista.. Just nukuin pari tuntia miehen viekussa ja sitten pissahädän jälkeen siirryin olohuoneeseen syömään villevallattomia ja näpytteleen tänne.. sama kiertokulku että yöllä ei saa niin nukuttua ja sitten aamupäivällä onkin pakko hirsiä vedellä kapl ov auörs. |O
Äsken siis kirjottelin mun hääräilyistä päivisin, että KYLLÄPÄ SITÄ on niin uuden vauvaelämän kynnyksellä, että pää on pyörällä.. :heart: Kipuja on selässä ja häpyluussa mutta 5 niistä! Silti sitä vain jotain on häärättävä ja säädettävä, NYT KUN ON VIELÄ AIKAA eikä oikeasti sitä pysty makaamaan sängyssä koko päivää tekemättä mitään, kun jo aina yön jälkeen on kyljet kipeenä ja pönttö olo ois jos vain löhöäisi.
Huomaan että kun on tällainen uusi muutos elossa edessä, niin on jotenkin yliodottavainen, täpinöissään ja haluaa tehdä asioita valmiiksi.. Huomaan sen jotenkin myöhemmin näin kun päivän jälkeen ajattelen, en esim. puunatessa sitä yhtä kohtaa 50min. ja siltikin on vielä likainen, heh.. Havahtuu vain välillä huomaamaan, että voi ei muahan niinsanotusti jännittää vauvan meille tulo, kun niin JOTAIN pitää aina välillä tehdä eikä kivuista välitä.. Ja huomaan että voisin välillä vähän relata, kun yhden murusenkin pyyhin välillä äkkiä pöydältä pois..
:ashamed: Ei vauva huomaa epäsiivoja juttuja ja en mäkään muuten, mutta joku kumma jännityksen luoma hääräämis- ja säätämisvaihe on, kun vain PITÄÄ olla JOTAIN tekemistä ja tunne että koti kuntoon ennen kuin synnyttämään lähtee =) Syntyis nyt siis vaan se vauveliini, että pääsis imettämään ja tuijotelemaan sitä haltioissaan, pääsis ulos kävelemään vaunujen kanssa :heart: Ei olis tätä kotona kökkimistä ja täpinäoloa että milloin milloin milloin jotain tapahtuu ja ei olis jatkuvasti rätti tai pyykit kädessä..
Pääsis relaksoitumaan
En onneksi kai ole ainoa näissä tuntemuksissa?
Toivon vain että en saa rakasta miekkostani ärsyyntymään mun tohinasta :heart:
Nyt just supistaa, ei niin kivuliaasti, mutta tuntuu kyllä... Vauva siellä kaivelee itselleen tunnelia ulkomaailmaan. Onkohan kukaan teistä nyt valveilla ja on supistelujen kourissa..
Torstaina neuvola, ei jaksais odottaa millään, mutta kai se vain on.. Harmi kun se neuvolatäti ei koittele sisältä päin mikä tilanne, kiinnostais tietää enemmänkin kuin oma paino ja silleen :wave: No mutta ehkä sitä ollaan jo ennen torstaita synnyttämässä..
Kiitos Allusmamma minigrip-vinkistä, taukki minä, tokihan ne ovat juuri oivia. :flower:
Onko kaikilla sairaalakassi pakattuna? Mulla taitaa olla jotenkuten..eihän sinne siis tosiaan kummosia mukaan tarvitse... Mies saa kamerat vielä pakata. Joku ottaa rintakumeja mukaan jo sairaalaan.. Tarviikohan oikeasti.. Kai nämä nännit ihan jöpöttäis sopivasti vauvelin suuta varten, uskoisin
Äsh, nyt mä lopetan..alkaakin jo vähän unetutta..ehkä..
Hyvää tiistaita kaikille ja hyviä olotiloja kaikinpuolin!