<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

jj-t onnea!!! :heart:

(.) eilen sain hiusvärit päähän, niin eikös lapsivesiä alkanut lorista pitkin jalkoja. kolmeen kertaan kunnon lammikoissa seisoin. olin jopa nelin kontin lattialla haistelemassa ko nestettä ettei vaan tule turhaa reissua tyksiin. vaikka olin juuri ennen lorahduksia käynyt pissalla. pitihän mun sitten vielä suihkussa käydä pesemässä hiusvärit pois.
tyksissä testeri näytti kuitenkin ettei olisi lapsivettä :eek: jaa no mitäs sitten?
ottivat osastolle yöksi, aamulla lääkäri meinasi kotiuttaa. rupesin itkemään ihan täyttä ( hormoonit ja väsymys painaa ) ja lääkäri perui puheet ja soitti synnärille onko tilaa. tipalla koitettiin saada käyntiin, mutta ei niin ei. kotona siis jälleen ja yhä vannoutuneena että vettä oli! vatsakin ihan eri mallinen ja tyhjemmän tuntuinen ( muutkin huomaavat eron.. ).
kolmosen kohdalla oli sama tilanne, mutta silloin lähti käyntiin tipalla.
eipä kai auta muu kuin odotella :headwall:

iltsu & itsepäinen beibe
 
Kiitos taas kahviseurasta säde ja am :flower:

Nyt täälläkin ikkunat kiiltää, supistuksen supistusta ei kyllä näkyvissä tai kuuluvissa.. Mutta enää maks. 3 viikkoa :D Ja kyllä ainakin kämppä kiiltää, pääsee beibi puhtaaseen kämppään, kolmessa viikossa kerkee ihan kivastii puunata :LOL:

Pääsi se zikikin nyt sitte testaamaan sitä lantiota ihan tositoimiin, oliskohan jo vauveli sylissä.. Ja jj-t:lle onnea kääröstä!!

On vissiin käytäntöjä tiukennettu kättärin suunnalla mitä siis noihin käynnistyksiin tulee.. Luulis et irtois oksitosiinia vähän helpommalla, mut ei niin ei. Voimia ja tsempit vikoille hetkille nellah ja ruttana..

( . ) Neuvolassa ei tänään mitään uutta, ei edes painonmuutosta suuntaan eikä toiseen. :headwall: Plaah, seuraavaa aikaa ei enää varattu, soitan sitte jos tulee onkelmia eikä viikossa oo vielä ulostautunu tää takiainen.. Mitenniin mä muka laiska neukkulassa kävijä.. :whistle: No ei, niin kauan ku ei mitään hätiä ole niin en kyllä jaksa vaa'alla juosta vaan meen vasta sit jos on tarvis..

Piin *39*
 
No voihan ziki sentää minkä meni tekemään!!!! Samana päivänä la, ja nyt se on sitten sillä menoa!
No hyvä vaan sen suhteen, tais sillä niitä kolutuksia ja supistuksia keretä olemaanki. Mulla vaan ku supistelee, mut ei ees kauheen kipeesti.
Mut jaksamisia sille, ja kenties jo onnea!!! :) :flower:
 
Lämpimät onnittelut Jj-t :flower:ja millipillillekin vielä uudestaan näin virallisesti! :wave: :flower:. Kylläpäs sinulla kaikki kävikin sitten supernopeasti!


Ruttana:
toivottavasti tämän päiväiset tutkimukset olisivat antaneet vauvalle vinkkiä mistä sitä ulos pääsee. :whistle:


iltsu ja Nellah::hug:no ei ole herkkua elämä teillä, nyt ei voi muuta kuin peukuttaa että ne vauvat lähtisivät pian syntymään!b:/ d


Superheppulille vaan voimistuvia suppareita puhaltaa hän ~~~~~~:whistle:


Ja itse olen täällä ihan vakuuttunut että tää oma vauelini ei lähde syntymään ilman käynnistystä :/ . Aamupäivällä bongaamani limainen valkkari loppui kuin seinään, samoin ne vähäisetkin menkkakivut. Tylsää. Ja huomenna taas vaihteeksi neuvolaan (vasta NELJÄS kerta kahdeksan päivän sisään!! :eek:)

Talvitie 41+0
 
Talvitie miten usein sulla oikein on noita neuvolakäyntejä?
Mulla oli maanantaina neuvola ja seuraavan kerran neuvolatäti haluaa nähdä mut vasta laskettuna päivänä. Eli mulla on nyt loppuvaiheissakin ollu tiheimmillään 2vk neuvolakäyntien väli... mikä on käsittääkseni ihmeen harvaa?

) .) Mun sisko kävi tyttönsä kanssa päivällä täällä. :D Sen tyttö on ihan mahoton, kun se on nyt 1v3kk ja ihanasti vauhti päällä koko ajan. :D Se otti mun tietokoneen hiiren ja "pukeutu" sen johtoon ja sit leikki puhelinta sen hiiren kanssa... Ja sit se kävi tutkimassa että mitkä kaikki laatikot meillä aukee ja sit se vähän kirjotti kuulakärkikynällä pöytään (onneks on ikean 10? pöytä niin siihen saakin piirtää. :LOL: )... ja sit kaikki tää moneen kertaan ja ihana kikatus-käkätys koko ajan päällä. :D
Jos Punkero tulee muhun tossa luonteessa, niin siitä tulee viel mahdottomampi. :LOL: Pysytäänpä ainakin vireinä miehen kanssa. :D
Sisko toi jätskiä, mitä mä oon nyt illalla viel tuhonnu tässä. :D Jee. :p

Miehel on huomen ihana lyhyt työpäivä. Sitä juoksutettiin tänään niin paljon töissä, että pomo lupas että saa häipyä huomenna heti ku yks homma on tehty, mut saa koko päivän palkan... Mies sanoi että luultavasti siis menee ja tulee aamulla töistä ennen ku mä oon ees heränny. :D Sopii mulle, käytännössä siis viis yhteistä vapaapäivää edessä! :D Tai siis vapaitahan kaikki mun päivät on, mut että myös miehen osalta! Luksusta! :heart:

Njooh. Pitäis varmaan mennä kohtapiakkoin nukkumaan, mut kun ei millään jaksais. :LOL: Logiikka, mitä se on?

Laala ja Punkero rv38+1
 
AAM


tuossa päivän kirppislöydöt :) musta ihan kivoja, vai onko noi liian "kulahtaneita" teistä ? :snotty:

okei noi kengät oli euron mut niin suloiset :heart: ja villatumput käytettyjä mutta siistit ja ehjät = ajaa asiansa..

itsepalvelukirppikseltä Olarista :D
*ja vielä muoks* sinne jäi vielä siitä äp pakkauksesta missä tuo vikreä raitainne body oli niin potkuhousut samaa kastia pitäisköhän käydä hakemassa pois ?? maksoiko neki kork. euron jopa ja paljon tosi hyvälaatuista kamaa =)
 
AM, tosi hyviltähän nuo näyttää kaikki =) Itse olen saanut haalittua kokoon niin vähän vaatteita, etten tiedä selviänkö :/ Mut saahan niitä sit lisää jos loppuvat alkuunsa.

Suukkis taitaa olla tositoimissa? Jännää, tsemppiä!

Tänään neuvolassa ei mitään erikoista. Sf-mitta 32, ollut sama kolmella viimeisimmällä neuvolakäynnillä. Vauvan pää kiinnittynyt tukevasti, sattui ihan kivasti kun täti sitä heilutteli |O
Koko ajan tulee jotain vaivaa lisää, mut ei mitään merkkejä lähdöstä minnekään. Vappua odotellessa :wave:

Ox 39+0 *poks*
 
Piin; mä en kanssa jaksaisi millään ravata enää neuvolassa,kun se on just sitä et katotaan paino,paineet jne.Ja kun niissä ei ole ollut mitään niin ei niissä nyt mun itseni huomaamatta mitään ihmeempiä tapahdu ees.

Laala;mulla ollut jo jonkun aikaa että kerta vkossa ja näin kai loppuun asti.Eli joka tiistai joudun sinne meneen.

Heräsin sitten kahdelta ja nyt on jo lehti haettuna ja luettuna :attn: Mutta aina vaan virkeemmäksi tulee,joten nousin sängystä ja kävin suihkussa.Onneksi digiboxi täynnä tavaraa jos sieltä jotain kattois ja koittais ohessa nukahtaa tohon sohvalle kun muuten olen illalla tosi väsynyt ja kun kerrankin olisi tosiaan mieskin tulossa kotiin.

37+6
 
Onnea JJt! :flower: ja muutkin vauvatuneet, jos on vahingossa jäänyt joku onnittelematta!Aika samankokoiset poitsut pungerrettiin :) Mä en vieläkään ihan tajua, että mulla on oma vauva täällä kotosalla. Mies tajuaa jotenkin paljon paremmin ja on tosi onnellinen. Just sain vaavin pyllyn pestyä ja syötettyä ja laitoin takaisin nukkumaan.

Onnea matkaan synnytystohinoissa oleville!

kadak&pikku-tiikeri 12vrk

MUOKS. AM meillä on noi samat raidalliset, keltaiset tuli äp:stä ja vihreän ostin jonkun paketin mukana huutiksesta. Siinä vaiheessa kun meidän tiger on pissannut parit vaatekerrat päivässä kestovaippakokeilujen lomassa, niin ei kulahtaneisuus paljon haittaa :LOL:
 
Meille syntyi 3.4 pikku prinsessa. Pituutta neidillä oli 50 cm ja painoa 3760g. Synnytys oli rankka. Siitä myöhemmin lisää.

Neiti on todella rauhallinen syö ja nukkuu hyvin. Nyt totutellaan elämään kahden prinsessan kanssa.
 
paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: =)

zikille tsemppiä koitokseen :hug:

täällä odotellaan edelleen supistuksia tai jotain muita merkkejä...

Allusmamma ihania vaatteita olet löytänyt =)

mutta voimia kaikille

malttamaton lumi-enkeli+masuasukki 38+2 :heart:
 
Onnea vauvaantuneille :flower: :flower: .Tässä sitä itse vielä kärvistellään tovi :whistle:. Jokaisen supistuksen toivois johtavan joukkoon kivuliaita supistuksia, MUT EEEEI.

Kiitos tytöille kahvittelusta :flower: Ostin sieltä kaupasta kaikkea muuta ku niitä juttuja, mitä piti eli niitä suklaamunia :D.

Voi Zikiä, kauheen pitkään joutunu kärvistelee. Varmaan jännittänytki niin paljon, ettei uni oo tullu.

Huomenna poksuu 40!
 
Huomenta.

Amalialle onnittlut vauvan syntymän johdosta :heart:

Voi zikiä :hug: nyt toivotaan että todella alkaa tapahtumaan.

Allusmamma: ei noi mitään kulahtaneita oo. Meilläkin on ihan samanlaisia ja noi on ihana raikkaan värisiä. Mä tykkään just tollasista vaatteista vauvalla. Hyvät löydöt oot tehny :D

Kadak: Just tota ihanaa vauva-arkea mä ja moni muukin täällä jo odottelee. Onneksi se ei enää oo kovin kaukana (liian kaukana kuitenkin).

Mulla olis tänään neuvola, mutta supistelin taas koko yön ja oon niin kipeä etten jaksa raahautua sinne. Eipä tässä nyt mitään hätääkään oo ja olo on muuten ihan jees.
Mä oon optimisti ja oon sitä mieltä että kohta tapahtuu. Päätä on särkeny nyt kolmatta päivää ja supistukset on tosi herkässä. Kaupassa käynti ei tule enää kuuloonkaan ja hermo on kireellä. (nii...menee kuitenki yli...tosi optimisti :LOL: )

Lähden tästä pesemään viimeisiet vaipat. Tsemppit kaikille :heart:
Superheppuli ja "Helena" 39+4
 
ONNEA VAUVAUTUNEILLE :flower: ja Zikille hurjasti tsemppejä, toivotaan että alkanut jo tapahtumaan :hug:
mä valvoin viime yön kovien suppareiden kanssa, 3h nukuin istuma-asennossa olkkarin sohvalla :/ josko tän iltapäivän siivoustalkoot tuottas hetelmää, alkaa tosiaan olo olemaan aikas tukala, voin vaan kuvitella mitä se teillä jotka yliaikaa jo haudotte :ashamed:

esikolla on jonkinsortin ripuli, huoh, itte oon kamalassa flunssassa :snotty: ei todellakaan häävi olla!!!

näin unta että Talvitie opasteli mua synnytyksen saloihin, ja kertoili kovasti supisteluistaan, ja vertailin niitä sitten unissani..hassua :D

jaksuja taas kaikille, ihanaa saan miehen tänään pyhiksi kotiin :heart:

- nannuli ja tyyppi rv. 37+1 :heart:
 
AAM
onnea paaaaljon amalialle ja perheelle :hug: :flower: :heart:

( . ) täällä laiska päivä tiedossa.. tyttökaverin kanssa seurustelua ja "shoppailua" aamupäivästä ja yhden aikaan neuvolaan sitten kuulemaan miten rauta tilanne on... no sen näkee mitä sille on käynyt.. |O

Supistuksia kaikille niitä tarvitseville.. :whistle: :whistle: :whistle:

Nellah päässyt jo tositoimiin ? ja Zikille paaaaaaljon jaksuja :hug:

Unirytmi on ihan persiillään täälläkin, näin meni esikoista odottaessakin..
Sit kuitenkin herään itseasiassa aina siinä seiskan jälkeen ja puoli kahdelta aamuyöstä, ei vielä väsytä ja päivällä harvemmin vedän nokosia :xmas: selviääköhän sitä kuinka kauan semmoisilla 6 tunnin yöunilla ???

am & hippunen 39+3 :heart:
 
Onnea Amalialle! :flower:
Ja Zikille puserrusvoimia! :hug:

) .) Jee, mä heräsin tänään siihen että mies tuli tuoreen leivän kanssa kotiin töistä! Just niinku olin toivonutkin, paitsi että se leipä oli viel ekstraluksusta siihen! :D Nyt syön tässä aamupalaks sitä leipää, juon Pommmacia ja sit on viel vähän jätskiä. :D Mä oon tälleen hyvin muistanu noudattaa kaiken maailman sokeridieettejä. :LOL:

No mutta hauskaa päivää kaikille ja tiukkoja supistuksia niitä toivoville! :D

Laala ja Punkero rv38+2

 
AM, Ai mä vai? :D älä luulekkaan.. täälä mä oon varmaan ensviikon sunnuntaihin saakka. noei.. kyllä se jo huikeesti alkaa näyttää siltä että 10min välein tulis 1,5h nyt oon kellotellu. välillä veti kyllä yhden pidemmän välin taas että taidan lepäillä kummastella täälä.. 9min tuntuu olevan väli nyt.. kyllä mua ottaa kaaliin jos nyt joudun täältä taksilla lähtee :headwall:

Nellah ja 40+5
 
Nellah voimia kovasti!!! tuntuu kyllä niin epäreilulta, ettei tässä ajatella nyt sua ollenkaan, vauva kun kuitenkin on jo ihan täysaikainen!! onko siinä mitään järkee kuluttaa äitiä loppuun?! hohhohijaa..toivotaan sinne nyt kunnon supistus-tuulia :hug:
 
JJ-t ja Amalia onnea pikkuisten syntymän johdosta!!!! :flower: :flower:
Zikille tsemppiä koitokseen!!! :heart: :heart:

Itellä ei mitään tuntemuksia että pikkuinen joskus alkais tulemaan ulospäin, ja nyt en jaksa edes ite ajatella että josko tänään tulis lähtö. Päivä kerrallaan rämmitään etiäpäi |O
Onnex pitkä vkonloppu tulos että on isukkuki kotona piristämäs päivää. Toivotaan nyt et toi rääpäles ymmärtäs sit pysyä pesäs ainaki lauantaihin asti et päästäs esikoisen kans kokkoja kattomaan ja meilläpäi on tapana vasta lauantaina trullittaa, tänää pitäs virpomisvitsat käydä hakemas ja koristella :D

Outokumpu, huomenna poksuu 39, ite oon laskuissa jämähtäny johki 37 tienoille ;)
 

Ja onnea vauvautuneille!! :) :heart: ..En taas muista ketä oon onnitellu ja ketä en :ashamed:

Laala:Täälläkin vedetty nyt päivässä sellanen six-pack valion suklaatuutteja..nyt kolmen päivän aikana tullut siis syötyä 18 niitä tuutteja:p :snotty: Ja pitäs jollain sokeridietillä olla :whistle: Neuvolassa kyllä' sano että ei tarvi enää tarkkailla niitä sokereita mut ehkä tää mässäily on vähän liikaa silti :D
MMM..mäki haluun pommacia.. :saint:

40+6...plääh..kohta soittaa neuvolantätikin ja varataan aika yliaika-kontrolliin äitipolille ens keskiviikoks..maanantaina viel aattelin että kyllä se nyt ennen sitä syntyy mut enää en ois niinkään varma |O
 

Yhteistyössä